Ik dacht dat ze gepakt zouden worden door die helikopters, dacht dat het van die Q-copters van James Bond warenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:28 schreef Paxcon het volgende:
Ik had trouwens echt verwacht dat die mobiel van Marion op luidspreker zou afgaan en dat ze dan gesnapt zouden worden
Gelukkig gebeurde het niet want dat is wel heel clichématig..
Vind je? Denk dat het er echt zo aan toegaat hoor!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef Hippos het volgende:
Het hele Amerikaanse gedoe komt wat nep over, maar goed.
Ik doel meer op het feit dat ze een geheime missie hebben (illegaal). Ergens in een bunker (?) zitten waar grote Amerikaanse hummers naar toe rijden. Maar misschien dat het inderdaad zo gaat, ik heb er natuurlijk geen ervaring mee.quote:Op zondag 1 april 2012 01:42 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Vind je? Denk dat het er echt zo aan toegaat hoor!
Het was nl. ook echt zo dat die route die dag tijdelijk officieel amerikaans grondgebied was (tijdelijk extraterritoriaal verklaard).
Zal wel te maken hebben met jurisdictie, zelfde reden dat NL agenten in een achtervolging naar Belgie na de grens moeten stoppen met volgen.quote:Op zondag 1 april 2012 10:16 schreef Saninl het volgende:
Wat betekent het eigenlijk als het even Amerikaans grondgebied is?
Ik vrees juist dat we alleen maar meer losse eindjes krijgen die pas volgend seizoen worden afgerond. Het moet wel spannend blijven in een seizoenseinde natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:48 schreef Saninl het volgende:
Ik denk dat de aflevering van vanavond een propaflevering wordt. Waarin veel losse eindjes snel worden afgehandeld..
Ja, dan mogen we weer een hele poos wachten....quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef TheGOAT het volgende:
Vanaaf is wel de laatste aflevering toch of niet? Dat ik geen anti-climx hoef te verwachten met een cliff hanger naar volgende week
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:43 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze gepakt zouden worden door die helikopters, dacht dat het van die Q-copters van James Bond waren
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:32 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Sws dat hij (=dus Bran) ook met die anti-globalisten meedoet, of met meneer Shark of Stark, die vieze Amerikaan![]()
Volgens mij heeft hij haar niet verkracht, maar heeft hij wel de muziek gekozen om Eva dwars te zittenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:37 schreef Renesite het volgende:
Hmmmhmmm. Leuke aflevering. Alleen die Daan..., zou hij dat meisje hebben verkracht dan?
Ow ja, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:39 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij haar niet verkracht, maar heeft hij wel de muziek gekozen om Eva dwars te zitten
Vind het vervelend dat die man weer terug is, laat hem lekker, hij is al lang genoeg in beeld geweestquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:41 schreef Paxcon het volgende:
Hoe weet Daan van die muziek dan? En gaan ze volgend seizoen verder met dat ze op hem afstormen? Lijkt me een beetje vreemd.
Ik vind dat hij het heel goed speelt!!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:04 schreef Hippos het volgende:
Lijkt me een heerlijke rol
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |