quote:
eet jij om die reden elke avond shoarma..?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat dan na het eten iemand de knoflook uit je oor likt?
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat dan na het eten iemand de knoflook uit je oor likt?
Ja, het is goed voor je gehoor heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eet jij om die reden elke avond shoarma..?
Je vader heeft niet de traditionele vaderrol opgenomen? Moeder heeft gestreden voor de rol van de vrouw met kreten als baas in eigen buik, de vrouw beslist, etc. met als resultaat dat je dit gedachtegoed met de paplepel ingegoten kreeg. Met als resultaat dan manlief zich daar ook moest aanpassen.quote:
de saus of t gelik?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, het is goed voor je gehoor heb ik me laten vertellen.
U heeft zojuist het woord soppen naar een hoger niveau getild.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Nee. ik ben het hele weekend thuis, dus ik kan kei veel knoflook eten en mezelf helemaal onder smeren en niemand die er last van heeft.u
Mag het een onsje meer zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:20 schreef marbasnarf het volgende:
hm.. aantrekkingkracht en verbondenheid... geef mij eens een kilo..
ze kan toch ook gewoon een kutrelatie hebben gehad..?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je vader heeft niet de traditionele vaderrol opgenomen? Moeder heeft gestreden voor de rol van de vrouw met kreten als baas in eigen buik, de vrouw beslist, etc. met als resultaat dat je dit gedachtegoed met de paplepel ingegoten kreeg. Met als resultaat dan manlief zich daar ook moest aanpassen.
hoe meer hoe beter....geef mij maar een ego-boost...!quote:
Oei, daar heb ik eigenlijk niet naar gevraagd, maar ik denk het uitslurpen van je oor, organische bewegingen in je oorschelp is rustgevend en zorgt voor een opleving in je haarcellen.quote:
Nee ik ken m'n vader niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je vader heeft niet de traditionele vaderrol opgenomen? Moeder heeft gestreden voor de rol van de vrouw met kreten als baas in eigen buik, de vrouw beslist, etc. met als resultaat dat je dit gedachtegoed met de paplepel ingegoten kreeg. Met als resultaat dan manlief zich daar ook moest aanpassen.
ieuw oorhaar...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, daar heb ik eigenlijk niet naar gevraagd, maar ik denk het uitslurpen van je oor, organische bewegingen in je oorschelp is rustgevend en zorgt voor een opleving in je haarcellen.
Zo jij bent goed met hondenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe meer hoe beter....geef mij maar een ego-boost...!
Dan vraag ik me toch af van welke eigenschappen jij dan toch respect krijgt voor een persoon.. Dat het alleen bij vrouwen voor lijkt te komen..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moeiijk uit te leggen. Natuurlijk weet ik in m'n hoofd wel dat mensen gelijkwaardig zijn en dat het per persoon verschilt, niet per geslacht. Dat is het grote plaatje.
Maar in het dagelijkse leven ben ik eigenlijk nog nooit een man tegen gekomen waar ik hetzelfde respect of verbondenheid mee voel als met sommige vrouwen. Tis niet dat ik ze inherent minder vind ofzo, dat zou belachelijk zijn.
Marbasnarf, het kacheltje met warmte tijdens deze winterquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe meer hoe beter....geef mij maar een ego-boost...!
Wel dan heb je daar toch je antwoord op het waarom.quote:
Iets makkelijks iets sexysquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik weet niet wat ik vanavond aan moet
danku...al klopt dat vandaag niet helemaal... of eigenlijk ben ik goed met honden en moeten andere mensen hun eigen hond opvoeden... moest n hond utilaten vandaag... nou gewoon kwijt he... heb 2 uur lopen zoeken naar een witte hond... in de sneeuwquote:
Ja wie weet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af van welke eigenschappen jij dan toch respect krijgt voor een persoon.. Dat het alleen bij vrouwen voor lijkt te komen..
Misschien komt het wel omdat je jezelf alleen met vrouwen vergelijkt en je je dus om die reden alleen goed kunt ''verbinden'' met vrouwen.
Ja misschien wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel dan heb je daar toch je antwoord op het waarom.
ik zou gana voor n zwart truitje... ik kies altijd voor zwart =Pquote:
het sletigste wat in je kast hangtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik weet niet wat ik vanavond aan moet
hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
danku...al klopt dat vandaag niet helemaal... of eigenlijk ben ik goed met honden en moeten andere mensen hun eigen hond opvoeden... moest n hond utilaten vandaag... nou gewoon kwijt he... heb 2 uur lopen zoeken naar een witte hond... in de sneeuw
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou gana voor n zwart truitje... ik kies altijd voor zwart =P
niet doen hoor... das grenzen opzoekn..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
het sletigste wat in je kast hangt
ik kies eigenlijk ook altijd voor zwartquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou gana voor n zwart truitje... ik kies altijd voor zwart =P
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet doen hoor... das grenzen opzoekn..
alhoewel.. jij hebt je vader gehad in de opvoeding, dus duidelijk heb jij respect voor alle mannen
Ik zie het al voor me een naakte en soppende Myra bedekt in knoflooksaus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
U heeft zojuist het woord soppen naar een hoger niveau getild.
Mooi contrast met je blonde lokken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kies eigenlijk ook altijd voor zwart
Moeder was de pil vergeten, oepsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maar vanwaar ken je je vader niet??
GMTAquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kies eigenlijk ook altijd voor zwart
Damnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me een naakte en soppende Myra bedekt in knoflooksaus.
ja misschien wel ....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mooi contrast met je blonde lokken?
Whut? Is dit werkelijk?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moeder was de pil vergeten, oeps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |