Ik ben gewoon al mooi van mezelfquote:Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij snapt hetde stap daarna andere sokken. Etc.
Dat is waar. Maar als je qua uiterlijk wel op zou vallen, en je blijkt dan met woorden helemaal niet uit de voeten te kunnen, heb je dan niet weer gewoon hetzelfde probleem?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een uitstraling waarbij een vrouw al omkijkt na dat ze je in haar ooghoek heeft gespot is een zeldzaamheid. Oftewel, je moet sowieso wel iets hebben wilt een vrouw nog een keer, of iets beter, omkijken. Dan kom je er niet met een onzekere uitstraling, saaie kleding, weinig zelfvertrouwen en geen vlotte praatjes. Niet specifiek voor jou maar in het algemeen.
De eerste indruk telt, of dit nu een knap uiterlijk of vlotte uitstraling is.
Dus het is het een of het ander vrees ik..
[..]
Dat stuit toch wel op een zeker praktisch probleem...quote:Andere boxer
Nee maar heel eerlijk. Even los van internet en alles en het feit dat ik weet dat je een prima vent bent.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat stuit toch wel op een zeker praktisch probleem...
Er is anders op zich best wel ruimte, om zonder je zelf als persoon voor onmogelijke uitdagingen te zetten, kleine veranderingen door te voerenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als je qua uiterlijk wel op zou vallen, en je blijkt dan met woorden helemaal niet uit de voeten te kunnen, heb je dan niet weer gewoon hetzelfde probleem?
[..]
Dat stuit toch wel op een zeker praktisch probleem...
Dat zou ik bij mezelf ook niet weten. En al zouden er wel dingen zijn, dan zijn het negatieve dingen. En nu?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar heel eerlijk. Even los van internet en alles en het feit dat ik weet dat je een prima vent bent.
Als we dat niet hadden, en ik kende je niet, wát zou mij nog een keer doen omdraaien om een gesprek te beginnen?
Ja dat weet ik ook nietquote:Op maandag 6 februari 2012 19:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zou ik bij mezelf ook niet weten. En al weet ik het wel, dan zijn het negatieve dingen. En nu?
Eh, wat Bob zegt, eigenlijk. Ik weet het niet. Het lijkt alsof mensen mij niet kunnen leren kennen als het niet via internet is. Pas dan komen ze erachter dat veel aan mij best meevalt en "zien" ze dat in het echt ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar heel eerlijk. Even los van internet en alles en het feit dat ik weet dat je een prima vent bent.
Als we dat niet hadden, en ik kende je niet, wát zou mij nog een keer doen omdraaien om een gesprek te beginnen?
Ik vind vlot/spontaan overkomen eigenlijk belangrijker dan uiterlijk...quote:Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, wat Bob zegt, eigenlijk. Ik weet het niet. Het lijkt alsof mensen mij niet kunnen leren kennen als het niet via internet is. Pas dan komen ze erachter dat veel aan mij best meevalt en "zien" ze dat in het echt ook.
Ik zou je echt niet kunnen zeggen hoe dat in het echt zou moeten gaan
Ik zit me net te bedenken! Vroeger was ik heel relaxed en los en spontaan, en gewoon echt knettergek/prettig gestoord. Waarom zat ik toen, voor mijn ex, beter in mijn vel dan nu?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, wat Bob zegt, eigenlijk. Ik weet het niet. Het lijkt alsof mensen mij niet kunnen leren kennen als het niet via internet is. Pas dan komen ze erachter dat veel aan mij best meevalt en "zien" ze dat in het echt ook.
Ik zou je echt niet kunnen zeggen hoe dat in het echt zou moeten gaan
Oh, dat zeker. Wat ik aan mezelf het vervelendste vond heb ik al aangepakt, dus het kan wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er is anders op zich best wel ruimte, om zonder je zelf als persoon voor onmogelijke uitdagingen te zetten, kleine veranderingen door te voeren
Misschien is dat ook wel zo. Maar dat leer je dus niet zomaarquote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind vlot/spontaan overkomen eigenlijk belangrijker dan uiterlijk...
Of je onzekerder bent kan ik niet goed beoordelen. Ik weet wel dat ik bij jou veel makkelijker dingen zou kunnen noemen die je speciaal of bijzonder maken dan bij mezelf. Maar dat zal altijd wel zo zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken! Vroeger was ik heel relaxed en los en spontaan, en gewoon echt knettergek/prettig gestoord. Waarom zat ik toen, voor mijn ex, beter in mijn vel dan nu?
En ik denk dat dat is omdat ik vroeger maar deed. Geen zorgen, geen verplichtingen, ik had plannen, ik voerde ze uit, ik had wat meegemaakt om over te vertellen en schijt aan de rest
Ik ben nu veel te huisje boompje beestje. Vaste relatie, hypotheek, vaste baan, ooohja en die kilo's extra
Maar misschien ben ik ook wel onzekerder omdat ik niet speciaal/bijzonder/weet ik t wat ben.. Een alledaags grijs muisje..
Haha valt heel erg mee hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Cassandra, je komt wel een stuk onzekerder over dan zeg 6 maand geleden, maar dat kan ook perceptie zijn...
Achja, het is ook wel goed om kritisch te zijn op jezelf maar het moet niet doorschieten in zelfhaat of iets in de trand. (maar daar heb je bij jou geen last van). Trouwens is er niks mis met je figuur.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Haha valt heel erg mee hoor
Ik vergelijk mij zelf met de 17-jarige Cassandra. Kijk, feit is dat ik niet tevreden ben met mijn figuur. Maar dat moet niet zo boeien, ik heb een vent die mij aantrekkelijk vindt, ik heb een leuke uitstraling en kan goed contacten leggen. Oftewel, wat in mijn hoofd zit strookt niet met de werkelijkheid en botst alleen door een beeld dat ik zelf vast houd
Het zit er tussen in. Zolang ik niet te lang voor de spiegel sta valt het meequote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:27 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Achja, het is ook wel goed om kritisch te zijn op jezelf maar het moet niet doorschieten in zelfhaat of iets in de trand. (maar daar heb je bij jou geen last van). Trouwens is er niks mis met je figuur.
Ik kan mij volledig in jouw reactie herkennen! Maar je bent wel degelijk bijzonder anders was detroit niet voor je gevallenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het zit er tussen in. Zolang ik niet te lang voor de spiegel sta valt het meeMaar als ik niet lekker n mijn vel zit ben ik vee te hard voor mijzelf.
En dat anderen iets niet zien, wil niet zeggen dat dat dan ook niet in mijn hoofd zit
Eigenlijk vind ik dit zo'n non-argument, maar goed...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik kan mij volledig in jouw reactie herkennen! Maar je bent wel degelijk bijzonder anders was detroit niet voor je gevallen
waarom? je valt toch voor iemand omdat die persoon iets heeft wat jou aantrekt?!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit zo'n non-argument, maar goed...
Dat maakt mij bijzonder voor Detroit, nog niet voor mijzelf en 99% van de buitenwereldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom? je valt toch voor iemand omdat die persoon iets heeft wat jou aantrekt?!
Als je qua uiterlijk (kleding, verzorgd, etc) positief opvalt, dan is de eerste indruk tenminste goed en leg je makkelijker contact.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als je qua uiterlijk wel op zou vallen, en je blijkt dan met woorden helemaal niet uit de voeten te kunnen, heb je dan niet weer gewoon hetzelfde probleem?
Het volgende probleem is dan vaak dat 'ze' niet goed weten wat dan precies vlotte kleding is of wat goed staat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef LostInSpace het volgende:
En eigenlijk raad ik iedere nerd hetzelfde aan. Koop gewoon 1 keer niet zo'n speeltje, maar koop eens wat vlottere kleding
Elke kerel zonder smaak heeft een homovriend nodigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Het volgende probleem is dan vaak dat 'ze' niet goed weten wat dan precies vlotte kleding is of wat goed staat.
Of een normale vriendin.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Elke kerel zonder smaak heeft een homovriend nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |