Het kan, met wat moeite.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan zo'n kip (huhu) / ei verhaal.
Door mijn gewichtsverlies heb ik toch nieuwe kleding nodig. Dus ik zal eens goed moeten kijken wat dat moet wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef LostInSpace het volgende:
En eigenlijk raad ik iedere nerd hetzelfde aan. Koop gewoon 1 keer niet zo'n speeltje, maar koop eens wat vlottere kleding
Dan heb je waarschijnlijk meer aan die homo.quote:
Ik kom welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Jullie moeten gewoon een shopmeet organiseren, -Strawberry- mee en er zijn vast nog wel een aantal andere te strikken.
Haha het kan op zich wel. Maar zoals ik al eerder zei: door mijn leeftijd wil ik misschien heel andere dingen dan de gemiddelde twintiger hierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Niemand die mijn enthousiasme deelt.
Mijn Modeadviseuse is mijn moederquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Elke kerel zonder smaak heeft een homovriend nodig
Maar je gaat nooit een winkel in? Je ziet nooit anderen lopen met een leuke combinatie waarvan jij denkt 'Goh, dat zou ik ook wel willen'?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:22 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Mijn Modeadviseuse is mijn moederScroll dan samen met haar wehkamp.nl en wat nog meer af op zoek naar nieuwe kleding. whehe.. Geen flauw idee of ik er een beetje 'goed' en 'hip' bij loop, volgens mij wel.
Niets mis met jouw kledingstijl. Maarre vreemd, heeft ze nooit vraagtekens waarom je niet zelf shopt?quote:Mijn Modeadviseuse is mijn moeder Scroll dan samen met haar wehkamp.nl en wat nog meer af op zoek naar nieuwe kleding. whehe.. Geen flauw idee of ik er een beetje 'goed' en 'hip' bij loop, volgens mij wel.
Ben al jaren niet meer in een kledingwinkel geweestquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar je gaat nooit een winkel in? Je ziet nooit anderen lopen met een leuke combinatie waarvan jij denkt 'Goh, dat zou ik ook wel willen'?
Danku Dankuquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niets mis met jouw kledingstijl. Maarre vreemd, heeft ze nooit vraagtekens waarom je niet zelf shopt?
we gaan binnenkort wel dagje shoppen samenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:03 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ben al jaren niet meer in een kledingwinkel geweestTuurlijk heb ik dat wel eens maar dan na 5 minuten ben ik eht weer vergeten :x) ook wle handig hoor om een beetje vergeetachtig te zijn haha.
[..]
Danku DankuNouja, heb ze altijd voorgehouden dat dingen die ik niet 'durf' dat ik ze 'stom' en 'klote' vind. M'n ouders denken dus dat ik er een pokke hekel aan heb
(leuke is ook dat ik aan de rand van de stad woon
als ik wil sta ik in 20 stappen midden in het winkelcentrum!
kingtoppie, LostInSpace en Lokasenna willen ook meequote:Op woensdag 8 februari 2012 13:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
we gaan binnenkort wel dagje shoppen samendat gave vest heb je xeker ook nog niet besteld
Yes Ma'am. Dat gave vest heb ik idd niet besteld, me ma had kortingsbonnen voor een andere online shop dus zijn we daar naartoe gegaan via internet explorer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
we gaan binnenkort wel dagje shoppen samendat gave vest heb je xeker ook nog niet besteld
I'm in... kan zelf ook wel wat kleding gebruiken.. volgens aardbei heb ik een verschrikkelijke smaak dus kan wel wat advies gebruikenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou Richard je kan mee met de Shopmeet die bovenstaande users willen organiseren.
Ik ben niet zo'n erge voorstander voor een shopmeet, ik denk dat dat vooral voor mij confronterend is haha.
Kevin in het nieuw steken stond echter al een hele tijd op de planning lol
ik zou zeggen, organiseer watquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
I'm in... kan zelf ook wel wat kleding gebruiken.. volgens aardbei heb ik een verschrikkelijke smaak dus kan wel wat advies gebruiken
Dat laat men aan jouw vakkundige handen over, zou zeggen Breda.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik zou zeggen, organiseer wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |