Bron graag waaruit blijkt dat de Nazi's een voorkeur voor dergelijke klinkers hadden om het gepeupel te beïnvloeden!quote:zoals de bestrating werd op vele plekken over de afgelopen twaalf jaar
Waarom, vind je dat ik dat ook niet kan? Ik ben namelijk ook een complot denker waar je moeder bij staat. Maar ik ben het met je eens. Deze tekst is niet wat je noemt coherent geschreven. God mag weten waar hij het over heeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Hoe komt het toch altijd dat conspiracydenkers nooit een normaal stuk tekst kunnen schrijven? Altijd één groot blok woorden, springend van hot naar her. Het stereotype van de paranoïde drugsgebruiker wordt hiermee wel bevestigd...
Daar ben ik erg benieuwd naar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef Synthercell het volgende:
(terwijl je de legio voorbeelden kan laten zien)
Gatver wat vies. Eerst zeg je dat het goed geschreven is en dan vervolgens probeer je het onderwerp - voor zover die bestaat - van het spoor te halen met je BBC docu-reeks. Dus Moderator. Drop the bin-shit, je begreep geen ene zak van de tekst, net zoals niemand hier. Politiek of poliziek correct gedrag is voor lobby hal.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef Gray het volgende:
Prima OP hoor. Misschien wat meer opdelen in alinea's en bronnen om je beweringen te staven, maar het is goed leesbaar.
Dat gezegd wilde ik een link posten naar een documentaire-reeks genaamd Century of the self door de BBC, waarin heel goed wordt beredeneerd hoe de commercie, in samenwerking met de politiek en de wetenschap van de psychologie, de huidige maatschappij gevormd heeft door het beïnvloeden van de publieke opinie.
Helaas is deze dankzij copyright van youtube gehaald:
Leve ACTA, dood aan het internet!
Lulkoek. Ik zei dat het goed leesbaar is, niet goed geschreven. Dus dagdad. Drop the attitude en ga voortaan rustiger lezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:16 schreef dadgad het volgende:
[..]
Gatver wat vies. Eerst zeg je dat het goed geschreven is en dan vervolgens probeer je het onderwerp - voor zover die bestaat - van het spoor te halen met je BBC docu-reeks. Dus Moderator. Drop the bin-shit, je begreep geen ene zak van de tekst, net zoals niemand hier. Politiek of poliziek correct gedrag is voor lobby hal. Evenals het misbruiken van situaties om propaganda te voeren. Schaam je.
Hoe kan een slecht geschreven stuk nou goed leesbaar zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Lulkoek. Ik zei dat het goed leesbaar is, niet goed geschreven. Dus dagdad. Drop the attitude en ga voortaan rustiger lezen.
Leg de Bobo maar eens naast Godverdomse dagen op een godverdomse bol.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:23 schreef thenxero het volgende:
[..]
Hoe kan een slecht geschreven stuk nou goed leesbaar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kletskoek. We weten allemaal dat het geen van beiden is en dat je gewoon beleefd probeert over te komen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Lulkoek. Ik zei dat het goed leesbaar is, niet goed geschreven. Dus dagdad. Drop the attitude en ga voortaan rustiger lezen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Leg de Bobo maar eens naast Godverdomse dagen op een godverdomse bol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat aan mij gericht?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef Gray het volgende:
[warning]Topic opgeschoond; vind je het topic niks, post dan niks. Kritiek geven mag, kankeren niet.[/warning]
Dan schat je me verkeerd in. Het kleuren-verhaal geloof ik zelf ook geen snars van, maar dat de maatschappij sterk beïnvloed wordt via psychologische oorlogsvoering / gedachtenmanipulatie tegen de massa is goed te onderbouwen. Helaas niet met die falende link die ik postte, die pas sinds deze week van het net is overigens.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:27 schreef dadgad het volgende:
[..]
Kletskoek. We weten allemaal dat het geen van beiden is en dat je gewoon beleefd probeert over te komen.
Waar het mij om gaat is dat je dan ook nog het onderwerp, voor zover die bestaat, maar laten we ervan uit gaan dat het zeker iets met rood-zwart-wit, Nazi's, de nieuwe wereld orde en naderende rampspoed te maken heeft, van het spoor lijkt te willen brengen, juist omdat het kan - aangezien er geen concreet onderwerp is - met je BBC linkje.
Damn, langste zin de van de dag.
Iedereen. Zoals die post onder je die ik nu verwijderen ga. Hierna ga ik noten, aangezien het topic nog niet eens een kans heeft gekregen of het wordt al neergesabeld door allerlei jokers.quote:
Wat jij 'psychologische oorlogsvoering' noemt heet in de grote-mensen-wereld doorgaans "politiek" en "marketing" ed....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan schat je me verkeerd in. Het kleuren-verhaal geloof ik zelf ook geen snars van, maar dat de maatschappij sterk beïnvloed wordt via psychologische oorlogsvoering / gedachtenmanipulatie tegen de massa is goed te onderbouwen. Helaas niet met die falende link die ik postte, die pas sinds deze week van het net is overigens.
Nee. Maar de OP probeert duidelijk een meesterplan te onthullen. Ik vind dat we ons best moeten doen om zijn gehele hypothese te bestuderen. Zomaar wat facetten uit de leesbare gedeeltes tekst plukken en daar met linkjes op antwoorden is natuurlijk maar een vreemde gang van zaken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan schat je me verkeerd in. Het kleuren-verhaal geloof ik zelf ook geen snars van, maar dat de maatschappij sterk beïnvloed wordt via psychologische oorlogsvoering / gedachtenmanipulatie tegen de massa is goed te onderbouwen. Helaas niet met die falende link die ik postte, die pas sinds deze week van het net is overigens.
Klopt. Zelfde begrippen, andere bewoording.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat jij 'psychologische oorlogsvoering' noemt heet in de grote-mensen-wereld doorgaans "politiek" en "marketing" ed....
Je kan het ook zien als het verder uitbouwen van de stelling, door meer ondersteunende argumenten aan te dragen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:35 schreef dadgad het volgende:
[..]
Nee. Maar de OP probeert duidelijk een meesterplan te onthullen. Ik vind dat we ons best moeten doen om zijn gehele hypothese te bestuderen. Zomaar wat facetten uit de leesbare gedeeltes tekst plukken en daar met linkjes op antwoorden is natuurlijk maar een vreemde gang van zaken.
Precies! Het wordt gekaapt door een moderator. Dat is toch beneden alle pijl?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[kritiek] Overigens laat de TS het in zijn eigen topic flink afweten en wordt het al weer gekaapt door moderators die maar hun eigen invulling gaan geven aan het onsamenhangende blaatstukje that is the OP [/kritiek]
Het verschil tussen 'kritiek' en 'kankeren' is natuurlijk volledig afhankelijk van het humeur van de dienstdoende mod.quote:
Een beetje zoals het verschil tussen 'kritiek' en 'kankeren'.....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Klopt. Zelfde begrippen, andere bewoording.
Leg dit eens uit TS. Iets met Duitsland, mensen die niet weten wat voor kleur de straat vroeger had, en gevaar. Maar wat is de link?quote:(zoals de bestrating werd op vele plekken over de afgelopen twaalf jaar, jongeren die nu twaalf jaar worden weten niet beter of het zo hoort te zijn, hierin schuilt het grootste gevaar voor de toekomst, weer de jeugd die men weet om te vormen zonder dat zij en ookhun ouders het in de gaten hebben, zoals in Duitsland is gedaan)
Kletskoek. Je kan een stelling niet verder uitbouwen als je de stelling niet eerst begrijpt. Je hersenscheten verstanken (nieuw woord) je carrière zodra nog.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Klopt. Zelfde begrippen, andere bewoording.
[..]
Je kan het ook zien als het verder uitbouwen van de stelling, door meer ondersteunende argumenten aan te dragen.
Het is wel al nacht he? Niet iedereen is zo energiek als wij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[kritiek] Overigens laat de TS het in zijn eigen topic flink afweten en wordt het al weer gekaapt door moderators die maar hun eigen invulling gaan geven aan het onsamenhangende blaatstukje that is the OP [/kritiek]
Kritiek: "Ik ben het niet eens met je argument over kleuren in de straat omdat..."quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het verschil tussen 'kritiek' en 'kankeren' is natuurlijk volledig afhankelijk van het humeur van de dienstdoende mod.
Dat is dus het hele eieren eten... De fietspaden en het asfalt hebben al decennia lang dezelfde kleur, net zoals de gemiddelde klinker....quote:
En dat is dus gezonde kritiek op iets wat TS geschreven heeft. En nu gaan we geduldig afwachten tot deze reageert. Doet TS dat niet, dan spreekt dat voor zichzelf.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dus het hele eieren eten... De fietspaden en het asfalt hebben al decennia lang dezelfde kleur, net zoals de gemiddelde klinker....
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:40 schreef dadgad het volgende:
[..]
Kletskoek. Je kan een stelling niet verder uitbouwen als je de stelling niet eerst begrijpt. Je hersenscheten verstanken (nieuw woord) je carrière zodra nog.
Kijk, dit topic is going nowhere fast, niet in de laatste plaats omdat TS een onsamenhangende brainfart plaatst en dan zijn kop niet meer laat zien. Je poging om er nog een serieuze discussie van te maken is aandoenlijk maar van generlei waarde als TS zelf niet wat verheldering komt geven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:42 schreef Gray het volgende:
Kritiek: "Ik ben het niet eens met je argument over kleuren in de straat omdat..."
Realiteit: "Dit kuttopic van een drugsgebruikende paranoide TS gaat snel dood! Spuug!"
Dit soort fora bestaan juist omdat de meerderheid de onderwerpen het licht niet gunt. Wacht gewoon even tot TS reageert, laat er een dag overheen gaan. Dit is een forum, geen chatbox; je reactie en het antwoord van TS blijven best even staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, dit topic is going nowhere fast, niet in de laatste plaats omdat TS een onsamenhangende brainfart plaatst en dan zijn kop niet meer laat zien. Je poging om er nog een serieuze discussie van te maken is aandoenlijk maar van generlei waarde als TS zelf niet wat verheldering komt geven.
Als je wil dat fora als BNW en TRU serieus genomen worden moet je juist dit soort topics dicht pleuren...
Ik heb je in het FB topic al van respons gediend, waar we de discussie over moderatie kunnen voortzetten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:51 schreef NotYou het volgende:
Gray, met alle respect, maar de kleur van de bestrating is een punt dat de TS zelf aandraagt, dat ik hier vervolgens op door ga, er uiteindelijk zelfs nog een zonnige, positieve noot aan weet toe te voegen, is dat nou echt zo erg dat het een reactie als de jouwe rechtvaardigt?
Uberhaupt heb ik met betrekking tot mijn eerste post in dit topic nog een vraag in het FB topic staan maar aangezien overige feedback ook gewoon via dit topic lijkt te verlopen plaats ik de mijne hier nu ook maar.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef thenxero het volgende:
[..]
Leg dit eens uit TS. Iets met Duitsland, mensen die niet weten wat voor kleur de straat vroeger had, en gevaar. Maar wat is de link?
Ja deze passage is zeer frappant en zit waarschijnlijk boordevol mystieke betekenis.quote:(zoals de bestrating werd op vele plekken over de afgelopen twaalf jaar, jongeren die nu twaalf jaar worden weten niet beter of het zo hoort te zijn, hierin schuilt het grootste gevaar voor de toekomst, weer de jeugd die men weet om te vormen zonder dat zij en ookhun ouders het in de gaten hebben, zoals in Duitsland is gedaan)
De drie imperialistische kleuren. Aan het einde van zijn tekst schrijft hij:quote:Het volk voordurend blootstellen aan de drie imperialistische kleuren rood, wit en zwart, of veel rood en zwart
Is het mogelijk dat hij met de drie imperialistische kleuren rood,wit en zwart een verwijzing maakt naar de drie imperiums? (Byzantijnse, Romeinse en Germaanse)quote:In Europa zijn er tot op heden drie imperiums geweest, Byzantijnse, Romeinse en Germaanse
Dus de kleuren zijn niet alleen imperialistisch, maar ook ideologisch.quote:Wat je over de afgelopen twaalf jaar steeds meer ziet zijn deze drie ideologische of imperialistische kleuren rood, wit en zwart
Mijn conclusie is als volgt: De OP ervaart een duidelijk waarneembare angst voor de drie kleuren rood-zwart-wit in combinatie. Dit zijn volgens hem de 3 imperialistische en ideologische kleuren. De geleidelijke invoering van deze kleuren 12 jaar geleden is iedereen (behalve hem?) ontgaan, maar getuigen van een plan om het 4e imperium in te voeren, dit imperium zal echter een wereld-imperium worden - de nieuwe wereld orde -.quote:Wat er gebeurt is dat steeds meer mensen deze nieuwe 'mode' als normaal aanschouwen, dit fenomeen accepteren, doorzien niet wat er gaande is, werden over de afgelopen twaalf jaar in een nieuwe wereld gebracht zonder dat zij dit in de gaten hebben gehad.
Optimist tot in de kist jij hè?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Dit soort fora bestaan juist omdat de meerderheid de onderwerpen het licht niet gunt. Wacht gewoon even tot TS reageert, laat er een dag overheen gaan. Dit is een forum, geen chatbox; je reactie en het antwoord van TS blijven best even staan.
Halfleeg, halfvol.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Optimist tot in de kist jij hè?
Nee, je had béter naar de kroeg kunnen gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:16 schreef dadgad het volgende:
Ik ga naar bed. Of ik lag in in bed, Maar de oogjes gaan dicht. En terwijl mijn leeftijdsgenoten, het jongeren tuig van vandaag hun hersencellen verzuipen in de kroeg op deze vrijdag avond heb ik geleerd over de drie imperialistische kleuren rood-zwart-wit die 12 jaar geleden zijn ingevoerd als teken om aan te tonen dat het zover is, de nieuwe wereld orde wordt ingevoerd.
![]()
Ik had net zo goed naar de kroeg kunnen gaan.
Dit heeft niets te maken met ACTA en is puur gevolg van de DMCA, een wet waarvoor jij God op je blote knieën zou mogen danken. Zonder zouden service providers als youtube aansprakelijk gesteld kunnen worden voor auteursrechtenschending door gebruikers.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef Gray het volgende:
Prima OP hoor. Misschien wat meer opdelen in alinea's en bronnen om je beweringen te staven, maar het is goed leesbaar.
Dat gezegd wilde ik een link posten naar een documentaire-reeks genaamd Century of the self door de BBC, waarin heel goed wordt beredeneerd hoe de commercie, in samenwerking met de politiek en de wetenschap van de psychologie, de huidige maatschappij gevormd heeft door het beïnvloeden van de publieke opinie.
Helaas is deze dankzij copyright van youtube gehaald:
Leve ACTA, dood aan het internet!
Je hebt gelijk dat het geen ACTA is, want dat is nog niet in uitvoering hier. In een god geloof ik niet en met DMCA ben ik onbekend (maar ga ik nog eens naar kijken, bedankt voor de verwijzing), verder ben ik een groot voorvechter van open-source informatie en schuw ik intellectueel eigendom. 'Intellectuele erkenning' daarentegen ben ik voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met ACTA en is puur gevolg van de DMCA, een wet waarvoor jij God op je blote knieën zou mogen danken. Zonder zouden service providers als youtube aansprakelijk gesteld kunnen worden voor auteursrechtenschending door gebruikers.
Is het daarbij echt zo onredelijk dat de BBC zelf geld wil verdienen met haar investering en not pleased is, wanneer youtube geld verdient aan het grootschalig openbaar maken van content waarvoor de BBC en niet youtube betaald heeft? Dat het door gebruiker x geupload is en dus maar zou moeten blijven staan zodat Gray het kan kijken is in dezen voor mij echt geen argument.
Bedankt voor de tip.quote:Century of The Self. Episode One: Happiness Machines
58:20 - 3 years ago
THE CENTURY OF THE SELF Adam Curtis' acclaimed series examines the rise of the all-consuming self against the backdrop of the Freud dynasty. To many in both politics and business, the triumph of the self is the ultimate expression of democracy, where power has finally moved to the people. Certainly the people may feel they are in charge, but are they really? The Century of the Self tells the untold and sometimes controversial story of the growth of the mass-consumer society in Britain and the United States. How was the all-consuming self created, by whom, and in whose interests? The Freud dynasty is at the heart of this compelling social history. Sigmund Freud, founder of psychoanalysis; Edward Bernays, who invented public relations; Anna Freud, Sigmund's devoted daughter; and present-day PR guru and Sigmund's great grandson, Matthew Freud. Sigmund Freud's work into the bubbling and murky world of the subconscious changed the world. By introducing a technique to probe the unconscious mind, Freud provided useful tools for understanding the secret desires of the masses. Unwittingly, his work served as the precursor to a world full of political spin doctors, marketing moguls, and society's belief that the pursuit of satisfaction and happiness is man's ultimate goal
http://video.google.com/videoplay?docid=9167657690296627941
2/4 http://video.google.com/videoplay?docid=-678466363224520614
3/4 http://video.google.com/videoplay?docid=-6111922724894802811
4/4
Ah, Google helpt uit de brand. Top!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:47 schreef NotYou het volgende:
Moet zeggen dat ik ondertussen toch wel enigszins benieuwd ben geworden naar de documentaire-reeks in kwestie:
[..]
Bedankt voor de tip.
Kennelijk mocht ik deze mening niet toegedaan zijn; over conspiracies gesproken...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef dadgad het volgende:
[..]
Waarom, vind je dat ik dat ook niet kan? Ik ben namelijk ook een complot denker waar je moeder bij staat. Maar ik ben het met je eens. Deze tekst is niet wat je noemt coherent geschreven. God mag weten waar hij het over heeft.
De kleuren rood, wit en zwart vormen een satanische combinatie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:27 schreef dadgad het volgende:
[..]
Kletskoek. We weten allemaal dat het geen van beiden is en dat je gewoon beleefd probeert over te komen.
Waar het mij om gaat is dat je dan ook nog het onderwerp, voor zover die bestaat, maar laten we ervan uit gaan dat het zeker iets met rood-zwart-wit, Nazi's, de nieuwe wereld orde en naderende rampspoed te maken heeft, van het spoor lijkt te willen brengen, juist omdat het kan - aangezien er geen concreet onderwerp is - met je BBC linkje.
Damn, langste zin de van de dag.
Maar waarom dan. Het zijn toch maar kleuren?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De kleuren rood, wit en zwart vormen een satanische combinatie.
De meeste voetbalclubs gebruiken ook deze kleuren, omdat het aanzet tot een oorlogsmentaliteit, strijd en aggressie..
Niet weer. Als je op die manier denkt, heeft zo'n topic sowieso geen zin, omdat je dan toch alleen maar naar mensen luistert die het met je eens zijn.quote:Stel deze vraag aan mensen en de meesten zullen een afwijkend of ontwijkend antwoord geven, zelfs dat dit niet zo is (terwijl je de legio voorbeelden kan laten zien), want zo krachtig in deze psychologische verandering, de menselijke geest kan heel gemakkelijk bedrogen worden of gemanupuleerd.
Tja... De twee artikelen spreken elkaar enigszins tegen. Uit het ene onderzoek blijft dat rood "Slecht Slecht Slecht!!" is en uit het andere dat rood ontspannend is slaapverwekkend is.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:13 schreef sientelo het volgende:
de invloed van kleuren
http://mens-en-samenlevin(...)vloed-op-mensen.html
http://wetenschap.infonu.(...)dere-koopgedrag.html
Wat wil jouw UI zeggen?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef Bankfurt het volgende:
Heeft iemand hier het logo van Media Markt ?
2 x letter M (13e letter); in elkaar cirkelende hakenkruizen;
rood, wit, zwart.
De gebouwen zijn vierkant in een stijl van 13 bij 13 bij 13 ramen/raampjes/venstertjes.
En het komt uit Duitsland!!!!!!! En niemand die er al die 12 jaar wat van merkt!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef Bankfurt het volgende:
rood, wit, zwart.
De gebouwen zijn vierkant in een stijl van 13 bij 13 bij 13 ramen/raampjes/venstertjes.
Pics or it didn't happen bankfurt! Pics or it didnt happen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef Bankfurt het volgende:
rood, wit, zwart.
Klopt. Tenminste nog kans op een lekker wijf ofzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, je had béter naar de kroeg kunnen gaan.
A phallic object? Die vigilant citizen moet toch eens naar de dokter, als zijn fallus zo'n vorm heeft. Compleet met bloem.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:44 schreef dadgad het volgende:
[ afbeelding ]
Rood, wit en zwart. De dame is beeld is trouwens minderjarig, lol!
Fanning was also featured in this controversial ad for Marc Jacobs holding a phallic object. Working hard to normalize pedophilia.
Ben je blind ofzo?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
A phallic object? Die vigilant citizen moet toch eens naar de dokter, als zijn fallus zo'n vorm heeft. Compleet met bloem.
Ach welnee. Het is overduidelijk een fallisch symbool, de locatie - tussen haar benen - beaamt dat.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:34 schreef Copycat het volgende:
Nee. Ik heb -4,5 en draag vandaag lenzen.
Ik zie een parfumfles in de vorm van ... een parfumfles.
Als jouw penis er zo uitziet, adviseer ik jou ook een tochtje naar de huisarts voor een SOA-testje. Of een enkeltje naar de side show.
Gisteren niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef dadgad het volgende:
[..]
Klopt. Tenminste nog kans op een lekker wijf ofzo.
Het is geen fallisch symbool. Het is meer de plek waar ze de parfumfles houdt die suggestief is.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ach welnee. Het is overduidelijk een fallisch symbool, de locatie - tussen haar benen - beaamt dat alleen maar.
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is geen fallisch symbool. Het is meer de plek waar ze de parfumfles houdt die suggestief is.
Ja en dat is dus geen ongeluk.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is geen fallisch symbool. Het is meer de plek waar ze de parfumfles houdt die suggestief is.
Ach welnee. Het is overduidelijk een parfumfles in niet-fallische vorm, suggestief tussen de beentjes geplaatst. Ze meurt naar vis.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef dadgad het volgende:
Ach welnee. Het is overduidelijk een fallisch symbool, de locatie - tussen haar benen - beaamt dat.
Het is een parfumfles met een suggestief fallische vorm, opzettelijk tussen haar benen geplaatst om de suggestie nog verder te bekrachtigen. In dit soort settings bestaan geen toevalligheden. Overal wordt nauwkeurig over nagedacht.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach welnee. Het is overduidelijk een parfumfles in niet-fallische vorm, suggestief tussen de beentjes geplaatst. Ze meurt naar vis.
Nogmaals: go see the doctor.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:59 schreef dadgad het volgende:
Het is een parfumfles met een suggestief fallische vorm, opzettelijk tussen haar benen geplaatst om de suggestie nog verder te bekrachtigen. In dit soort settings bestaan geen toevalligheden. Overal wordt nauwkeurig over nagedacht.
Nou echt niet. Heb jij ooit zo'n penis gezien?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:59 schreef dadgad het volgende:
[..]
Het is een parfumfles met een suggestief fallische vorm, opzettelijk tussen haar benen geplaatst om de suggestie nog verder te bekrachtigen. In dit soort settings bestaan geen toevalligheden. Overal wordt nauwkeurig over nagedacht.
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:00 schreef dadgad het volgende:
[..]
Kan ik jou de open ruimte in mieteren?
Het heeft de vorm van een gigantische eikel. Tussen haar benen geplaatst. Net een dildo.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou echt niet. Heb jij ooit zo'n penis gezien?
Isj gut heur.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er natuurlijk net als jij voor kiezen dezelfde argumenten te blijven herhalen, maar dat vind ik zo nutteloos.
Kortom, die fles heeft imo totaal geen fallusvorm. Punt.
Uiteraard.quote:
Geen zin in wat ?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:56 schreef dadgad het volgende:
[..]
Bankfurt. Ik heb je een aantal keer om jouw expertise gevraagd. Wat is er? Geen zin?
Nee. Ik wil weten waarom het de satanische kleuren zijn. Ik zou graag achtergrond info hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Geen zin in wat ?
Ik was toch duidelijk ?
Nee, maar dat is dan de suggestie. Als een brandweerman zijn dikke spuit vasthoudt met de slang tussen de benen is dat ook suggestie. Heb je wel eens zo'n dikke slang gezien?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er natuurlijk net als jij voor kiezen dezelfde argumenten te blijven herhalen, maar dat vind ik zo nutteloos.
Kortom, die fles heeft imo totaal geen fallusvorm. Punt.
Ja ja. Het is me een gezellige wereld. Gelukkig mogen we nog online ons hart luchten.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef Goelie het volgende:
Ey ubertrolls, gaan we het nog inhoudelijk hebben over het topic?
Het is ondertussen 1984 tot de macht 9/11 hier.
We hebben nazi achtige identificatieplicht. Het ID bewijs zelf bevat een traceerbare chip met al onze gegevens. Overal staan camera's met gezichtsherkennings apparatuur, mensen worden zonder proces opgepakt en in martelkampen gegooid, op "verdenking van terrorisme".
Er is oorlog en verderf overal, en de massa zit als een zombie de hele avond voor hun "Telescreen". Ze consumeren en werken en daarmee houdt het op. De politiek is nog belachelijker dan een theaterspel en de hoeveelheid werkelijke machthebbers is op een paar handen te tellen.
Niet te ontkennen inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 18:12 schreef Copycat het volgende:
Om in die flesvorm een fallus te zien, moet je er imo heel graag die fallus in willen zien.
Of een vreemd referentiekader hebben.
Met een brandslangvorm is dat uiteraard een ander verhaal. Buitenproportioneel, maar wel fallusvorm.
Church of Satan.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:09 schreef dadgad het volgende:
[..]
Nee. Ik wil weten waarom het de satanische kleuren zijn. Ik zou graag achtergrond info hebben.
De voetbal arena's in de eredivisie & Den Haag Binnenhof, Leiden, Den Bosch.quote:En ik vroeg me af of jij Illuminatie hoofdkwartieren in Nederland kent zodat we met google earth kunnen checken of de bestrating daar rood-wit-zwart is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |