Leuk toneelstukje tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
zeg wolf, wat is deze? Radio 538 #1 Met nu de 53n8club met Kim en Martijn! En alle hete hits!
KETTER!
+1quote:
Ik las zo'n recensie van zijn concert in Lwd en daar waren vet veel ouders met kindersquote:
die ouders moeten ze kapotschoppen! je kidneren blootstellen aan die bagger...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik las zo'n recensie van zijn concert in Lwd en daar waren vet veel ouders met kinders
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ouders moeten ze kapotschoppen! je kidneren blootstellen aan die bagger...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
Zo, ik heb vandaag 4,5 uur in de auto gezeten waar ik er normaal 1,5 uur over zou doen.
Daar word je gaar van. Maar, ik ben thuis. Joechei! Wat is de algemene consesus wat betreft de Megahit? Ik vind 'm na 2 keer horen al niet interessant meer. En waarom heeft Gerard een t-shirt met de letter .... OH SHIT op het moment dat ik het typ snap ik het.
![]()
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
zo, mijn pc doet weer iets......godsamme...waarom kan dat ding niet tegelijk torrenten, ftpen, dvd branden, twitteren, 3fm luisteren en Fok!ken?
ehm...huh? ik moet een nieuwe pc kopen.....geen geld voor (over) op het moment.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden.
Je doet te veel tegelijk, dat was meer mijn antwoord...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...huh? ik moet een nieuwe pc kopen.....geen geld voor (over) op het moment.
ow jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je doet te veel tegelijk, dat was meer mijn antwoord...
Komt door de kou!quote:
eenschquote:
hoi!quote:
verschillende bronnen, verschillende waardenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef CindieY het volgende:
Op 't hoogtepunt 957 km file in België. Er werden toch getallen van boven de 1000 genoemd?
Hmm, ok.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verschillende bronnen, verschillende waarden
las vandaag op hetzelfde moment op 3 sites over files op dat moment in nederland. 1 site ga 0km, 1 site een paar km en de telegraaf 600km....quote:
De Telegraaf hèquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
las vandaag op hetzelfde moment op 3 sites over files op dat moment in nederland. 1 site ga 0km, 1 site een paar km en de telegraaf 600km....
ja, die geloof ik!quote:
wehehe, ik lees wel iedere dag even telegraaf.nl/privequote:
Nou, in dat geval, het is je vergeven!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, ik lees wel iedere dag even telegraaf.nl/prive
kwam ooit nog van pas tijdens een pubpopquiz. zorgde net voor de paar puntjes die ons de overwinning opleverde.
fijn, nu kan ik rustig sterven. mijn grootste zonde is door jou vergevenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, in dat geval, het is je vergeven!
Ga maar gewoon rustig slapen straks danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fijn, nu kan ik rustig sterven. mijn grootste zonde is door jou vergeven
edit: maar dat ga ik voorlopig niet doen!
proost!quote:
na Stenders pasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga maar gewoon rustig slapen straks dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |