Zaterdag wasdag; maar wel met koud waterquote:
ik heb geen water, ik heb ijs. met ijs kun je niet wassenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:02 schreef The_Dean het volgende:
Jij hebt het koudste water van allemaal!
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo ik heb het overleefd, en nee.. Ik heb al jaren niet gefietst dus ik ben heeeeelemaal kapot. Fotos van rucky zullen snel volgen
Kan ik iemand blij maken met warme choco-koffie?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:53 schreef DJMO het volgende:
en we hebben water !!!!!!!!!!![]()
Well done Jaleesa!
Zonde van de koffie.....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gewoon over de leiding van DJMO laten stromen..
En Jaleesa je bent een topper!
Zo ik heb het overleefd, en nee.. Ik heb al jaren niet gefietst dus ik ben heeeeelemaal kapot. Fotos van rucky zullen snel volgen
Is inductie, dus je waterleiding werkt nu als een soort magnetronquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:32 schreef DJMO het volgende:
er staat nu dus stroom op de leiding waardoor 't zou moeten ontdooien ... 't wil alleen nog niet erg. Volgens de loodgieter draaien ze volop overuren vandaag
Eerst zelf kijken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het hele laatste uur ging ik echt dood... Pff ik had het zwaarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Hehe, die laatste foto gaat ze behoorlijk dood.
Je kwam ook met grote moeite van je fiets af. Ik dacht bijna dat ik je daarbij moest helpen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het hele laatste uur ging ik echt dood... Pff ik had het zwaar
Maar ben superblij dat ik het heb gered!!
* Merlijn kriebels krijgt....quote:
Nee die met het beademingsapparaat net buiten beeld...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij bent die neuspeuteraar op de foto?
Nee hij wil ook 3 uur op een hometrainer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:11 schreef Scorpie het volgende:
Merlijn and Jaleesa sitting in a tree?
* ziet dat sportschoolabo net is afgeschreven van rekening....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee hij wil ook 3 uur op een hometrainer.![]()
Ik zal hem de website van tellsel wel even doorgeven.
Is de soep bijna klaar? Rucky trein pakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:50 schreef Ireth het volgende:
Jelees! You did it!!!![]()
![]()
Mijn waterleidingen waren nog oke, was nummer 3 draait, kind zit te ontdooien met warme choco, die is net pas binnen en de soep is bijna klaar
*rucky op de bank in slaap ziet vallenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is de soep bijna klaar? Rucky trein pakt.
Ik wens je veel succes!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is de soep bijna klaar? Rucky trein pakt.
Als een zwerver op een treinbank zeker?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
*rucky op de bank in slaap ziet vallen
*again*![]()
nee, op je eigen bank thuisquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als een zwerver op een treinbank zeker?
Komen er in die kroeg om de hoek nog leuke meisjes? Als ik er één kan vinden die me vannacht warm zou kunnen houden dan slaap ik vannacht weer in mijn bed.quote:
welke? bergpolder of die gene tegenover de tramhalte ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Komen er in die kroeg om de hoek nog leuke meisjes? Als ik er één kan vinden die me vannacht warm zou kunnen houden dan slaap ik vannacht weer in mijn bed.
give it a try .. 't nr staat in je dmquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:39 schreef Rucky het volgende:
Het is koud buiten, kan ik ze niet bellen en vragen of ze het meisje op de kruk aan de bar naar mij willen sturen?
en let niet meer op msn ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:39 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn heeft lurkmodus tijdens het strijken....
Haha helaas draag ik al een tijdje een bril (sinds een jaartje ofzo)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:16 schreef Martijntj het volgende:
Nice job Jaleesa!
Had je trouwens nooit met bril gezien nog- was dat tegen het verdwalen?
Welke sterkte heb je?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha helaas draag ik al een tijdje een bril (sinds een jaartje ofzo)daarvoor had ik alleen een bril voor tv kijken en auto rijden, maar kan nu echt niet meer zonder..
Geef Rucky geen ongelijk.... * Merlijn is ramp met versierenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
give it a try .. 't nr staat in je dm![]()
k denk dat ze je hard uitlachen
Nee.quote:
'k heb een grote achtertuin .. nou ja, redelijk dan, genoeg voor wat FHF'ers .. maar vraag maar aan Rucky en Merlijn ... mijn man heeft het niet zo op wildvreemdenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef Martijntj het volgende:
Is er niet een last-minute sneeuwmeet te organiseren?
-1,5 en 1,75quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k heb een grote achtertuin .. nou ja, redelijk dan, genoeg voor wat FHF'ers .. maar vraag maar aan Rucky en Merlijn ... mijn man heeft het niet zo op wildvreemden
-edit- ook Jaleesa kan d'r over mee praten
Haha, kan het hem niet kwalijk nemen, al die vreemde (Fok!) vogels over zn vloerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k heb een grote achtertuin .. nou ja, redelijk dan, genoeg voor wat FHF'ers .. maar vraag maar aan Rucky en Merlijn ... mijn man heeft het niet zo op wildvreemden
-edit- ook Jaleesa kan d'r over mee praten
Haha het valt ook wel mee, maar kan toch echt niet meer zonder bril, dan is mijn hele wereld een grote vage zooiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:01 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Je liet het klinken alsof de halve wereld vergingdit valt wel mee!
Dan maar bij mij ik woon dichter bij het station en we hoeven niet buiten te zitten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha, kan het hem niet kwalijk nemen, al die vreemde (Fok!) vogels over zn vloer
Door het spinnen, of heb je een wilde nacht gehadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb me toch een inmense pijn aan mn billen/liezen.. Poehh ik vrees dat ik morgen mn bed niet meer uit kom(afgezien van mn oma de verjaardag waar ik heen MOET)
Wilde nacht? Geloof me, het is lang geleden dat ik dat heb gehad.. Ben al een aardige tijd singlequote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:06 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Door het spinnen, of heb je een wilde nacht gehad
'k denk dat jij verder van 't station afwoont dan ikke .. of je moet station aapjes kijken bedoelen ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan maar bij mij ik woon dichter bij het station en we hoeven niet buiten te zitten.
nadat je ons gered hebt van levend verbranden zal ik altijd dankbaar blijvenquote:
Jaja, 't is al goed. maak er nou geen halszaak van...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
nadat je ons gered hebt van levend verbranden zal ik altijd dankbaar blijven
Komt vast goed!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wilde nacht? Geloof me, het is lang geleden dat ik dat heb gehad.. Ben al een aardige tijd single
FOK!kers helpen FOK!kers hè.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
nadat je ons gered hebt van levend verbranden zal ik altijd dankbaar blijven
Kom jij mijn bed nu verwarmen.quote:
doe ik niet, ik maakte van de gelegenheid gebruik om je nog een keer in 't zonnetje te zettenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jaja, 't is al goed. maak er nou geen halszaak van...
* Merlijn is niet graag middenin de schijnwerpers....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
doe ik niet, ik maakte van de gelegenheid gebruik om je nog een keer in 't zonnetje te zetten
Ja, anders had ik de volgende smilie wel gebruikt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:17 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de goede quote-te?
Haha nee ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:12 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Komt vast goed!geen leuke dates ook?
JIJ....quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
JIJ....
BENT........
AL.....
BEZET!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
JIJ....
BENT........
AL.....
BEZET!!!!!!!!
Ik zou naar we all love the 90's gaan in Ahoy, had kaartjes gekregen.. Maar met deze spierpijn heb ik besloten thuis te blijvenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:26 schreef Martijntj het volgende:
Jongens, ik ben verveeld! Wie helpt mij aan een leuk avondplan. Mijn vorige plan viel in het water.
Zonde joh! Lijkt me echt een leuk feestje! Hup- get over itquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zou naar we all love the 90's gaan in Ahoy, had kaartjes gekregen.. Maar met deze spierpijn heb ik besloten thuis te blijven
Crap. dan was ik je vast tegengekomen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zou naar we all love the 90's gaan in Ahoy, had kaartjes gekregen.. Maar met deze spierpijn heb ik besloten thuis te blijven
Zou je ook gaan? Of GA je?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Crap. dan was ik je vast tegengekomen!
tussen die 8000 man....![]()
Niets doet jou besluiten toch mee te gaan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ah okee! Have fun!!
Laat me weten hoe het was?!
Oh :$quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
JIJ....
BENT........
AL.....
BEZET!!!!!!!!
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:36 schreef Rucky het volgende:
Ik heb genoeg muziek, tv series en films in huis. Een jaren 60, 70, 80 of 90 feestje houden is geen probleem.
Feestje.
Nee, ik ga, dus dan komt ze zeeeeeeeeker nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:33 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Niets doet jou besluiten toch mee te gaan?
rucky wil nog syeeds visitequote:
Tel daar ook nog eens een beamer en een frituurpan bij op en het wordt nog leuk ook.quote:
vannelle is al koffie komen drinken.quote:
ik blijf thuis bij de kidsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:41 schreef Martijntj het volgende:
Vanavond met z'n alle bij Rucky op de koffie?
Hoe voelen je spieren nu?????????quote:Zo ik heb het overleefd, en nee.. Ik heb al jaren niet gefietst dus ik ben heeeeelemaal kapot. Fotos van rucky zullen snel volgen
Waar staat dat ze spieren heeft?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:43 schreef MoniqueB1965 het volgende:
[..]
Hoe voelen je spieren nu?????????
Het bier hoef ik iig niet meer koud te zetten.quote:
Ze heeft het over spierpijn dus.......... en ik heb haar zelf gemaakt incl. spieren.quote:Waar staat dat ze spieren heeft?
ECHT verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:43 schreef MoniqueB1965 het volgende:
[..]
Hoe voelen je spieren nu?????????
Als het buiten staat kun je er zelfs blokjes van maken voor in de cola.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het bier hoef ik iig niet meer koud te zetten.
Er waren daar ook een heleboel masseurs aanwezig, geen gebruik van gemaakt. Beetje dom he?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:54 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Krijg je daar niet gelijk allemaal folders van massagesalons?
maxima is koninginquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Er waren daar ook een heleboel masseurs aanwezig, geen gebruik van gemaakt. Beetje dom he?
Een beetje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Er waren daar ook een heleboel masseurs aanwezig, geen gebruik van gemaakt. Beetje dom he?
Maar ik heb tenminste wat lekkers voor je meegenomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik vind het ook ontzettend tof dat ze het gedaan heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:12 schreef MoniqueB1965 het volgende:
maar je kan trots zijn op jezelf. Je hebt 3 uur op die fokking fiets gezeten voor je sponsorgeld.
Ben ook trots, heb alleen ruzie met mn benen en billenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:12 schreef MoniqueB1965 het volgende:
maar je kan trots zijn op jezelf. Je hebt 3 uur op die fokking fiets gezeten voor je sponsorgeld.
Ze waren niet knapquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
maxima is koningin![]()
beetje dom ja, dat je niet meteen ene knappe aan de haak geslagen hebt![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:24 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Heb je je daar dan zo voor ingezet
Nope voor kindertje in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:24 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Heb je je daar dan zo voor ingezet
Dat hangt er vanaf wie 'm geeft!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:25 schreef Rucky het volgende:
Niets beter dan een warme douce als massage.
[..]
Nope voor kindertje in het ziekenhuis.
Zou je het volgehouden hebben als je 0 supporters bij je had gehad? Of was de drempel dan lagerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het laatste uur vaak had overwogen om er mee te kappen, maar dan wordt je er weer aan herinnerd waar je het voor doet.. Daarom heb ik het volgehouden!
Heel goed, knap van jequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het laatste uur vaak had overwogen om er mee te kappen, maar dan wordt je er weer aan herinnerd waar je het voor doet.. Daarom heb ik het volgehouden!
Had niks uitgemaakt, maar dat ze er waren was wel heel fijn!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Zou je het volgehouden hebben als je 0 supporters bij je had gehad? Of was de drempel dan lager
Als ik brak van de spierpijn ben dan vind ik zelfs het testbeeld nog grappig.quote:
Shit, Nick vs. Simon had ik willen zien, Madagascar is ook tof... en nu staat Minute to Win it aan, maar ben te lui om op te staanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:45 schreef Ireth het volgende:
Manlief zit hier te zappen tussen Hellboy en Pinguins van Madagascar
Vorig seizoen waren wij bij de opnames van minute to win it.. Dat was echt een hel!! Uren uitgelopen door diva Gordonquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:49 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Shit, Nick vs. Simon had ik willen zien, Madagascar is ook tof... en nu staat Minute to Win it aan, maar ben te lui om op te staan
er komen twee foto's aan, als ik ze geupload krijg naar de pcquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ah okee! Have fun!!
Laat me weten hoe het was?!
Ohjee?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
er komen twee foto's aan, als ik ze geupload krijg naar de pc
* JK1982 kijkt waar de massageolie staat..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ben ook trots, heb alleen ruzie met mn benen en billen
..en zet de massageolie maar weer terug in de kast..quote:
massage van spierpijn is pijnlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Toch heb ik het idee dat massage op dit moment alleen maar pijnlijk is...
Uhh, laat maar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:58 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ik heb hier nog hotstones staan, is het wat????????
zijn dat van die dingen die warm worden op je huid? Die lijken me zo zalig voor m'n rugquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:58 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Die zijn goed voor rug/schouderbladen, maar om die dingen nou tussen je billen te stoppen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:58 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Haaahaahahahahahaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die zijn goed voor rug/schouderbladen, maar om die dingen nou tussen je billen te stoppen...
Oww.. dan moet je ook geen tijgerbalsum smeren gok ik zoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die zijn goed voor rug/schouderbladen, maar om die dingen nou tussen je billen te stoppen...
Dit vooralquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:00 schreef Ireth het volgende:
Lekker douchen en dan insmeren met tijgerbalsum of tantum. Hou er iig maar rekening mee dat je morgen tot de conclusie komt dat je niet wist dat je zoveel spieren in je lijf had zitten die zeer kunnen doen
Ja morgen is het waarschijnlijk nog 100x erger dan nuquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:00 schreef Ireth het volgende:
Lekker douchen en dan insmeren met tijgerbalsum of tantum. Hou er iig maar rekening mee dat je morgen tot de conclusie komt dat je niet wist dat je zoveel spieren in je lijf had zitten die zeer kunnen doen
Ze had het over billen en lies-streek. Dus nee, daar zou ik me persoonlijk niet aan wagenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oww.. dan moet je ook geen tijgerbalsum smeren gok ik zo
Het is ook niet aan te raden op je benen als je die nét onthaard hebt!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Op de middelbare school smeerde we tijgerbalsem onder onze ogen, ook geen aanrader
Ahahha dat zie ik al helemaal voor mequote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is ook niet aan te raden op je benen als je die nét onthaard hebt!
Ok, ok.. laat maarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Toch heb ik het idee dat massage op dit moment alleen maar pijnlijk is...
Ik heb geen spierpijn hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok, ok.. laat maar
Ik zou gewoon een lekkere warme douche nemen dan. Mmmm.. alleen het idee al
Zijn gewoon platte stenen die je in een apparaat opwarmt. Onbeperkt te hergebruikenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
zijn hotstones te hergebruiken of voor eenmalig gebruik? En wat kosten ze?
*begint te kwijlen*quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zijn gewoon platte stenen die je in een apparaat opwarmt. Onbeperkt te hergebruiken
B.v. hier te koop voor 45 euro
Is ook heel relaxed. Leg b.v. maar eens een heet washandje op je buik, dat voelt al heel goed. Laat staan een hele serie van die warme dingen, strategisch over je hele lichaam geplaatstquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
*begint te kwijlen*
dat lijkt me zó ontzettend fijn voor m'n rugklachten die ik steeds weer heb elke maand
Paar zwerfkeien uit het park zijn goedkoper!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zijn gewoon platte stenen die je in een apparaat opwarmt. Onbeperkt te hergebruiken
B.v. hier te koop voor 45 euro
Ja, die flikker je ff in een pan heet water en klaar is Irethquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Paar zwerfkeien uit het park zijn goedkoper!
Psies, warme keien zijn warme keienquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, die flikker je ff in een pan heet water en klaar is Ireth
lief van je!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:34 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ik heb ze bij de lidl gekocht voor 19,95. En ja hoor je mag ze best eens lenen. ik vind het heerlijk, maar Kees heeft vaak geen zin om me te stenigen hahahahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DJMO op 04-02-2012 22:40:44 (aangepast voor papabear :P ) ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik wacht nog maar heel even met de bitterballenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
lief van je!Ik kamp al sinds m'n 16é met rugklachten door een scooterongeluk, en in 't dagelijkse, normale, leven heb ik niet heel veel last, maar tijdens m'n menstruatie eens te meer. Mede veroorzaakt door drie vrij heftige bevallingen, waarvan twee vrij kort op elkaar
Ik wil nog steeds een goulashkroketquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik wacht nog maar heel even met de bitterballen
Vind de chicken sensation erg lekkerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat is dáár nou lekker aan? Weeïge rotzooi.
KFC!quote:
Oehjaaaaa hot wingssss!quote:
Fries bedoel je?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:49 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ja twister fite met een maiskolf JAMMIE!
Ik oohoooookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:56 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ja dat bedoelde ik. Ohhhh nou heb ik ook trek.
Hahahahajhahahaaaaaaaahaha.. Ik heb zon gevoel van nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:57 schreef MoniqueB1965 het volgende:
misschien wil Kees je rug wel wassen
Dan moet ik Kees zwaar teleurstellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:57 schreef MoniqueB1965 het volgende:
misschien wil Kees je rug wel wassen
Dan verwijs ik hem graag door naar stichting Korrelatie of Arie Boomsmaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:59 schreef MoniqueB1965 het volgende:
nou zal het doorgeven........... als hij maar met deze afwijzing om kan gaan
als jij trakteertquote:
hier kun je verse koffie én een douche krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:03 schreef Papabear het volgende:
Ik schreeuw ook als ik geen koffie krijg
* veegt beeldscherm schoonquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:04 schreef MoniqueB1965 het volgende:
moet je de rolstoel en de scootmobiel van je vader lenen???????
Doe maar alleen de scootmobiel, die rolstoel gaat niet automatischquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:04 schreef MoniqueB1965 het volgende:
moet je de rolstoel en de scootmobiel van je vader lenen???????
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier kun je verse koffie én een douche krijgen
En dan komt Kees het zeker brengenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:04 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ik denk dat ik mijn douche dan ook maar niet ter beschikking stel. Heb ik hier dalijk een schreeuwende kerel onder de douche die koffie wil
'k moet de kraan opzettelijk laten druppelen, om bevriezing van de waterleiding te voorkomen (leiding ligt aan kant van oostenwind, onder de vloer tegen de buitenmuur aan) . zat vanmorgen vrolijk zonder koud water in de keukenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:08 schreef MoniqueB1965 het volgende:
wat heb je voor getik in de keuken dan?
* Papabear denkt dat het de watergeest is met een druiperquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:08 schreef MoniqueB1965 het volgende:
wat heb je voor getik in de keuken dan?
Ik pas, maar bedanktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:09 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ga je mee lies??? worden je spieren weer soepel
*me trekt blik bier uit handen van pb en gooit t weg. jij ziet teveel spokenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear denkt dat het de watergeest is met een druiper
Ja, maar dat doet t minste pijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:10 schreef MoniqueB1965 het volgende:
BTW hoe is het met je kont???? Nog zadelpijn?
Ik drink niet uit blikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
*me trekt blik bier uit handen van pb en gooit t weg. jij ziet teveel spoken
met een druiper nog wel nou nou, waar heeft die uitgehangen dan???quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear denkt dat het de watergeest is met een druiper
Touwtje aan je kraan binden, dan lopen de druppels langs het touwtje en hoor je het niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k moet de kraan opzettelijk laten druppelen, om bevriezing van de waterleiding te voorkomen (leiding ligt aan kant van oostenwind, onder de vloer tegen de buitenmuur aan) . zat vanmorgen vrolijk zonder koud water in de keuken
waterleiding bevroren - voorkomen in de toekomstquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:11 schreef MoniqueB1965 het volgende:
oh lekker met dit weer! wel warm water? of alles dichtgevroren?
Zucht...... wat ben ik toch blij met mijn nieuwbouw appartementje.
Ik ga Ireth maar Nico noemen......... klussen met kijkersquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Touwtje aan je kraan binden, dan lopen de druppels langs het touwtje en hoor je het niet.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Touwtje aan je kraan binden, dan lopen de druppels langs het touwtje en hoor je het niet.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Quote van de dagquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:33 schreef MoniqueB1965 het volgende:
het enige juiste antwoord was......... een ORGIE
Bij de NS krijg je wel waar voor je geld. De hele dag reizen zonder bij te betalenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:29 schreef Ganzz het volgende:
Verder voor de mensen die met de trein willen gaat reizen, ik kan het afraden. Ik moest vrijdag even wat ophalen met OV in Roermond (ik woon vlak bij Utrecht). Ik ging 10.30 thuis weg, ik was 19.45 terug
Alvast veel succes op de bankquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wie draagt me even naar mn bed? Anders slaap ik op de bank vannacht
En gratis koffie, en met mij nog 1000 andere, er was gelukkig 1 kiosk met 1 medewerker...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij de NS krijg je wel waar voor je geld. De hele dag reizen zonder bij te betalen
Gemeenquote:
Ja, ik zat er ook tussen. Van Amsterdam ArenA naar Alkmaar Noord. Om 17:00 vertrokken en om 22:15 thuis.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:42 schreef Ganzz het volgende:
[..]
En gratis koffie, en met mij nog 1000 andere, er was gelukkig 1 kiosk met 1 medewerker...
Probeer de trap op de kruipen, als je eenmaal in bed ligt dan valt alles meequote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wie draagt me even naar mn bed? Anders slaap ik op de bank vannacht
Godzijdank is alles gelijkvloers, dat scheeltquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:43 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Probeer de trap op de kruipen, als je eenmaal in bed ligt dan valt alles mee. Anders heb je morgen dubbel spijt dat je op de bank bent gaan liggen
Nou, vooruit dan maarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Godzijdank is alles gelijkvloers, dat scheelt
Ach, het positieve gedeelte is dat ik wel mijn nieuwe(tweedehandse) laptop nu heb, die andere was niet meer te maken en zonder PC kan ik niet FOK!enquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, ik zat er ook tussen. Van Amsterdam ArenA naar Alkmaar Noord. Om 17:00 vertrokken en om 22:15 thuis.
quote:
Superdruk zo te zienquote:
Nouja zeg!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je hebt gewoon het geluk dat je een mooi figuur hebt. Anders had ik Rucky ingeschakeld.
Los van elkaar in een afdruiprek zetten en het kan ook zo de kast in na een tijdjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:16 schreef MoniqueB1965 het volgende:
voor de mensen zonder vaatwasser........ wisten jullie dat je niet af hoeft te drogen?? Gewoon 30 sec. in de magnetron en het kan droog de kast in.
Yup zo doen wij het ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Los van elkaar in een afdruiprek zetten en het kan ook zo de kast in na een tijdje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:51 schreef MoniqueB1965 het volgende:
heb een hekel aan een volle gootsteen
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:51 schreef Ireth het volgende:
DJMO?? Hoest met je druiper???Telepathie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Ik gooi altijd alles in de Anniequote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:51 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Trusteeequote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:52 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ga nu echt een tukkie doen. truste all!!
Afwas in de gootsteenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:51 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Aanrecht vol afwasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:55 schreef Papabear het volgende:
[..]
Afwas in de gootsteenZet het ernaast gvd
Als je een Annie hebt: Ja!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aanrecht vol afwasZet het dan gewoon gelijk in de Annie!
Uhhh Annie? Ikea?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aanrecht vol afwasZet het dan gewoon gelijk in de Annie!
quote:
Joep zal wel gedacht hebben: Gek mens, mij een beetje naar buiten sleuren met deze kouquote:Op zondag 5 februari 2012 00:06 schreef Ireth het volgende:
Ik begin lichtelijk te ontdooien.. heb net Joep uitgelaten.. mijn hemel, wat een kou!
Die houden we in gedachten, bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 februari 2012 00:09 schreef DJMO het volgende:
tt gaat zeker worden: waar DJMO een druiper heeft?
echt, dat vergeef ik jullie nooit!![]()
Dat klinkt als een deel van Suske en Wiskequote:Op zondag 5 februari 2012 00:13 schreef Ireth het volgende:
#23, met druppelde druipers onder andermans douche!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |