Zaterdag wasdag; maar wel met koud waterquote:
ik heb geen water, ik heb ijs. met ijs kun je niet wassenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:02 schreef The_Dean het volgende:
Jij hebt het koudste water van allemaal!
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo ik heb het overleefd, en nee.. Ik heb al jaren niet gefietst dus ik ben heeeeelemaal kapot. Fotos van rucky zullen snel volgen
Kan ik iemand blij maken met warme choco-koffie?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:53 schreef DJMO het volgende:
en we hebben water !!!!!!!!!!![]()
Well done Jaleesa!
Zonde van de koffie.....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gewoon over de leiding van DJMO laten stromen..
En Jaleesa je bent een topper!
Zo ik heb het overleefd, en nee.. Ik heb al jaren niet gefietst dus ik ben heeeeelemaal kapot. Fotos van rucky zullen snel volgen
Is inductie, dus je waterleiding werkt nu als een soort magnetronquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:32 schreef DJMO het volgende:
er staat nu dus stroom op de leiding waardoor 't zou moeten ontdooien ... 't wil alleen nog niet erg. Volgens de loodgieter draaien ze volop overuren vandaag
Eerst zelf kijken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het hele laatste uur ging ik echt dood... Pff ik had het zwaarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Hehe, die laatste foto gaat ze behoorlijk dood.
Je kwam ook met grote moeite van je fiets af. Ik dacht bijna dat ik je daarbij moest helpen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het hele laatste uur ging ik echt dood... Pff ik had het zwaar
Maar ben superblij dat ik het heb gered!!
* Merlijn kriebels krijgt....quote:
Nee die met het beademingsapparaat net buiten beeld...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij bent die neuspeuteraar op de foto?
Nee hij wil ook 3 uur op een hometrainer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:11 schreef Scorpie het volgende:
Merlijn and Jaleesa sitting in a tree?
* ziet dat sportschoolabo net is afgeschreven van rekening....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee hij wil ook 3 uur op een hometrainer.![]()
Ik zal hem de website van tellsel wel even doorgeven.
Is de soep bijna klaar? Rucky trein pakt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:50 schreef Ireth het volgende:
Jelees! You did it!!!![]()
![]()
Mijn waterleidingen waren nog oke, was nummer 3 draait, kind zit te ontdooien met warme choco, die is net pas binnen en de soep is bijna klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |