abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker vrijdag 3 februari 2012 @ 23:13:34 #1
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_107578933
Heb twee keer door het forum gescrolled en ctrl+f gebruikt, maar volgens mij is er geen nieuw deel geopend nog :{
Mocht ik er alsnog overheen hebben gekeken, dan dit topic gaarne sluiten.



About the Show

Breaking Bad follows protagonist Walter White (Bryan Cranston), a chemistry teacher who lives in New Mexico with his wife (Anna Gunn) and teenage son (RJ Mitte) who has cerebral palsy. White is diagnosed with Stage III cancer and given a prognosis of two years left to live. With a new sense of fearlessness based on his medical prognosis, and a desire to secure his family's financial security, White chooses to enter a dangerous world of drugs and crime and ascends to power in this world. The series explores how a fatal diagnosis such as White's releases a typical man from the daily concerns and constraints of normal society and follows his transformation from mild family man to a kingpin of the drug trade.

Het eerste en vorige topic: [USA] Breaking Bad: Change the equation.



Wikipedia

AMC Homepage

















<O)

@ planethugo, just FYI: Als je een topic sluit door de laatste post te maken (post 300), is het in dit soort reeksen gangbaar dat je het volgende deel nog even opent (met de 'Nieuw deel'-knop, dat tevoorschijn komt als een reeks gesloten is).
Tevens -purist.
pi_107579118
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 18:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

wat the wire betreft heb je gelijk, maar breaking bad wordt eigenlijk alleen maar beter en beter
BB is inderdaad een van de weinige series die met het seizoen beter wordt, en dan ook echt heel veel beter. De eerste twee seizoenen zijn eigenlijk gewoon een gigantische goede en nauwkeurige opbouw naar de seizoenen daarna. Pas in seizoen 3 gaat het pas echt los ^O^

Bijna alle, ook de echt succesvolle, series beginnen sterk en worden steeds slechter. Dan noem ik Dexter, 24, Lost, Prison Break en persoonlijk vind ik zelfs Sopranos, Six Feet Under etc met het seizoen slechter worden. Dit is misschien wel de kracht van BB. Het is gewoon een groot geheel waar op een hele goede en logische manier naar een fantastische climax wordt toegewerkt. Het verhaal is gewoon van tevoren helemaal uitgewerkt en wordt niet seizoen na seizoen volledig uitgemolken. Ben erg benieuwd naar seizoen 5 ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107580482
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef Norrage het volgende:

[..]

BB is inderdaad een van de weinige series die met het seizoen beter wordt, en dan ook echt heel veel beter. De eerste twee seizoenen zijn eigenlijk gewoon een gigantische goede en nauwkeurige opbouw naar de seizoenen daarna. Pas in seizoen 3 gaat het pas echt los ^O^
Ik zie mensen vaker zeggen dat Breaking Bad met elk seizoen beter wordt, inderdaad. Ik zit nu de laatste aflevering van het tweede seizoen te kijken, en seizoen 3 en 4 staan al klaar, dus ik ben benieuwd.
quote:
Bijna alle, ook de echt succesvolle, series beginnen sterk en worden steeds slechter. Dan noem ik Dexter, 24, Lost, Prison Break en persoonlijk vind ik zelfs Sopranos, Six Feet Under etc met het seizoen slechter worden. Dit is misschien wel de kracht van BB. Het is gewoon een groot geheel waar op een hele goede en logische manier naar een fantastische climax wordt toegewerkt. Het verhaal is gewoon van tevoren helemaal uitgewerkt en wordt niet seizoen na seizoen volledig uitgemolken. Ben erg benieuwd naar seizoen 5 ^O^
Wat Dexter betreft, ben ik het zeker met je eens. Bij Prison Break ben ik in het tweede seizoen al afgehaakt. Van The Sopranos vond ik seizoen 5 juist een van de sterkste seizoenen, samen met 2 en 3. Bij The Wire steekt seizoen 4 voor mij persoonlijk boven de rest uit. En Oz was ook een stuk interessanter in de latere seizoenen. Maar veel series zakken na pakweg drie of vier seizoenen inderdaad wel in. Wat dat betreft ben ik benieuwd naar wat seizoen 3 en 4 van BB gaan brengen ^O^
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:44:37 #4
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107580659
Dat komt omdat al die genoemde series constant vernieuwd worden (en misschien hebben de schrijvers niet een intentie om een einde eraan te maken).

Battlestar Galactica had dat ook, die was maar 4 seizoenen bezig, maar het waren allemaal puike seizoenen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_107584905
Breaking Bad is voor mij de enige serie die een beetje in de buurt komt van het niveau van The Wire.
The Wire geniet vooralsnog mijn voorkeur. Het is gecompliceerder (meerdere verhaallijnen en personages) en het laat een nagenoeg compleet beeld zien van grootstedelijke problematiek in de VS.

(Battlestar Galactica, Deadwood en Oz heb ik niet gezien. Sopranos komt op de derde plek bij me. Daarna komt er een hele tijd niets. Dexter heeft de laatste jaren behoorlijk aan kwaliteit moeten inleveren en mag voor mij daarom niet in de schaduw staan van Breaking Bad, The Wire en Sopranos).
pi_107587668
Waarom zit de Heisenberg song nog niet in de OP? :D

Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:45:14 #7
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107588143
Dexter is gewoon een seizoensserie.
When all else fails, you always have delusion.
pi_107588717
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:33 schreef DUK het volgende:
Breaking Bad is voor mij de enige serie die een beetje in de buurt komt van het niveau van The Wire.
The Wire geniet vooralsnog mijn voorkeur. Het is gecompliceerder (meerdere verhaallijnen en personages) en het laat een nagenoeg compleet beeld zien van grootstedelijke problematiek in de VS.

(Battlestar Galactica, Deadwood en Oz heb ik niet gezien. Sopranos komt op de derde plek bij me. Daarna komt er een hele tijd niets. Dexter heeft de laatste jaren behoorlijk aan kwaliteit moeten inleveren en mag voor mij daarom niet in de schaduw staan van Breaking Bad, The Wire en Sopranos).
Ik ben persoonlijk nooit door the Wire heengekomen. Het was mij een niveautje te serieus en te ingewikkeld (maar ik ben echt al afgehaakt bij aflevering 5 ofzo, ik heb dus niet veel te zeggen). BB is ook niet het gemakkelijkst maar er zit een soort thriller element in, een soort actie-serie rode draad die het ondanks alle subtiele en doordachte verhaallijntjes toch nog doorkijkend waardig maken. Bij series als Sopranos, the Wire, Six Feet Under, West Wing...(the Wire heb ik dus geen recht van spreken maar mijn indruk is dat het in dat rijtje geplaatst kan worden) kan ik moeilijk vele afleveringen op een dag kijken. Elke aflevering is een soort van aflevering op zich en de kracht van de serie is niet zozeer de spanning maar meer de sfeer en het acteren etc. Breaking Bad neemt het beste van dit genre (het acteren, camerawerk, de sfeer, de originaliteit in vooral het thema) en voegt daar de spanning en de intensiteit van Dexter, Prison Break etc... aan toe. Wat mij betreft is het daardoor een redelijk perfecte serie ^O^

Ik wil trouwens niet zeggen dat het de beste serie is die ik ooit gezien heb. Ik heb persoonlijk aan series als West Wing, Sopranos, Dexter etc bij vlagen meer plezier beleefd. Maar overall zit BB gewoon zo ongelooflijk goed in elkaar.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107589603
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk nooit door the Wire heengekomen. Het was mij een niveautje te serieus en te ingewikkeld (maar ik ben echt al afgehaakt bij aflevering 5 ofzo, ik heb dus niet veel te zeggen). BB is ook niet het gemakkelijkst maar er zit een soort thriller element in, een soort actie-serie rode draad die het ondanks alle subtiele en doordachte verhaallijntjes toch nog doorkijkend waardig maken. Bij series als Sopranos, the Wire, Six Feet Under, West Wing...(the Wire heb ik dus geen recht van spreken maar mijn indruk is dat het in dat rijtje geplaatst kan worden) kan ik moeilijk vele afleveringen op een dag kijken. Elke aflevering is een soort van aflevering op zich en de kracht van de serie is niet zozeer de spanning maar meer de sfeer en het acteren etc. Breaking Bad neemt het beste van dit genre (het acteren, camerawerk, de sfeer, de originaliteit in vooral het thema) en voegt daar de spanning en de intensiteit van Dexter, Prison Break etc... aan toe. Wat mij betreft is het daardoor een redelijk perfecte serie ^O^

Ik wil trouwens niet zeggen dat het de beste serie is die ik ooit gezien heb. Ik heb persoonlijk aan series als West Wing, Sopranos, Dexter etc bij vlagen meer plezier beleefd. Maar overall zit BB gewoon zo ongelooflijk goed in elkaar.
Ik snap wel wat je bedoelt met The Wire. Het zijn geen op zichzelf staande afleveringen, maar je kunt elk seizoen beter als een geheel zien. In dat opzicht is het bij The Wire juist fijner om meerdere afleveringen achter elkaar te kijken, zodat je echt in het verhaal komt. Als je sporadisch een aflevering kijkt, kom je natuurlijk nooit echt in het verhaal, en is het moeilijk overzicht houden met de talloze personages die rondlopen. Ik was al vanaf de openingsscene verkocht, maar ik begrijp wel waar je op doelt.

Ik heb persoonlijk met aardig wat series gehad dat ik de eerste paar afleveringen gedownload had omdat ik van iedereen hoorde dat het zo'n goede serie was, om vervolgens niet eens de pilot af te kijken, of na twee afleveringen af te haken omdat ik er niet in kwam. Een paar van deze series, zoals Carnivale, True Blood en Lost, vond ik ze opeens wel heel erg leuk toen ik ze een stuk later nog een keer keek. Dit was ook het geval bij Breaking Bad. Ik ga nu aan seizoen drie beginnen overigens, en ik zit er nu helemaal in :)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:15:02 #10
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_107590646
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_107595299
_O_ _O- lol :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 4 februari 2012 @ 15:36:44 #15
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_107596736
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk nooit door the Wire heengekomen. Het was mij een niveautje te serieus en te ingewikkeld (maar ik ben echt al afgehaakt bij aflevering 5 ofzo, ik heb dus niet veel te zeggen). BB is ook niet het gemakkelijkst maar er zit een soort thriller element in, een soort actie-serie rode draad die het ondanks alle subtiele en doordachte verhaallijntjes toch nog doorkijkend waardig maken. Bij series als Sopranos, the Wire, Six Feet Under, West Wing...(the Wire heb ik dus geen recht van spreken maar mijn indruk is dat het in dat rijtje geplaatst kan worden) kan ik moeilijk vele afleveringen op een dag kijken. Elke aflevering is een soort van aflevering op zich en de kracht van de serie is niet zozeer de spanning maar meer de sfeer en het acteren etc.
Als je The Wire niet afgekeken hebt mis je echt de beste serie ooit :o Breaking Bad is goed maar haalt het lang niet bij The Wire imo. Dat is de fout die veel mensen maken, al na 5 aflevering stoppen, terwijl je pas na 8 of 10 afleveringen er helemaal inzit en dan echt de volgende aflevering MOET kijken(niet wil maar moet :P), dat ik heb bij geen enkele andere serie. Maar ja ik begrijp het wel, ze praten in de eerste aflevering over typmachines enzo (uit 2000) en dan denk je, wat een oude serie is dit :') en het verhaal is in het begin nogal onduidelijk. Maar het is de moeite waard om tenminste seizoen 1 helemaal af te kijken, dan valt alles op zijn plaats en ben je verslaafd :)

Maar de series die jij noemt gaan inderdaad niet om de spanning. Aan de ene kant is dat eigenlijk ook wat mij irriteert aan Breaking Bad. Ik vind het een van de beste serie op dit moment, maar een van de zwakke punten is dat elke aflevering een enorme cliffhanger heeft die dan in de volgende aflevering niet uitgewerkt wordt. En soms zit er spanning in om spanning, niet omdat het ergens naartoe gaat (bijv. dat beertje in het zwembad en dan blijkt het een vliegtuigongeluk te zijn, dat vond ik nogal zeer zwak). Dat is het verschil met HBO series, die werken er niet vanalles bij in om maar zoveel mogelijk kijkers te trekken terwijl het eigenlijk nergens naartoe gaat.

Maar desondanks is het geen slechte serie, maar het is wel echt cable TV.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 15:59:21 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107597413
@TT: S5 is afgekeurd worden vanwege psychiatrische afwijkingen bij Militaire Dienst.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_107598459
quote:
Haha :D

ABC is het Net 5 van de VS ofzo?
pi_107600498
quote:
:D Dit is echt geniaal gedaan _O-
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_107634948
Vanavond -)
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 5 februari 2012 @ 17:39:26 #20
367049 .C
20 Flair & 200 BPM
pi_107639478
quote:
_O_ _O_ _O_
heel fijn idd, heerlijke video.

'i am not in danger, Skyler. I AM the danger!'
  Spellchecker zondag 5 februari 2012 @ 19:04:18 #22
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_107640922
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
@TT: S5 is afgekeurd worden vanwege psychiatrische afwijkingen bij Militaire Dienst.
Fijn. In TV-serie-wereld betekent het 'Seizoen 5'.
Tevens -purist.
pi_107641182
Heerlijke serie, kan niet wachten tot seizoen 5 uitkomt. Is inmiddels al bekend wanneer de premiere is? En wordt het nou gelijk het laatste seizoen?

Breaking Bad staat bij mij op de tweede plek overigens, net na The Sopranos. The Wire heb ik nog nooit gezien, maar dat moet ik snel maar eens een kans geven zo te zien!
  Spellchecker zondag 5 februari 2012 @ 21:03:22 #24
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_107647219
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:10 schreef DerZwaan het volgende:
Heerlijke serie, kan niet wachten tot seizoen 5 uitkomt. Is inmiddels al bekend wanneer de premiere is? En wordt het nou gelijk het laatste seizoen?

Breaking Bad staat bij mij op de tweede plek overigens, net na The Sopranos. The Wire heb ik nog nooit gezien, maar dat moet ik snel maar eens een kans geven zo te zien!
Seizoen 5 komt zeker en is het laatste. De makers willen er ook geen meer maken.

Men zal waarschijnlijk ergens in het 4e kwartaal van dit jaar beginnen met uitzenden.
Tevens -purist.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:05:34 #25
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107647334
Heeeee wie is die .C toch?
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:08:39 #26
367049 .C
20 Flair & 200 BPM
pi_107647523
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef Mirel het volgende:
Heeeee wie is die .C toch?
Het is je boy. Kut, nu moet ik weer iets zoeken dat ontopic is:

pi_107676425
quote:
Goed ge-edit. Dat moet wel vele uren gekost hebben.

En het gedeelte "It is growth, then decay, then transformation", beschrijft voor mij ook wel de transformatie van het karakter Walter White.
pi_107676687
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef .C het volgende:

[..]

Het is je boy. Kut, nu moet ik weer iets zoeken dat ontopic is:

Hey .C ;)

Deze is wel goed _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_107676857
Zo, eindelijk alle afleveringen gezien... :) komt er nog een sterk seizoen achteraan of wordt het een laf afsluitseizoen?
  maandag 6 februari 2012 @ 17:21:27 #30
283085 TWP
kassalade
pi_107680060
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

En het gedeelte "It is growth, then decay, then transformation", beschrijft voor mij ook wel de transformatie van het karakter Walter White.
Precies dit dacht ik ook toen ik het voorbij zag komen.
:)
  maandag 6 februari 2012 @ 17:23:11 #31
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107680127
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef psymeuk het volgende:
Zo, eindelijk alle afleveringen gezien... :) komt er nog een sterk seizoen achteraan of wordt het een laf afsluitseizoen?
Het kan beide worden. Immers, er was gezegd dat 't volgende het laatste seizoen wordt.
pi_107680190
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk nooit door the Wire heengekomen. Het was mij een niveautje te serieus en te ingewikkeld (maar ik ben echt al afgehaakt bij aflevering 5 ofzo, ik heb dus niet veel te zeggen). BB is ook niet het gemakkelijkst maar er zit een soort thriller element in, een soort actie-serie rode draad die het ondanks alle subtiele en doordachte verhaallijntjes toch nog doorkijkend waardig maken.

Dat "probleem" had ik dus ook, heb een paar afleveringen van the Wire gekeken, maar sta niet te springen de rest te kijken. Wil ik nog wel nog steeds doen, maar er zijn echt teveel series die ik nog moet gaan kijken ook. :')
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_107680798
Hoeveel dagen moeten we nog wachten? :'(
pi_107682750
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef .C het volgende:

[..]

Het is je boy. Kut, nu moet ik weer iets zoeken dat ontopic is:

tighttighttight!! ^O^
pi_107696732

Was deze al eens gepost? Ook erg leuk gedaan.
pi_107697350
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef DerZwaan het volgende:

Was deze al eens gepost? Ook erg leuk gedaan.
Hij is maar 3 keer eerder gepost ;)
  maandag 6 februari 2012 @ 23:10:53 #37
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_107697926
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef .C het volgende:

[..]

Het is je boy. Kut, nu moet ik weer iets zoeken dat ontopic is:

Jane is ook leuk gedaan :D
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_107717174
Net de laatste aflevering gekeken, hoe moderfokkin VET!

Ben echt benieuwd naar Seizoen 5.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107718047
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:17 schreef TheGreatHooD het volgende:
Net de laatste aflevering gekeken, hoe moderfokkin VET!

Ben echt benieuwd naar Seizoen 5.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je ziet hem nog leven? knap :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:13:03 #40
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_107747639
Bah wat zijn Walt en Jesse domme debielen :r .

Tot ze die twee random streetthugs aanreden en doodschoten ging het prima. En dan ineens een moeilijke plotdevice omdat het ze te goed ging ofzo?

Je kookt meth. Levens gaat kapot aan meth. Hoezo gaat een kind gebruiken je dan te ver? Ontzettend irritante hypocrisie.

EDIT: Als ik Walter was had ik Jesse ook al bij de eerste de beste kans nadat ie het superlab komt laten afmaken. Maar die domme lul is veel te emotioneel.

Verder best aardige serie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Rahl op 08-02-2012 13:18:35 ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_107784711
Haha, op www.bettercallsaul.com en dan "Office Webcam"
Filmpje met happy ending :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:22:52 #42
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_107786645
quote:
13s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:13 schreef Rahl het volgende:
Bah wat zijn Walt en Jesse domme debielen :r .

Tot ze die twee random streetthugs aanreden en doodschoten ging het prima. En dan ineens een moeilijke plotdevice omdat het ze te goed ging ofzo?

Je kookt meth. Levens gaat kapot aan meth. Hoezo gaat een kind gebruiken je dan te ver? Ontzettend irritante hypocrisie.

EDIT: Als ik Walter was had ik Jesse ook al bij de eerste de beste kans nadat ie het superlab komt laten afmaken. Maar die domme lul is veel te emotioneel.

Verder best aardige serie.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_107827529
quote:
13s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:13 schreef Rahl het volgende:
Bah wat zijn Walt en Jesse domme debielen :r .

Tot ze die twee random streetthugs aanreden en doodschoten ging het prima. En dan ineens een moeilijke plotdevice omdat het ze te goed ging ofzo?

Je kookt meth. Levens gaat kapot aan meth. Hoezo gaat een kind gebruiken je dan te ver? Ontzettend irritante hypocrisie.

EDIT: Als ik Walter was had ik Jesse ook al bij de eerste de beste kans nadat ie het superlab komt laten afmaken. Maar die domme lul is veel te emotioneel.

Verder best aardige serie.
het is vanaf afl. 1 kommer en kwel.

ieder mens is hypocriet.

hij maakt het product zo puur mogelijk, minder schade bij gebruiker, en voor hem zijn goedmaker.

kinderen en hard drugs is not dun, wat je als volwassene doet moet jezelf weten.

ze hebben samen een vet goeie 'chemistry'... je gaat jesse er toch niet uitschrijven
pi_107830256
en dat kind wat vermoord wordt komt dichtbij, dan is het iets anders als een product verkopen en er verder niets meer van terugzien behalve een tas met geld
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:14:14 #45
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_107830822
Dan vind ik het nog dom. Loop dan eerst binnen met 12 miljoen en pak die lui dan.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:17:07 #46
367049 .C
20 Flair & 200 BPM
pi_107830925
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:22 schreef TimKuik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

pi_107832079
Zo, we hebben het lang weten te rekken maar gisteravond toch helaas de allerlaatste aflevering gezien. Wow, wat was dát geweldig..wederom totaal onverwacht, je wordt alle kanten opgeslingerd...... _O_

quote:
BB is inderdaad een van de weinige series die met het seizoen beter wordt, en dan ook echt heel veel beter. De eerste twee seizoenen zijn eigenlijk gewoon een gigantische goede en nauwkeurige opbouw naar de seizoenen daarna. Pas in seizoen 3 gaat het pas echt los
*O* Ik vond het best tof, maar vanaf seizoen 3 begon ik echt op het puntje van mijn stoel te zitten.
pi_107837148
Net de laatste afleveringen van S4 gezien: DAMN! Wat een einde zeg! Met recht het beste seizoen totnutoe.

Ik moet wel zeggen dat ik Walt al bijna het hele seizoen een vervelend lot toewens, en dat is er met het laatste shot niet minder op geworden :P

Nu maar wachten tot S5 eens komt. Ben benieuwd wat ze daar van maken. Helaas zonder Gustavo, die ik toch een van de mooiste personages uit de serie vond.

Potnondeju.. wat een serie!

Oh, en ik hoop dat Mike nog terugkomt. Wat een baas!

[ Bericht 5% gewijzigd door Cheiron op 10-02-2012 19:48:29 ]
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_107856552
Geniaal, met dat kartel _O_
pi_107864925
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Rahl het volgende:
Dan vind ik het nog dom. Loop dan eerst binnen met 12 miljoen en pak die lui dan.
slim is het niet nee, maar Jesse is dan ook niet zo een berekenbaar en stabiel persoon...
pi_107910987
Weet je wie pas bad ass is! HANK! :Y
pi_107925548
Hank inderdaad _O_

Mike komt vast wel terug, ik hoop het tenminste..
pi_108004760
Yo, check dit eens!


0:23 Jesse in the Heisenberg outfit

2:52 Walt's dead, with Jesse walking over his body?

Foreshadowing Jesse taking up the Heisenberg name and killing Walt at the end of the series
or i am just looking into it too much?

Wat denken jullie :-p?
pi_108010078
Nee, ik denk dat dat best een grote mogelijkheid is eigenlijk. Zou me niets verbazen en ergens hoop ik ook op zo'n einde. Breaking Bad moet ook geen happy end krijgen.
pi_108010308
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:51 schreef KarnSuk het volgende:
Yo, check dit eens!


0:23 Jesse in the Heisenberg outfit

2:52 Walt's dead, with Jesse walking over his body?

Foreshadowing Jesse taking up the Heisenberg name and killing Walt at the end of the series
or i am just looking into it too much?

Wat denken jullie :-p?
Zou ik wel een toffe plotwending vinden. Zeker gezien het feit dat ze altijd partner in crime waren, maar Walt Jesse natuurlijk genaaid heeft met oa het vergiftigen van dat kind.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:21:28 #56
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_108010497
Ik ben bang dat een volgend seizoen alleen maar minder kan worden. Het einde van seizoen 4 is zo'n perfect einde voor de serie namelijk...

Maargoed het verhaal van Hank en Jesse vs Walt is nog uitgespeeld.

Tevens zijn Mike en Jesse wel een team, dus dat het Walt tegen de rest van de wereld wordt lijkt me redelijk voor de hand liggend.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_108010715
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben bang dat een volgend seizoen alleen maar minder kan worden. Het einde van seizoen 4 is zo'n perfect einde voor de serie namelijk...

Maargoed het verhaal van Hank en Jesse vs Walt is nog uitgespeeld.

Tevens zijn Mike en Jesse wel een team, dus dat het Walt tegen de rest van de wereld wordt lijkt me redelijk voor de hand liggend.
perfect einde niet imo, dat moet toch echt de confrontatie tussen Walt en Hank worden. Gus was slechts de zoveelste dealer :)
pi_108011076
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef planethugo het volgende:

[..]

perfect einde niet imo, dat moet toch echt de confrontatie tussen Walt en Hank worden. Gus was slechts de zoveelste dealer :)
Dat.

Hoewel ik de rol van Gus wel voortreffelijk geacteerd vond en het wel jammer vind dat zijn karakter niet meer in de serie zit wat dat betreft. Maar Hank gaat idd een probleem opleveren voor Walt denk ik.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_108011152
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat.

Hoewel ik de rol van Gus wel voortreffelijk geacteerd vond en het wel jammer vind dat zijn karakter niet meer in de serie zit wat dat betreft. Maar Hank gaat idd een probleem opleveren voor Walt denk ik.
Gus komt nog terug in flashbacks volgens de makers, die vonden het ook zonde om de acteur niet meer te gebruiken in S5. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108011198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gus komt nog terug in flashbacks volgens de makers, die vonden het ook zonde om de acteur niet meer te gebruiken in S5. :)
Oh, das wel tof. Vond het een heel tof personage.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_108011213
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gus komt nog terug in flashbacks volgens de makers, die vonden het ook zonde om de acteur niet meer te gebruiken in S5. :)
^O^
dat zal dan wel iets te maken hebben met zijn achtergrond. Die kartelbaas in de flashback zei dat hij wist wie Gus was en hem daarom niet omlegde. (ofzoiets)
pi_108011334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:38 schreef planethugo het volgende:

[..]

^O^
dat zal dan wel iets te maken hebben met zijn achtergrond. Die kartelbaas in de flashback zei dat hij wist wie Gus was en hem daarom niet omlegde. (ofzoiets)
Nu je het zegt begint er wel ergens een lampje te branden, maar ik kan het niet precies voor de geest halen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_108011588
Hank kan ook niets vinden vanuit Gus' jeugd wat al verdacht was. Ik verwacht dus dat zeker wel een staartje krijgt
pi_108011667
Klopt, die Don Eladio zegt tegen Gus: The only reason you are alive and he is not is because I know who you are. But understand, you are not in Chile anymore
pi_108012360
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:48 schreef KarnSuk het volgende:
Klopt, die Don Eladio zegt tegen Gus: The only reason you are alive and he is not is because I know who you are. But understand, you are not in Chile anymore
DAT was het idd ja.

Nu wil ik weten hoe het nou eigenlijk zit. :(
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_108014488
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:51 schreef KarnSuk het volgende:
Yo, check dit eens!


0:23 Jesse in the Heisenberg outfit

2:52 Walt's dead, with Jesse walking over his body?

Foreshadowing Jesse taking up the Heisenberg name and killing Walt at the end of the series
or i am just looking into it too much?

Wat denken jullie :-p?
dat zou wat zijn zeg!
pi_108014768
Ik zou het wel vinden passen bij de ontwikkeling van Jesse. Maar het is natuurlijk wel heel voorbarig om dit te denken :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108015304
ik verwacht toch al het meest donkere eind dat een serie kan krijgen :)
pi_108016277
Zoals door iemand anders eerder gezegd hoort een 'slecht en donker' einde bij deze serie.
Of de relatie tussen Walt en Jesse gaat kapot of die tussen Hank/Familie en Walt of allebei...

Kan denk ik niet anders..

Of het komt allemaal enigszins op zijn pootjes terecht maar slaat de ziekte keihard terug..
pi_108034096
Zo, in drie weken door de hele serie gegaan. Seizoen 4 was inderdaad het beste tot nu toe. Wat een spanning! Wat een goed acteerwerk, en wat een heerlijke twists.

Toch viel vooral dit seizoen mij een vrij groot manco op, waardoor BB toch echt niet het niveau van series als The Wire en The Sopranos haalt: het gebrek aan relativerende humor. Ik begrijp dat het een loodzware dramaserie is, maar dat was The Wire ook. En die serie had nog steeds een dronken McNulty die drie keer op rij zijn auto crasht omdat hij niet begrijpt waarom hij een bocht niet kan nemen. En een dronken Bunk die zijn kleren in de badkuip van een one night stand probeert te verbranden. Breaking Bad mist dit soort comic relief, wat jammer is, omdat dat het een stuk realistischer zou maken.

Ondanks dat is het by far de beste serie die dit moment op TV is en kijk ik erg uit naar seizoen vijf!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108034289
Game of Thrones heeft wel maar een seizoen gehad en volgend seizoen zit carice van houten er in (hopelijk maar bij rolletje as slaaf) maar anyway badger & co maakt voor mij veel goed.

Staan ook mooie stukjes op YouTube van badger bv;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar snap wel beetje wat je bedoeld, toch vind ik het prima zoals het is.

[ Bericht 5% gewijzigd door epicbeardman op 16-02-2012 01:49:50 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_108034360
De laatste aflevering had trouwens wel wat van die relativerende humor. Salamanca die drie uur wacht, alleen maar om Hank SUCK MY en FUC te vertellen, bijvoorbeeld. Of Walt, die dankzij zijn magnetische bom aan de deur van de lift geplakt wordt. Dit soort momenten heb ik vooral de laatste twee seizoenen te weinig gezien.

Dat bijna elke aflevering een gigantische mindfuck bracht, maakt veel goed. En de cinematografie in deze serie is echt ijzersterk!

[ Bericht 6% gewijzigd door Splackavellie02 op 16-02-2012 01:49:27 ]
pi_108036577
de relativerende humor is er zeker wel geweest, met Saul bijv

laatste seizoen is het wel wat serieuzer geworden idd maar dat wordt de situatie van Walt ook
pi_108036812
Ik vind er juist heel veel relativerende humor in zitten. Veel meer dan in series die jij noemt eigenlijk (ok niet meer dan in Sopranos, maar kom op, eigenlijk de enige reden dat Sopranos zo goed is is vanwege de relativerende humor daar. De serie is er op gebouwd. Het heeft geen intrigerende verhaallijn zoals BB...) In seizoen 1, en seizoen 2 ook nog wel, ontbrak het er wel wat aan...maar aan het einde kwam dit er toch echt veel beter in. Een van de redenen waarom ik de serie zo goed vind. Er zat humor in, maar niet geforceerd ofzo. En Saul is gewoon een koning :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108038766
Saul is de koning van de relativerende humor?
Daarnaast zijn de scenes van Jesse en zijn homies vaak ook 'grappig'..
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2012 @ 11:10:35 #76
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_108038841
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef DUK het volgende:
Zoals door iemand anders eerder gezegd hoort een 'slecht en donker' einde bij deze serie.
Of de relatie tussen Walt en Jesse gaat kapot of die tussen Hank/Familie en Walt of allebei...

Kan denk ik niet anders..

Of het komt allemaal enigszins op zijn pootjes terecht maar slaat de ziekte keihard terug..
Walt gaat gewoon de pijp uit, punt.
Carpe Libertatem
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:22:24 #77
365401 pocketcalculatoroperator
I am adding and subtracting
pi_108039231
Na Six Feet Under de beste serie die ik heb gezien. Ik kan niet wachten....
pi_108039498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:07 schreef DUK het volgende:
Saul is de koning van de relativerende humor?
Daarnaast zijn de scenes van Jesse en zijn homies vaak ook 'grappig'..
en het geklungel van Walt en Jesse was als geheel al grappig. Met de welbekende badkuipscene als hoogtepunt
pi_108039618
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:24 schreef planethugo het volgende:
de relativerende humor is er zeker wel geweest, met Saul bijv

laatste seizoen is het wel wat serieuzer geworden idd maar dat wordt de situatie van Walt ook
Inderdaad, er zit imo juist genoeg humor in de serie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108041411
Snap eigenlijk niet zo goed waarom er een vijfde seizoen komt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108042049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:35 schreef Caland het volgende:
Snap eigenlijk niet zo goed waarom er een vijfde seizoen komt.
De Hank-Walt confrontatie moet gewoon nog gebeuren!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108042097
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:56 schreef Norrage het volgende:

[..]

De Hank-Walt confrontatie moet gewoon nog gebeuren!
Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Er had wellicht nog een laatste aflevering kunnen komen, maar een heel seizoen? Kan alleen maar tegenvallen imo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 16 februari 2012 @ 13:13:33 #83
365401 pocketcalculatoroperator
I am adding and subtracting
pi_108042449
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel prima zo. Er had wellicht nog een laatste aflevering kunnen komen, maar een heel seizoen? Kan alleen maar tegenvallen imo.
Ik zou niet oordelen over iets dat je nog niet hebt gezien. Seizoen 4 was ook baas.
pi_108043245

Whats wrong chief? having a little trouble walking? O+


Gale :D

[ Bericht 18% gewijzigd door epicbeardman op 16-02-2012 13:45:53 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_108087189
Kan op zich begrijpen dat er wat comic relief wordt gemist, maar als je goed nadenkt zit dit er wel degelijk veel in: Better Call Saul (en z'n dikke hulp), alle vrienden van Jesse, Hank, Gale, Mike. Veel mensen waar je echt om kunt lachen. De serie is echter zo donker dat dit veelal overheersend is en je de grappige momenten gauw vergeten bent.

Edit: en natuurlijk is Walt zo ontzettend humorloos dat bepaalde 'grappige' situaties niet echt kunnen worden uitgepakt.
pi_108089361
De dood van Beneke _O_
pi_108089718

Was ook een geniaal moment, zat echt met een smile te kijken.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_108106755
Dat was grappig ja!
pi_108336627
Gister de season final van s4 gezien. Wat een prachtige serie. De laatste paar afleveringen vooral. Dat enge gelach van Walt vanuit de kruipruimte .... geen nagels meer over.
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:20:58 #90
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_108536445
Is er al iets bekend over de begindatum van het nieuwe seizoen? Ik las op Wikipedia dat ze het seizoen gaan opsplitsen ( :( ) in twee delen van 8 afleveringen, waarvoor ze in januari zijn begonnen met filmen van de eerste helft. De tweede helft zou pas in de de winter van 2012/2013 worden opgenomen :( :(

Opnames in januari, afleveringen in juni? Of is dat te hoopvol...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 11:29:40 #91
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_108538384
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er al iets bekend over de begindatum van het nieuwe seizoen? Ik las op Wikipedia dat ze het seizoen gaan opsplitsen ( :( ) in twee delen van 8 afleveringen, waarvoor ze in januari zijn begonnen met filmen van de eerste helft. De tweede helft zou pas in de de winter van 2012/2013 worden opgenomen :( :(

Opnames in januari, afleveringen in juni? Of is dat te hoopvol...
Dat ze gaan opsplitsen was al bekend toch? Het zijn ook meer afleveringen dan een normaal 'seizoen', oftewel, ze maken er gewoon twee korte seizoenen van eigenlijk zoals tegenwoordig bij zoveel series. Lekker uitsmeren.

Opnames en een half jaar later uitzenden hebben bij alle vorige seizoenen wel gedaan als ik het wel heb.
Carpe Libertatem
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:15:12 #92
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108541543
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Nagil het volgende:
Kan op zich begrijpen dat er wat comic relief wordt gemist, maar als je goed nadenkt zit dit er wel degelijk veel in: Better Call Saul (en z'n dikke hulp), alle vrienden van Jesse, Hank, Gale, Mike. Veel mensen waar je echt om kunt lachen. De serie is echter zo donker dat dit veelal overheersend is en je de grappige momenten gauw vergeten bent.

Edit: en natuurlijk is Walt zo ontzettend humorloos dat bepaalde 'grappige' situaties niet echt kunnen worden uitgepakt.
Het is wel duidelijk toch. Die hele serie is een karikatuur :P
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_108544271
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er al iets bekend over de begindatum van het nieuwe seizoen? Ik las op Wikipedia dat ze het seizoen gaan opsplitsen ( :( ) in twee delen van 8 afleveringen, waarvoor ze in januari zijn begonnen met filmen van de eerste helft. De tweede helft zou pas in de de winter van 2012/2013 worden opgenomen :( :(

Opnames in januari, afleveringen in juni? Of is dat te hoopvol...
laatste wat ik gelezen heb was dat ze alle afleveringen tegelijk opnamen. Uitzendschema was toen nog niet bekend
pi_108554805
Is deze serie een beetje te vergelijken met Dexter?
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 19:20:29 #95
230491 Zith
pls tip
pi_108554991
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
Is deze serie een beetje te vergelijken met Dexter?
Ander verhaal, maar zelfde soort spanning. S3 is qua kwaliteit/spanning vergelijkbaar aan het Trinity seizoen (IMO), S4 is spannender dan elk seizoen van Dex.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_108555215
Klinkt goed, nog even 5 afleveringen van Dexter kijken en dan heb ik alle seizoenen gezien. Daarna hier maar eens aan beginnen, hopelijk heb je gelijk want ik vind Dexter echt geweldig.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:51:00 #97
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_108556470
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:25 schreef tompsv18 het volgende:
Klinkt goed, nog even 5 afleveringen van Dexter kijken en dan heb ik alle seizoenen gezien. Daarna hier maar eens aan beginnen, hopelijk heb je gelijk want ik vind Dexter echt geweldig.
You won't be dissapointed. Eerste paar afleveringen zijn even doorkomen maar het wordt echt zò geniaal! _O_

Dexter vind ik tof maar Breaking Bad is echt koning!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:08:20 #98
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108557358
Dexter gaat over een narcist met een slecht zeikverhaal. Dat valt niet vergelijken met Breaking Bad imho. :P
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_108849252
Wat Fan-art



pi_108849863
deze blijft ook tof: www.bettercallsaul.com
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:58:57 #101
139330 TNA
For the stars that shine
pi_109071859
Wat is Bryan Cranston toch een fantastische acteur, het is echt onovertroffen realistisch acteerwerk zo goed _O_ Volop genoten van seizoen 4, spannend plot, mooie dialogen, goede twists en bovenal geweldig geacteerd.
  Spellchecker dinsdag 13 maart 2012 @ 23:10:25 #102
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_109072420
Helemaal mee eens :Y
Tevens -purist.
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:40:10 #103
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_109147942
Seizoen 4 net afgezien, kan niet wachten op seizoen 5 _O_
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_109270648



HYPE!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 19 maart 2012 @ 13:23:26 #105
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_109270903
nog veel te lang :(
  maandag 19 maart 2012 @ 14:12:30 #106
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_109272478
Hank die staat :o ?!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 19 maart 2012 @ 14:44:52 #107
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109273534
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
HYPE!
Woooooot, leest ie nu pas t complete script van ep 1?
  maandag 19 maart 2012 @ 14:48:35 #108
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_109273656
Ja. Dus?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_109274906
Wanneer komt seizoen 5 uit?
pi_109278061
Lol waar is die gif van?
pi_109278106
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:49 schreef Nagil het volgende:
Lol waar is die gif van?
Er was na seizoen 4 ergens een party geloof ik, daar waren ze allemaal verkleed _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 21 maart 2012 @ 00:20:28 #112
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_109341521
Seizoen 5? Seizoen 5? Ik heb net de laatste aflevering van 4 gezien en wat moet er in 5 allemaal nog verteld worden?? :{

En hoe zit het nu met die lelietjes-van-dalen? :(
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_109343166
quote:
18s.gif Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef Ringo het volgende:
Seizoen 5? Seizoen 5? Ik heb net de laatste aflevering van 4 gezien en wat moet er in 5 allemaal nog verteld worden?? :{

En hoe zit het nu met die lelietjes-van-dalen? :(
Verteld worden? Denk eens goed na.. onderzoek van DEA(Hank) Mike die hopelijk terug komt. Bedenk zelf maar verder! Vast dingen die ik ben vergeten.

En dat plantje zat in Heisenberg wrede plan. Om Gus op een plek te krijgen als ik het me goed kan herinneren.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_109344458
quote:
18s.gif Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef Ringo het volgende:
En hoe zit het nu met die lelietjes-van-dalen? :(
het is al even geleden dat ik die heb gezien.
Maar daar had Walt dat kind van Jessie toch mee vergiftigd , om de schuld af te kunnen schuiven op Gus ?
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:13:23 #115
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_109344860
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:28 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wanneer komt seizoen 5 uit?
Ik dacht in april (vorig jaar).

Nu ik effe na wilde checken merk ik dat ook de IMDB het niet weet. Seizoen 5 zou ergens 'mid 2012' moeten airen. Het is tevens het laatste seizoen van breaking bad ;( (misschien ook wel beter)
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:49:09 #116
139330 TNA
For the stars that shine
pi_109348208
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:01 schreef Xlarge het volgende:

[..]

het is al even geleden dat ik die heb gezien.
Maar daar had Walt dat kind van Jessie toch mee vergiftigd , om de schuld af te kunnen schuiven op Gus ?
Klopt. Dat was de grote twist, omdat 'de kijkers' Walter daadwerkelijk geloofden toen hij tegenover Jessie zijn onschuld trachtte te bewijzen. Maar hij is dus al zo geslepen geworden dat hij dat kindje inderdaad vergiftigde om Jesse tegen Gus op te zetten.
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:54:39 #117
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_109348453
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:01 schreef Xlarge het volgende:

[..]

het is al even geleden dat ik die heb gezien.
Maar daar had Walt dat kind van Jessie toch mee vergiftigd , om de schuld af te kunnen schuiven op Gus ?
Nu ja, dat dacht Jesse aanvankelijk. En de suggestie werd nog eens gewekt door de close-up van de plant in Walters tuin.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_109348487
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:13 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik dacht in april (vorig jaar).

Nu ik effe na wilde checken merk ik dat ook de IMDB het niet weet. Seizoen 5 zou ergens 'mid 2012' moeten airen. Het is tevens het laatste seizoen van breaking bad ;( (misschien ook wel beter)
Hoe kan dat nou weer? april vorig jaar was seizoen 4 nog niet eens begonnen haha.

Zal wel rond midden juli worden weer dit jaar.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:56:03 #119
139330 TNA
For the stars that shine
pi_109348505
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nu ja, dat dacht Jesse aanvankelijk. En de suggestie werd nog eens gewekt door de close-up van de plant in Walters tuin.
Well, suggestie, het werd op die manier gewoon 'bewezen', lijkt mij.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:09:45 #120
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_109348993
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:56 schreef TNA het volgende:

Well, suggestie, het werd op die manier gewoon 'bewezen', lijkt mij.
Eén plant in zijn tuin? Is dat al bewijs? Ik zeg: manipulatie van de kijker.

Stel, dat Walt het kind heeft vergiftigd met die besjes. Waar is dan het gif uit Jesse's sigaret gebleven? Dat was toch ricine? Of heeft Walt dat Jesse ooit wijsgemaakt? Waarom zou hij dat hebben gedaan? Stel, dat in dat buisje in Jesse's sigaret wél ricine zat? Waar is het dan gebleven? En hoe is dat kind dan ziek geworden?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:10:16 #121
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_109349014
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:56 schreef TNA het volgende:

[..]

Well, suggestie, het werd op die manier gewoon 'bewezen', lijkt mij.
Lijkt me ook wel, maar hoeft niet natuurlijk. Het kan ook zo zijn dat komend seizoen Jesse de plant bij Walt ziet staan en zich alsnog (onterecht) tegen hem keert. Al verwacht ik niet zo'n plottwist :P

Ik ben vooral benieuwd hoe die sigaret van Jesse uit zijn pakje is verdwenen. Zou die dikke negert van Saul dit serieus gedaan hebben?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_109356820
nog iets... toen walt en jesse aan het praten waren op het dak werden er foto's gemaakt... fbi, DEA of mike... nog iets om naar uit te kijken.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:19:32 #124
139330 TNA
For the stars that shine
  vrijdag 23 maart 2012 @ 12:04:30 #125
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_109423774
Bob Odenkirk (Saul) geeft om 17:30 NL tijd een IAmA vragenuurtje op Reddit voor de geinteresseerden
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_109424336
quote:
3s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:10 schreef Rossdale het volgende:

Ik ben vooral benieuwd hoe die sigaret van Jesse uit zijn pakje is verdwenen. Zou die dikke negert van Saul dit serieus gedaan hebben?
Ja, die verwisselde het hele pakje tijdens het fouilleren.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:52 schreef vault_tec het volgende:
nog iets... toen walt en jesse aan het praten waren op het dak werden er foto's gemaakt... fbi, DEA of mike... nog iets om naar uit te kijken.
FBI die Jesse in de gaten houden omdat hij over ricine begon. (anti-terrorist eenheid ofzo)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 26 maart 2012 @ 21:35:23 #127
365538 jeppa11
Hemelvaart2012.nl
pi_109547364
Na de laatste episode van The Walking Dead was ik op zoek naar een nieuwe serie..Had besloten om Breaking Bad te volgen. Heb er tot nu toe geen minuut spijt van gehad. Erg origineel en gedetailleerd uitgewerkt!
  Spellchecker dinsdag 27 maart 2012 @ 00:03:19 #128
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_109554269
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef jeppa11 het volgende:
Na de laatste episode van The Walking Dead was ik op zoek naar een nieuwe serie..Had besloten om Breaking Bad te volgen. Heb er tot nu toe geen minuut spijt van gehad. Erg origineel en gedetailleerd uitgewerkt!
Wijze keuze gemaakt ^O^
Tevens -purist.
pi_109691481
Aaron Paul is weer aan het trollen.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109691555
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:49 schreef TNA het volgende:

[..]

Klopt. Dat was de grote twist, omdat 'de kijkers' Walter daadwerkelijk geloofden toen hij tegenover Jessie zijn onschuld trachtte te bewijzen. Maar hij is dus al zo geslepen geworden dat hij dat kindje inderdaad vergiftigde om Jesse tegen Gus op te zetten.
Vind het wel tof, Walt is nu echt "breaking bad". Denk dat het laatste seizoen dan ook de genadeklap voor het brave, goeiige imago van Walt zal zijn.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_109692114
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:35 schreef jeppa11 het volgende:
Na de laatste episode van The Walking Dead was ik op zoek naar een nieuwe serie..Had besloten om Breaking Bad te volgen. Heb er tot nu toe geen minuut spijt van gehad. Erg origineel en gedetailleerd uitgewerkt!
Goed zo, van een serie die elke aflevering slechter wordt naar eentje die elke aflevering beter wordt ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_109701249
Zijn ze al begonnen met het filmen van S05 eigenlijk, neem aan dat het eind juli weer begint?
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_109787625
paar "nieuwe"

staan er nog meer op het kanaal!

en interview met Vince Gilligan

[ Bericht 20% gewijzigd door epicbeardman op 01-04-2012 23:31:59 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_109789839
foute baas, jesse hooked, walt gek, street credibility en de baby onderweg

wat gaat gebeuren!

edit: USA topic

[ Bericht 89% gewijzigd door Manono op 02-04-2012 00:38:48 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_109963189
quote:
Dat met die pizza, wat geniaal _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110029159
Was van de week in New York en zag tal van dit soort advertenties in de 'Gouden Gids', moest gelijk aan Saul Goodman denken. _O-



Oh, en Jane (Krysten Ritter) is niet dood! Ze speelt Chloe in de nieuwe ABC Comedy "Don't Trust the B---- in Apartment 23"

http://beta.abc.go.com/shows/dont-trust-the-b-in-apt-23/
  zaterdag 7 april 2012 @ 21:32:17 #138
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110037462
Het seizoen van de Henk - Heisenberg showdown _O_
pi_110060683
Het is nu bevestigd dat we 2 seizoenen van 8 afleveringen krijgen.
pi_110061698
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 16:16 schreef Nagil het volgende:
Het is nu bevestigd dat we 2 seizoenen van 8 afleveringen krijgen.
Fuuuuuuu
  Leukste jonkie 2022 zondag 8 april 2012 @ 16:48:11 #141
213457 engine
pi_110061755
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:40 schreef Tourniquet het volgende:
Was van de week in New York en zag tal van dit soort advertenties in de 'Gouden Gids', moest gelijk aan Saul Goodman denken. _O-

[ afbeelding ]

Oh, en Jane (Krysten Ritter) is niet dood! Ze speelt Chloe in de nieuwe ABC Comedy "Don't Trust the B---- in Apartment 23"

http://beta.abc.go.com/shows/dont-trust-the-b-in-apt-23/
Haha geniale advertentie :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_110062375
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 16:16 schreef Nagil het volgende:
Het is nu bevestigd dat we 2 seizoenen van 8 afleveringen krijgen.
Ja zoiets had ik ook al verwacht omdat er een break na 8 episodes kwam, dit bied wel meer perspectief voor meerdere "grote" momenten.
Aangezien er in season endings toch wel meestal iets speciaals gebeurd.

Kan niet wachten
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 8 april 2012 @ 17:41:37 #143
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_110063318
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:40 schreef Tourniquet het volgende:
Was van de week in New York en zag tal van dit soort advertenties in de 'Gouden Gids', moest gelijk aan Saul Goodman denken. _O-

[ afbeelding ]

Oh, en Jane (Krysten Ritter) is niet dood! Ze speelt Chloe in de nieuwe ABC Comedy "Don't Trust the B---- in Apartment 23"

http://beta.abc.go.com/shows/dont-trust-the-b-in-apt-23/
http://www.bigfrank.nl/
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 8 april 2012 @ 18:05:32 #144
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_110064025
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 8 april 2012 @ 20:14:13 #145
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110068887
quote:
Ik heb heel veel toffe muziek ontdekt door Breaking Bad. Deze ook, inderdaad. :P
pi_110070727
Op dit moment een soort van Q&A op reddit bezig, is al eens geweest met Gus.

Nu met een van de "nephews"

http://www.reddit.com/r/b(...)yed_marco_salamanca/



quote:
'm Luis Moncada Aka Marco Salamanca. or One of the Twin Assassins from Breaking Bad season #3. I've been acting for 10 years. Before acting I was in a Gang, Got shot, stabbed, Went to prison, Married a Parole Officer, turned into an Actor, Did motivational speaking for trouble youth, I've competed in Muay Thai & Boxing. I'm also a HUGE MMA & Boxing Fan!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 8 april 2012 @ 21:44:53 #147
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110074036
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 16:16 schreef Nagil het volgende:
Het is nu bevestigd dat we 2 seizoenen van 8 afleveringen krijgen.
Wel leuk, dan zijn de eerste 8 binnenkort al klaar.
pi_110087845
Dat Ana Tijoux nummer heb ik echt vaak gedraaid...
pi_110087977
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 05:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Verteld worden? Denk eens goed na.. onderzoek van DEA(Hank) Mike die hopelijk terug komt. Bedenk zelf maar verder! Vast dingen die ik ben vergeten.

En dat plantje zat in Heisenberg wrede plan. Om Gus op een plek te krijgen als ik het me goed kan herinneren.
Wat mij spannender lijkt. Die Mexicaanse drugslords mochten Gus toen toch niet vermoorden omdat ze wisten wie hij was in Chili ?!? Nu heeft Walt hem opgeblazen..
  maandag 9 april 2012 @ 10:44:12 #150
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_110088501
Hij zat waarschijnlijk in de Chileense regering.
When all else fails, you always have delusion.
pi_110088566
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 10:12 schreef janspj het volgende:

[..]

Wat mij spannender lijkt. Die Mexicaanse drugslords mochten Gus toen toch niet vermoorden omdat ze wisten wie hij was in Chili ?!? Nu heeft Walt hem opgeblazen..
Ja en dan?
Daar zit vast ook nog een verhaaallijn in maar interessanter vind ik die van hank :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110118323
Met mijn moeder het einde van seizoen 2 gekeken, waardoor ik dat voor het eerst opnieuw zag. En het was echt veel beter nog om de tweede keer te kijken. Alles zit zo subtiel in elkaar, alles komt terug en je weet echt de waarde van de momenten veel beter in te schatten.
Toch blijf ik die vliegtuigcrash en die hele opbouw het hele seizoen een beetje too much vinden...Maar op zich toch wel erg mooi, origineel en knap gedaan ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:25:01 #153
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_110135843
Op die parkeergarage, aan het eind als Jesse en Walt elkaar de hand schudden en Walt daarna Skyler opbelt.. Ik hoor mensen zeggen dat er foto's van ze zijn geschoten, maar daar heb ik niks van gemerkt. Heb net de scene nog een keer bekeken en nog steeds niks. Alleen dat de camera ze ook vanaf een ander verdieping filmt.. was dat t?
pi_110135877
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:25 schreef Asskimo het volgende:
Heb net de scene nog een keer bekeken en nog steeds niks. Alleen dat de camera ze ook vanaf een ander verdieping filmt.. was dat t?
:Y

En luister maar eens goed, je hoort een klik van een fotocamera.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_110136138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:Y

En luister maar eens goed, je hoort een klik van een fotocamera.
Nah dat heb ik ook nog nooit gehoord, Gus zijn auto staat daar nog wel een verdieping lager en daar moet hij nog even naar kijken.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_110136485
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nah dat heb ik ook nog nooit gehoord, Gus zijn auto staat daar nog wel een verdieping lager en daar moet hij nog even naar kijken.
Dan moet je nog maar eens luisteren, 100% zeker weten dat je een fotocameraklik hoort als de camera een verdieping lager is gegaan.

Zijn die 2 gasten van de FBI die Jesse in de gaten houden omdat hij het over ricine had toen dat jochie in het ziekenhuis lag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:24:14 #157
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_110138356
Ik heb er nog steeds moeite mee, ik hoor inderdaad een kort geluidje maar er zijn zoveel achtergrondgeluiden (voorbij gaande auto's, remgeluiden, ontgrendeling van een autoslot, etc.) Ik zou het bijv. veel te opzichtig vinden dat zo'n agent dan buiten zn kar foto's zit te maken.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:28:37 #158
285005 Splodgenessabounds
Two pints of lager...
pi_110141264
Dat 'lelietje-van-daalen' heeft Walt gebruikt om dat jochie te vergiftigen. Hij zat toen te draaien met dat pistool, die kwam 2 keer bij zichzelf terecht en 1 keer op die bloem. Op het einde zoomde ze ook nog in op die bloem.

Ik verwacht in S5 sowieso een showdown van Jesse vs. Walter, Walter vs. Hank en misschien ook nog wel Walter vs. Skyler. Skyler is een freak en na dat gebeuren in het huis van Beneke zal ze wel helemaal trippen, of juist niet omdat ze nu waarschijnlijk van de meeste problemen af is.

Wat ik denk: De DEA ziet uiteindelijk Walter als Heisenberg en daardoor pleegt hij zelfmoord/gaat dood aan z'n ziekte of wordt vermoord door Jesse (ik hoop het laatste, dood gaatie sowieso denk ik). Hank trekt het allemaal niet meer en stopt bij de DEAD. Skyler zal er wel vandoor gaan met een ander. Jesse neemt z'n vriendin mee naar een of andere big-ass drugsbaron huis omdat hij super veel geld heeft.
...and a packet of crisps, please.
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:30:12 #159
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_110148806
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:24 schreef Asskimo het volgende:
Ik heb er nog steeds moeite mee, ik hoor inderdaad een kort geluidje maar er zijn zoveel achtergrondgeluiden (voorbij gaande auto's, remgeluiden, ontgrendeling van een autoslot, etc.) Ik zou het bijv. veel te opzichtig vinden dat zo'n agent dan buiten zn kar foto's zit te maken.
Dat heb ik dus ook, geloof het niet echt zo eigenlijk. Vind het ook niet echt als een camerasluiter klinken. Maarja, ik heb het graag fout, want dan gaan we vanaf het begin al een echt kat-en-muisspel krijgen met Walt *O*
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_110317146
Net laatste aflevering van seizoen 4 gezien. Wat een bazenserie _O_ Weet iemand wanneer weer nieuwe episodes komen?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  zaterdag 14 april 2012 @ 16:50:47 #161
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110317871
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Net laatste aflevering van seizoen 4 gezien. Wat een bazenserie _O_ Weet iemand wanneer weer nieuwe episodes komen?
quote:
Breaking Bad was renewed for a final 16-episode season. Cast member Bryan Cranston has stated the season will be split into two parts, consisting of eight episodes each. The season will premiere in July 2012, with the final 8 episodes airing in 2013.
pi_110318490
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:50 schreef TNA het volgende:

[..]

[..]

Zo lang kan ik nooit wachten :'(
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_110319498
Seizoen 3 gaan ze va volgende week uitzenden op Film1 :-)
  zaterdag 14 april 2012 @ 19:33:48 #164
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110322572


_O_
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:59:26 #165
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_110329076
quote:
:')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_110395637
Ik vind dit echt een geweldige serie _O_ Badass Bryan Crantson maakt het helemaal goed :D
Sowieso aan 1 stuk goede acteurs. Ben inmiddels bij seizoen 3 aflevering 9. Het wordt echt met de aflevering vetter en wat ik helemaal tof vind is dat het verre van voorspelbaar is :D

Love it *O*
Gewoon normaal doen ja.
pi_110397430
Hebben jullie ook dat, wanneer je alles tot en met seizoen 4 gezien hebt, je eigenlijk het grootste gedeelte alweer vergeten bent van de eerste seizoenen? Alleen terugkijken lijkt me ook zo saai want als je een aflevering of scene eenmaal weer ziet herinner je je het weer en is het leuke er alweer af omdat je weet wat er komen gaat.
pi_110398090
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 15:18 schreef Onufriev het volgende:
Hebben jullie ook dat, wanneer je alles tot en met seizoen 4 gezien hebt, je eigenlijk het grootste gedeelte alweer vergeten bent van de eerste seizoenen? Alleen terugkijken lijkt me ook zo saai want als je een aflevering of scene eenmaal weer ziet herinner je je het weer en is het leuke er alweer af omdat je weet wat er komen gaat.
Ja, zeker als je het gewoon week voor week en met breaks hebt gekeken :) maar dat is met elke serie zo helaas, ook een film kan ik niet voor de 2de keer kijken (of hij moet erg goed zijn geweest)
Ben wel van plan om nog eens Breaking Bad te kijken, want het is wel hoge kwaliteit!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_110398778
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja, zeker als je het gewoon week voor week en met breaks hebt gekeken :) maar dat is met elke serie zo helaas, ook een film kan ik niet voor de 2de keer kijken (of hij moet erg goed zijn geweest)
Ben wel van plan om nog eens Breaking Bad te kijken, want het is wel hoge kwaliteit!
Ja over 5 jaar ofzo, als je echt alles vergeten bent misschien :P
pi_110399047
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 15:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja, zeker als je het gewoon week voor week en met breaks hebt gekeken :) maar dat is met elke serie zo helaas, ook een film kan ik niet voor de 2de keer kijken (of hij moet erg goed zijn geweest)
Ben wel van plan om nog eens Breaking Bad te kijken, want het is wel hoge kwaliteit!
Ik ben het nu dus opnieuw aan het kijken, en het is de 2e keer gewoon beter dan de eerste keer :D Omdat echt alles klopt. Elke actie in elke aflevering komt later nog wel terug of heeft een betekenis. Fantastisch. Toen ik het voor het eerst moest ik echt vaak denken bij bepaalde scenes van "uuh...ja...en?" maar die 2e keer is het briljant. Acteerwerk is ook zo ongelooflijk goed.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 16 april 2012 @ 16:13:27 #171
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110399629
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2012 15:18 schreef Onufriev het volgende:
Hebben jullie ook dat, wanneer je alles tot en met seizoen 4 gezien hebt, je eigenlijk het grootste gedeelte alweer vergeten bent van de eerste seizoenen? Alleen terugkijken lijkt me ook zo saai want als je een aflevering of scene eenmaal weer ziet herinner je je het weer en is het leuke er alweer af omdat je weet wat er komen gaat.
Absoluut. Ik lees weleens wat samenvattingen van eerdere seizoenen voordat ik weer aan een serie begin. Dit soort series kijk ik vaak in een paar dagen helemaal achter elkaar dus dan onthoud je ook geen klap :')
pi_110401262
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 16:13 schreef TNA het volgende:

[..]

Absoluut. Ik lees weleens wat samenvattingen van eerdere seizoenen voordat ik weer aan een serie begin. Dit soort series kijk ik vaak in een paar dagen helemaal achter elkaar dus dan onthoud je ook geen klap :')
Vooral dit ja. Alhoewel je ook (zoals epicbearman) kan zeggen dat je het juist eerder vergeet als je elke week maar 1 aflevering kan kijken omdat het dan langer geleden is.

Altijd die 'previously on...' aan het begin van een aflevering vind ik ook zo irritant omdat ik meestal ook achter elkaar door kijk. Maar als je uit het niets weer met een nieuw seizoen begint is het juist fucking chill. Allemaal van die 'oh ja' momentjes :P
pi_110402598
Plus season 1 begon op 20 januari 2008 en eindigde al destijds door die domme writers strike in maart. Na 7 episodes ;(
Kan me het nog goed herinneren want de volgende episode airde in mei 2009 |:( echt toen een jaar moeten wachten op nieuwe episodes.

Maar het is dus al wel weer dik 4jaar geleden dat het begon dus zal het een en ander wel zijn vergeten.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_110515342
Nu net begonnen met Season 4, damn wat een goede serie. Ga dit topic maar niet lezen ivm mogelijke spoilers :D
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_110521099
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:58 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Nu net begonnen met Season 4, damn wat een goede serie. Ga dit topic maar niet lezen ivm mogelijke spoilers :D
nee dat zou ik idd maar niet doen totdat je helemaal klaar bent
pi_110527799
Als er 16 afleveringen in een tijdsbestek van sowieso een half jaar worden uitgezonden ga ik 'proberen' om zo lang mogelijk uit te stellen met kijken. Heb de eerste 4 seizoenen binnen 3 weken gekeken.
Weken wachten op een aflevering is pure torture!
pi_110544530


:* gedold door Walter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 19 april 2012 @ 23:37:55 #178
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_110547023
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef Markeerstift het volgende:
Als er 16 afleveringen in een tijdsbestek van sowieso een half jaar worden uitgezonden ga ik 'proberen' om zo lang mogelijk uit te stellen met kijken. Heb de eerste 4 seizoenen binnen 3 weken gekeken.
Weken wachten op een aflevering is pure torture!
Wie niet. Goeie serie :P
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_110579128
Waarom ligt seizoen 3 nog nergens in de winkels? Kan het vooralsnog ook niet op bol vinden. Wou wel graag gewoon de originele discs, maar als het zo moet... ik zit al een half jaar ofzo te wachten! En dat terwijl seizoen 4 al lang klaar is :P

Waar hebben jullie de serie vandaan gehaald? Of zitten hier alleen maar downloaders? O-)
  zaterdag 21 april 2012 @ 15:58:46 #180
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110596214
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom ligt seizoen 3 nog nergens in de winkels? Kan het vooralsnog ook niet op bol vinden. Wou wel graag gewoon de originele discs, maar als het zo moet... ik zit al een half jaar ofzo te wachten! En dat terwijl seizoen 4 al lang klaar is :P

Waar hebben jullie de serie vandaan gehaald? Of zitten hier alleen maar downloaders? O-)
Downloaden in 720p.
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:06:52 #181
283085 TWP
kassalade
pi_110601776
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:58 schreef TNA het volgende:

[..]

Downloaden in 720p.
Beste manier.
:)
  zaterdag 21 april 2012 @ 18:12:17 #182
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_110601977
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 23:33 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom ligt seizoen 3 nog nergens in de winkels? Kan het vooralsnog ook niet op bol vinden. Wou wel graag gewoon de originele discs, maar als het zo moet... ik zit al een half jaar ofzo te wachten! En dat terwijl seizoen 4 al lang klaar is :P

Waar hebben jullie de serie vandaan gehaald? Of zitten hier alleen maar downloaders? O-)
Nee joh, wij wonen allemaal in de VS en zijn daarom instaat altijd de dag na de aflevering hier volop te discussiëren daarover. :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:16:02 #183
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_111075260
quote:
Breaking Bad seizoen 5 info & setvideo

Rond het spannende slotseizoen van Breaking Bad was het vooralsnog opvallend stil. In april verklapte hoofdrolspeler Bryan Cranston dat het seizoen opgesplitst wordt, iets wat overigens nog steeds niet bevestigd is door AMC of producent Sony. Zeker is wel dat het eerdere plan dat er non-stop gefilmd wordt van de baan is. Cranston: ''We delen het op. Eerst schieten we de eerste 8 afleveringen, dan pakken we een 4 maanden pauze en wat daarna opgenomen wordt is volgend jaar te zien''

Zeker is wel dat Breaking Bad seizoen 5 ergens in juli begint. Zeker is ook dat het seizoen, net als de andere, direct verder gaat waar we gebleven waren en dat Walt en familie 'vrezen voor hun veiligheid', aldus Cranston.

De Video

  donderdag 3 mei 2012 @ 10:24:54 #184
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_111075511
Juli???? Yes... ik verwachtte pas september ofzo... freaking nice
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:25:18 #185
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_111075524
Wel weer een break halverwege...
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:45:15 #186
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_111076141
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:24 schreef MikeyMo het volgende:
Juli???? Yes... ik verwachtte pas september ofzo... freaking nice
ook nog niet officieel bevestigd maar dat was andere jaren ook zo en castleden hebben het ook al gezegd
pi_111077468
quote:
3s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:25 schreef Rossdale het volgende:
Wel weer een break halverwege...
Aan de ene kant vind ik dat jammer, aan de andere kant wordt het einde van deze geweldige serie tenminste iets uitgesteld. O+
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_111077529
Juli *O*

Het nadeel van de lange pauzes tussen de seizoenen is wel dat ik bijna vergeten ben wat er nou allemaal gebeurd is :@
pi_111077636
Klinkt wel leuk, dat het in juli weer begint. Maar eigenlijk is het alleen maar kut want daarna kan je weer een halfjaar wachten tot de rest van dat seizoen. Wacht ik liever langer om alles in één keer uit te zien.
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:03:53 #190
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_111079014
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:29 schreef Onufriev het volgende:
Klinkt wel leuk, dat het in juli weer begint. Maar eigenlijk is het alleen maar kut want daarna kan je weer een halfjaar wachten tot de rest van dat seizoen. Wacht ik liever langer om alles in één keer uit te zien.
ik denk eerder dat we dan weer een jaar kunnen wachten tot juli zodat AMC eigenlijk 2 kleinere seizoenen voor de prijs van 1 seizoen gehad heeft
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:06:43 #191
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_111079117
Ik wacht wel weer tot de hele S5 te downloaden is en dan weer een BB marathon!
pi_111079630
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik wacht wel weer tot de hele S5 te downloaden is en dan weer een BB marathon!
Dit is wel een vet idee! En dan eerst alle 4 seizoen terugkijken bedoel je?
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:23:00 #193
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_111079664
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:21 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Dit is wel een vet idee! En dan eerst alle 4 seizoen terugkijken bedoel je?
Dan is het wel een hele vette marathon! Nee, die afleveringen zitten nog wel vers in het geheugen, alleen S5 voor mij dan.
pi_111079714
Had paar collega's/maatjes gek gemaakt van de serie en ga hem sowieso wel episode per episode bekijken, kan je er ook nog over praten/discussiëren.

Plus je kijkt elke week weer uit naar maandag :*
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:30:02 #195
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_111082066
Dat doe ik nu al; amc's Mad Men :P
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:47:56 #196
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_111085555
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:24 schreef epicbeardman het volgende:
Had paar collega's/maatjes gek gemaakt van de serie en ga hem sowieso wel episode per episode bekijken, kan je er ook nog over praten/discussiëren.

Plus je kijkt elke week weer uit naar maandag :*
Seizoen 4 was het eerste seizoen waarbij ik inderdaad iedere week slechts één aflevering zag. Het is wel heel leuk om te speculeren met anderen.
pi_111086020
Altijd de lastige keus als je bij bent met een serie. Het liefst alles in één keer, maar persoonlijk kan ik toch niet wachten als ik weet dat er weer een aflevering uit is.
pi_111092992
Gewoon elke week kijken, dan is het spannender :P

En voor elk seizoen gewoon herkijken vanaf 1. Ik herkijk BrBa nu, alleen ga veel te snel. Wilde zeg maar S04E13 kijken een paar dagen voor S05E01 maar dat zal ik niet redden :')
pi_111644859
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_111644908
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef RacerDKB het volgende:
Gewoon elke week kijken, dan is het spannender :P

En voor elk seizoen gewoon herkijken vanaf 1. Ik herkijk BrBa nu, alleen ga veel te snel. Wilde zeg maar S04E13 kijken een paar dagen voor S05E01 maar dat zal ik niet redden :')
Vind ik ook het leukst. Zeker omdat je dan ook bij bent in dit topic en lekker kan filosoferen over het verloop :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_111651686
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef RacerDKB het volgende:
Gewoon elke week kijken, dan is het spannender :P

En voor elk seizoen gewoon herkijken vanaf 1. Ik herkijk BrBa nu, alleen ga veel te snel. Wilde zeg maar S04E13 kijken een paar dagen voor S05E01 maar dat zal ik niet redden :')
Same here, ik dacht lekker op mijn gemak seizoen 4 nog eens bekijken maar het gaat echt veel te snel. Alle afleveringen alweer in anderhalve dag er doorheen geknald :P Dit was de 3e keer dat ik seizoen 4 zag maar nog steeds net zo vet zo niet nog vetter :7
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:38:21 #202
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_111742640
15 juli is de dag!
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_111744383

zitten geen spoilers in trouwens ;)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_111744849
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 15:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
15 juli is de dag!
Dan al :o :D
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
  Spellchecker zaterdag 19 mei 2012 @ 19:21:17 #205
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_111750110
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 16:33 schreef epicbeardman het volgende:

zitten geen spoilers in trouwens ;)
Topacteur :Y
Tevens -purist.
pi_111769465
(Een van) de beste rollen in een serie ooit. Period _O_
pi_111851410
http://www.hitfix.com/blo(...)ason-5-premiere-date

15 juli premiere! Definitief dus 8 in 2012, 8 in 2013
pi_111858056
Vanaf woensdagavond season 1 op Canvas.
  maandag 21 mei 2012 @ 23:39:04 #209
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_111858773
When all else fails, you always have delusion.
pi_111859408
stoked
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:51:33 #211
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_111887194
Vanmiddag eindelijk afgekeken.

_O_
pi_111906634
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 15:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
15 juli is de dag!
ah yeah! Kan niet wachten :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:10:41 #213
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_111907112
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef Cpt.Awesome het volgende:
http://www.hitfix.com/blo(...)ason-5-premiere-date

15 juli premiere! Definitief dus 8 in 2012, 8 in 2013
Ah dat is goed om te horen! Dan kan het speculeren weer beginnen, altijd een leuk gedeelte van het volgen van een serie. Vooral bij Breaking Bad.
pi_112081752
Seizoen 2 bijna afgekeken, geniale serie!

"Stay out of my teritory!" :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_112135298
Oke ik heb nu alle seizoenen achter elkaar afgekeken en toch moet ik even zeggen wat voor ongelooflijke bazen serie dit is. _O_ _O_

Geen enkele serie ooit heeft mijn hart letterlijk sneller doen kloppen. Sommige scenes waarbij je echt op je puntje van je stoel zit en gewoon eigenlijk niet weet wat er zal gebeuren, in andere series is het voorspelbaar maar hier kun je het dus echt niet voorspellen.

Het enige waar ik mij aan ergerde was dat vanaf seizoen 1 t/m 3 Heisenberg veel te lelijk is voor z'n vrouw. Gelukkig werd die vrouw na seizoen 3 lelijk dus dat compenseerde het weer. :P

Maar ik kan niet wachten tot 15 juli. Ik haat het om elke week te moeten wachten tot een aflevering online staat. Ik kijk het liefst seizoenen achter elkaar door.
If not now, then when.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:21:10 #216
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_112135912
Heisenberg is gewoon een charmeur 8-)
  maandag 28 mei 2012 @ 20:02:23 #217
139330 TNA
For the stars that shine
pi_112137964
Ik heb Skyler alle seizoenen vreselijk irritant gevonden, misschien is ze wel nodig om het gezinsleven in beeld te brengen, maar had er alsjeblieft een andere actrice neergezet.
pi_112138883
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef TNA het volgende:
Ik heb Skyler alle seizoenen vreselijk irritant gevonden, misschien is ze wel nodig om het gezinsleven in beeld te brengen, maar had er alsjeblieft een andere actrice neergezet.
In het begin was ze vrij irritant ja, maar ook wel weer als een normale moeder denk ik ;)
Plus dat ze later mee gaat met walt en betere oplossingen zoekt zoals de wasserij ipv laserguns etc maakt veel goed.
Ook dat stukje dat ze met een wetboek in de auto zat en alles doorgaf aan Saul ze manneke voor de wasserij was een hele goede.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2012 @ 20:33:05 #219
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_112139569
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar ik kan niet wachten tot 15 juli. Ik haat het om elke week te moeten wachten tot een aflevering online staat. Ik kijk het liefst seizoenen achter elkaar door.
En nu zal je na dit seizoen weer tot 2013 moeten wachten tot de ontknoping. :o
Carpe Libertatem
  maandag 28 mei 2012 @ 20:36:34 #220
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_112139784
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef TNA het volgende:
Ik heb Skyler alle seizoenen vreselijk irritant gevonden, misschien is ze wel nodig om het gezinsleven in beeld te brengen, maar had er alsjeblieft een andere actrice neergezet.
Skyler is lekker, ze is de Übermilf, gek.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_112139890
Die scene dat walter zijn geld zoekt onder zijn huis was voor mij veruit het beste. Die lach... Ik kreeg er rillingen van
  maandag 28 mei 2012 @ 21:00:55 #222
139330 TNA
For the stars that shine
pi_112141042
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

In het begin was ze vrij irritant ja, maar ook wel weer als een normale moeder denk ik ;)
Plus dat ze later mee gaat met walt en betere oplossingen zoekt zoals de wasserij ipv laserguns etc maakt veel goed.
Ook dat stukje dat ze met een wetboek in de auto zat en alles doorgaf aan Saul ze manneke voor de wasserij was een hele goede.
Die scène waar ze als hoer die belastinginspecteur overtuigt vond ik de enige leuke scène van haar in vier seizoenen. Het was niet eens zozeer haar rol, ze acteert uitstekend, ik vind haar hoofd gewoon onuitstaanbaar :')
pi_112141167
quote:
11s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Ringo het volgende:

[..]

Skyler is lekker, ze is de Ãœbermilf, gek.
Nee, echt niet, Nancy uit Weeds is de übermilf :-p
  maandag 28 mei 2012 @ 22:08:20 #224
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_112144799
Skyler wordt vanaf seizoen twee echt verschrikkelijk irritant. Komt het door de botox ofzo?
pi_112145642
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Nee, echt niet, Nancy uit Weeds is de übermilf :-p
:Y
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:11:15 #226
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_112157696
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:38 schreef apenkont het volgende:
Die scene dat walter zijn geld zoekt onder zijn huis was voor mij veruit het beste. Die lach... Ik kreeg er rillingen van
Deze scene _O_

Ik pleurde bijna van m'n stoel van de spanning!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:34:30 #227
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_112158302
When all else fails, you always have delusion.
pi_112158375
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:34 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
Doe eens even normaal man. :')
If not now, then when.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:40:10 #229
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_112158447
Got Drugs?

Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 29 mei 2012 @ 10:41:40 #230
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112158494
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:34 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_112159316
Ben het wel eens met dat Skyler irritant is inderdaad. Ik weet alleen niet of het door haar komt of door haar rol :')
pi_112162074
Ik heb veel goeds over deze serie gehoord....ben ik gezegend dat ik 4 seizoenen achter elkaar kan kijken?
pi_112162719
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:18 schreef Pulu het volgende:
Ik heb veel goeds over deze serie gehoord....ben ik gezegend dat ik 4 seizoenen achter elkaar kan kijken?
Als je nog niet begonnen bent kan je beter een jaartje wachten en alle 5 achter elkaar kijken. In plaats van nu alle 4, en dan nog een jaar afwachten...
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:39:17 #234
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_112162907
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:38 schreef apenkont het volgende:
Die scene dat walter zijn geld zoekt onder zijn huis was voor mij veruit het beste. Die lach... Ik kreeg er rillingen van
Exact dát.
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:44:44 #235
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112163116
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Als je nog niet begonnen bent kan je beter een jaartje wachten en alle 5 achter elkaar kijken. In plaats van nu alle 4, en dan nog een jaar afwachten...
Nou nee.

Zorgen dat je voor 15 juli de eerste 4 seizoenen hebt gezien zou mijn keuze zijn. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:24:01 #236
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_112164817
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 10:34 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
:')
pi_112187848
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nou nee.

Zorgen dat je voor 15 juli de eerste 4 seizoenen hebt gezien zou mijn keuze zijn. :P
Dit ja. Ik heb per toeval alles net gekeken maar ben nu wel ready voor S5. Het leuke dan is dat je kan meepraten in dit topic.
If not now, then when.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:07:53 #238
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_112187978
Ik heb ook in 3 a 4 weken tijd alle seizoen gekeken. Ready voor S5!
Isn't it ironic, don't you think
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:12:27 #239
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_112188263
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:38 schreef apenkont het volgende:
Die scene dat walter zijn geld zoekt onder zijn huis was voor mij veruit het beste. Die lach... Ik kreeg er rillingen van
Met op de achtergrond gebonk. Skyler in paniek. Marie met haar bange telefoontje. Dat moment was inderdaad perfect.
pi_112188896
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:34 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Als je nog niet begonnen bent kan je beter een jaartje wachten en alle 5 achter elkaar kijken. In plaats van nu alle 4, en dan nog een jaar afwachten...
gewoon alvast kijken joh...ik begin weer opnieuw
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:32:32 #241
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_112189620
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:07 schreef jcdragon het volgende:
Ik heb ook in 3 a 4 weken tijd alle seizoen gekeken. Ready voor S5!
Begin maar met 5 seizoenen The Wire.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_112190813
Een jaartje wachten zonder dat je weet hoe briljant de serie is lijkt me makkelijker vol te houden dan nu alle vier seizoenen zien en dan een jaar in spanning en nieuwsgierigheid naar het einde toewerken zoals de meesten van ons. Maar als je het leuk vind om te discussiëren hier is het inderdaad misschien beter om toch te kijken en seizoen 5 hier te volgen :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:56:23 #243
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_112191159
Of nu beginnen en dan om de 5 dagen een nieuwe aflevering kijken :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 22:03:18 #244
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_112191667
Je waardeert een serie wel op een andere manier als je het om de week kijkt, die tijd doet de spanning opbouwen, als die er al is. Als je bij de nieuwe aflevering niet de drang hebt om het onmiddelijk te kijken dan zegt dat wat over de serie.
When all else fails, you always have delusion.
pi_112261348
nog 44 dagen O+

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_112261942
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef epicbeardman het volgende:
nog 44 dagen O+

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_112262015
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:32 schreef Houniet het volgende:

[..]

Begin maar met 5 seizoenen The Wire.
4, de 5e vond ik overbodig en erg matig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_112262143
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

4, de 5e vond ik overbodig en erg matig.
Wel heel erg off-topic (ook weer niet, want kwaliteitseries), maar 5 was nog wel een mooie epiloog. Je kan het seizoen 5 niet verwijten dat het beste seizoen in TV-history (S04 van The Wire dus) niet te overtreffen is.
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:59:30 #249
139330 TNA
For the stars that shine
pi_112262643
Ik vond The Wire totaal oninteressant, maar ik ben ongeveer de enige op deze planeet dus ik zou het wel een kans geven :')
pi_112263395
Ik ben t wel eens met TNA , vond er zelf weinig aan. Heb wel the shield afgekeken, zelfde genre,
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:29:00 #251
139330 TNA
For the stars that shine
pi_112263957
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben t wel eens met TNA , vond er zelf weinig aan. Heb wel the shield afgekeken, zelfde genre,
The Shield vond ik een stuk beter.
pi_112264106
The Shield vond ik leuk vermaak, The Wire gaat imo wat verder dan vermaak.

Six Feet Under is ook een must imo, al zal de setting veel mensen misschien afschrikken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:38:28 #253
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_112305480


Kan niet wachten :9~
pi_112311294
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:29 schreef TNA het volgende:

[..]

The Shield vond ik een stuk beter.
The Shield was cool, maar laatste twee seizoenen was het echt rock-bottom. Ik heb de laatste episodes volgens mij ook maar overgeslagen...

Vic was wel lekker bikkelhard de eerste seizoenen :)
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:13:42 #255
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_112311452
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef JayHovah het volgende:

[..]

The Shield was cool, maar laatste twee seizoenen was het echt rock-bottom. Ik heb de laatste episodes volgens mij ook maar overgeslagen...

Vic was wel lekker bikkelhard de eerste seizoenen :)
ik ben een groot fan van the wire, vind het ook niet te vergelijken met The Shield omdat de stijlen compleet verschillend zijn.

Was eerst niet zo kapot van The Shield maar de laatste 3 seizoenen waren voor mij dé rede om de serie toch aan iedereen aan te raden. Zelden zo een goede afsluitend seizoen van een serie gezien!
pi_112328087
Ik kan me er maar niet toe zetten voorbij seizoen 4 van The Shield te komen.
Denk dat ik binnenkort maar alles vanaf het begin moet gaan kijken...
pi_112335246
  zaterdag 2 juni 2012 @ 02:03:56 #258
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_112335360
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef epicbeardman het volgende:
nog 44 dagen O+

[ afbeelding ]
daammnnn :9~
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 4 juni 2012 @ 17:17:09 #259
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_112431905
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:59 schreef TNA het volgende:
Ik vond The Wire totaal oninteressant, maar ik ben ongeveer de enige op deze planeet dus ik zou het wel een kans geven :')
Hier nog een! Iedereen roept maar: echt geweldige serie!!! Maar heb een paar episodes gekeken en vond er geen klap aan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_112431928
Klopt het dat ze de helft van t seizoen uitzenden en de laatste helft pas volgend jaar?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 4 juni 2012 @ 17:21:48 #262
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112432098
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:18 schreef DarkElf het volgende:
Klopt het dat ze de helft van t seizoen uitzenden en de laatste helft pas volgend jaar?
Het wordt 2x8. :Y
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 4 juni 2012 @ 17:23:37 #263
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112432194
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:18 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Hier nog een! Iedereen roept maar: echt geweldige serie!!! Maar heb een paar episodes gekeken en vond er geen klap aan.
Hier idem dito. We hebben ons door het eerste seizoen heen geworsteld. We dachten al dat wij van Lotje waren, dat we iets niet begrepen of zo.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112432196
quote:
Dat noem ik nou een leuk verjaardagscadeautje voor mezelf :)
  maandag 4 juni 2012 @ 17:25:12 #265
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_112432257
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef epicbeardman het volgende:
nog 44 dagen O+

[ afbeelding ]
:9~
pi_112432314
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het wordt 2x8. :Y
dan spaar ik alles wel op tot volgend jaar als ik mij kan bedwingen :+

dat kan ik vast niet :7
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_112432334
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hier idem dito. We hebben ons door het eerste seizoen heen geworsteld. We dachten al dat wij van Lotje waren, dat we iets niet begrepen of zo.
Zo ver zijn wij niet eens geraakt, echt totaal oninteressante serie idd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 4 juni 2012 @ 17:28:08 #268
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_112432400
quote:
_O_
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 4 juni 2012 @ 18:05:06 #269
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_112433785
quote:
Baas. Ben echt benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
  maandag 4 juni 2012 @ 18:13:24 #270
366734 dimmak
bitcoin
pi_112434041
Ben nu half seizoen 2, maar de serie trekt niet echt aan mij. Helaas. Maar ik wil hem nog niet opgeven.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_112434173
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:13 schreef dimmak het volgende:
Ben nu half seizoen 2, maar de serie trekt niet echt aan mij. Helaas. Maar ik wil hem nog niet opgeven.
De serie wordt per seizoen steeds spannender. Ik zou dus inderdaad nog even niet opgeven! ;)
pi_112434515
http://www.keepamcnetworks.com/

Betekent dit dat er kans is dat het laatste seizoen niet eens uitgezonden wordt?
  maandag 4 juni 2012 @ 18:33:26 #273
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_112434820
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:26 schreef Kriebelhoest het volgende:
http://www.keepamcnetworks.com/

Betekent dit dat er kans is dat het laatste seizoen niet eens uitgezonden wordt?
DISH is een aanbieder van TV-zenders (zoals Ziggo en UPC hier), die blijkbaar AMC uit het aanbod wil halen. Geen reden tot zorgen dus, BBC2 is tenslotte ook niet opgehouden met uitzenden toen Ziggo het uit het analoge pakket haalde |:(
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_112434880
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:33 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

DISH is een aanbieder van TV-zenders (zoals Ziggo en UPC hier), die blijkbaar AMC uit het aanbod wil halen. Geen reden tot zorgen dus, BBC2 is tenslotte ook niet opgehouden met uitzenden toen Ziggo het uit het analoge pakket haalde |:(
Ah op die manier. Goed om te horen :D
pi_112450842
all hail the king _O_
pi_112452923
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
all hail the king _O_
Toffe poster idd!
Erg benieuwd, vraag me af of Gilligan het aan durft om Walt de ultieme confrontatie aan te laten gaan met Hank.
pi_112452991
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:49 schreef Cpt.Awesome het volgende:

[..]

Toffe poster idd! Is vrij groot, dus in spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens terug in dit topic ;)
  maandag 4 juni 2012 @ 22:53:33 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112453225
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:13 schreef dimmak het volgende:
Ben nu half seizoen 2, maar de serie trekt niet echt aan mij. Helaas. Maar ik wil hem nog niet opgeven.
Ik snap het wel hoor. Ik vond het soms ook best doorzetten. Maar dat is wel de moeite waard. Probeer er de humor van in te zien en accepteer hoe absurd het allemaal is. Dat hielp mij nogal. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112453470
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:50 schreef Piles het volgende:

[..]

Kijk eens terug in dit topic ;)
Ah, zag hem boven aan de pagina niet staan. Thanks ;)
quote:
Ben nu half seizoen 2, maar de serie trekt niet echt aan mij. Helaas. Maar ik wil hem nog niet opgeven.
Je hoeft je je er niet doorheen te slepen natuurlijk. Het is absoluut een serie die die je moet liggen, maar zo gauw je het echt leert waarderen (duurde bij mij ook tot halverwege seizoen 2) is het van zo'n hoog niveau met een bijna foutloze manier van verhaal vertellen. Wat mij vooral trekt is dat de characters nooit out of character worden geschreven en ontzettend veel ontwikkeling hebben vertoond.
Daarnaast blijft Jesse "bitch" Pinkman wel een baas.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:16:59 #280
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_112464061
Ik hou van dit soort diepgelaagde series. Mad Men, Breaking Bad, The Wire, The Shield, Dexter... series die spannend zijn, vaak anti-helden hebbe,, morele kwesties aanhalen en aanvoelen als een boek qua karakterontwikkeling.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:53:58 #281
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112466684
Ik ben nu The Wire aan het kijken. Breaking Bad slikte vanaf de eerste aflevering al makkelijk weg. De meeste afleveringen keek ik op het puntje van mijn stoel.

The Wire is moeilijker inkomen, ben nu bij aflevering 6. Maar ik luister naar iedereen en hou het vol, want als ik iedereen moet geloven, is het de beste serie ooit als het eenmaal echt begint. Br Ba is dus anders, daar zit je gelijk al goed in.

Br Ba is trouwens de eerste serie die ik echt gekeken heb (op tekenfilms en incidenteel sitcoms kijken op tv na). Ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen. _O_
This isn't even my final form.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:01:45 #282
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_112467183
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:16 schreef MikeyMo het volgende:
Ik hou van dit soort diepgelaagde series. Mad Men, Breaking Bad, The Wire, The Shield, Dexter... series die spannend zijn, vaak anti-helden hebbe,, morele kwesties aanhalen en aanvoelen als een boek qua karakterontwikkeling.
Six feet under al geprobeerd?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:09:44 #284
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_112467280
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:53 schreef Levolution het volgende:
Ik ben nu The Wire aan het kijken. Breaking Bad slikte vanaf de eerste aflevering al makkelijk weg. De meeste afleveringen keek ik op het puntje van mijn stoel.

The Wire is moeilijker inkomen, ben nu bij aflevering 6. Maar ik luister naar iedereen en hou het vol, want als ik iedereen moet geloven, is het de beste serie ooit als het eenmaal echt begint. Br Ba is dus anders, daar zit je gelijk al goed in.
Goed zo! Hou vol! *O*
!!! Go 49-ers !!!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:18:42 #285
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_112467649
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:16 schreef MikeyMo het volgende:
Ik hou van dit soort diepgelaagde series. Mad Men, Breaking Bad, The Wire, The Shield, Dexter... series die spannend zijn, vaak anti-helden hebbe,, morele kwesties aanhalen en aanvoelen als een boek qua karakterontwikkeling.
Ik vind het jammer dat niemand ooit Battlestar Galactica noemt in dit rijtje. En Dexter mag er overigens wel uit na het 1e en 2e seizoen ;)
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:22:46 #286
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112467857
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:09 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Goed zo! Hou vol! *O*
Het wordt wel steeds interessanter, ik begin de karakters te kennen en krijg sympathie voor ze, ik geniet van de dialogen. Maar het 'echt goede' waar iedereen het over heeft, laat nog op zich wachten.
This isn't even my final form.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:23:32 #287
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_112467886
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:07 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Six feet under al geprobeerd?
Nope :P
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:25:08 #288
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_112467968
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:22 schreef Levolution het volgende:

[..]

Het wordt wel steeds interessanter, ik begin de karakters te kennen en krijg sympathie voor ze, ik geniet van de dialogen. Maar het 'echt goede' waar iedereen het over heeft, laat nog op zich wachten.
Die hele "wiretap" waar de serie naar vernoemd is komt ook pas bij aflevering 7 oid tevoorschijn :P Maar goed, kijk seizoen 1 maar eens af.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:27:01 #289
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112468050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:25 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Die hele "wiretap" waar de serie naar vernoemd is komt ook pas bij aflevering 7 oid tevoorschijn :P Maar goed, kijk seizoen 1 maar eens af.
E6 heet 'The Wire', dat zal hem wel zijn. Daar ben ik nu. Even kijken dan maar. :D
This isn't even my final form.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:37:14 #290
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_112468497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:

[..]

E6 heet 'The Wire', dat zal hem wel zijn. Daar ben ik nu. Even kijken dan maar. :D
Maar goed, als het seizoen afgelopen is ben je beter bekend met legendarische karakters als Omar, Stringer Bell, zelfs gasten als Wallace blijven je bij... en ik zit even te kijken naar de episode omschrijving: Brandon! _O_
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_112470743
Die poster is nice, zit over te denken om hem uit te vergrootten en op poster formaat te laten printen :P

Vorige week dit t-shirt besteld en ook net binnen. Erg chill *;


BB even promoten in de buurt en onder vrienden *)

Heb 4 vrienden aan de serie gekregen en die zijn nu ook verslaafd, de rest vind het te sloom of weet ik veel wat :O :X
pi_112471024
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:23 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Nope :P
Probeer maar eens, de omschrijving die je noemt van andere series, vond ik wel passen bij Six Feet Under :-)

  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:15:14 #293
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_112472167
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 09:16 schreef MikeyMo het volgende:
Ik hou van dit soort diepgelaagde series. Mad Men, Breaking Bad, The Wire, The Shield, Dexter... series die spannend zijn, vaak anti-helden hebbe,, morele kwesties aanhalen en aanvoelen als een boek qua karakterontwikkeling.
Sons Of Anarchy al geprobeerd?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:29:56 #294
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_112480744
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Pagan het volgende:

[..]

Sons Of Anarchy al geprobeerd?
Tenenkrommend slecht vond ik de pilot daarvan, nooit verder gegaan dus ook.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:39:33 #295
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_112481174
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef Rick_Castle het volgende:
Die poster is nice, zit over te denken om hem uit te vergrootten en op poster formaat te laten printen :P

Vorige week dit t-shirt besteld en ook net binnen. Erg chill *;
[ afbeelding ]

BB even promoten in de buurt en onder vrienden *)

Heb 4 vrienden aan de serie gekregen en die zijn nu ook verslaafd, de rest vind het te sloom of weet ik veel wat :O :X
Vanmiddag een soortgelijk shirt besteld.

pi_112484500


pi_112486922
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:38 schreef Rick_Castle het volgende:
Die poster is nice, zit over te denken om hem uit te vergrootten en op poster formaat te laten printen :P

Vorige week dit t-shirt besteld en ook net binnen. Erg chill *;
[ afbeelding ]

BB even promoten in de buurt en onder vrienden *)

Heb 4 vrienden aan de serie gekregen en die zijn nu ook verslaafd, de rest vind het te sloom of weet ik veel wat :O :X
Ik heb zaterdag een shirt met deze print ontvangen :)

  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:03:06 #298
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112487006
quote:
Die elementen zijn mij niet bekend. :P
This isn't even my final form.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:40:58 #299
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_112489050
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Pagan het volgende:

[..]

Sons Of Anarchy al geprobeerd?
staat al reeds op de lijst.... Ik kan daar zo maar eens aan beginnen en dan 5 seizoenen oid wegkijken :P
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_112491423
quote:
_O_
pi_112492321
Iemand een link naar de webisodes van season 1?
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')