Leuk toneelstukje tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
zeg wolf, wat is deze? Radio 538 #1 Met nu de 53n8club met Kim en Martijn! En alle hete hits!
KETTER!
+1quote:
Ik las zo'n recensie van zijn concert in Lwd en daar waren vet veel ouders met kindersquote:
die ouders moeten ze kapotschoppen! je kidneren blootstellen aan die bagger...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik las zo'n recensie van zijn concert in Lwd en daar waren vet veel ouders met kinders
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ouders moeten ze kapotschoppen! je kidneren blootstellen aan die bagger...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
Zo, ik heb vandaag 4,5 uur in de auto gezeten waar ik er normaal 1,5 uur over zou doen.
Daar word je gaar van. Maar, ik ben thuis. Joechei! Wat is de algemene consesus wat betreft de Megahit? Ik vind 'm na 2 keer horen al niet interessant meer. En waarom heeft Gerard een t-shirt met de letter .... OH SHIT op het moment dat ik het typ snap ik het.
![]()
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
zo, mijn pc doet weer iets......godsamme...waarom kan dat ding niet tegelijk torrenten, ftpen, dvd branden, twitteren, 3fm luisteren en Fok!ken?
ehm...huh? ik moet een nieuwe pc kopen.....geen geld voor (over) op het moment.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden.
Je doet te veel tegelijk, dat was meer mijn antwoord...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...huh? ik moet een nieuwe pc kopen.....geen geld voor (over) op het moment.
ow jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je doet te veel tegelijk, dat was meer mijn antwoord...
Komt door de kou!quote:
eenschquote:
hoi!quote:
verschillende bronnen, verschillende waardenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef CindieY het volgende:
Op 't hoogtepunt 957 km file in België. Er werden toch getallen van boven de 1000 genoemd?
Hmm, ok.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verschillende bronnen, verschillende waarden
las vandaag op hetzelfde moment op 3 sites over files op dat moment in nederland. 1 site ga 0km, 1 site een paar km en de telegraaf 600km....quote:
De Telegraaf hčquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
las vandaag op hetzelfde moment op 3 sites over files op dat moment in nederland. 1 site ga 0km, 1 site een paar km en de telegraaf 600km....
ja, die geloof ik!quote:
wehehe, ik lees wel iedere dag even telegraaf.nl/privequote:
Nou, in dat geval, het is je vergeven!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, ik lees wel iedere dag even telegraaf.nl/prive
kwam ooit nog van pas tijdens een pubpopquiz. zorgde net voor de paar puntjes die ons de overwinning opleverde.
fijn, nu kan ik rustig sterven. mijn grootste zonde is door jou vergevenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, in dat geval, het is je vergeven!
Ga maar gewoon rustig slapen straks danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fijn, nu kan ik rustig sterven. mijn grootste zonde is door jou vergeven
edit: maar dat ga ik voorlopig niet doen!
proost!quote:
na Stenders pasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga maar gewoon rustig slapen straks dan
Smirnoff Icequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
proost!
ik heb net een glaasje Smirnoff Ice ingeschonken. dat is lang geleden!
ach, ik ben niet zo'n alcoholdrinker. dit is de shandyvervanger...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Smirnoff IceDat heb ik al zeker sinds m'n 16de ofzo niet meer gehad.
Was de shandy op ofzo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik ben niet zo'n alcoholdrinker. dit is de shandyvervanger...
in mijn koelkast wel. en de AH waar ik vandaag mijn boodschappen deed heeft geen Shandy en ik had geen zin om door de sneeuw naar de SuperDeBoer of Poiesz te stiefelen. maar dit voldoet ookquote:
Nou, vooruit maar weer. Doe mij toch maar een biertje of wijntje. En gisteravond nog aan de licor 43quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in mijn koelkast wel. en de AH waar ik vandaag mijn boodschappen deed heeft geen Shandy en ik had geen zin om door de sneeuw naar de SuperDeBoer of Poiesz te stiefelen. maar dit voldoet ook
en dan katjelam je bed in zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, vooruit maar weer. Doe mij toch maar een biertje of wijntje. En gisteravond nog aan de licor 43
ik niet...nog nooit meer dan 2 bier op 1 avond op...... nee, dronken zul je mij nooit zien wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, nee hoor. Ik kan aardig door drinken
De keren dat ik dronken ben geweest zijn op één hand te tellenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
damn, bedenk me net dat dit mijn laatste EW en Stenders worden die ik hoor voor ik 30 ben
[..]
ik niet...nog nooit meer dan 2 bier op 1 avond op...... nee, dronken zul je mij nooit zien worden
en weer een punt gescoord op "Rock's wat moet zijn droomvrouw wel en niet"lijstquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
De keren dat ik dronken ben geweest zijn op één hand te tellen
+545458465468467875419879458754878484578458787quote:
Ik kreeg zondagavond nog een heel verhaal te horen over hoe ze aan hun naam zijn gekomenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+545458465468467875419879458754878484578458787
zonder te googlen, maar volgens mij heeft het te maken met dat de leden allemaal werkloos waren en dat 1 of ander brits werkloosheidsform UB40 heet...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kreeg zondagavond nog een heel verhaal te horen over hoe ze aan hun naam zijn gekomen
mag ik toekijkenquote:
Daar kwam 't geloof ik wel op neer, jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonder te googlen, maar volgens mij heeft het te maken met dat de leden allemaal werkloos waren en dat 1 of ander brits werkloosheidsform UB40 heet...
ik ben niet serieus joh. er is maar 1 vrouw waar ik naar wil kijken en adt ben jijquote:
hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Niet teveel veren in Henriiiiiiiii's reet steken jongens, straks wil 'ie geen koffie meer voor me halen a.s. maandag.
luchtquote:
quote:
Liegbeestquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben niet serieus joh. er is maar 1 vrouw waar ik naar wil kijken en adt ben jij
ok...en Kelly Clarkson!quote:
Kijk... En nu ben je eerlijk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok...en Kelly Clarkson!
SNIKKELVLEK!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, de andere helft van de posters staat wss nog ergens in de file.
je komt hoe dan ook thuis! volgens de ns komt iedereen thuis met de trein vanavond! dus ze geen spoorrails naar je huis leggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Is dat nog zo erg om dit tijdstip? Ik heb het nieuws niet gehoord, zit nog op m'n werk
Hebben ze dat gegarandeerd ja?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
wow! voor het eerst in weken zonder hulp volgens mij...
[..]
je komt hoe dan ook thuis! volgens de ns komt iedereen thuis met de trein vanavond! dus ze geen spoorrails naar je huis leggen![]()
![]()
haijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hebben ze dat gegarandeerd ja?![]()
Ik ga gewoon met de auto, heb alleen geen slaapzak mee...
Standje "sorry buren" en los gaan is de beste combi voor dit nummer. Ik vind em fijn!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:58 schreef alors het volgende:
Ik heb echt niks met dit soort muziek hezulks een monotoom geboems...
Geboems vind ik wel leuk, alleen is deze minder...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:58 schreef alors het volgende:
Ik heb echt niks met dit soort muziek hezulks een monotoom geboems...
ik vermoed dat het toch ee nbeetje grootspraak van de ns is....of dat ik het verkeerd interpreteer natuurlijk. dat kan ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hebben ze dat gegarandeerd ja?![]()
Ik ga gewoon met de auto, heb alleen geen slaapzak mee...
Popje!quote:
GLijze. Niet teveel blauwe plekken hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Popje!![]()
Ik ga nu naar huis rijden, duim je voor me??
een soort van ik hou van holland met kleine spelletjes met een team van nick en makker en een team van simon en makker. keinijg!quote:
minder slecht, maar niet iets wat ik zelf zou opzetten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geboems vind ik wel leuk, alleen is deze minder...
Wat vind je hiervan?
Ik hoop voor iedereen die staat te blauwbekken op een station dat ze naar huis kunnen, lijkt me bagger...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat het toch ee nbeetje grootspraak van de ns is....of dat ik het verkeerd interpreteer natuurlijk. dat kan ook
Okquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
minder slecht, maar niet iets wat ik zelf zou opzetten.
Moet je wel ff de juiste clip erbij pakken he:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
volgens mij zijn stations op dit soort avonden de koudste plekken waar je kunt zijn....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop voor iedereen die staat te blauwbekken op een station dat ze naar huis kunnen, lijkt me bagger...
Ben met de auto, een zwarte. Ik hoop dat er geen blauwe plekken op komen (als in verfresten van andere autoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
GLijze. Niet teveel blauwe plekken he
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
Hemelsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
Precies, want dat zou betekenen dat je wellicht tegen mijn blauwe auto aan zit. Als je 't maar laat!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben met de auto, een zwarte. Ik hoop dat er geen blauwe plekken op komen (als in verfresten van andere auto)
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij zijn stations op dit soort avonden de koudste plekken waar je kunt zijn....
quote:
2010 is dan ook al even geleden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hemels
Edit: kende deze overigens ook al langer.
Dan zou ik een pokke-end om moeten rijden! Of je moet ergens in Zwolle staan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Precies, want dat zou betekenen dat je wellicht tegen mijn blauwe auto aan zit. Als je 't maar laat!
Man, ik word oud.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
2010 is dan ook al even geleden.
Zelfs ik ben nog een broekie in dit topic, dus jij moet al helemaal je mond houdenquote:
lul niet. je hebt amper haar op je piemel joh!quote:
Okquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je wel ff de juiste clip erbij pakken he:
Nou, ik ben opzich een paar keer per jaar in Zwolle te vinden... maar dan meestal niet met m'n auto. Kost veel te veel benzine.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan zou ik een pokke-end om moeten rijden! Of je moet ergens in Zwolle staan?
twitter:stenders3fm twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 22:07:56Als je graag een keer mee wil doen met de popquiz (vrijdagavond live in de studio) mail even naar stenderslatevermaak@powned.tv reageer retweet
Meeten daar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:08 schreef hole1988 het volgende:
aanmelden met z'n allentwitter:stenders3fm twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 22:07:56Als je graag een keer mee wil doen met de popquiz (vrijdagavond live in de studio) mail even naar stenderslatevermaak@powned.tv reageer retweet
Degene die daar dan voor geselecteerd moet terloops ook even een vlammend Serious Request betoog houden, want PowNedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:08 schreef hole1988 het volgende:
aanmelden met z'n allentwitter:stenders3fm twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 22:07:56Als je graag een keer mee wil doen met de popquiz (vrijdagavond live in de studio) mail even naar stenderslatevermaak@powned.tv reageer retweet
neuh, teveel gedoe.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:08 schreef hole1988 het volgende:
moet ook nog terug......of ga je mee?quote:
Ehm, dan ga ik keihard falenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet ook nog terug......of ga je mee?
falen we samenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ehm, dan ga ik keihard falenDat doe ik op dat soort momenten altijd.
dat is waarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
Niemand kan slechter falen dan ik deed...
dat is waar....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
Dat geeft al iets meer zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
en misschien blijf je wel aan Freek of Fred plakken!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat geeft al iets meer zelfvertrouwen
Eh, nee, dank je.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en misschien blijf je wel aan Freek of Fred plakken!![]()
Fred heeft anders een fantastisch turnlichaam.quote:
misschien is je medekandidaat wel plakbaar!quote:
't Mag allemaal wel wat jongerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Fred heeft anders een fantastisch turnlichaam.
Naatje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! welkom!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
Freek is jonger!quote:
zeg, je hebt wel eisen zeg!quote:
Ik ben er al een tijdjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Naatje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! welkom!!
navondquote:
Neuh, niet nodigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren.
Nou nouquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
valt dit niet zolangzamerhand onder kindermishandeling?
oh, ik was de "grapje" smiley vergetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nou nou
Buiten is prima nog te doen. Er zijn ook mensen die NU buiten werken
twitter:stenders3fm twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 22:31:36De opdracht voor @fvanl: Zo lang mogelijk #uithetraam. Hoe lang denk jij dat hij t volhoudt? reageer retweet
en daarna heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niets meer van gehoord.....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef Qunix het volgende:
Ohja, dit item! Daar begon deze show mee
SPOILER: vrijdag de 13 03-02-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
wat voor storing? internet hier in lwd werkt nog prima.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
mmm schijnt een grote storing te zijn bij UPC toevallig hier mensen ook last van?
Kijk in de geschiedenisquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
he, die wikipediaregel zie ik nog niet
ah jaquote:
digitale tv ligt er uit hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
he, die wikipediaregel zie ik nog niet
[..]
wat voor storing? internet hier in lwd werkt nog prima.
ik vind de gelijkenis in onze posts nu wel enge vormen aannemenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja
en daar is Celine Dion weer!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
zeg Alors, ik vind de gelijkenis in onze posts nu wel enge vormen aannemen
next to miehhiieeee ooeeehooooehhhhhooeeeeeequote:
koppiekrauw!quote:
die laatste met Qunix was echt toeval!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:51 schreef naatje_1 het volgende:
derde steen, het neemt nu irritante proporties aan
dat ga ik niet herhalen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:51 schreef alors het volgende:
Ik ga straks vrijwillig naar Miranda van Holland luisteren op radio 2
Onzin.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die laatste met Qunix was echt toeval!
quote:3FM-dj's Timur en Rámon gaan radio maken met publiek. Komende zondag zijn er twee tribunes vol luisteraars aanwezig bij het programma van BNN.
"Radio met publiek is het nieuwe radio 3.0", meent Timur. "Let op, over vijf jaar doet iedereen het!"
De gastheren zullen er alles aan doen hun publiek te entertainen. Zo leert een freefighter Timur in de studio bitchslappen en Rámon test live met de luisteraars hun vragen. Waarom spuiten blikjes cola tegenwoordig niet meer? Ontploft je stofzuiger als je de kop te lang op de vloerbedekking houdt?
dat moet ik horen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:54 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)n-radio-met-publiek/
[..]
Ja Timur kwam van de week al langs bij C&S om te testen of het publiek het wel zou kunnen horenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |