Voor hetero vrouwen, homo's en Bi's wel ja...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
En David Beckham in de etalage bij de H&M in loeigroot formaat, 4x in boxer, dat is ook wel prettig op een koude dag als deze
Nou de winkel heeft voor 90% mooie vrouwen op posters hangen, dus je hebt niks te klagenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor hetero vrouwen, homo's en Bi's wel ja...
wat heb je met zwab in de OP gedaanquote:
Lopen ook genoeg leuke vrouwen rondquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou de winkel heeft voor 90% mooie vrouwen op posters hangen, dus je hebt niks te klagen
Vaak vind ik die modellen niet veel, maar goed...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou de winkel heeft voor 90% mooie vrouwen op posters hangen, dus je hebt niks te klagen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lopen ook genoeg leuke vrouwen rond
OP is in progressquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je met zwab in de OP gedaan
mag ik er ook in?![]()
Toch nog iemand die het zietquote:
Ik zag het wel, maar vind het niet bijzonderquote:
Ik vind het wel leuk, ons kleine kneuterige slowchatjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag het wel, maar vind het niet bijzonder
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, ons kleine kneuterige slowchatje
Dat is niet zo gek, als het groepje klein is, als er dan een paar wat minder komen dan is er niks over. Maar het blijft gewoon lopenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:26 schreef Miniem het volgende:
Het stond ook een keer op afschrijven.
Toen kwam er niemand meer.
Oh mensen kijkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef Pagan het volgende:
400*G*
Leuke webcam met vallende mensen en plassende mannen.
http://www.terena.org/webcam/
Toen had je hem gelijk zelf nodig?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
De laatste keer dat ik in een tram zat werd ik aangereden door een rollator die niet op de rem stond.
Dat de hedendaagse jeugd onze taal niet goed machtig is, is al even bekend. Blame the teachers..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:46 schreef Pagan het volgende:
Ik zocht net op twitter op sneeuwd (met een d dus). Lever die diploma's maar weer in kids.
Dat kun je de leraren niet verwijten. Jeugd doet buiten school om wat het zelf wil.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat de hedendaagse jeugd onze taal niet goed machtig is, is al even bekend. Blame the teachers..
Weet ik wel..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat kun je de leraren niet verwijten. Jeugd doet buiten school om wat het zelf wil.
Ik ben niet zo'n taalnazi, maar sommige dingen zijn echt te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat de hedendaagse jeugd onze taal niet goed machtig is, is al even bekend. Blame the teachers..
Goeiesmorgens!quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef Muis006 het volgende:
Bij vaste klanten in de OP staat Zwabber alleen bovenaan, als een soort opperhoofd
En ik bungel er een beetje onderaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef Muis006 het volgende:
Bij vaste klanten in de OP staat Zwabber alleen bovenaan, als een soort opperhoofd
Hij opent ook altijd met BOING dus dat past best welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
En ik bungel er een beetje onderaan.
Dus het is jouw schuld?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een hoeveelheid sneeuw in korte tijdIk kan zo de slee uit de berging halen.
Ik koop een muts en spontaan wordt het winter
Zou best kunnenquote:
quote:
En Muisquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Sterren stippels wolken blommen, they haz it
They = Chico&Muis natuurlijkquote:
Leuk, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:26 schreef Miniem het volgende:
Mijn carnavalsmasker lag in de post
Maak straks wel een pic![]()
Ligt er bij jou al sneeuw Bos?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:54 schreef Bos81 het volgende:
Bijna een uur gewandeld. Nu een witte koffie en die zak chips testen
Ondergedoken warmquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Sterren stippels wolken blommen, they haz it
Pagan komt net met een nieuwe sneeuwschuivert thuis, oude was kapot gemaakt door de buurmanquote:
Fozzie?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan komt net met een nieuwe sneeuwschuivert thuis, oude was kapot gemaakt door de buurman
En hij bracht Fozzie voor me mee!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan komt net met een nieuwe sneeuwschuivert thuis, oude was kapot gemaakt door de buurman
En hij bracht Fozzie voor me mee!
Joehoee!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:18 schreef Strega het volgende:
Trouwens, net meel gehad dat we dat onthaarding van Philips mogen testen!
quote:
Nee, ja afgelopen maandag!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Stelletje muppets daaro!
Ik ben benieuwd naar dat onthaarding![]()
Geen post gehad van moi?
Ja, Fozzie is echt leuk, Tashi ging helemaal uit z'n dak, ikwillemikwilemikwillem. Maar even niet, anders is hij na een minuutje niet meer zo leuk denk ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joehoee!![]()
En ik zag Fozzie net bij de Appie, was nu pas aangevuld, hij is zo leuk
Is Oh-Oh niet leuk genoeg dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:45 schreef Barbaaf het volgende:
't Is alweer -12 in Flevoland![]()
Reservering voor Texel is bevestigden ik heb dus nog ruimte over in mijn huisje dus oh-oh, als je nog een paar leuke jonge meiden mee wil nemen...
Dat wel, maar al die honden die meekijkenquote:
Je gaat naar texel?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:45 schreef Barbaaf het volgende:
't Is alweer -12 in Flevoland![]()
Reservering voor Texel is bevestigden ik heb dus nog ruimte over in mijn huisje dus oh-oh, als je nog een paar leuke jonge meiden mee wil nemen...
Neeeee gekkie, je hoeft niet te boeken, Baaf heeft nog plek in zn casaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moet ik ook maar gaan boeken, gewoon om te trollen
TS heeft last van flatulentie?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Windje door de OP laten gaan...
Even denken of we nog iemand vergeten zijn?
Hier gelukkig ook nietquote:
quote:
Done en done!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Marijke mag er wel uit.
En misschien mijn avatar even updaten?
Vandaag at ie drie soesjes ( wegens ons 10 jarig jubileum vandaagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Hier gelukkig ook niet![]()
Hoe gaat het met Chico, heeft hij zijn eetlust terug ?
Ik heb zelfs 2 tweepersoonsslaapkamers, dus steigerdinges mag meequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeee gekkie, je hoeft niet te boeken, Baaf heeft nog plek in zn casa
Welk huisje heb je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 tweepersoonsslaapkamers, dus steigerdinges mag mee
Die komt af en toe eens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Done en done!
Omea kan er ook net zo goed uit eigenlijk... Die heb ik er net in gedaan, maar ja...
De goedkoopstequote:
Isgoe, blijft ie mooi staan!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die komt af en toe eens.
Hoort erbij vind ik.
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kreeg bij de Etos vandaag een haarmasker-proefmonster, voor beschadigd haar, zou dit een hint zijn?
Oeh, dat schijnt niet zo goed te zijn voor dieren die binnen gehouden wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Ja lekker subtiel Pis
![]()
Had ik al verteld dat Sonic al 2 weken in winterslaap is trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |