abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107810645
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zou je dan ook inhoudelijk in willen gaan op het verhaal dat bergen zorgen dat er geen aardbevingen zijn, de aarde als een tafellaken plat is, de zon in een modderpoel ondergaat, onzichtbare boze geesten je nu bedreigen en dat de maan in 2-en is gesplitst?
Jij bent niet bevoegd om discussie te voeren betreft Theologische zaken, vooral als het om de Islamitische zaken gaat, inhoudelijk zul je weinig voort kunnen brengen.

Zo in zo klaag ik je aan wegens het bedreigen van mijn echtgenote via het internet, dus wees maar gereed.
pi_107810774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Jij bent niet bevoegd om discussie te voeren betreft Theologische zaken, vooral als het om de Islamitische zaken gaat, inhoudelijk zul je weinig voort kunnen brengen.

Zo in zo klaag ik je aan wegens het bedreigen van mijn echtgenote via het internet, dus wees maar gereed.
Nou nou. Moet dat nou zo?

Leer eens relativeren. Het is maar een discussieforum.
pi_107810782
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:32 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dat ben ik niet van plan. Ik heb niet het idee dat er iets mee te bereiken valt. Je lijkt erg zeker van je zaak: Ik voel me niet geroepen dat in twijfel te trekken.
Is je goed recht, wel erg zwak vind ik het.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_107810827
Dit heeft niks met Islam te maken maar regime change, dat het westen tegen de Moslims & Islam zijn opgezet/bang gemaakt na 9/11 om het hele midden oosten in een slachtveld te veranderen, en daarna de wereld.

http://www.zonnewind.be/2(...)orlog-wij-niet.shtml
pi_107810885
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Is je goed recht, wel erg zwak vind ik het.
Op basis van rationele gronden: Gewoon geen tijd voor. Want ik weet nu al dat het een discussie is zoals ik die vaak met MichaelMoore, AryaMehr e.d. heb gevoerd: Daar komt geen eind aan en kost bakken met tijd en levert niets op.

Bovendien hoef ik niet persé gelijk te hebben op het internet. Die eer is je van harte gegund.
pi_107810985
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ah het standaard antwoord van religieuzen die niet zelf na kunnen denken. Ik had niet anders verwacht.
quote:
Nou ik bibber er op los. Bel je wel even wanneer het gebeurt? Geef anders ff je nummer dan kan m'n advocaat je bellen 8-)

En het is trouwens sowieso! Murk!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107811081
Wie het laatst lacht lacht het best.
pi_107811151
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Moslimbroeders zijn geen grondleggers van het wahabisme...dit soort blunders tonen echt aan dat je je beter eerst erin kan verdiepen. Ik word ook niet serieus genomen als ik stel dat Calvijn de grondlegger is van het Rooms-Katholicisme..
Ze zijn de grondleggers van het islam-extremisme en daarmee oa de wegbereiders voor de opleving van de (oudere) Wahabistische leer. Want die stroming stelde geen ruk voor totdat die kneus in Amerika ging studeren en zijn haat-ideologie vorm gaf. Dat je niet eens verder kan kijken dan een simpele datum zeg... :{
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107811189
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef De_Ilias het volgende:
Wie het laatst lacht lacht het best.
Dat zegt die onzichtbare boze geest achter je nu ook! Want ik bestuur hem!
pi_107816293
quote:
British and Qatari troops are directing rebel ammunition deliveries and tactics in the bloody battle for Homs, according to an Israeli website known for links to intelligence sources.

­Four centers of operation have been established in the city with the troops on the ground paving the way for an undercover Turkish military incursion into Syria.

The debkafile site said the presence of British and Qatari troops in Homs topped the agenda of Tuesday’s talks between Assad’s officials and head of Russia’s Foreign Intelligence Service Mikhail Fradkov.
bron

Maar een linkje naar die Israelische website staat er niet bij...
pi_107816297
awww... die kutknopjes zitten te dicht bij elkaar
dubbel
  vrijdag 10 februari 2012 @ 08:43:05 #162
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_107817359
quote:
http://www.asmaassad.com/
Official website of Syria's First Lady

I am Asma Assad. I am the wife of a vicious war criminal. He commands our army to bomb and shell entire civilian cities. He murders innocent civilians. He sends his henchman to rape women and young girls as well as boys, torture children, and snipe innocent civilians. He is currently decimating my hometown, Homs. He bombs mosques, churches, hospitals and his brutality knows no limits. He is trying to pit Alawites against Sunnis against Christians against Kurds. I told him this won't work, but he is confident that it will. He thinks he can fool the American public with pleasant interviews.
I am Asma Assad, the Western-educated, progressive, fashionable, philanthropic, desert rose. I am Asma Assad, and I stand by my man!

I'm With Bashar!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_107824315
Is die vrouw bezig met wat haar idee van een charme-offensief is of zo? Ben bang dat ze over een tijdje naast haar man bungelt op die manier...
pi_107824419
quote:
:') !
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:20:02 #165
pi_107824795
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:05 schreef Nemephis het volgende:
Is die vrouw bezig met wat haar idee van een charme-offensief is of zo? Ben bang dat ze over een tijdje naast haar man bungelt op die manier...
Of iemand heeft haar site gehacked. :P
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:01:19 #166
pi_107826185
Syria uprising: live

quote:
• Fears of 'big attacks' sweep Syria as '10k troops circle Homs'
pi_107834575
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Of iemand heeft haar site gehacked. :P
Ah okee, de boodschap is nu iets duidelijker:

quote:
I am Asma Assad. I am the wife of a vicious war criminal. He commands our army to bomb and shell entire civilian cities. He murders innocent civilians. He sends his henchman to rape women and young girls as well as boys, torture children, and snipe innocent civilians. He is currently decimating my hometown, Homs. He bombs mosques, churches, hospitals and his brutality knows no limits. He is trying to pit Alawites against Sunnis against Christians against Kurds. I told him this won't work, but he is confident that it will. He thinks he can fool the American public with pleasant interviews.

I am Asma Assad, the Western-educated, progressive, fashionable, philanthropic, desert rose. My parents left Syria many years ago to escape the horror of the Assad regime, the oppression, and the killing. I am not sure why I ended up marrying Bashar, the son of the world's worse oppressor. But I have to live with this horrible decision now.

I am Asma Assad, I am a crazy bitch, and I stand by my man!

I'm With Bashar!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:34:26 #169
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_107840299
Hoe vreselijk het allemaal ook is, de landen die de resolutie tegen Libië zo gruwelijk misbruikt hebben zijn 100% schuldig aan het feit dat er nooit en te nimmer meer meer een VN resolutie komt die een regime veroordeelt.

In dit geval ligt ook hier weer de waarheid anders dan men ons op TV wil doen laten geloven en iedereen trapt weer met beide benen in alle anti Assad propaganda.Nu is Assad absoluut niet van dezelfde statuur als Muammar Khadaffi, die in zijn rug is gestoken door zijn westerse "vrienden". en waarbij met hem een groot visionair en leider verloren is gegaan door de afschuwelijke acties van de NAVO, maar toch blijft ook hij de legitieme leider van zijn land en is er geen enkele reden voor andere landen om zich ermee te bemoeien,

Het is wel zeer goed dat men nu duidelijk laat blijken dat de misdaden die door de NAVO in Libië gepleegd zijn niet onder de vlag van de VN herhaald kunnen worden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:44:04 #170
pi_107840867
Dus we hadden moeten kiezen tussen Libië of Syrië? :')

onacceptabel. Het is powerplay van grootmachten over de regio. We (de VN) behoren voor de bevolking te kiezen. De veiligheidsraad mogen ze opdoeken.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:59:14 #171
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_107841692
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus we hadden moeten kiezen tussen Libië of Syrië? :')

onacceptabel. Het is powerplay van grootmachten over de regio. We (de VN) behoren voor de bevolking te kiezen. De veiligheidsraad mogen ze opdoeken.
Voor de bevolking kiezen door een land de bombarderen, strijdgroepen te bewapenen en een land te destabiliseren?? :') Elke buitenlandse inmenging leidt alleen maar tot een verslechtering van de situatie.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:04:57 #172
pi_107841951
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Voor de bevolking kiezen door een land de bombarderen, strijdgroepen te bewapenen en een land te destabiliseren?? :') Elke buitenlandse inmenging leidt alleen maar tot een verslechtering van de situatie.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:19:17 #173
pi_107848163
AJE: Pro- en anti-Assad millities vechten in Tripoli, Libanon.
pi_107854058
Ik hoor dat Hamas aan het breken is met de Assad-Iran-as? De leider van Hamas trekt zich terug uit Damascus, en ook zou het Iran ongunstig stemmen dat shia moskeeën niet toegelaten zijn in de Gazastrook onder Hamas.
pi_107856430
^^ Hamas leider is in Tehran momenteel lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')