ik zou meteen naar binnen rennen!quote:
jij uberhacker!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Ik ging heel nerdy even testen of ik ook de link kon vinden van de radio2 stream en toen verving ik 3fm door radio2 en toen had ik em, eat that hole1988!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Ik ging heel nerdy even testen of ik ook de link kon vinden van de radio2 stream en toen verving ik 3fm door radio2 en toen had ik em, eat that hole1988!
je at tegelijkertijd pizza in je boxer en je shirt vol vlekken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
nu weet ik eindelijk hoe hackers en nerds zich voelen
hihi, nee dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je at tegelijkertijd pizza in je boxer en je shirt vol vlekken?
nou, die van de spicegirlsclip mogen bestquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:06 schreef alors het volgende:
Pas op, anders ga ik plaatjes van Miranda van Holland posten
shocking je hebt iets gevonden wat ik niet wistquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef alors het volgende:
om bij audiobullies te blijven.....wattafak?quote:
of een leeg fles.quote:
je bent nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
shocking je hebt iets gevonden wat ik niet wist
kom maar halen!quote:
wieso tevergeefs?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef alors het volgende:
Ik luister al bijna een halfuur tevergeefs Miranda
ik luister alleen voor een bandje dat er komt spelen, maar die hebben nog steeds niet gespeeldquote:
ah ja.....dat moet dan wel een heel goede band zijn!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
ik luister alleen voor een bandje dat er komt spelen, maar die hebben nog steeds niet gespeeld
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja.....dat moet dan wel een heel goede band zijn!
hebben die niet gespeeld in de freaknacht toen Marijke Roskam inviel?quote:
geen idee, ze waren een paar maanden terug wel bij Bert van Lent.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hebben die niet gespeeld in de freaknacht toen Marijke Roskam inviel?
ik ben benieuwd of ze hetquote:
Ik kies c.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of ze het
a: gaan doen
b: wat het in godesnaam gaat worden....
ik ruik sarcasme....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
Ik ben benieuwd of ik het nog tot 1 uur ga volhouden. Da's ook voor het eerst sinds tijden
Nee, echt, ik heb echt zo'n dipje nuquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ruik sarcasme....
of bedoel je Stenders tot 1u volhouden?
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAK WAK WAKKER WORDEN!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, echt, ik heb echt zo'n dipje nuEn ik luister tot 12 uur even andere muziek, anders ben ik sowieso vertrokken.
je zuipt teveel, gek!quote:
Och, ik had een vriend die dat als wekker had, als ik ergens wel een ochtendhumeur van krijg...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAK WAK WAKKER WORDEN!
Hebben mijn posts een ander kleurtje??quote:
ik had een vriendin die de snoozefunctie van haar foon op 3min had gezet en dan 3kwartier ging snoozen terwijl ik uit kom slapenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik had een vriend die dat als wekker had, als ik ergens wel een ochtendhumeur van krijg...
Ja ik heb jou een friend gemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Hebben mijn posts een ander kleurtje??
Als dat geen echte internetliefde is, dan weet ik het niet meer!
Ik ben een keer op die manier wakker gemaakt. Nooit weer...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik had een vriend die dat als wekker had, als ik ergens wel een ochtendhumeur van krijg...
Hoe lief, leuk, knap of geil ze ook zijn: héél snel m'n bed uit en optyfen met je kutringtones als wekker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had een vriendin die de snoozefunctie van haar foon op 3min had gezet en dan 3kwartier ging snoozen terwijl ik uit kom slapen
Oh, echt... Maak me niet aan het jankenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik heb jou een friend gemaaktleuke extra abonnements feature
ik heb het voordeel (of nadeel) dat ik heel snel wakker wordt van m'n ringtonewekker. sterker nog: ik hoor de tril eerder dan de ringtone....(since u been gone van Kelly Clarkson). En meestal leg ik mn telefoon onder mn kussen zodra ie de eerste keer is gegaan en ik snooze. heeft de andere partij er geen last van. ik ben zo'n schatjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe lief, leuk, knap, geil ze ook zijn: héél snel m'n bed uit en optyfen met je kutringtones als wekker.
Die heeft nu een witte neus wehehwehquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt... Maak me niet aan het janken![]()
Ik hoop niet dat ik nu mijn relatie met SC op het spel zet...
Al worden ze er snel wakker van, ik moet niet van die irritante kutdingen horen in de ochtend. Ik krijg echt héél snel een ochtendhumeurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het voordeel (of nadeel) dat ik heel snel wakker wordt van m'n ringtonewekker. sterker nog: ik hoor de tril eerder dan de ringtone....(since u been gone van Kelly Clarkson). En meestal leg ik mn telefoon onder mn kussen zodra ie de eerste keer is gegaan en ik snooze. heeft de andere partij er geen last van. ik ben zo'n schatje
Snuift 'ie??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die heeft nu een witte neus wehehweh
Vandaag of morgen ben je me dus weer vergetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Snuift 'ie??![]()
![]()
Volgens mij komt hij vandaag of morgen weer, zal vast wel weer dooi zijn tegen die tijd
wat moet er dan als wekker? gewoon toet toet toet van de wekker? daar heb ik dan weer een grafhekel aanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al worden ze er snel wakker van, ik moet niet van die irritante kutdingen horen in de ochtend. Ik krijg echt héél snel een ochtendhumeurEn joh, ik word nog wakker van een sms midden in de nacht en ik heb m'n telefoon altijd op trilfunctie staan.
zo is minthyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vandaag of morgen ben je me dus weer vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Oh nee hoor, wees maar niet bang!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vandaag of morgen ben je me dus weer vergeten
Ik heb momenteel gewoon inderdaad PIEP PIEP PIEP als wekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat moet er dan als wekker? gewoon toet toet toet van de wekker? daar heb ik dan weer een grafhekel aan
ik pas mn wekker wel aan aan jou wensen pop. want zo ben ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb momenteel gewoon inderdaad PIEP PIEP PIEP als wekkerEhm, muziek is ook goed hoor, maar dus niet van die extreem irritante dingen, daar gaat 't me om
Wel jouw typenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik pas mn wekker wel aan aan jou wensen pop. want zo ben ik
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs Crane weet niet waar de kraan nu is.
ik heb bijles nodig meesteres!quote:
Gearriveerd. En nee hoor, ik zet die modus wel weer uitquote:
Wand anders gata ick wel op mijn garmatieka letdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gearriveerd. En nee hoor, ik zet die modus wel weer uit
Mijn ogenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wand anders gata ick wel op mijn garmatieka letden
mmm, ik ben gek op die modus!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gearriveerd. En nee hoor, ik zet die modus wel weer uit
kop kaalscheren! ben je iig van dat laatste afquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
Gatver, wat ben ik statisch... Mijn haar vliegt alle kanten op.
Cremespoeling en haarlak. Het werkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
Zeg...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kop kaalscheren! ben je iig van dat laatste af
Maar eens proberen, ik word gek van het geknetter...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Cremespoeling en haarlak. Het werkt.
Minthy, je haar danst!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
Een shirt met de bril van Paulquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef hole1988 het volgende:
we hebben weer een twitter account van de week
http://twitter.com/3FMShirts
Ja, dat had ik dus ook. Flink veel cremespoeling nadat je je haar hebt gewassen en haarlak als je haar droog is. Ik kan weer veilig m'n muts op en af doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar eens proberen, ik word gek van het geknetter...
knip je er zelf een v-hals in voor je decolletette!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jammer van die ronde hals, anders had ik em wel gewild
Morgen maar eens proberen! Mutsen heb ik niet, maar ik hoef er maar aan te zitten en het gaat de lucht inquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook. Flink veel cremespoeling nadat je je haar hebt gewassen en haarlak als je haar droog is. Ik kan weer veilig m'n muts op en af doen
behalve als je heel veel haar op je tetters hebt...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Morgen maar eens proberen! Mutsen heb ik niet, maar ik hoef er maar aan te zitten en het gaat de lucht in![]()
Gelukkig is heet alleen bij haar zo en werkt het niet bij tetten
Anders krijg je van die dansende tettenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Morgen maar eens proberen! Mutsen heb ik niet, maar ik hoef er maar aan te zitten en het gaat de lucht in![]()
Gelukkig is het alleen bij haar zo en werkt het niet bij tetten
Borsthaar komt bij de meeste vrouwen niet voorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
behalve als je heel veel haar op je tetters hebt...
Trek je je trui uit, *floep-floep"quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Anders krijg je van die dansende tetten
mmm...wacht ff....dan was mijn 1e vriendinnetje een man......fack.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Borsthaar komt bij de meeste vrouwen niet voor
Somebody told me...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...wacht ff....dan was mijn 1e vriendinnetje een man......fack.
Dan was ie ook wat stevig, want tettenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...wacht ff....dan was mijn 1e vriendinnetje een man......fack.
Ieuw, manboobs.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan was ie ook wat stevig, want tetten
ik vond het al zo vreemd dat "ze" van onder gelijk was aan mij.....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan was ie ook wat stevig, want tetten
En je dacht nog: "Emancipatie wordt ver doorgedraafd..."quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond het al zo vreemd dat "ze" van onder gelijk was aan mij.....
quote:
Neejoh! Wat 1 toevalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Die van mij ook! Komt ws doordat mijn eigen posts ook rose zijn
bij mij groen....quote:
ik vond het ook al zo raar dat ik moest bukken.....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
En je dacht nog: "Emancipatie wordt ver doorgedraafd..."
Ja man!! Ik ben niet zo'n meisje-meisje, ik dacht eens wat shockerends te doenquote:
ik vind het vooral handig om quotes terug te vindenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
Gewoon wit hier, ik herken mezelf prima zo
Ik heb eens gelezen dat jij dat had en vond het wel handigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het vooral handig om quotes terug te vinden
heb je toch nog iets aan me gehadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat jij dat had en vond het wel handig
Uitlokpostquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je toch nog iets aan me gehad
quote:
quote:
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 22:34:01Het kan vriezen, het kan dooien…Maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien! reageer retweet
al die keren auto lenen moet je nog terugbetalen....;)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En seks met je ex lijkt me niet verstandig... Ik heb iig zonder tegenprestatie al 2 dagen zijn auto mee
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef Qunix het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 22:34:01Het kan vriezen, het kan dooien…Maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien! reageer retweet
Ik weet wel zeker van niet, zou aanvoelen als incest denk ik...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al die keren auto lenen moet je nog terugbetalen....;)
Die kom je nu ook overal tegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef Qunix het volgende:
nee, dat lijkt me niet echt de bedoeling nee.....ieuwquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet, zou aanvoelen als incest denk ik...
Dat bedoel ik... Geen statische haar op mijn hoofd die daaraan denktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat lijkt me niet echt de bedoeling nee.....ieuw
nee, want dan hadden ze jou wel gebeldquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:30 schreef CindieY het volgende:
Zoeken ze die luisteraars speciaal op accent uit ofzo?
Neh, dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, want dan hadden ze jou wel gebeld
of mij, met mn friese accent...quote:
Ik heb geen Gronings accent, als je dat denktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of mij, met mn friese accent...
AJUUHUU!
Ik gok dat ze eerder mij hadden gebeld, ik praat met een flink accentquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, want dan hadden ze jou wel gebeld
+1quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee, de rolstoel opmerking was duidelijk genoeg
en ik gee nFries en dat bewijs is op youtube te vinden of bij Minthy na te vragen. het mijne is licht, heel licht Nijmeegs.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb geen Gronings accent, als je dat denkt
Nou, voor deze keer danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee, de rolstoel opmerking was duidelijk genoeg
ik was blij dat je met mij altijd via briefjes communiceerdequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat ze eerder mij hadden gebeld, ik praat met een flink accent![]()
Ik heb geen idee wat voor accent ik heb eigenlijk. Geen bestaat feitelijk niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
[..]
en ik gee nFries en dat bewijs is op youtube te vinden of bij Minthy na te vragen. het mijne is licht, heel licht Nijmeegs.
En ik maar mijn best doen om dat hanenpotenhandschrift van jou te ontcijferenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik was blij dat je met mij altijd via briefjes communiceerde
een accent vind ik btw nog niet eens een ramp, maar alleen in plat dialect lullen vind ik altijd wel wat sneu....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor accent ik heb eigenlijk. Geen bestaat feitelijk niet.
touchéquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik maar mijn best doen om dat hanenpotenhandschrift van jou te ontcijferen
Vind ik ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een accent vind ik btw nog niet eens een ramp, maar alleen in plat dialect lullen vind ik altijd wel wat sneu....
Mensen van buiten Noord Holland zeggen altijd dat ik Amsterdams praat, maar dat is gewoon Heldersquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een accent vind ik btw nog niet eens een ramp, maar alleen in plat dialect lullen vind ik altijd wel wat sneu....
Sersje, SC, wolfrolf.. Houd je 't nog bij?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
Sersjee!! www.Ibood.com van de dag, bestel jij of bestel ik?? 2-persoons en warmer dan een Snuggie![]()
[ afbeelding ]
Ik doe m'n bestquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sersje, SC, wolfrolf.. Houd je 't nog bij?
zeg, ik vroeg al of iemand die deken met me wil delen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
Sersjee!! www.Ibood.com van de dag, bestel jij of bestel ik?? 2-persoons en warmer dan een Snuggie![]()
[ afbeelding ]
Speltip 10: nooit op 1 paard weddenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeg, ik vroeg al of iemand die deken met me wil delen?
ik ben zo te lezen btw wel blij dat ik van je af ben....SC, TM. WR, S.......je houdt er een hele harem op na....
tuurlijk johquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Speltip 10: nooit op 1 paard wedden![]()
Beetje ouwehoeren mag toch wel?? Doe je zelf ook...
potdorie! t geluk zit in kleine dingenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
Prettige verrassing. Denken dat je net je laatste slok bier hebt gehad, blijkt er nog wat in 't flesje te zitten.
Jepquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potdorie! t geluk zit in kleine dingen
ik had de vraag nog niet eens gehoordquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had de vraag nog niet eens gehoord![]()
Jullie liggen wel heel erg achter, ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had de vraag nog niet eens gehoord![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:51 schreef FZN05 het volgende:
Die vrijdagavond is toch echt wel leuk met die onzinradio van Ekstra Weekend en Stenders Late Vermaak.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:51 schreef FZN05 het volgende:
Die vrijdagavond is toch echt wel leuk met die onzinradio van Ekstra Weekend en Stenders Late Vermaak.
hier ook zoiets, maar dan zonder bier of wijn en met een pc-spelletje als golf of voetbalmanager erbijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jullie liggen wel heel erg achter, ja.
[..]Ik kan er ook echt voor gaan zitten. Biertje of wijntje erbij, zak chips en hier een beetje rondhangen.
Maar hij zat er wel dicht bijquote:"Why Tell Me Why" is a 1981 song performed by Dutch singer Anita Meyer and it is one of her most notable songs.[1] The song was composed by Piet Souer and produced by Martin Duiser. It charted for 14 weeks.[2]
de enige avond dat ik echt luister. en in t weekend naar Timur en zn schandknaapquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:51 schreef FZN05 het volgende:
Sowieso is de vrijdag echt leuk vanaf 12:00u (oke, voor sommige pas vanaf 14:00u).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]Ik kan er ook echt voor gaan zitten. Biertje of wijntje erbij, zak chips en hier een beetje rondhangen.
Echt zo'n heerlijk weekendgevoel kreeg ik er altijd vanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:55 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Sowieso is de vrijdag echt leuk vanaf 12:00u (oke, voor sommige pas vanaf 14:00u).
Weekend Request gebruik ik altijd om te eten ofzo, maar dat is ook leuk om te luisteren. Goede overgangen daar altijd.
ik beloof niks...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:02 schreef CindieY het volgende:
Ik hoop dat er morgenavond nog wat mensen tijdens Club Ajouad komen posten! Ik duik ook m'n bed in, morgen tussen half9 en half12 komen ze de meterstanden opnemenWelterusten
moet dat niet in decemberquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:02 schreef CindieY het volgende:
Ik hoop dat er morgenavond nog wat mensen tijdens Club Ajouad komen posten! Ik duik ook m'n bed in, morgen tussen half9 en half12 komen ze de meterstanden opnemenWelterusten
Ik durf niet meer te reageren...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:04 schreef wolfrolf het volgende:
Die www.iBood.com deken is wel nice!
Hoezo haal je die erbij?quote:
iddquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:33 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hoezo haal je die erbij?
Om "Facking hell"?
die gast liep met een megafoon.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:40 schreef FZN05 het volgende:
Wat is dat nou met Giel met een megafoon op Pinkpop?
Vorige week drukte hij een beller weg die er over begon en nu ook weer.
neequote:
twitter:coen3fm twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 07:54:41Goedemorgen! Wakker worden met een lach...
reageer retweet
quote:
gelukkig was het de rechterzijde. De mics zijn bespaard gebleven.quote:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 09:22:32@MrsEkdom @gerardekdom als #DaveGrohl in Queens of The Stone Age, niet van echt te onderscheiden! #3FM #ZR12 kijk maar:
reageer retweet
twitter:nosop3 twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 09:44:14Over treinreizigersleed gesproken: deze reportage van Radio 1 moet je gehoord hebben: 11 jaar en gestrand in Utrecht nos.nl/l/337229 reageer retweet
maar ¤1,40 bij zich hebben is natuurlijk wel een tikkie dom. ik had op die leeftijd altijd een pinpas op zag en mijn ouders zouden me voor zo'n treinreis sowieso geld hebben meegegeven...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:45 schreef hole1988 het volgende:
twitter:nosop3 twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 09:44:14Over treinreizigersleed gesproken: deze reportage van Radio 1 moet je gehoord hebben: 11 jaar en gestrand in Utrecht nos.nl/l/337229 reageer retweet
Joh, waarschijnlijk heeft ie genoeg geld mee gekregen om de treinreis te kunnen betalen. Onder normale omstandigheden heb je niet zomaar uuuuuren vertraging te pakken en waarom zou je dan meer geld bij je hebben? Ik had op die leeftijd overigens geen pinpas, kreeg een paar gulden zakgeld per week.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ¤1,40 bij zich hebben is natuurlijk wel een tikkie dom. ik had op die leeftijd altijd een pinpas op zag en mijn ouders zouden me voor zo'n treinreis sowieso geld hebben meegegeven...
maar wel sneu zeg...
das ook weer waar....ik weet niet hoe goed het contact tussen beide ouders is, maar ik had het jochie in A'dam gehouden gisteren. De sneeuwval was voorspeld en dan weet je dat de NS niet het meest betrouwbare reismiddel is....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, waarschijnlijk heeft ie genoeg geld mee gekregen om de treinreis te kunnen betalen. Onder normale omstandigheden heb je niet zomaar uuuuuren vertraging te pakken en waarom zou je dan meer geld bij je hebben? Ik had op die leeftijd overigens geen pinpas, kreeg een paar gulden zakgeld per week.
dat staat op het ov-chipkaartquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, waarschijnlijk heeft ie genoeg geld mee gekregen om de treinreis te kunnen betalen. Onder normale omstandigheden heb je niet zomaar uuuuuren vertraging te pakken en waarom zou je dan meer geld bij je hebben? Ik had op die leeftijd overigens geen pinpas, kreeg een paar gulden zakgeld per week.
Als ie er één heeft. Je kunt nog steeds gewoon kaartjes kopen, doe ik ook straksquote:
ga toch eens met je tijd mee gekkiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ie er één heeft. Je kunt nog steeds gewoon kaartjes kopen, doe ik ook straks
Schat, ik ben student en ik heb een ov-chipkaart. Voor de bus en gratis reizen in de trein gebruik ik em ook, voor betaald reizen ben ik gewoon duurder uit met ov-chipkaart omdat ik van vervoerder moet wisselen (NS - Arriva).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga toch eens met je tijd mee gekkie
ik wilde er eerst ook niet aan, maar op een gegeven moment moest ik wel voor de bus en het is toch verdraaid makkelijk. zeker als je em koppelt aan je bankrekening.
ah ja, dan is het logischquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schat, ik ben student en ik heb een ov-chipkaart. Voor de bus en gratis reizen in de trein gebruik ik em ook, voor betaald reizen ben ik gewoon duurder uit met ov-chipkaart omdat ik van vervoerder moet wisselen (NS - Arriva).
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
Net een uur hardgelopen jonguh! -16 BAM!
restecp!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
Net een uur hardgelopen jonguh! -16 BAM!
hij leeft nog! Timur en Ramon bellen hem nuquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:45 schreef hole1988 het volgende:
echt waar???quote:
leukquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:35 schreef Cee het volgende:
Ik kwam er trouwens onlangs pas achter dat hij ECHT "You're a vegetable" zingt in dit liedje. Ik dacht altijd dat dat een engelstalige mama appelsap was die ik vrolijk expres verkeerd meezong.
nog geen last vanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
Deze track van AGT begint nu wel te vervelen, weet niet hoe dat bij jullie zit...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
de flirter in kwestie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |