ik zou meteen naar binnen rennen!quote:
jij uberhacker!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Ik ging heel nerdy even testen of ik ook de link kon vinden van de radio2 stream en toen verving ik 3fm door radio2 en toen had ik em, eat that hole1988!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Ik ging heel nerdy even testen of ik ook de link kon vinden van de radio2 stream en toen verving ik 3fm door radio2 en toen had ik em, eat that hole1988!
je at tegelijkertijd pizza in je boxer en je shirt vol vlekken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
nu weet ik eindelijk hoe hackers en nerds zich voelen
hihi, nee dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je at tegelijkertijd pizza in je boxer en je shirt vol vlekken?
nou, die van de spicegirlsclip mogen bestquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:06 schreef alors het volgende:
Pas op, anders ga ik plaatjes van Miranda van Holland posten
shocking je hebt iets gevonden wat ik niet wistquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef alors het volgende:
om bij audiobullies te blijven.....wattafak?quote:
of een leeg fles.quote:
je bent nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
shocking je hebt iets gevonden wat ik niet wist
kom maar halen!quote:
wieso tevergeefs?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef alors het volgende:
Ik luister al bijna een halfuur tevergeefs Miranda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |