abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107572211
Langzaam maar zeker wordt een heel volk steeds verder in een systeem gebracht zonder dat dat volk het in de gaten heeft (inmiddels gehad), een systeem dat uiteindelijk een hard imperium gaat worden zoals Duitsland in de vorige eeuw werd, en daar werd dezelfde psychologische oorlogsvoering (gedachtenmanipulatie) tegen de massa gebruikt als thans gaande is door nagenoeg heel de wereld.
Het volk voordurend blootstellen aan de drie imperialistische kleuren rood, wit en zwart, of veel rood en zwart (zoals de bestrating werd op vele plekken over de afgelopen twaalf jaar, jongeren die nu twaalf jaar worden weten niet beter of het zo hoort te zijn, hierin schuilt het grootste gevaar voor de toekomst, weer de jeugd die men weet om te vormen zonder dat zij en ookhun ouders het in de gaten hebben, zoals in Duitsland is gedaan)
Wat je over de afgelopen twaalf jaar steeds meer ziet zijn deze drie ideologische of imperialistische kleuren rood, wit en zwart (vooral op televisie en de Youtube layout is sinds vorig jaar veranderd in deze tinten, abstract, kunstmatig)
Wat er gebeurt is dat steeds meer mensen deze nieuwe 'mode' als normaal aanschouwen, dit fenomeen accepteren, doorzien niet wat er gaande is, werden over de afgelopen twaalf jaar in een nieuwe wereld gebracht zonder dat zij dit in de gaten hebben gehad.
Stel deze vraag aan mensen en de meesten zullen een afwijkend of ontwijkend antwoord geven, zelfs dat dit niet zo is (terwijl je de legio voorbeelden kan laten zien), want zo krachtig in deze psychologische verandering, de menselijke geest kan heel gemakkelijk bedrogen worden of gemanupuleerd. Steeds meer en meer mensen accepteren deze wereld als ongevaarlijk, pas als straks de echte grote ellende komt zullen mensen gaan beseffen dat zij dit niet hebben zien aankomen (precies zoals het meeste Duitse volk dit niet hebben gemerkt, pas op het allerlaatste moment begonnen mensen te beseffen dat het niet meer klopt wat er veranderd, toen was het al te laat, toen had men al de stemmen van het volk massaal binnen) In deze tijd is er nog een kans om mensen op tijd wakker te schudden dat weer precies hetzelfde gaande is (je moet dan zeer overtuigend zijn, want mensen geloven het gewoon niet dat hen dit aan het overkomen is)

'Brave New World' of 'New World Order', is niets anders dan in hetvolgende imperium worden gebracht via psychologie en politiek (de elite en de politiek en poppentjes achter de media weten precies waar zij mee bezig zijn)
In Europa zijn er tot op heden drie imperiums geweest, Byzantijnse, Romeinse en Germaanse, dit keer is men bezig dit wereldwijd te doen (vandaar de termen NWO of BNW), een wereldimperium (miljarden hebben televisie en internet, die psychologische oorlogsvoering gaat 24 uur per dag wereldwijd door)
Hoe meer mensen beseffen wat er gaande is hoe kleiner de kans op weer een imperium en een oorlog. Het is ook meteen duidelijk dat de bevrijding in 1945 ons niet tot echte vrijheid heeft gebracht, want inmiddels bevinden wij ons in weer eenzelfde periode als het Duitse volk meemaakte tussen 1933 en 1940 (precies diezelfde dingen gaande, economische achteruitgang, kapitalisme, revolutie, propaganda en dus deze psychologische oorlogsvoering)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 21:20:32 #2
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_107572659
Illuminati wat ik je brom.
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_107575136
quote:
zoals de bestrating werd op vele plekken over de afgelopen twaalf jaar
Bron graag waaruit blijkt dat de Nazi's een voorkeur voor dergelijke klinkers hadden om het gepeupel te beïnvloeden!
pi_107577929
Prima OP hoor. Misschien wat meer opdelen in alinea's en bronnen om je beweringen te staven, maar het is goed leesbaar. :)

Dat gezegd wilde ik een link posten naar een documentaire-reeks genaamd Century of the self door de BBC, waarin heel goed wordt beredeneerd hoe de commercie, in samenwerking met de politiek en de wetenschap van de psychologie, de huidige maatschappij gevormd heeft door het beïnvloeden van de publieke opinie.

Helaas is deze dankzij copyright van youtube gehaald:
Leve ACTA, dood aan het internet! -O-
pi_107580551
inderdaad mis wat bronnen en nuance , maar op zich best interresant, in de politiek draait het om een bepaalde kleur (rood,groen,blauw,paars123 oops) rood is dan het tegenovergestelde van blauw....
There is only one religion
pi_107581273
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Hoe komt het toch altijd dat conspiracydenkers nooit een normaal stuk tekst kunnen schrijven? Altijd één groot blok woorden, springend van hot naar her. Het stereotype van de paranoïde drugsgebruiker wordt hiermee wel bevestigd...
Waarom, vind je dat ik dat ook niet kan? Ik ben namelijk ook een complot denker waar je moeder bij staat. Maar ik ben het met je eens. Deze tekst is niet wat je noemt coherent geschreven. God mag weten waar hij het over heeft. ;)
pi_107581962
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef Synthercell het volgende:
(terwijl je de legio voorbeelden kan laten zien)
Daar ben ik erg benieuwd naar.
Extremistisch gematigd.
pi_107582149
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef Gray het volgende:
Prima OP hoor. Misschien wat meer opdelen in alinea's en bronnen om je beweringen te staven, maar het is goed leesbaar. :)

Dat gezegd wilde ik een link posten naar een documentaire-reeks genaamd Century of the self door de BBC, waarin heel goed wordt beredeneerd hoe de commercie, in samenwerking met de politiek en de wetenschap van de psychologie, de huidige maatschappij gevormd heeft door het beïnvloeden van de publieke opinie.

Helaas is deze dankzij copyright van youtube gehaald:
Leve ACTA, dood aan het internet! -O-
Gatver wat vies. Eerst zeg je dat het goed geschreven is en dan vervolgens probeer je het onderwerp - voor zover die bestaat - van het spoor te halen met je BBC docu-reeks. Dus Moderator. Drop the bin-shit, je begreep geen ene zak van de tekst, net zoals niemand hier. Politiek of poliziek correct gedrag is voor lobby hal.

[ Bericht 1% gewijzigd door dadgad op 04-02-2012 00:22:42 ]
pi_107582449
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:16 schreef dadgad het volgende:

[..]

Gatver wat vies. Eerst zeg je dat het goed geschreven is en dan vervolgens probeer je het onderwerp - voor zover die bestaat - van het spoor te halen met je BBC docu-reeks. Dus Moderator. Drop the bin-shit, je begreep geen ene zak van de tekst, net zoals niemand hier. Politiek of poliziek correct gedrag is voor lobby hal. Evenals het misbruiken van situaties om propaganda te voeren. Schaam je.
Lulkoek. Ik zei dat het goed leesbaar is, niet goed geschreven. Dus dagdad. Drop the attitude en ga voortaan rustiger lezen.
pi_107582493
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Lulkoek. Ik zei dat het goed leesbaar is, niet goed geschreven. Dus dagdad. Drop the attitude en ga voortaan rustiger lezen.
Hoe kan een slecht geschreven stuk nou goed leesbaar zijn?
pi_107582615
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:23 schreef thenxero het volgende:

[..]

Hoe kan een slecht geschreven stuk nou goed leesbaar zijn?
Leg de Bobo maar eens naast Godverdomse dagen op een godverdomse bol. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107582646
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Kletskoek. We weten allemaal dat het geen van beiden is en dat je gewoon beleefd probeert over te komen.

Waar het mij om gaat is dat je dan ook nog het onderwerp, voor zover die bestaat, maar laten we ervan uit gaan dat het zeker iets met rood-zwart-wit, Nazi's, de nieuwe wereld orde en naderende rampspoed te maken heeft, van het spoor lijkt te willen brengen, juist omdat het kan - aangezien er geen concreet onderwerp is - met je BBC linkje.

Damn, langste zin de van de dag.
pi_107582697
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Leg de Bobo maar eens naast Godverdomse dagen op een godverdomse bol. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_107582746
Topic opgeschoond; vind je het topic niks, post dan niks. Kritiek geven mag, kankeren niet.
pi_107582824
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef Gray het volgende:
[warning]Topic opgeschoond; vind je het topic niks, post dan niks. Kritiek geven mag, kankeren niet.[/warning]
Is dat aan mij gericht?
pi_107582870
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:27 schreef dadgad het volgende:

[..]

Kletskoek. We weten allemaal dat het geen van beiden is en dat je gewoon beleefd probeert over te komen.

Waar het mij om gaat is dat je dan ook nog het onderwerp, voor zover die bestaat, maar laten we ervan uit gaan dat het zeker iets met rood-zwart-wit, Nazi's, de nieuwe wereld orde en naderende rampspoed te maken heeft, van het spoor lijkt te willen brengen, juist omdat het kan - aangezien er geen concreet onderwerp is - met je BBC linkje.

Damn, langste zin de van de dag.
Dan schat je me verkeerd in. Het kleuren-verhaal geloof ik zelf ook geen snars van, maar dat de maatschappij sterk beïnvloed wordt via psychologische oorlogsvoering / gedachtenmanipulatie tegen de massa is goed te onderbouwen. Helaas niet met die falende link die ik postte, die pas sinds deze week van het net is overigens. :')
pi_107582904
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:31 schreef dadgad het volgende:

[..]

Is dat aan mij gericht?
Iedereen. Zoals die post onder je die ik nu verwijderen ga. Hierna ga ik noten, aangezien het topic nog niet eens een kans heeft gekregen of het wordt al neergesabeld door allerlei jokers.
pi_107582963
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan schat je me verkeerd in. Het kleuren-verhaal geloof ik zelf ook geen snars van, maar dat de maatschappij sterk beïnvloed wordt via psychologische oorlogsvoering / gedachtenmanipulatie tegen de massa is goed te onderbouwen. Helaas niet met die falende link die ik postte, die pas sinds deze week van het net is overigens. :')
Wat jij 'psychologische oorlogsvoering' noemt heet in de grote-mensen-wereld doorgaans "politiek" en "marketing" ed....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107583026
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee. Maar de OP probeert duidelijk een meesterplan te onthullen. Ik vind dat we ons best moeten doen om zijn gehele hypothese te bestuderen. Zomaar wat facetten uit de leesbare gedeeltes tekst plukken en daar met linkjes op antwoorden is natuurlijk maar een vreemde gang van zaken.
pi_107583072
[kritiek] Overigens laat de TS het in zijn eigen topic flink afweten en wordt het al weer gekaapt door moderators die maar hun eigen invulling gaan geven aan het onsamenhangende blaatstukje that is the OP [/kritiek]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107583073
Of zit ik nou te kankeren?
pi_107583104
Ik ben gewoon een kankerlijer dat is het.
pi_107583134
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat jij 'psychologische oorlogsvoering' noemt heet in de grote-mensen-wereld doorgaans "politiek" en "marketing" ed....
Klopt. Zelfde begrippen, andere bewoording. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:35 schreef dadgad het volgende:

[..]

Nee. Maar de OP probeert duidelijk een meesterplan te onthullen. Ik vind dat we ons best moeten doen om zijn gehele hypothese te bestuderen. Zomaar wat facetten uit de leesbare gedeeltes tekst plukken en daar met linkjes op antwoorden is natuurlijk maar een vreemde gang van zaken.
Je kan het ook zien als het verder uitbouwen van de stelling, door meer ondersteunende argumenten aan te dragen. ;)
pi_107583146
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[kritiek] Overigens laat de TS het in zijn eigen topic flink afweten en wordt het al weer gekaapt door moderators die maar hun eigen invulling gaan geven aan het onsamenhangende blaatstukje that is the OP [/kritiek]
Precies! Het wordt gekaapt door een moderator. Dat is toch beneden alle pijl?
pi_107583152
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef dadgad het volgende:
Of zit ik nou te kankeren?
Het verschil tussen 'kritiek' en 'kankeren' is natuurlijk volledig afhankelijk van het humeur van de dienstdoende mod. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')