abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107617634
Ja ik heb de voorgeschiedenis van Richard en G zeker gelezen, ook al reageerde ik toen niet actief. Ik kan me gewoon schrijnend goed voorstellen hoe frustrerend het nu is dat je geen duidelijk antwoord krijgt op een van jouw kant duidelijke vraag.
pi_107617691
Het niet krijgen van een antwoord is op zich al een antwoord. Alleen dat willen we liever niet horen.
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 5 februari 2012 @ 01:53:47 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107617783
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:49 schreef DigitalGirl het volgende:
Het niet krijgen van een antwoord is op zich al een antwoord. Alleen dat willen we liever niet horen.
Dit inderdaad, want het is een zeldzaamheid dat iemand duidelijk een antwoord geeft. Ik heb ook een flinke tijd zitten peinzen waarom iemand nu niet aan me wilden zeggen dat ze me niet leuk vond. Zeker wanneer je verliefd bent interpreteer je antwoorden die in jouw ogen gemakkelijk te overwinnen zijn gewoon niet als een direct antwoord. Nouja, dan heb je altijd de regel "Als het niet van harte gaat, dan gaat het niet."
  zondag 5 februari 2012 @ 01:55:35 #104
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_107617820
Het klinkt ridicuul, maar ben je onzeker dan heb je een oppepper nodig... je wild je gewild voelen.
Dus loop eerst eens door de hoerenbuurt... maak oogcontact. Ze willen je allemaal wel naar binnen lokken. Denk niet na over "het waarom" maar hou gewoon lekker het gevoel vast, van gewild te zijn. Daarna linea recta door naar de kroeg of dancing.

Beetje ridicuul? Misschien! Maar het menselijk brein werkt graag mee...
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zondag 5 februari 2012 @ 01:58:03 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107617873
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:55 schreef EricOscuro het volgende:
Het klinkt ridicuul, maar ben je onzeker dan heb je een oppepper nodig... je wild je gewild voelen.
Dus loop eerst eens door de hoerenbuurt... maak oogcontact. Ze willen je allemaal wel naar binnen lokken. Denk niet na over "het waarom" maar hou gewoon lekker het gevoel vast, van gewild te zijn. Daarna linea recta door naar de kroeg of dancing.

Beetje ridicuul? Misschien! Maar het menselijk brein werkt graag mee...
Ik denk altijd na over het waarom, zo werk ik. Ik ben veel te relativerend om dat te kunnen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 5 februari 2012 @ 02:05:50 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107618005
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik denk altijd na over het waarom, zo werk ik. Ik ben veel te relativerend om dat te kunnen.
Dit.
pi_107618012
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:31 schreef richard_prf het volgende:
Waarom kan G niet gewoon NEE zeggen zodat ik eindelijk mijn gebroken O+ kan verwerken?

ik stuur iets minder smsjes en zal wel emailen want zit al 6 smsjes over mijn abbo en die kosten 30 cent per stuk:|

Heb je de hele week geen tijd volgende week ;)?

ehm vrijdag altijd thuis, donderdag bij L, woensdag soos, dinsdag waarsch eten bij een vriend en maandag moest ik thuis zijn voor mijn moeder dus doordeweeks gaat echt niet lukken..

vrijdag dan ;)?

en het weekend is te duur..
training..
de week erna als het dan kan goed? wel weerde week voor de skivakantie.. dan is het altijd superdruk..

vermoeiend ben je :P

hoe bedoel je?

Om een datum vast te zetten ;)
haha ja sorry ik heb t nu gewoon een beetje druk..
t is niet alsof je om de hoek woont..
haha t is jouw schuld
maar moet nu echt weg anders kom ik te laat!!
(K) doei doei

Kom gewoon straight to the point en zeg dat je niet wilt? Is het ook meteen duidelijk voor mij.

ik moet weg!!!!
doei doei
Die ervaring heb ik ook toen ik het vroeger nog probeerde maar toch alleen maar afgewimpeld
werd met kort en krachtige smsjes

Daarom doe ik de moeite ook niet meer maar kijk wel nog eens soms naar mijn vrienden
die een redelijk/mooi uiterlijk hebben die soms de hele avond smsen en natuurlijk met
succes.
pi_107618624
In dit geval ligt de afwijzing vrijwel zeker niet aan mijn uiterlijk aangezien ze zei dat ze me erg leuk vond kwa uiterlijk in Antwerpen... bovendien benaderde ze zelfs mij.

Mijn onzekere gedrag deed me de das om + hele domme andere fouten.
pi_107622449
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 02:47 schreef richard_prf het volgende:
In dit geval ligt de afwijzing vrijwel zeker niet aan mijn uiterlijk aangezien ze zei dat ze me erg leuk vond kwa uiterlijk in Antwerpen... bovendien benaderde ze zelfs mij.

maakt het uit waarom je afgewezen word? Ik ben ook erg onzeker en ik vroeg ook altijd naar de reden van afwijzing. Zodat ik mijzelf nog ff lekker in de grond kon stampen. Maar sinds een jaar ben ik tot de conclusie gekomen dat het geen toegevoegde waarde vind. Ik ben afgewezen dus iets aan mij zal niet bevallen zijn. Jammer dan er is vast iemand die niet zo moeilijk doet
pi_107622630
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:51 schreef Lot88 het volgende:

[..]

maakt het uit waarom je afgewezen word? Ik ben ook erg onzeker en ik vroeg ook altijd naar de reden van afwijzing. Zodat ik mijzelf nog ff lekker in de grond kon stampen. Maar sinds een jaar ben ik tot de conclusie gekomen dat het geen toegevoegde waarde vind. Ik ben afgewezen dus iets aan mij zal niet bevallen zijn. Jammer dan er is vast iemand die niet zo moeilijk doet
Dit inderdaad.
Maar aan de andere kant, als er vaak een afwijzing is wil je het op een gegeven moment toch weten, in de hoop iets te kunnen verbeteren..
  zondag 5 februari 2012 @ 12:07:06 #111
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107622799
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 02:47 schreef richard_prf het volgende:

Joh, m'n eerste vriendinnetje had na 3 maanden ook genoeg van me omdat ik nogal kleverig was. Jij hebt gewoon het nadeel dat je wat later begonnen bent, maar je moet die leerervaringen nog door. Iedere relatie die op de klippen loopt leer je weer wat nieuws.

Je moet je er overheen zetten dat het 'verkeerd' is dat een relatie stukloopt. Het is kut, voelt kut, maar het is wel gewoon de juiste beslissing en beiden hebben wat geleerd wat betreft wat voor'n soort man/vrouw ze leuk vinden, en hoe ze zelf in die relatie zaten. Ik heb van verschillende relaties ook geleerd dat ik niet van jaloezie hou, leugenachtige bitches niet okay vind, niet hou van claimerigheid, een meid me uit moet kunnen dagen verbaal en intellectueel en dat een vriendin die je 'onder de maat' vindt kwa uiterlijk ook niet zo'n goed idee is.

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Dit inderdaad.
Maar aan de andere kant, als er vaak een afwijzing is wil je het op een gegeven moment toch weten, in de hoop iets te kunnen verbeteren..
Als je geleerd hebt dat je onzekerheid je de das omgedaan heeft, is het enige wat je kunt doen dat of wegstoppen, of het jezelf afleren. Je onzekerheid z'n gang laten gaan (door te claimen, te controleren of jaloers te zijn) betekent gewoon dat je niks geleerd hebt. Sommige mensen leren het nooit helaas.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 5 februari 2012 @ 12:09:26 #112
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107622856
quote:

[..]

Dit inderdaad.
Vind maar eens iemand die het direct in je gezicht zegt. Ironisch genoeg kun je de meeste informatie die je eruit haalt ook pas beoordelen wanneer je er geen zier meer om geeft (lees: hem/haar niet leuk meer vindt).
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:53 schreef twi het volgende:

[..]

Dit inderdaad, want het is een zeldzaamheid dat iemand duidelijk een antwoord geeft. Ik heb ook een flinke tijd zitten peinzen waarom iemand nu niet aan me wilden zeggen dat ze me niet leuk vond. Zeker wanneer je verliefd bent interpreteer je antwoorden die in jouw ogen gemakkelijk te overwinnen zijn gewoon niet als een direct antwoord. Nouja, dan heb je altijd de regel "Als het niet van harte gaat, dan gaat het niet."
pi_107623384
quote:

[..]

Dit inderdaad.
Inderdaad want van fouten kun je leren.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107623732
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Als je geleerd hebt dat je onzekerheid je de das omgedaan heeft, is het enige wat je kunt doen dat of wegstoppen, of het jezelf afleren. Je onzekerheid z'n gang laten gaan (door te claimen, te controleren of jaloers te zijn) betekent gewoon dat je niks geleerd hebt. Sommige mensen leren het nooit helaas.
Dit is heel lastig en volgens mij een van de minst makkelijke dingen om af te leren. De ironie zit er in dat veel mensen die om die reden worden afgewezen of gedumpt, nog onzekerder worden in een volgende relatie met alle gevolgen van dien
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:09 schreef twi het volgende:

[..]

Vind maar eens iemand die het direct in je gezicht zegt. Ironisch genoeg kun je de meeste informatie die je eruit haalt ook pas beoordelen wanneer je er geen zier meer om geeft (lees: hem/haar niet leuk meer vindt).

[..]

Het is ook niet zo zeer iets wat je kunt verbeteren bínnen de relatie dan wel voor een volgende keer.
  zondag 5 februari 2012 @ 13:28:41 #115
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107625923
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Het is ook niet zo zeer iets wat je kunt verbeteren bínnen de relatie dan wel voor een volgende keer.
Ja, maar eer je relevante vragen stelt danwel eerlijke antwoorden krijgt, duurt het dus wel een tijdje. Meestal tot het moment waarop het je niet meer interesseert.
  zondag 5 februari 2012 @ 13:30:41 #116
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107625995
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Dit is heel lastig en volgens mij een van de minst makkelijke dingen om af te leren. De ironie zit er in dat veel mensen die om die reden worden afgewezen of gedumpt, nog onzekerder worden in een volgende relatie met alle gevolgen van dien
Dat is het punt :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107682550
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:30 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat is het punt :)
Gelukkig werkt het ook wel de andere kant op: als je eenmaal wél succes hebt gehad, kan dat wel een booster zijn voor je zelfvertrouwen. Met succes bedoel ik dan niet per sé een relatie met iemand krijgen, want dat gebeurt inderdaad niet zomaar, maar wel dingen als complimenten krijgen, of merken dat je bij iemand in de smaak valt (op wat voor manier dan ook).
pi_107682868
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 18:26 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Gelukkig werkt het ook wel de andere kant op: als je eenmaal wél succes hebt gehad, kan dat wel een booster zijn voor je zelfvertrouwen. Met succes bedoel ik dan niet per sé een relatie met iemand krijgen, want dat gebeurt inderdaad niet zomaar, maar wel dingen als complimenten krijgen, of merken dat je bij iemand in de smaak valt (op wat voor manier dan ook).
Je moet je zelfvertrouwen inderdaad maar net ergens uit zien te halen. Ik krijg nog wel eens wat opmerkingen over mijn uitstraling en zo, maar volgens mij los je dat echt niet zomaar op door wat aan je uiterlijkheden aan te passen. Ook je persoonlijkheid speelt mee, en die verander je niet zomaar even. Vermoed ik.

Dus dan moet je het toch echt hebben van hele kleine succesnummertjes.
pi_107683392
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 18:34 schreef Capstan het volgende:

[..]

Je moet je zelfvertrouwen inderdaad maar net ergens uit zien te halen. Ik krijg nog wel eens wat opmerkingen over mijn uitstraling en zo, maar volgens mij los je dat echt niet zomaar op door wat aan je uiterlijkheden aan te passen.
Heb je het al wel eens geprobeerd?
pi_107683605
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 18:47 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Heb je het al wel eens geprobeerd?
Die ene keer dat ik mijn kapper iets anders heb laten doen voelde ik me vreselijk. Daarom heb ik er ook niet zoveel zin meer in om al te veel te veranderen. Dan zou ik immers uit gaan stralen dat ik me niet prettig voel, en dat is ook weer niet het soort uitstraling dat je wilt hebben.
pi_107683793
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 18:52 schreef Capstan het volgende:

[..]

Die ene keer dat ik mijn kapper iets anders heb laten doen voelde ik me vreselijk. Daarom heb ik er ook niet zoveel zin meer in om al te veel te veranderen. Dan zou ik immers uit gaan stralen dat ik me niet prettig voel, en dat is ook weer niet het soort uitstraling dat je wilt hebben.
Je noemt nou ook wel een voorbeeld. En zelfs het ene kapsel is het andere niet :)
Als ik mijn haar kort knip voel ik me een week vreselijk, daarna went het en voel ik mij beter :)
pi_107684678
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Je noemt nou ook wel een voorbeeld. En zelfs het ene kapsel is het andere niet :)
Als ik mijn haar kort knip voel ik me een week vreselijk, daarna went het en voel ik mij beter :)
Ja, oké, het is een wat simpel voorbeeld. Maar zou je het er niet mee eens zijn dat het allemaal veel meer uit jezelf moet komen dan uit een nieuw voorkomen/uiterlijk? Je uitstraling is immers veel meer dan hoe je er op het oog uitziet, en dat kweek je niet zomaar even.

Anders had ik het al wel gedaan :P
pi_107685090
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ja, oké, het is een wat simpel voorbeeld. Maar zou je het er niet mee eens zijn dat het allemaal veel meer uit jezelf moet komen dan uit een nieuw voorkomen/uiterlijk? Je uitstraling is immers veel meer dan hoe je er op het oog uitziet, en dat kweek je niet zomaar even.

Je kan ook kleine stapjes doen. Een ander kapsel is misschien een wat te grote stap zo ineens. Je kan ook eerst iets anders doen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107685785
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef Capstan het volgende:

[..]

Een uitstraling waarbij een vrouw al omkijkt na dat ze je in haar ooghoek heeft gespot is een zeldzaamheid. Oftewel, je moet sowieso wel iets hebben wilt een vrouw nog een keer, of iets beter, omkijken. Dan kom je er niet met een onzekere uitstraling, saaie kleding, weinig zelfvertrouwen en geen vlotte praatjes. Niet specifiek voor jou maar in het algemeen.
De eerste indruk telt, of dit nu een knap uiterlijk of vlotte uitstraling is.
Dus het is het een of het ander vrees ik..

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je kan ook kleine stapjes doen. Een ander kapsel is misschien een wat te grote stap zo ineens. Je kan ook eerst iets anders doen.
Andere boxer :D
pi_107685938
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Een uitstraling waarbij een vrouw al omkijkt na dat ze je in haar ooghoek heeft gespot is een zeldzaamheid. Oftewel, je moet sowieso wel iets hebben wilt een vrouw nog een keer, of iets beter, omkijken. Dan kom je er niet met een onzekere uitstraling, saaie kleding, weinig zelfvertrouwen en geen vlotte praatjes. Niet specifiek voor jou maar in het algemeen.

[..]

Jij snapt het :Y de stap daarna andere sokken. Etc.
14 SHADES OF GREY
pi_107686092
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij snapt het :Y de stap daarna andere sokken. Etc.
Ik ben gewoon al mooi van mezelf :P
pi_107686131
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

[..]

Dat is waar. Maar als je qua uiterlijk wel op zou vallen, en je blijkt dan met woorden helemaal niet uit de voeten te kunnen, heb je dan niet weer gewoon hetzelfde probleem?

quote:
Dat stuit toch wel op een zeker praktisch probleem... :P
pi_107686195
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nee maar heel eerlijk. Even los van internet en alles en het feit dat ik weet dat je een prima vent bent.
Als we dat niet hadden, en ik kende je niet, wát zou mij nog een keer doen omdraaien om een gesprek te beginnen?
pi_107686222
quote:

[..]

Dat is waar. Maar als je qua uiterlijk wel op zou vallen, en je blijkt dan met woorden helemaal niet uit de voeten te kunnen, heb je dan niet weer gewoon hetzelfde probleem?

[..]

Er is anders op zich best wel ruimte, om zonder je zelf als persoon voor onmogelijke uitdagingen te zetten, kleine veranderingen door te voeren :P
pi_107686262
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee maar heel eerlijk. Even los van internet en alles en het feit dat ik weet dat je een prima vent bent.
Als we dat niet hadden, en ik kende je niet, wát zou mij nog een keer doen omdraaien om een gesprek te beginnen?
Dat zou ik bij mezelf ook niet weten. En al zouden er wel dingen zijn, dan zijn het negatieve dingen. En nu?
pi_107686308
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat zou ik bij mezelf ook niet weten. En al weet ik het wel, dan zijn het negatieve dingen. En nu?
Ja dat weet ik ook niet :@ Ik val persoonlijk altijd op Clark Kent en niet op Superman. Ruwe bolster, blanke pit, ik ben altijd benieuwd wat er onder zit.
Maar feit is dat we in een vrij oppervlakkige wereld leven

Wat ik sowieso wel aantrekkelijk vind is uitdaging, verandering, durf om nieuwe dingen uit te proberen
pi_107686394
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Eh, wat Bob zegt, eigenlijk. Ik weet het niet. Het lijkt alsof mensen mij niet kunnen leren kennen als het niet via internet is. Pas dan komen ze erachter dat veel aan mij best meevalt en "zien" ze dat in het echt ook.

Ik zou je echt niet kunnen zeggen hoe dat in het echt zou moeten gaan :@
pi_107686570
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef Capstan het volgende:

[..]

Eh, wat Bob zegt, eigenlijk. Ik weet het niet. Het lijkt alsof mensen mij niet kunnen leren kennen als het niet via internet is. Pas dan komen ze erachter dat veel aan mij best meevalt en "zien" ze dat in het echt ook.

Ik vind vlot/spontaan overkomen eigenlijk belangrijker dan uiterlijk...
pi_107686601
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik zit me net te bedenken! Vroeger was ik heel relaxed en los en spontaan, en gewoon echt knettergek/prettig gestoord. Waarom zat ik toen, voor mijn ex, beter in mijn vel dan nu?
En ik denk dat dat is omdat ik vroeger maar deed. Geen zorgen, geen verplichtingen, ik had plannen, ik voerde ze uit, ik had wat meegemaakt om over te vertellen en schijt aan de rest

Ik ben nu veel te huisje boompje beestje. Vaste relatie, hypotheek, vaste baan, ooohja en die kilo's extra :')
Maar misschien ben ik ook wel onzekerder omdat ik niet speciaal/bijzonder/weet ik t wat ben.. Een alledaags grijs muisje..
pi_107686649
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Er is anders op zich best wel ruimte, om zonder je zelf als persoon voor onmogelijke uitdagingen te zetten, kleine veranderingen door te voeren :P
Oh, dat zeker. Wat ik aan mezelf het vervelendste vond heb ik al aangepakt, dus het kan wel.
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vind vlot/spontaan overkomen eigenlijk belangrijker dan uiterlijk...
Misschien is dat ook wel zo. Maar dat leer je dus niet zomaar :P
pi_107686712
Cassandra, je komt wel een stuk onzekerder over dan zeg 6 maand geleden, maar dat kan ook perceptie zijn...
pi_107686830
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik zit me net te bedenken! Vroeger was ik heel relaxed en los en spontaan, en gewoon echt knettergek/prettig gestoord. Waarom zat ik toen, voor mijn ex, beter in mijn vel dan nu?
En ik denk dat dat is omdat ik vroeger maar deed. Geen zorgen, geen verplichtingen, ik had plannen, ik voerde ze uit, ik had wat meegemaakt om over te vertellen en schijt aan de rest

Ik ben nu veel te huisje boompje beestje. Vaste relatie, hypotheek, vaste baan, ooohja en die kilo's extra :')
Maar misschien ben ik ook wel onzekerder omdat ik niet speciaal/bijzonder/weet ik t wat ben.. Een alledaags grijs muisje..
Of je onzekerder bent kan ik niet goed beoordelen. Ik weet wel dat ik bij jou veel makkelijker dingen zou kunnen noemen die je speciaal of bijzonder maken dan bij mezelf. Maar dat zal altijd wel zo zijn.
pi_107686837
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Cassandra, je komt wel een stuk onzekerder over dan zeg 6 maand geleden, maar dat kan ook perceptie zijn...
Haha valt heel erg mee hoor :+
Ik vergelijk mij zelf met de 17-jarige Cassandra. Kijk, feit is dat ik niet tevreden ben met mijn figuur. Maar dat moet niet zo boeien, ik heb een vent die mij aantrekkelijk vindt, ik heb een leuke uitstraling en kan goed contacten leggen. Oftewel, wat in mijn hoofd zit strookt niet met de werkelijkheid en botst alleen door een beeld dat ik zelf vast houd
pi_107710982
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Haha valt heel erg mee hoor :+
Ik vergelijk mij zelf met de 17-jarige Cassandra. Kijk, feit is dat ik niet tevreden ben met mijn figuur. Maar dat moet niet zo boeien, ik heb een vent die mij aantrekkelijk vindt, ik heb een leuke uitstraling en kan goed contacten leggen. Oftewel, wat in mijn hoofd zit strookt niet met de werkelijkheid en botst alleen door een beeld dat ik zelf vast houd
Achja, het is ook wel goed om kritisch te zijn op jezelf maar het moet niet doorschieten in zelfhaat of iets in de trand. (maar daar heb je bij jou geen last van). Trouwens is er niks mis met je figuur.
pi_107717186
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:27 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Achja, het is ook wel goed om kritisch te zijn op jezelf maar het moet niet doorschieten in zelfhaat of iets in de trand. (maar daar heb je bij jou geen last van). Trouwens is er niks mis met je figuur.
Het zit er tussen in. Zolang ik niet te lang voor de spiegel sta valt het mee :P Maar als ik niet lekker n mijn vel zit ben ik vee te hard voor mijzelf.
En dat anderen iets niet zien, wil niet zeggen dat dat dan ook niet in mijn hoofd zit ;)
pi_107722678
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Het zit er tussen in. Zolang ik niet te lang voor de spiegel sta valt het mee :P Maar als ik niet lekker n mijn vel zit ben ik vee te hard voor mijzelf.
En dat anderen iets niet zien, wil niet zeggen dat dat dan ook niet in mijn hoofd zit ;)
Ik kan mij volledig in jouw reactie herkennen! Maar je bent wel degelijk bijzonder anders was detroit niet voor je gevallen :P
pi_107723359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:55 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik kan mij volledig in jouw reactie herkennen! Maar je bent wel degelijk bijzonder anders was detroit niet voor je gevallen :P
Eigenlijk vind ik dit zo'n non-argument, maar goed...
pi_107725758
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik dit zo'n non-argument, maar goed...
waarom? je valt toch voor iemand omdat die persoon iets heeft wat jou aantrekt?!
pi_107725803
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:59 schreef Lot88 het volgende:

[..]

waarom? je valt toch voor iemand omdat die persoon iets heeft wat jou aantrekt?!
Dat maakt mij bijzonder voor Detroit, nog niet voor mijzelf en 99% van de buitenwereld ;)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:11:59 #145
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_107726360
quote:
[..]
Als je qua uiterlijk (kleding, verzorgd, etc) positief opvalt, dan is de eerste indruk tenminste goed en leg je makkelijker contact.

Het is een optelsom.

Toen ik laatst een pak aan had, heb ik daar zoveel positief commentaar op gehad dat ik nu heel anders naar kleding kijk. Ik ben dan ook bewust bezig er wat netter / vlotter bij te lopen.

Het scheelt echt. En in mijn geval boeit het ook niet of ik dat geld nou eens aan kleren uitgeef ipv het zoveelste speeltje. Ik wou eerst een mac mini kopen als media center.. nu ik dat niet doe, heb ik in feite 700 euro te besteden aan kleding.

En eigenlijk raad ik iedere nerd hetzelfde aan. Koop gewoon 1 keer niet zo'n speeltje, maar koop eens wat vlottere kleding :)
There is a long line down from heaven.
pi_107729391
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef LostInSpace het volgende:
En eigenlijk raad ik iedere nerd hetzelfde aan. Koop gewoon 1 keer niet zo'n speeltje, maar koop eens wat vlottere kleding :)
Het volgende probleem is dan vaak dat 'ze' niet goed weten wat dan precies vlotte kleding is of wat goed staat.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:23:02 #147
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107729517
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Het volgende probleem is dan vaak dat 'ze' niet goed weten wat dan precies vlotte kleding is of wat goed staat.
Elke kerel zonder smaak heeft een homovriend nodig :)
pi_107729547
-weg + note-

[ Bericht 93% gewijzigd door Daniel1976 op 07-02-2012 22:55:17 ]
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:24:21 #149
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107729586
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef Catbert het volgende:

[..]

Elke kerel zonder smaak heeft een homovriend nodig :)
Of een normale vriendin.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:24:53 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107729611
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
Of een normale vriendin.
Ja, maar dat is dan zo'n kip (huhu) / ei verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')