Jij bent niet bevoegd om discussie te voeren betreft Theologische zaken, vooral als het om de Islamitische zaken gaat, inhoudelijk zul je weinig voort kunnen brengen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zou je dan ook inhoudelijk in willen gaan op het verhaal dat bergen zorgen dat er geen aardbevingen zijn, de aarde als een tafellaken plat is, de zon in een modderpoel ondergaat, onzichtbare boze geesten je nu bedreigen en dat de maan in 2-en is gesplitst?
Nou nou. Moet dat nou zo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jij bent niet bevoegd om discussie te voeren betreft Theologische zaken, vooral als het om de Islamitische zaken gaat, inhoudelijk zul je weinig voort kunnen brengen.
Zo in zo klaag ik je aan wegens het bedreigen van mijn echtgenote via het internet, dus wees maar gereed.
Is je goed recht, wel erg zwak vind ik het.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:32 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat ben ik niet van plan. Ik heb niet het idee dat er iets mee te bereiken valt. Je lijkt erg zeker van je zaak: Ik voel me niet geroepen dat in twijfel te trekken.
Op basis van rationele gronden: Gewoon geen tijd voor. Want ik weet nu al dat het een discussie is zoals ik die vaak met MichaelMoore, AryaMehr e.d. heb gevoerd: Daar komt geen eind aan en kost bakken met tijd en levert niets op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Is je goed recht, wel erg zwak vind ik het.
Ah het standaard antwoord van religieuzen die niet zelf na kunnen denken. Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jij bent niet bevoegd om discussie te voeren betreft Theologische zaken, vooral als het om de Islamitische zaken gaat, inhoudelijk zul je weinig voort kunnen brengen.
Nou ik bibber er op los. Bel je wel even wanneer het gebeurt? Geef anders ff je nummer dan kan m'n advocaat je bellenquote:Zo in zo klaag ik je aan wegens het bedreigen van mijn echtgenote via het internet, dus wees maar gereed.
Ze zijn de grondleggers van het islam-extremisme en daarmee oa de wegbereiders voor de opleving van de (oudere) Wahabistische leer. Want die stroming stelde geen ruk voor totdat die kneus in Amerika ging studeren en zijn haat-ideologie vorm gaf. Dat je niet eens verder kan kijken dan een simpele datum zeg...quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Moslimbroeders zijn geen grondleggers van het wahabisme...dit soort blunders tonen echt aan dat je je beter eerst erin kan verdiepen. Ik word ook niet serieus genomen als ik stel dat Calvijn de grondlegger is van het Rooms-Katholicisme..
Dat zegt die onzichtbare boze geest achter je nu ook! Want ik bestuur hem!quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef De_Ilias het volgende:
Wie het laatst lacht lacht het best.
bronquote:British and Qatari troops are directing rebel ammunition deliveries and tactics in the bloody battle for Homs, according to an Israeli website known for links to intelligence sources.
Four centers of operation have been established in the city with the troops on the ground paving the way for an undercover Turkish military incursion into Syria.
The debkafile site said the presence of British and Qatari troops in Homs topped the agenda of Tuesday’s talks between Assad’s officials and head of Russia’s Foreign Intelligence Service Mikhail Fradkov.
quote:http://www.asmaassad.com/
Official website of Syria's First Lady
I am Asma Assad. I am the wife of a vicious war criminal. He commands our army to bomb and shell entire civilian cities. He murders innocent civilians. He sends his henchman to rape women and young girls as well as boys, torture children, and snipe innocent civilians. He is currently decimating my hometown, Homs. He bombs mosques, churches, hospitals and his brutality knows no limits. He is trying to pit Alawites against Sunnis against Christians against Kurds. I told him this won't work, but he is confident that it will. He thinks he can fool the American public with pleasant interviews.
I am Asma Assad, the Western-educated, progressive, fashionable, philanthropic, desert rose. I am Asma Assad, and I stand by my man!
I'm With Bashar!
Of iemand heeft haar site gehacked.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef Nemephis het volgende:
Is die vrouw bezig met wat haar idee van een charme-offensief is of zo? Ben bang dat ze over een tijdje naast haar man bungelt op die manier...
Ah okee, de boodschap is nu iets duidelijker:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of iemand heeft haar site gehacked.
quote:I am Asma Assad. I am the wife of a vicious war criminal. He commands our army to bomb and shell entire civilian cities. He murders innocent civilians. He sends his henchman to rape women and young girls as well as boys, torture children, and snipe innocent civilians. He is currently decimating my hometown, Homs. He bombs mosques, churches, hospitals and his brutality knows no limits. He is trying to pit Alawites against Sunnis against Christians against Kurds. I told him this won't work, but he is confident that it will. He thinks he can fool the American public with pleasant interviews.
I am Asma Assad, the Western-educated, progressive, fashionable, philanthropic, desert rose. My parents left Syria many years ago to escape the horror of the Assad regime, the oppression, and the killing. I am not sure why I ended up marrying Bashar, the son of the world's worse oppressor. But I have to live with this horrible decision now.
I am Asma Assad, I am a crazy bitch, and I stand by my man!
I'm With Bashar!
Voor de bevolking kiezen door een land de bombarderen, strijdgroepen te bewapenen en een land te destabiliseren??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus we hadden moeten kiezen tussen Libië of Syrië?![]()
onacceptabel. Het is powerplay van grootmachten over de regio. We (de VN) behoren voor de bevolking te kiezen. De veiligheidsraad mogen ze opdoeken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Voor de bevolking kiezen door een land de bombarderen, strijdgroepen te bewapenen en een land te destabiliseren??Elke buitenlandse inmenging leidt alleen maar tot een verslechtering van de situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |