En zo is dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:51 schreef ptrvnk het volgende:
[..]
Klopt maakt ook niets uit met deze temperaturen. http://www.sneeuwradar.nl is ook eigendom van Buienradar.
Da's een schitterend plaatje. Die mensen zijn echt overvallen door het weer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
Dat onderste plaatje in de OP, is dat situatie Randstad om 17:00 ?
Word je wakker, ga je naar FOK!, bekijk je die OP, denk je: FFFUUUUUUquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
Dat onderste plaatje in de OP, is dat situatie Randstad om 17:00 ?
zeg dat wel, vast gestaan in de file en BAMquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een schitterend plaatje. Die mensen zijn echt overvallen door het weer.
Op de sleequote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:09 schreef 22 het volgende:
Hmm kindjes halen met de bakfiets uit school gaat hier (omgeving hilversum)
ook niet meer lukken. Dat wordt een eindje lopen.
Klopt Randstad + Zeeland krijgen een flink pakkie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:10 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorguh !. Wat zie nou. Komt die grote sneeuwmassa vol over rotterdam heen. Zie op buienradar het grote actieve deel zo recht naar beneden komen.!!.
Vanmiddag sneeuwpoppen maken met de NSO kinderen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag gaat ook een lekkere laag krijgen
Kheb de sneeuwschuiver al klaarstaan voor straks als zoontjelief thuis komtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanmiddag sneeuwpoppen maken met de NSO kinderen.
Hier lijkt ie ook elke keer bijna te zijn en dan lost het weer op!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:12 schreef 22 het volgende:
Het lijkt op de sneeuradar of het sneeuwgebied helemaal oplost in het midden.
Daar komt gebruikelijke 'KNMI stop met weer-alarmen' golf!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:20 schreef 0033 het volgende:
In Amsterdam (Westpoort) is het al weer een uurtje droog en ligt er nog niets
Als ze sneeuw beloven moeten ze ook sneeuw leveren!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:21 schreef ptrvnk het volgende:
[..]
Daar komt gebruikelijke 'KNMI stop met weer-alarmen' golf!
Nee, dan deze.quote:
twitter:annouschkaaa twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 09:37:42haha omg door die sneeuw vroeg ik me ineens ff af waarneer het ook al weer kerst was...maar dat is al geweest :p reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:36 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee, dan deze.twitter:annouschkaaa twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 09:37:42haha omg door die sneeuw vroeg ik me ineens ff af waarneer het ook al weer kerst was...maar dat is al geweest :p reageer retweet
Ik denk dat het ging om de tekst "waarneer"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:38 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Ik moet bekennen dat ik me ook wel een beetje even in november/ december waan hoor....
Niet echt, dat is de bonusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:39 schreef 22 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ging om de tekst "waarneer"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |