was/is ook mooi!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Deze 'budget' (rond de ¤50) Bunna van The Whisky Agency bleek afgelopen weekend ook wel z'n geld waard te zijn...
[ afbeelding ]
Ik heb ze nog nooit gezien.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:27 schreef Tijn het volgende:
Heeft iemand hier trouwens kortingscoupons voor whiskeysite.nl?
Nog niet. Maar misschien dat bij aflevering van de bestelling die ik dit weekend bij ze gedaan heb er wel coupons bijzitten.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:27 schreef Tijn het volgende:
Heeft iemand hier trouwens kortingscoupons voor whiskeysite.nl?
Die moet je morgen binnen krijgen of zoiets? Ben nml. wel benieuwd hoe snel ze leveren, volgende week in het buitenland vandaarquote:Op maandag 20 februari 2012 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog niet. Maar misschien dat bij aflevering van de bestelling die ik dit weekend bij ze gedaan heb er wel coupons bijzitten.
Vandaag bericht gekregen van ze dat ze het bij PostNL hebben aangeboden en via track and trace te volgen. Verwacht morgen aflevering ervan.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moet je morgen binnen krijgen of zoiets? Ben nml. wel benieuwd hoe snel ze leveren, volgende week in het buitenland vandaar
Zeker!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:41 schreef Karstman het volgende:
Die Ultimate serie daar zitten sowieso hele mooie flessen tussen voor weinig geld.
En dat klopte.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:59 schreef golfer het volgende:
Vandaag bericht gekregen van ze dat ze het bij PostNL hebben aangeboden en via track and trace te volgen. Verwacht morgen aflevering ervan.
Nu je het zegt...volgens mij niet. Nog even de doos nakijken.quote:
Mooie flesjes!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat klopte.
Zojuist ontvangen:
[ afbeelding ]
Scheelt soms idd 5 euro de fles... Ik was gelijk wat enthousiast en heb ook maar wat aan gekliktquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Aneurism het volgende:
Jammer, ze zijn vaak duurder en met 10% of zelfs 5% zouden ze kunnen concurreren en zou ik ipv drankgigant of vooreenmooiglas eerst bij hun kijken.
Groningen: http://www.patswine.com/quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:58 schreef M-arijnn het volgende:
Oke maar aan de kennis van die mensen hier twijfel ik watZitten 2 slijterijen maar zijn niet heel groot. Ik zal eens langs gaan morgen of vrijdag en dan vragen
Woon dichtbij Groningen (nouja, 25 minuutjes met de bus ofzo) dus nee ik woon niet bij de betere whisky slijterijen.
Dalwhinnie 15. Goede whisky voor de prijs. Een whisky voor bij de lunch. Een van de zoetste whisky's, met een verrassend sterke afdronk; lichte rook + veel vanille.quote:Zoek nu iets nieuws/anders dus Ardmore en/of Dalwhinnie 15yo leek me wel wat, commentaar?
mmm, mijn ervaring is toch eerder andersom, de flessen die ik bestel zijn vaak bij whiskysite.nl (zonder e stelletje...) enkele euro's goedkoper dan bij de andere bekende webshops (zie ook de verzendkosten).quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Aneurism het volgende:
Jammer, ze zijn vaak duurder en met 10% of zelfs 5% zouden ze kunnen concurreren en zou ik ipv drankgigant of vooreenmooiglas eerst bij hun kijken.
Want?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef Cynix ® het volgende:
Four Roses is eigenlijk niet on topic, he?
Ik dacht dat het een schoonmaakmiddel was.quote:
Haha. Alsof Bourbon geen whisky/whiskey isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef Cynix ® het volgende:
Four Roses is eigenlijk niet on topic, he?
Het is een Dalwhinnie 15yo geworden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:50 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet nog niet welke ik vanavond pak, zal straks eens in de collectie gaan neuzen.
Lekker. heb ik ook nog openstaan.quote:
Bij mij andersom. Ik hou absoluut niet van die peated smaak die Islays hebben.quote:Niet veel mis mee, maar ik kom er meer en meer achter dat ik toch meer van het rokerige hou.
Highland is natuurlijk niet slecht, maar ik ga waarschijnlijk op de lange duur toch voor Islay.
Niet vies, maar dat komt omdat ik hem vrij smakeloos vindquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:01 schreef starbeach het volgende:
Ik zit aan de good-old Glenfiddich 12yo. Niet slecht, maar zou hem zelf niet zo snel meer kopen. Krijgertje
Ik vind hem heerlijk! Tja, smaken kunnen blijkbaar nogal verschillen. Ik weet zeker dat ik deze nog wel eens ga aanschaffen als de fles leeg isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:57 schreef Aneurism het volgende:
12 yo is een van de ranzigste whiskys die ik gekregen heb.
Ik vind hem gevaarlijk.. drinkt nogal makkelijk wegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:05 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ik vind hem heerlijk! Tja, smaken kunnen blijkbaar nogal verschillen. Ik weet zeker dat ik deze nog wel eens ga aanschaffen als de fles leeg is
Zo aan de hoeveelheid whisky nog in de fles te zien kun je daar wel eens gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind hem gevaarlijk.. drinkt nogal makkelijk weg
Klinkt interessant jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef golfer het volgende:
Welke van m'n 3 nieuwe zal ik straks eens inschenken?
Denk dat ik begin met een glaasje Glenlivet Nadurra 16 yr.non chill-filtered from the cask.
Aan de kater te merken na een avondje doorzakken met een fles die van vol naar nagenoeg leeg ging ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:13 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Zo aan de hoeveelheid whisky nog in de fles te zien kun je daar wel eens gelijk in hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |