abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107638274
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is geen fallisch symbool. Het is meer de plek waar ze de parfumfles houdt die suggestief is.
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is geen fallisch symbool. Het is meer de plek waar ze de parfumfles houdt die suggestief is.
Ja en dat is dus geen ongeluk.
pi_107638283
Uit silent weapons for a quiet war:

”De ervaring heeft geleerd dat de meest simpele manier om een geluidloos wapen en de controle van het publiek zeker te stellen, is om hen enerzijds ongedisciplineerd te houden en onwetend van basale systeemprincipes; en om hen anderzijds tegelijkertijd verward en ongeorganiseerd te houden, en bovendien afgeleid door niet ter zake doende aangelegenheden.

Dit wordt bereikt door:

1. het afleiden van hun gedachten; het saboteren van hun mentale activiteit; het presenteren van een openbaar onderwijsprogramma van slechte kwaliteit in wiskunde, systeemontwerp en economie, naast het ontmoedigen van technische creativiteit;

2. het afleiden van hun emoties, het kweken van genotzucht, en het bevredigen van emotionele en fysieke activiteiten door:

a. onophoudelijke emotionele barrages en aanvallen (mentale en emotionele verkrachtingen) via een constante aanvoer van seks, geweld en oorlog in de media, in het bijzonder op televisie en in de dagbladen;

b. ’junkfood voor gedachten’: in overdreven mate aan hen geven wat ze willen; en aan hen onthouden wat ze in essentie nodig hebben;

c. het herschrijven van de geschiedenis en van de wetten, en het publiek aan deze afwijkende creaties blootstellen; daarmee hun denken afleiden van hun persoonlijke behoeften en deze richten naar hogelijk kunstmatig gecreëerde, buiten henzelf gelegen prioriteiten.

Hiermee voorkomen we hun belangstelling voor, en hun ontdekking van de stille wapens van de sociale automatiseringstechnologie. De vuistregel daarbij is dat er profijt kan worden behaald in verwarring. Hoe meer verwarring, des te meer profijt. Daarom is de beste benadering om problemen te creëren, en vervolgens oplossingen aan te bieden.

[De‘ Hegeliaanse strategie’: probleem - reactie - oplossing, DLR].

MEDIA:
Leid de aandacht van het volwassen publiek af van wezenlijke maatschappelijke zaken, en houd hen gevangen in zaken zonder enige importantie;

SCHOLEN:
Houd het jonge publiek onwetend in essentiële wiskunde, economie, recht, en geschiedenis;

VERMAAK:
Houd het publieke entertainment onder het niveau van groep acht (13 jaar!);

WERK:
Houd het publiek bezig, bezig, bezig: zonder tijd om na te denken… terug op de boerderij met de andere dieren.”
pi_107638356
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Gisteren niet.
Bankfurt. Ik heb je een aantal keer om jouw expertise gevraagd. Wat is er? Geen zin?
  zondag 5 februari 2012 @ 17:56:52 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107638360
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:53 schreef dadgad het volgende:

Ach welnee. Het is overduidelijk een fallisch symbool, de locatie - tussen haar benen - beaamt dat.
Ach welnee. Het is overduidelijk een parfumfles in niet-fallische vorm, suggestief tussen de beentjes geplaatst. Ze meurt naar vis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_107638413
Das netjes geschreven Jokkebrok.
pi_107638466
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ach welnee. Het is overduidelijk een parfumfles in niet-fallische vorm, suggestief tussen de beentjes geplaatst. Ze meurt naar vis.
Het is een parfumfles met een suggestief fallische vorm, opzettelijk tussen haar benen geplaatst om de suggestie nog verder te bekrachtigen. In dit soort settings bestaan geen toevalligheden. Overal wordt nauwkeurig over nagedacht.
pi_107638468
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:58 schreef dadgad het volgende:
Das netjes geschreven Jokkebrok.
Het is getypt.
pi_107638490
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is getypt
Kan ik jou de open ruimte in mieteren?
  zondag 5 februari 2012 @ 18:01:28 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107638545
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:59 schreef dadgad het volgende:

Het is een parfumfles met een suggestief fallische vorm, opzettelijk tussen haar benen geplaatst om de suggestie nog verder te bekrachtigen. In dit soort settings bestaan geen toevalligheden. Overal wordt nauwkeurig over nagedacht.
Nogmaals: go see the doctor.
  Moderator zondag 5 februari 2012 @ 18:01:47 #85
249559 crew  Lavenderr
pi_107638559
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:59 schreef dadgad het volgende:

[..]

Nou echt niet. Heb jij ooit zo'n penis gezien? :o
pi_107638561
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:00 schreef dadgad het volgende:

[..]

Kan ik jou de open ruimte in mieteren?
:D
pi_107638563
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nogmaals: go see the doctor.
Je hebt dus geen argumenten meer. Mooi.
pi_107638596
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou echt niet. Heb jij ooit zo'n penis gezien? :o
Het heeft de vorm van een gigantische eikel. Tussen haar benen geplaatst. Net een dildo.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:04:50 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107638682
Ik kan er natuurlijk net als jij voor kiezen dezelfde argumenten te blijven herhalen, maar dat vind ik zo nutteloos.

Kortom, die fles heeft imo totaal geen fallusvorm. Punt.
pi_107638723
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef Copycat het volgende:
Ik kan er natuurlijk net als jij voor kiezen dezelfde argumenten te blijven herhalen, maar dat vind ik zo nutteloos.

Isj gut heur.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:06:38 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107638755
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:05 schreef dadgad het volgende:

Isj gut heur.
Uiteraard.
pi_107638764
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:56 schreef dadgad het volgende:

[..]

Bankfurt. Ik heb je een aantal keer om jouw expertise gevraagd. Wat is er? Geen zin?
Geen zin in wat ?

Ik was toch duidelijk ?
pi_107638867
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:06 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Geen zin in wat ?

Ik was toch duidelijk ?
Nee. Ik wil weten waarom het de satanische kleuren zijn. Ik zou graag achtergrond info hebben.

En ik vroeg me af of jij Illuminatie hoofdkwartieren in Nederland kent zodat we met google earth kunnen checken of de bestrating daar rood-wit-zwart is.
pi_107638918
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uiteraard.
Toch is het een fallisch symbool. Je zult je lenzen moeten schoonmaken.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:10:24 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107638928
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef Copycat het volgende:

Nee, maar dat is dan de suggestie. Als een brandweerman zijn dikke spuit vasthoudt met de slang tussen de benen is dat ook suggestie. Heb je wel eens zo'n dikke slang gezien?
The truth was in here.
pi_107638975
Ey ubertrolls, gaan we het nog inhoudelijk hebben over het topic?
Het is ondertussen 1984 tot de macht 9/11 hier.

We hebben nazi achtige identificatieplicht. Het ID bewijs zelf bevat een traceerbare chip met al onze gegevens. Overal staan camera's met gezichtsherkennings apparatuur, mensen worden zonder proces opgepakt en in martelkampen gegooid, op "verdenking van terrorisme".

Er is oorlog en verderf overal, en de massa zit als een zombie de hele avond voor hun "Telescreen". Ze consumeren en werken en daarmee houdt het op. De politiek is nog belachelijker dan een theaterspel en de hoeveelheid werkelijke machthebbers is op een paar handen te tellen.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:12:26 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107639000
Om in die flesvorm een fallus te zien, moet je er imo heel graag die fallus in willen zien.
Of een vreemd referentiekader hebben.

Met een brandslangvorm is dat uiteraard een ander verhaal. Buitenproportioneel, maar wel fallusvorm.
pi_107639006
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef Goelie het volgende:
Ey ubertrolls, gaan we het nog inhoudelijk hebben over het topic?
Het is ondertussen 1984 tot de macht 9/11 hier.

We hebben nazi achtige identificatieplicht. Het ID bewijs zelf bevat een traceerbare chip met al onze gegevens. Overal staan camera's met gezichtsherkennings apparatuur, mensen worden zonder proces opgepakt en in martelkampen gegooid, op "verdenking van terrorisme".

Er is oorlog en verderf overal, en de massa zit als een zombie de hele avond voor hun "Telescreen". Ze consumeren en werken en daarmee houdt het op. De politiek is nog belachelijker dan een theaterspel en de hoeveelheid werkelijke machthebbers is op een paar handen te tellen.
Ja ja. Het is me een gezellige wereld. Gelukkig mogen we nog online ons hart luchten.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:17:18 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_107639190
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:12 schreef Copycat het volgende:
Om in die flesvorm een fallus te zien, moet je er imo heel graag die fallus in willen zien.
Of een vreemd referentiekader hebben.

Met een brandslangvorm is dat uiteraard een ander verhaal. Buitenproportioneel, maar wel fallusvorm.
Niet te ontkennen inderdaad :D

The truth was in here.
pi_107639234
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:09 schreef dadgad het volgende:

[..]

Nee. Ik wil weten waarom het de satanische kleuren zijn. Ik zou graag achtergrond info hebben.

Church of Satan.

quote:
En ik vroeg me af of jij Illuminatie hoofdkwartieren in Nederland kent zodat we met google earth kunnen checken of de bestrating daar rood-wit-zwart is.
De voetbal arena's in de eredivisie & Den Haag Binnenhof, Leiden, Den Bosch.

Alle plaatsen waar een grote kerk staat of kasteel.

Amsterdam is het satanische hart van Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')