abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:25:28 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107729631
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dan zo'n kip (huhu) / ei verhaal.
Het kan, met wat moeite. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107730623
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef LostInSpace het volgende:

En eigenlijk raad ik iedere nerd hetzelfde aan. Koop gewoon 1 keer niet zo'n speeltje, maar koop eens wat vlottere kleding :)
Door mijn gewichtsverlies heb ik toch nieuwe kleding nodig. Dus ik zal eens goed moeten kijken wat dat moet worden :P
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:09:03 #153
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107731764
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Of een normale vriendin.
Dan heb je waarschijnlijk meer aan die homo.

Mijn vriendin weet prima wat ze voor zichzelf kan kopen, maar als ik haar om advies ga vragen dan komt daar weinig uit hoor. Ze houdt zich helemaal niet bezig met mannenkleding. Sterker nog, ze vindt het een beetje raar dat ik daar nu zo mee bezig ben.. zo van "voor wie doe je dat?". Nou ja, voor mezelf dus :)

En als ik met haar ga winkelen voor mezelf dan duurt het niet lang of dan zijn we schoenen voor haar aan het kopen ;)

Dus kan ik niets anders doen dan daar rustig de tijd voor nemen, letten op wat andere mannen zoal dragen, op internet om advies vragen, naar voorbeelden kijken op sites, of bijvoorbeeld hier op Lifestyle kijken wat mannen zoal aandoen, lezen wat mensen not done vinden of juist belangrijk.. en daarbij vooral mijn eigen weg in te vinden.

Nu is het voor mij iets makkelijker omdat ik een bepaalde stijl voor ogen heb. Ik ben nu 31 en wil mij dan ook iets netter kleden.. dus ik weet al dat ik nettere schoenen wil, nette spijkerbroeken, goed passende overhemden en truien.

Maar als je nog jonger bent, dan wil je misschien wel iets heel anders. Ik wil vooral beter verzorgd en serieuzer overkomen.
There is a long line down from heaven.
pi_107732178
Jullie moeten gewoon een shopmeet organiseren, -Strawberry- mee en er zijn vast nog wel een aantal andere te strikken :D .
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107732804
Niemand die mijn enthousiasme deelt :'( .
pi_107733174
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Jullie moeten gewoon een shopmeet organiseren, -Strawberry- mee en er zijn vast nog wel een aantal andere te strikken :D .
Ik kom wel _O-
Wordt wel slecht denk ik.
Rustig aan.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:39:10 #157
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107733351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Niemand die mijn enthousiasme deelt :'( .
Haha het kan op zich wel. Maar zoals ik al eerder zei: door mijn leeftijd wil ik misschien heel andere dingen dan de gemiddelde twintiger hier :P Alsnog zou zo'n meet wel hilarisch zijn :D

(en misschien ook erg confronterend voor sommigen)
There is a long line down from heaven.
pi_107743042
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef Catbert het volgende:

[..]

Elke kerel zonder smaak heeft een homovriend nodig :)
Mijn Modeadviseuse is mijn moeder :') Scroll dan samen met haar wehkamp.nl en wat nog meer af op zoek naar nieuwe kleding. whehe.. Geen flauw idee of ik er een beetje 'goed' en 'hip' bij loop, volgens mij wel.
pi_107743400
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:22 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Mijn Modeadviseuse is mijn moeder :') Scroll dan samen met haar wehkamp.nl en wat nog meer af op zoek naar nieuwe kleding. whehe.. Geen flauw idee of ik er een beetje 'goed' en 'hip' bij loop, volgens mij wel.
Maar je gaat nooit een winkel in? Je ziet nooit anderen lopen met een leuke combinatie waarvan jij denkt 'Goh, dat zou ik ook wel willen'?
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:58:10 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107744051
Je kan ook in een winkel een medewerker laten combineren voor je?

Je wijst wat aan wat je leuk vind zodat hij / zij een idee heeft wst je leuk vind.

En dan zeg je wat je te besteden heb en wat je allemaal wilt hebben voor dat geld. En dan komen zij echt wel met combinaties.

Wil je op save, loop eens een sting binnen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107744278
quote:
Mijn Modeadviseuse is mijn moeder Scroll dan samen met haar wehkamp.nl en wat nog meer af op zoek naar nieuwe kleding. whehe.. Geen flauw idee of ik er een beetje 'goed' en 'hip' bij loop, volgens mij wel.
Niets mis met jouw kledingstijl. Maarre vreemd, heeft ze nooit vraagtekens waarom je niet zelf shopt?
pi_107744302
Een shopmeet? Waar? Ik wil ook kleren.
pi_107747357
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Maar je gaat nooit een winkel in? Je ziet nooit anderen lopen met een leuke combinatie waarvan jij denkt 'Goh, dat zou ik ook wel willen'?
Ben al jaren niet meer in een kledingwinkel geweest :') Tuurlijk heb ik dat wel eens maar dan na 5 minuten ben ik eht weer vergeten :x) ook wle handig hoor om een beetje vergeetachtig te zijn haha.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:05 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Niets mis met jouw kledingstijl. Maarre vreemd, heeft ze nooit vraagtekens waarom je niet zelf shopt?
Danku Danku :) Nouja, heb ze altijd voorgehouden dat dingen die ik niet 'durf' dat ik ze 'stom' en 'klote' vind. M'n ouders denken dus dat ik er een pokke hekel aan heb :) (leuke is ook dat ik aan de rand van de stad woon :) als ik wil sta ik in 20 stappen midden in het winkelcentrum! :)
pi_107747567
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:03 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ben al jaren niet meer in een kledingwinkel geweest :') Tuurlijk heb ik dat wel eens maar dan na 5 minuten ben ik eht weer vergeten :x) ook wle handig hoor om een beetje vergeetachtig te zijn haha.

[..]

Danku Danku :) Nouja, heb ze altijd voorgehouden dat dingen die ik niet 'durf' dat ik ze 'stom' en 'klote' vind. M'n ouders denken dus dat ik er een pokke hekel aan heb :) (leuke is ook dat ik aan de rand van de stad woon :) als ik wil sta ik in 20 stappen midden in het winkelcentrum! :)
we gaan binnenkort wel dagje shoppen samen :) dat gave vest heb je xeker ook nog niet besteld :+
pi_107747632
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

we gaan binnenkort wel dagje shoppen samen :) dat gave vest heb je xeker ook nog niet besteld :+
kingtoppie, LostInSpace en Lokasenna willen ook mee :P
pi_107748110
Met zijn 2 is een grote stap al, dus de meet moet maar apart ;)
pi_107748345
Met meerdere double the fun. ;)
pi_107750108
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Yes Ma'am. Dat gave vest heb ik idd niet besteld, me ma had kortingsbonnen voor een andere online shop dus zijn we daar naartoe gegaan via internet explorer. :P
pi_107752986
Wanneer is er weer een meet? Ik moet dringend sociale vaardigheden oefenen in groepen. 1 op 1 gaat me prima af... alleen in groepen ben ik volledig stil.

Overigens is het klaar met G... heb alleen moeite om haar los te laten... het ging zo fantastisch de eerste 2 weken maar uiteraard is het een leerproces... zolang ik maar nieuwe kansen krijg en van mijn fouten leer.

IK ben tevreden met mijn uiterlijk... ik zie er gezond en normaal uit dus alles is mogelijk. Ik merk ook dat mensen eerder een praatje maken vooral vrouwen.
pi_107755058
Nou Richard je kan mee met de Shopmeet die bovenstaande users willen organiseren.
Ik ben niet zo'n erge voorstander voor een shopmeet, ik denk dat dat vooral voor mij confronterend is haha.
Kevin in het nieuw steken stond echter al een hele tijd op de planning lol
pi_107755953
Te confronterend?
pi_107760674
Hey dat is een leuk idee :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107762610
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou Richard je kan mee met de Shopmeet die bovenstaande users willen organiseren.
Ik ben niet zo'n erge voorstander voor een shopmeet, ik denk dat dat vooral voor mij confronterend is haha.
Kevin in het nieuw steken stond echter al een hele tijd op de planning lol
I'm in... kan zelf ook wel wat kleding gebruiken.. volgens aardbei heb ik een verschrikkelijke smaak dus kan wel wat advies gebruiken ;)
pi_107764935
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

I'm in... kan zelf ook wel wat kleding gebruiken.. volgens aardbei heb ik een verschrikkelijke smaak dus kan wel wat advies gebruiken ;)
ik zou zeggen, organiseer wat :)
pi_107765411
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:20 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]
ik zou zeggen, organiseer wat :)
Dat laat men aan jouw vakkundige handen over, zou zeggen Breda.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')