Bron graag waaruit blijkt dat de Nazi's een voorkeur voor dergelijke klinkers hadden om het gepeupel te beïnvloeden!quote:zoals de bestrating werd op vele plekken over de afgelopen twaalf jaar
Waarom, vind je dat ik dat ook niet kan? Ik ben namelijk ook een complot denker waar je moeder bij staat. Maar ik ben het met je eens. Deze tekst is niet wat je noemt coherent geschreven. God mag weten waar hij het over heeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Hoe komt het toch altijd dat conspiracydenkers nooit een normaal stuk tekst kunnen schrijven? Altijd één groot blok woorden, springend van hot naar her. Het stereotype van de paranoïde drugsgebruiker wordt hiermee wel bevestigd...
Daar ben ik erg benieuwd naar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef Synthercell het volgende:
(terwijl je de legio voorbeelden kan laten zien)
Gatver wat vies. Eerst zeg je dat het goed geschreven is en dan vervolgens probeer je het onderwerp - voor zover die bestaat - van het spoor te halen met je BBC docu-reeks. Dus Moderator. Drop the bin-shit, je begreep geen ene zak van de tekst, net zoals niemand hier. Politiek of poliziek correct gedrag is voor lobby hal.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef Gray het volgende:
Prima OP hoor. Misschien wat meer opdelen in alinea's en bronnen om je beweringen te staven, maar het is goed leesbaar.
Dat gezegd wilde ik een link posten naar een documentaire-reeks genaamd Century of the self door de BBC, waarin heel goed wordt beredeneerd hoe de commercie, in samenwerking met de politiek en de wetenschap van de psychologie, de huidige maatschappij gevormd heeft door het beïnvloeden van de publieke opinie.
Helaas is deze dankzij copyright van youtube gehaald:
Leve ACTA, dood aan het internet!
Lulkoek. Ik zei dat het goed leesbaar is, niet goed geschreven. Dus dagdad. Drop the attitude en ga voortaan rustiger lezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:16 schreef dadgad het volgende:
[..]
Gatver wat vies. Eerst zeg je dat het goed geschreven is en dan vervolgens probeer je het onderwerp - voor zover die bestaat - van het spoor te halen met je BBC docu-reeks. Dus Moderator. Drop the bin-shit, je begreep geen ene zak van de tekst, net zoals niemand hier. Politiek of poliziek correct gedrag is voor lobby hal. Evenals het misbruiken van situaties om propaganda te voeren. Schaam je.
Hoe kan een slecht geschreven stuk nou goed leesbaar zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Lulkoek. Ik zei dat het goed leesbaar is, niet goed geschreven. Dus dagdad. Drop the attitude en ga voortaan rustiger lezen.
Leg de Bobo maar eens naast Godverdomse dagen op een godverdomse bol.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:23 schreef thenxero het volgende:
[..]
Hoe kan een slecht geschreven stuk nou goed leesbaar zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kletskoek. We weten allemaal dat het geen van beiden is en dat je gewoon beleefd probeert over te komen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Lulkoek. Ik zei dat het goed leesbaar is, niet goed geschreven. Dus dagdad. Drop the attitude en ga voortaan rustiger lezen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Leg de Bobo maar eens naast Godverdomse dagen op een godverdomse bol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat aan mij gericht?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef Gray het volgende:
[warning]Topic opgeschoond; vind je het topic niks, post dan niks. Kritiek geven mag, kankeren niet.[/warning]
Dan schat je me verkeerd in. Het kleuren-verhaal geloof ik zelf ook geen snars van, maar dat de maatschappij sterk beïnvloed wordt via psychologische oorlogsvoering / gedachtenmanipulatie tegen de massa is goed te onderbouwen. Helaas niet met die falende link die ik postte, die pas sinds deze week van het net is overigens.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:27 schreef dadgad het volgende:
[..]
Kletskoek. We weten allemaal dat het geen van beiden is en dat je gewoon beleefd probeert over te komen.
Waar het mij om gaat is dat je dan ook nog het onderwerp, voor zover die bestaat, maar laten we ervan uit gaan dat het zeker iets met rood-zwart-wit, Nazi's, de nieuwe wereld orde en naderende rampspoed te maken heeft, van het spoor lijkt te willen brengen, juist omdat het kan - aangezien er geen concreet onderwerp is - met je BBC linkje.
Damn, langste zin de van de dag.
Iedereen. Zoals die post onder je die ik nu verwijderen ga. Hierna ga ik noten, aangezien het topic nog niet eens een kans heeft gekregen of het wordt al neergesabeld door allerlei jokers.quote:
Wat jij 'psychologische oorlogsvoering' noemt heet in de grote-mensen-wereld doorgaans "politiek" en "marketing" ed....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan schat je me verkeerd in. Het kleuren-verhaal geloof ik zelf ook geen snars van, maar dat de maatschappij sterk beïnvloed wordt via psychologische oorlogsvoering / gedachtenmanipulatie tegen de massa is goed te onderbouwen. Helaas niet met die falende link die ik postte, die pas sinds deze week van het net is overigens.
Nee. Maar de OP probeert duidelijk een meesterplan te onthullen. Ik vind dat we ons best moeten doen om zijn gehele hypothese te bestuderen. Zomaar wat facetten uit de leesbare gedeeltes tekst plukken en daar met linkjes op antwoorden is natuurlijk maar een vreemde gang van zaken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan schat je me verkeerd in. Het kleuren-verhaal geloof ik zelf ook geen snars van, maar dat de maatschappij sterk beïnvloed wordt via psychologische oorlogsvoering / gedachtenmanipulatie tegen de massa is goed te onderbouwen. Helaas niet met die falende link die ik postte, die pas sinds deze week van het net is overigens.
Klopt. Zelfde begrippen, andere bewoording.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat jij 'psychologische oorlogsvoering' noemt heet in de grote-mensen-wereld doorgaans "politiek" en "marketing" ed....
Je kan het ook zien als het verder uitbouwen van de stelling, door meer ondersteunende argumenten aan te dragen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:35 schreef dadgad het volgende:
[..]
Nee. Maar de OP probeert duidelijk een meesterplan te onthullen. Ik vind dat we ons best moeten doen om zijn gehele hypothese te bestuderen. Zomaar wat facetten uit de leesbare gedeeltes tekst plukken en daar met linkjes op antwoorden is natuurlijk maar een vreemde gang van zaken.
Precies! Het wordt gekaapt door een moderator. Dat is toch beneden alle pijl?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[kritiek] Overigens laat de TS het in zijn eigen topic flink afweten en wordt het al weer gekaapt door moderators die maar hun eigen invulling gaan geven aan het onsamenhangende blaatstukje that is the OP [/kritiek]
Het verschil tussen 'kritiek' en 'kankeren' is natuurlijk volledig afhankelijk van het humeur van de dienstdoende mod.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |