Was dat niet die restauranteigenaar ?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:09 schreef sl44 het volgende:
Wat is er met die man in de sauna gebeurd? dood?
Dat was ook echt een raar stukje. Had er verder helemaal niet zoveel mee te maken. Zo zit 'ie opgesloten in de sauna en zo zit 'ie ongedeerd op z'n terras.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:09 schreef sl44 het volgende:
Wat is er met die man in de sauna gebeurd? dood?
Nee ik denk dat de opsluiter het slachtoffer was.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:05 schreef Paxcon het volgende:
Huh.. ik dacht dat die gast die in de sauna werd opgesloten dat slachtoffer bij dat treinspoor was...
Ja, volgens mij ook. Die gast die in de sauna zat zal toch wel weer bevrijdt zijn zonder dat wij dat hebben gezien, want hij werd later nog ondervraagd. (Robin Rienstra speelde dat)quote:Op maandag 19 maart 2012 07:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee ik denk dat de opsluiter het slachtoffer was.
Zeker dat stuk dat ze moest gaan huilen was gewoon ronduit bedroevend...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:47 schreef THeeF het volgende:
Nienke Romer was echt een diepte punt deze aflevering.
Ze werkte dus niet alleen, die ene kerel die m gesmeerd was zat mee in het komplot.quote:
Ehh nee? ze hadden niet eens een idee wie de vrouw was, laat staan een idee of er meerdere gijzelnemers waren. zomaar gaan 'knallen' doet de echte politie zeker niet.quote:als ze dan een paar keer naar de deur komt, zou er allang met rubber kogels geschoten zijn of met gewone kogels.
Niet elke gijzeling hoeft een hollywood film te zijn toch? Kleine gijzelingen zijn in de praktijk misschien nog wel gebruikelijker dan grote (bijv. familiedrama's).quote:Vond het een nogal 'kleine' gijzeling en daardoor wat amateuristisch.
Je spreekt jezelf tegen: als Mechels het zelf goedkeurt, waarom zou ze erna dan Wolfs gaan staffen?quote:.. en dat ze de gok nemen door Wolfs naar binnen te sturen als zogenaamde gevangene. Dat zij vervolgens daar geen 'straf' op zet is ook raar.
Waarom zou dat niet realistisch zijn? Schrijf zelf een script danquote:Ik weet dat het een vrouw was die niet kwam om geld te halen, maar dat is ook nou niet echt een realistisch verhaal. Heb hem wel lekker snel weggekeken, maar om nou te zeggen dat het hoogstaand was, nee.
Meerderen hebben het voorspeld, was ook niet moeilijk aan te zien komen. Toffe aflevering trouwens, volgende week is de laatste of niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:32 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Sws dat hij ook met die anti-globalisten meedoet, of met meneer Shark of Stark, die vieze Amerikaan![]()
Vond je? vond het een beetje tegenvallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:31 schreef Swomp het volgende:
Eindelijk een goed niveau gister!
Jammer dat volgende week de laatste aflevering is, het had van mij eerder spannender mogen worden, nu wordt het zo weer afgekapt.
Ik dacht dat ze gepakt zouden worden door die helikopters, dacht dat het van die Q-copters van James Bond warenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:28 schreef Paxcon het volgende:
Ik had trouwens echt verwacht dat die mobiel van Marion op luidspreker zou afgaan en dat ze dan gesnapt zouden worden
Gelukkig gebeurde het niet want dat is wel heel clichématig..
Vind je? Denk dat het er echt zo aan toegaat hoor!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef Hippos het volgende:
Het hele Amerikaanse gedoe komt wat nep over, maar goed.
Ik doel meer op het feit dat ze een geheime missie hebben (illegaal). Ergens in een bunker (?) zitten waar grote Amerikaanse hummers naar toe rijden. Maar misschien dat het inderdaad zo gaat, ik heb er natuurlijk geen ervaring mee.quote:Op zondag 1 april 2012 01:42 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Vind je? Denk dat het er echt zo aan toegaat hoor!
Het was nl. ook echt zo dat die route die dag tijdelijk officieel amerikaans grondgebied was (tijdelijk extraterritoriaal verklaard).
Zal wel te maken hebben met jurisdictie, zelfde reden dat NL agenten in een achtervolging naar Belgie na de grens moeten stoppen met volgen.quote:Op zondag 1 april 2012 10:16 schreef Saninl het volgende:
Wat betekent het eigenlijk als het even Amerikaans grondgebied is?
Ik vrees juist dat we alleen maar meer losse eindjes krijgen die pas volgend seizoen worden afgerond. Het moet wel spannend blijven in een seizoenseinde natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:48 schreef Saninl het volgende:
Ik denk dat de aflevering van vanavond een propaflevering wordt. Waarin veel losse eindjes snel worden afgehandeld..
Ja, dan mogen we weer een hele poos wachten....quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef TheGOAT het volgende:
Vanaaf is wel de laatste aflevering toch of niet? Dat ik geen anti-climx hoef te verwachten met een cliff hanger naar volgende week
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:43 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze gepakt zouden worden door die helikopters, dacht dat het van die Q-copters van James Bond waren
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:32 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Sws dat hij (=dus Bran) ook met die anti-globalisten meedoet, of met meneer Shark of Stark, die vieze Amerikaan![]()
Volgens mij heeft hij haar niet verkracht, maar heeft hij wel de muziek gekozen om Eva dwars te zittenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:37 schreef Renesite het volgende:
Hmmmhmmm. Leuke aflevering. Alleen die Daan..., zou hij dat meisje hebben verkracht dan?
Ow ja, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:39 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij haar niet verkracht, maar heeft hij wel de muziek gekozen om Eva dwars te zitten
Vind het vervelend dat die man weer terug is, laat hem lekker, hij is al lang genoeg in beeld geweestquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:41 schreef Paxcon het volgende:
Hoe weet Daan van die muziek dan? En gaan ze volgend seizoen verder met dat ze op hem afstormen? Lijkt me een beetje vreemd.
Ik vind dat hij het heel goed speelt!!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:04 schreef Hippos het volgende:
Lijkt me een heerlijke rol
[ link | afbeelding ]
Volgens mij is het eerder de broer van Eva (zie seizoen 1).quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:37 schreef Renesite het volgende:
Hmmmhmmm. Leuke aflevering. Alleen die Daan..., zou hij dat meisje hebben verkracht dan?
Ooh, ik herkende wel die ene acteur die in een andere serie al de hoofdrol had. Was dat niet Zone Stad of iets dergelijke?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Daan de Vos! Gisteren zag ik Daan de Vosbij ons in de winkel... Ik heb mijn collega's even het eindshot voorgedaan van Flikken...
Enne Flikken Antwerpen bestaat al sinds 2004 maar heeft een naamsveranderng ondergaan per dit seizoen in Nederland.
Ben vooral blij datquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef Hippos het volgende:
Even een aantal updates, ze zijn nu weer begonnen met filmen voor seizoen 7.
Van de site:
Op 20 februari vroegen we of jullie Esmee van Rooy (Jamie Grant) terug wilden zien. Er is naar de vele reacties geluisterd! In seizoen 7 speelt ze weer mee.
Momenteel zijn de opnames voor de nieuwe serie volop aan de gang. Victor Reinier twitterde: "Vandaag een lange maar mooie draaidag op de set van Flikken. De sfeer is weer super dit jaar en we maken prachtige dingen."
Victor Reinier maakte woensdag 20 juni zijn regiedebuut in het zevende seizoen van Flikken Maastricht.. Victor heeft het scenario geschreven voor een aflevering van Flikken Maastricht en neemt tevens de regie voor zijn rekening van deze aflevering.
Zoals Victor Reinier zelf zegt: Dit is inderdaad mijn regiedebuut. Iets waarvan ik al heel lang wist dat het ooit moest gaan gebeuren...
TROS-presentatrice Vivienne van den Assem, die haar carrière ooit begon als actrice in Goudkust, keert terug naar haar 'roots'. Zij zal een doorlopende rol krijgen in het zevende seizoen van Flikken Maastricht. Wat haar rol precies inhoudt blijft nog even geheim...
Ik vind deze post eerlijk gezegd wat ongeloofwaardig. Daan de Vos zat in seizoen 4 met een rol, in seizoen 5 is hij alleen teruggeweest om de verhaallijn af te sluiten en seizoen 6 in de laatste aflevering 10 seconden om de verhaallijn te openen voor seizoen 7. Het is niet dat hij er elk seizoen een paar afleveringen bij is.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:32 schreef TheGOAT het volgende:
Ik zal een aantal mensen hiermee tegen de schenen schoppen, maar die Daan de Vos mag er wat mij betreft wel eens uit. Hij blijft steeds maar terugkomen en het wordt ongeloofwaardiger wat mij betreft. En er mag wel eens een nieuw pad ingeslagen worden vind ik...
Je bent gekquote:Op zondag 24 juni 2012 10:52 schreef Paxcon het volgende:
Daan de Vos is een schijtirritant personage inderdaad. Ben benieuwd of die verkrachting met die vader (die het niet kon zijn) nog een vervolg krijgt.
Nee maar z'n schaduw hangt der altijd over heen en opeens vrij gepleit uit de gevangenis?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vind deze post eerlijk gezegd wat ongeloofwaardig. Daan de Vos zat in seizoen 4 met een rol, in seizoen 5 is hij alleen teruggeweest om de verhaallijn af te sluiten en seizoen 6 in de laatste aflevering 10 seconden om de verhaallijn te openen voor seizoen 7. Het is niet dat hij er elk seizoen een paar afleveringen bij is.
QFTquote:
Och, da's net zo geloofwaardig als het feit dat Eva en Wolfs iedere week binnen 2 werkdagen een zaak oplossenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:07 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Nee maar z'n schaduw hangt der altijd over heen en opeens vrij gepleit uit de gevangenis?
Eén hint:quote:Op zondag 24 juni 2012 12:15 schreef fotostarter het volgende:
Daan de vos.... ik ben te laat ingestapt in deze geweldige serie om hem goed te kennen. Maar ben wel benieuwd
quote:Thomas Acda @thomasacda
Onderweg naar Maastricht. Ga s iemand vermoorden denk ik. Groetjes! D. de Vos.
Om vervolgens als antwoord langs te zien komen:twitter:thomasacda twitterde op maandag 02-07-2012 om 19:48:56Onderweg naar Maastricht. Ga s iemand vermoorden denk ik. Groetjes! D. de Vos. reageer retweet
twitter:angelaschijf twitterde op maandag 02-07-2012 om 20:28:25“@thomasacda: Onderweg naar Maastricht. Ga s iemand vermoorden denk ik. Groetjes! D. de Vos.” Ik pak je! Met liefde, E. van Dongen reageer retweet
twitter:angelaschijf twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 04:18:27Kwart over vier 's ochtends en al vol in de make up. Gekkenwerk zo vroeg beginnen.. #flikkenmaastricht7 #NeverADullMoment reageer retweet
Is volgens mij gewoon een fandag. Nieuwe seizoen komt sowieso pas begin 2013.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:27 schreef Moelie het volgende:
Ik zie hier in de stad overal posters hangen met "1 september, Flikkendag", betekent dat dat rond die tijd ook het nieuwe seizoen begint?
Ja dat klopt begin 2013 las ik ergens! Wachten maar af.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:13 schreef Mascleta het volgende:
Is volgens mij gewoon een fandag. Nieuwe seizoen komt sowieso pas begin 2013.
Baard in d'r keelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
Net de eerste aflevering van seizoen 7 gezien op YouTube
Thomas Acda als Daan![]()
![]()
En Esmee weer terugAl heeft ze een heel andere stem dan ik me herinnerde
Hadden de schrijvers trouwens geluisterd naar het eerste album van Acda en de Munnik?Daan die het heeft over wolven, begraven worden (Als het vuur gedoofd is), en een korte scène met Esmee...
En wat is dat andere rechercheduo een stel prutsers![]()
Ging het seizoen ervoor precies zo. Dat geld uit Wolfs auto was ook even snel verklaard met "ja, hij ging undercover"quote:Op zondag 17 februari 2013 13:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Komt allemaal zo over dat ze na een jaar nog even snel het vorige seizoen moeten afsluiten.
Dat was inderdaad lullig, jaquote:Op zondag 17 februari 2013 13:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ging het seizoen ervoor precies zo. Dat geld uit Wolfs auto was ook even snel verklaard met "ja, hij ging undercover"
Ik had van het vorige seizoen juist alles behalve de laatste twee afleveringen gezien, alleen het einde van seizoen 6 even via YouTubequote:Op zondag 17 februari 2013 13:38 schreef fotostarter het volgende:
Heb van het vorige seizoen niet veel gezien, maar wel de laatste aflevering. Nu weet ik waarom Wolfs en Eva ineens die Daan willen pakken.
Vind het alleen zo vreemd, dat Daan vrijuit gaat, terwijl hij Wolfs heeft willen ophangen en met een knuppel heeft bewerkt.
Heb de laatste afleveringen nu wel gezien, maar vond het eigenlijk wel leuk. Daan die niets van computers wist e.d.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik had van het vorige seizoen juist alles behalve de laatste twee afleveringen gezien, alleen het einde van seizoen 6 even via YouTubeIk vond seizoen 6 namelijk totaal geen spanning of onverwachte wendingen hebben, het werd lopende band-werk voor mijn gevoel.
En waarom Daan vrijuit is gegaan? Ik denk dat de makers zich dondersgoed realiseren dat Daan haast dé smaakmaker van Flikken Maastricht is. Ik vond de eerste aflevering van seizoen 7 ook veel boeiender door de aanwezigheid/scènes van Daan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |