ik zou meteen naar binnen rennen!quote:
jij uberhacker!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Ik ging heel nerdy even testen of ik ook de link kon vinden van de radio2 stream en toen verving ik 3fm door radio2 en toen had ik em, eat that hole1988!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Ik ging heel nerdy even testen of ik ook de link kon vinden van de radio2 stream en toen verving ik 3fm door radio2 en toen had ik em, eat that hole1988!
je at tegelijkertijd pizza in je boxer en je shirt vol vlekken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
nu weet ik eindelijk hoe hackers en nerds zich voelen
hihi, nee dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je at tegelijkertijd pizza in je boxer en je shirt vol vlekken?
nou, die van de spicegirlsclip mogen bestquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:06 schreef alors het volgende:
Pas op, anders ga ik plaatjes van Miranda van Holland posten
shocking je hebt iets gevonden wat ik niet wistquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef alors het volgende:
om bij audiobullies te blijven.....wattafak?quote:
of een leeg fles.quote:
je bent nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
shocking je hebt iets gevonden wat ik niet wist
kom maar halen!quote:
wieso tevergeefs?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef alors het volgende:
Ik luister al bijna een halfuur tevergeefs Miranda
ik luister alleen voor een bandje dat er komt spelen, maar die hebben nog steeds niet gespeeldquote:
ah ja.....dat moet dan wel een heel goede band zijn!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
ik luister alleen voor een bandje dat er komt spelen, maar die hebben nog steeds niet gespeeld
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja.....dat moet dan wel een heel goede band zijn!
hebben die niet gespeeld in de freaknacht toen Marijke Roskam inviel?quote:
geen idee, ze waren een paar maanden terug wel bij Bert van Lent.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hebben die niet gespeeld in de freaknacht toen Marijke Roskam inviel?
ik ben benieuwd of ze hetquote:
Ik kies c.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of ze het
a: gaan doen
b: wat het in godesnaam gaat worden....
ik ruik sarcasme....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
Ik ben benieuwd of ik het nog tot 1 uur ga volhouden. Da's ook voor het eerst sinds tijden
Nee, echt, ik heb echt zo'n dipje nuquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ruik sarcasme....
of bedoel je Stenders tot 1u volhouden?
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAK WAK WAKKER WORDEN!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, echt, ik heb echt zo'n dipje nuEn ik luister tot 12 uur even andere muziek, anders ben ik sowieso vertrokken.
je zuipt teveel, gek!quote:
Och, ik had een vriend die dat als wekker had, als ik ergens wel een ochtendhumeur van krijg...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAK WAK WAKKER WORDEN!
Hebben mijn posts een ander kleurtje??quote:
ik had een vriendin die de snoozefunctie van haar foon op 3min had gezet en dan 3kwartier ging snoozen terwijl ik uit kom slapenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik had een vriend die dat als wekker had, als ik ergens wel een ochtendhumeur van krijg...
Ja ik heb jou een friend gemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Hebben mijn posts een ander kleurtje??
Als dat geen echte internetliefde is, dan weet ik het niet meer!
Ik ben een keer op die manier wakker gemaakt. Nooit weer...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik had een vriend die dat als wekker had, als ik ergens wel een ochtendhumeur van krijg...
Hoe lief, leuk, knap of geil ze ook zijn: héél snel m'n bed uit en optyfen met je kutringtones als wekker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had een vriendin die de snoozefunctie van haar foon op 3min had gezet en dan 3kwartier ging snoozen terwijl ik uit kom slapen
Oh, echt... Maak me niet aan het jankenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik heb jou een friend gemaaktleuke extra abonnements feature
ik heb het voordeel (of nadeel) dat ik heel snel wakker wordt van m'n ringtonewekker. sterker nog: ik hoor de tril eerder dan de ringtone....(since u been gone van Kelly Clarkson). En meestal leg ik mn telefoon onder mn kussen zodra ie de eerste keer is gegaan en ik snooze. heeft de andere partij er geen last van. ik ben zo'n schatjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe lief, leuk, knap, geil ze ook zijn: héél snel m'n bed uit en optyfen met je kutringtones als wekker.
Die heeft nu een witte neus wehehwehquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt... Maak me niet aan het janken![]()
Ik hoop niet dat ik nu mijn relatie met SC op het spel zet...
Al worden ze er snel wakker van, ik moet niet van die irritante kutdingen horen in de ochtend. Ik krijg echt héél snel een ochtendhumeurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het voordeel (of nadeel) dat ik heel snel wakker wordt van m'n ringtonewekker. sterker nog: ik hoor de tril eerder dan de ringtone....(since u been gone van Kelly Clarkson). En meestal leg ik mn telefoon onder mn kussen zodra ie de eerste keer is gegaan en ik snooze. heeft de andere partij er geen last van. ik ben zo'n schatje
Snuift 'ie??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die heeft nu een witte neus wehehweh
Vandaag of morgen ben je me dus weer vergetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Snuift 'ie??![]()
![]()
Volgens mij komt hij vandaag of morgen weer, zal vast wel weer dooi zijn tegen die tijd
wat moet er dan als wekker? gewoon toet toet toet van de wekker? daar heb ik dan weer een grafhekel aanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al worden ze er snel wakker van, ik moet niet van die irritante kutdingen horen in de ochtend. Ik krijg echt héél snel een ochtendhumeurEn joh, ik word nog wakker van een sms midden in de nacht en ik heb m'n telefoon altijd op trilfunctie staan.
zo is minthyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vandaag of morgen ben je me dus weer vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Oh nee hoor, wees maar niet bang!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vandaag of morgen ben je me dus weer vergeten
Ik heb momenteel gewoon inderdaad PIEP PIEP PIEP als wekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat moet er dan als wekker? gewoon toet toet toet van de wekker? daar heb ik dan weer een grafhekel aan
ik pas mn wekker wel aan aan jou wensen pop. want zo ben ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb momenteel gewoon inderdaad PIEP PIEP PIEP als wekkerEhm, muziek is ook goed hoor, maar dus niet van die extreem irritante dingen, daar gaat 't me om
Wel jouw typenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik pas mn wekker wel aan aan jou wensen pop. want zo ben ik
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs Crane weet niet waar de kraan nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |