De kleuren rood, wit en zwart vormen een satanische combinatie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:27 schreef dadgad het volgende:
[..]
Kletskoek. We weten allemaal dat het geen van beiden is en dat je gewoon beleefd probeert over te komen.
Waar het mij om gaat is dat je dan ook nog het onderwerp, voor zover die bestaat, maar laten we ervan uit gaan dat het zeker iets met rood-zwart-wit, Nazi's, de nieuwe wereld orde en naderende rampspoed te maken heeft, van het spoor lijkt te willen brengen, juist omdat het kan - aangezien er geen concreet onderwerp is - met je BBC linkje.
Damn, langste zin de van de dag.
Maar waarom dan. Het zijn toch maar kleuren?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De kleuren rood, wit en zwart vormen een satanische combinatie.
De meeste voetbalclubs gebruiken ook deze kleuren, omdat het aanzet tot een oorlogsmentaliteit, strijd en aggressie..
Niet weer. Als je op die manier denkt, heeft zo'n topic sowieso geen zin, omdat je dan toch alleen maar naar mensen luistert die het met je eens zijn.quote:Stel deze vraag aan mensen en de meesten zullen een afwijkend of ontwijkend antwoord geven, zelfs dat dit niet zo is (terwijl je de legio voorbeelden kan laten zien), want zo krachtig in deze psychologische verandering, de menselijke geest kan heel gemakkelijk bedrogen worden of gemanupuleerd.
Tja... De twee artikelen spreken elkaar enigszins tegen. Uit het ene onderzoek blijft dat rood "Slecht Slecht Slecht!!" is en uit het andere dat rood ontspannend is slaapverwekkend is.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:13 schreef sientelo het volgende:
de invloed van kleuren
http://mens-en-samenlevin(...)vloed-op-mensen.html
http://wetenschap.infonu.(...)dere-koopgedrag.html
Wat wil jouw UI zeggen?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef Bankfurt het volgende:
Heeft iemand hier het logo van Media Markt ?
2 x letter M (13e letter); in elkaar cirkelende hakenkruizen;
rood, wit, zwart.
De gebouwen zijn vierkant in een stijl van 13 bij 13 bij 13 ramen/raampjes/venstertjes.
En het komt uit Duitsland!!!!!!! En niemand die er al die 12 jaar wat van merkt!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef Bankfurt het volgende:
rood, wit, zwart.
De gebouwen zijn vierkant in een stijl van 13 bij 13 bij 13 ramen/raampjes/venstertjes.
Pics or it didn't happen bankfurt! Pics or it didnt happen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef Bankfurt het volgende:
rood, wit, zwart.
Klopt. Tenminste nog kans op een lekker wijf ofzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, je had béter naar de kroeg kunnen gaan.
A phallic object? Die vigilant citizen moet toch eens naar de dokter, als zijn fallus zo'n vorm heeft. Compleet met bloem.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:44 schreef dadgad het volgende:
[ afbeelding ]
Rood, wit en zwart. De dame is beeld is trouwens minderjarig, lol!
Fanning was also featured in this controversial ad for Marc Jacobs holding a phallic object. Working hard to normalize pedophilia.
Ben je blind ofzo?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
A phallic object? Die vigilant citizen moet toch eens naar de dokter, als zijn fallus zo'n vorm heeft. Compleet met bloem.
Ach welnee. Het is overduidelijk een fallisch symbool, de locatie - tussen haar benen - beaamt dat.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:34 schreef Copycat het volgende:
Nee. Ik heb -4,5 en draag vandaag lenzen.
Ik zie een parfumfles in de vorm van ... een parfumfles.
Als jouw penis er zo uitziet, adviseer ik jou ook een tochtje naar de huisarts voor een SOA-testje. Of een enkeltje naar de side show.
Gisteren niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef dadgad het volgende:
[..]
Klopt. Tenminste nog kans op een lekker wijf ofzo.
Het is geen fallisch symbool. Het is meer de plek waar ze de parfumfles houdt die suggestief is.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ach welnee. Het is overduidelijk een fallisch symbool, de locatie - tussen haar benen - beaamt dat alleen maar.
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is geen fallisch symbool. Het is meer de plek waar ze de parfumfles houdt die suggestief is.
Ja en dat is dus geen ongeluk.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is geen fallisch symbool. Het is meer de plek waar ze de parfumfles houdt die suggestief is.
Ach welnee. Het is overduidelijk een parfumfles in niet-fallische vorm, suggestief tussen de beentjes geplaatst. Ze meurt naar vis.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef dadgad het volgende:
Ach welnee. Het is overduidelijk een fallisch symbool, de locatie - tussen haar benen - beaamt dat.
Het is een parfumfles met een suggestief fallische vorm, opzettelijk tussen haar benen geplaatst om de suggestie nog verder te bekrachtigen. In dit soort settings bestaan geen toevalligheden. Overal wordt nauwkeurig over nagedacht.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach welnee. Het is overduidelijk een parfumfles in niet-fallische vorm, suggestief tussen de beentjes geplaatst. Ze meurt naar vis.
Nogmaals: go see the doctor.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:59 schreef dadgad het volgende:
Het is een parfumfles met een suggestief fallische vorm, opzettelijk tussen haar benen geplaatst om de suggestie nog verder te bekrachtigen. In dit soort settings bestaan geen toevalligheden. Overal wordt nauwkeurig over nagedacht.
Nou echt niet. Heb jij ooit zo'n penis gezien?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:59 schreef dadgad het volgende:
[..]
Het is een parfumfles met een suggestief fallische vorm, opzettelijk tussen haar benen geplaatst om de suggestie nog verder te bekrachtigen. In dit soort settings bestaan geen toevalligheden. Overal wordt nauwkeurig over nagedacht.
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:00 schreef dadgad het volgende:
[..]
Kan ik jou de open ruimte in mieteren?
Het heeft de vorm van een gigantische eikel. Tussen haar benen geplaatst. Net een dildo.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou echt niet. Heb jij ooit zo'n penis gezien?
Isj gut heur.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er natuurlijk net als jij voor kiezen dezelfde argumenten te blijven herhalen, maar dat vind ik zo nutteloos.
Kortom, die fles heeft imo totaal geen fallusvorm. Punt.
Uiteraard.quote:
Geen zin in wat ?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:56 schreef dadgad het volgende:
[..]
Bankfurt. Ik heb je een aantal keer om jouw expertise gevraagd. Wat is er? Geen zin?
Nee. Ik wil weten waarom het de satanische kleuren zijn. Ik zou graag achtergrond info hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Geen zin in wat ?
Ik was toch duidelijk ?
Nee, maar dat is dan de suggestie. Als een brandweerman zijn dikke spuit vasthoudt met de slang tussen de benen is dat ook suggestie. Heb je wel eens zo'n dikke slang gezien?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er natuurlijk net als jij voor kiezen dezelfde argumenten te blijven herhalen, maar dat vind ik zo nutteloos.
Kortom, die fles heeft imo totaal geen fallusvorm. Punt.
Ja ja. Het is me een gezellige wereld. Gelukkig mogen we nog online ons hart luchten.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef Goelie het volgende:
Ey ubertrolls, gaan we het nog inhoudelijk hebben over het topic?
Het is ondertussen 1984 tot de macht 9/11 hier.
We hebben nazi achtige identificatieplicht. Het ID bewijs zelf bevat een traceerbare chip met al onze gegevens. Overal staan camera's met gezichtsherkennings apparatuur, mensen worden zonder proces opgepakt en in martelkampen gegooid, op "verdenking van terrorisme".
Er is oorlog en verderf overal, en de massa zit als een zombie de hele avond voor hun "Telescreen". Ze consumeren en werken en daarmee houdt het op. De politiek is nog belachelijker dan een theaterspel en de hoeveelheid werkelijke machthebbers is op een paar handen te tellen.
Niet te ontkennen inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 18:12 schreef Copycat het volgende:
Om in die flesvorm een fallus te zien, moet je er imo heel graag die fallus in willen zien.
Of een vreemd referentiekader hebben.
Met een brandslangvorm is dat uiteraard een ander verhaal. Buitenproportioneel, maar wel fallusvorm.
Church of Satan.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:09 schreef dadgad het volgende:
[..]
Nee. Ik wil weten waarom het de satanische kleuren zijn. Ik zou graag achtergrond info hebben.
De voetbal arena's in de eredivisie & Den Haag Binnenhof, Leiden, Den Bosch.quote:En ik vroeg me af of jij Illuminatie hoofdkwartieren in Nederland kent zodat we met google earth kunnen checken of de bestrating daar rood-wit-zwart is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |