Hakken heb je niks mee?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:14 schreef twi het volgende:
Honden en hoge hakken. Ik heb weer veel potentiële distopics gemist
Ik zou met hem trouwen als ik jou was.quote:
Failquote:
Echt he.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou met hem trouwen als ik jou was.
Youtubevideo op 1080p kijken in zo'n klein schermpje, en als klap op de vuurpijl nog dit plaatje met een enorm smerige jpeg-compressie het net opsturen.quote:
Nee, hakken. Waarom in hemelsnaam?quote:
Mag ik speechen?quote:
Opzich hè, zijn hakken -- gezien de bovenkant die doorgaans precies om een voet heenpast -- makkelijker te dragen dan stelten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, hakken. Waarom in hemelsnaam?
Als je jezelf niet groot genoeg vindt, ga dan op stelten lopen.
Mensen die niet naar essentie kijken maar zich gaan bezighouden met randzaken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Youtubevideo op 1080p kijken in zo'n klein schermpje, en als klap op de vuurpijl nog dit plaatje met een enorm smerige jpeg-compressie het net opsturen.
Dat was de maker van het plaatje ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die niet naar essentie kijken maar zich gaan bezighouden met randzaken.
Waarom jullie zo goed bij elkaar passen enzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm misschien. Wat ga je in je speech aankaarten?
Klopt, hakken zijn stelten, maar dan minder leuk. Dus waarom zou je hoge hakken dragen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich hè, zijn hakken -- gezien de bovenkant die doorgaans precies om een voet heenpast -- makkelijker te dragen dan stelten.
Het is een stuk makkelijker en praktischer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:24 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, hakken zijn stelten, maar dan minder leuk. Dus waarom zou je hoge hakken dragen?
Plaatje als in die foto of plaatje als in het nummerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was de maker van het plaatje ook.
Vertelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom jullie zo goed bij elkaar passen enzo.
Plaatje als in screenshot.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Plaatje als in die foto of plaatje als in het nummer
Nee joh, je wilt alleen de bevestiging horen. Geeft niet, dat mag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel
(ik moet nog even overtuigd worden blijbaar)
Ja je speech krijg je pas te horen op je grote dag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel
(ik moet nog even overtuigd worden blijbaar)
Mensen die makkelijker en praktischer boven leuker stellenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is een stuk makkelijker en praktischer.
Mensen die dat niet doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die makkelijker en praktischer boven leuker stellen
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)=N&tab=wl&authuser=0
Ik weet al waar ik op vakantie ga.
Ik denk dat ik er ook bijna uit ben.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
Dus ik moet maar gaan trouwen zonder dat ik weet waarom?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja je speech krijg je pas te horen op je grote dag.
Als je inzoomt, die namen daarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
Auquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus ik moet maar gaan trouwen zonder dat ik weet waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |