En zo is dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:51 schreef ptrvnk het volgende:
[..]
Klopt maakt ook niets uit met deze temperaturen. http://www.sneeuwradar.nl is ook eigendom van Buienradar.
Da's een schitterend plaatje. Die mensen zijn echt overvallen door het weer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
Dat onderste plaatje in de OP, is dat situatie Randstad om 17:00 ?
Word je wakker, ga je naar FOK!, bekijk je die OP, denk je: FFFUUUUUUquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
Dat onderste plaatje in de OP, is dat situatie Randstad om 17:00 ?
zeg dat wel, vast gestaan in de file en BAMquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een schitterend plaatje. Die mensen zijn echt overvallen door het weer.
Op de sleequote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:09 schreef 22 het volgende:
Hmm kindjes halen met de bakfiets uit school gaat hier (omgeving hilversum)
ook niet meer lukken. Dat wordt een eindje lopen.
Klopt Randstad + Zeeland krijgen een flink pakkie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:10 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorguh !. Wat zie nou. Komt die grote sneeuwmassa vol over rotterdam heen. Zie op buienradar het grote actieve deel zo recht naar beneden komen.!!.
Vanmiddag sneeuwpoppen maken met de NSO kinderen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag gaat ook een lekkere laag krijgen
Kheb de sneeuwschuiver al klaarstaan voor straks als zoontjelief thuis komtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanmiddag sneeuwpoppen maken met de NSO kinderen.
Hier lijkt ie ook elke keer bijna te zijn en dan lost het weer op!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:12 schreef 22 het volgende:
Het lijkt op de sneeuradar of het sneeuwgebied helemaal oplost in het midden.
Daar komt gebruikelijke 'KNMI stop met weer-alarmen' golf!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:20 schreef 0033 het volgende:
In Amsterdam (Westpoort) is het al weer een uurtje droog en ligt er nog niets
Als ze sneeuw beloven moeten ze ook sneeuw leveren!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:21 schreef ptrvnk het volgende:
[..]
Daar komt gebruikelijke 'KNMI stop met weer-alarmen' golf!
Nee, dan deze.quote:
twitter:annouschkaaa twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 09:37:42haha omg door die sneeuw vroeg ik me ineens ff af waarneer het ook al weer kerst was...maar dat is al geweest :p reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:36 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee, dan deze.twitter:annouschkaaa twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 09:37:42haha omg door die sneeuw vroeg ik me ineens ff af waarneer het ook al weer kerst was...maar dat is al geweest :p reageer retweet
Ik denk dat het ging om de tekst "waarneer"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:38 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Ik moet bekennen dat ik me ook wel een beetje even in november/ december waan hoor....
Niet echt, dat is de bonusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:39 schreef 22 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ging om de tekst "waarneer"
Nee hier op 10 km van Amsterdam in ieder geval ook nog niet, maar zou er nu wel aan moeten zitten te komen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:41 schreef Tourniquet het volgende:
In Amsterdam ook nog geen sneeuw??
http://www.mydestination.com/amsterdam/6177985/dam-square-webcam
Nope, hier in Amsterdam ligt een heel dun laagje, vanmorgen gevallen maar echt een waasje.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:41 schreef Tourniquet het volgende:
In Amsterdam ook nog geen sneeuw??
http://www.mydestination.com/amsterdam/6177985/dam-square-webcam
twitter:WijkagLaakCentr twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 10:34:12Sneeuw op komst! Ziet u opvallende dooiplekken op daken van woningen? Blijft het op naastgelegen daken wel liggen? Bel ons! #hennepkwekerij reageer retweet
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
twitter:WijkagLaakCentr twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 10:34:12Sneeuw op komst! Ziet u opvallende dooiplekken op daken van woningen? Blijft het op naastgelegen daken wel liggen? Bel ons! #hennepkwekerij reageer retweet
Ik zal eens kijken bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net wat minivlokjes maar nu weer volop zon iddquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volop zon in Den Haag (Laakkwartier)
Laat die mensen lekker kweken... je bent zelf nog erger als je die mensen erbij gaat naaien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken bij mij in de buurt
Goed initiatief van de politie!
Zul je net zien dat ze binnenvallen, blijkt het om een FOK!ker op z'n zolderkamer te gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken bij mij in de buurt
Goed initiatief van de politie!
Totdat het afbrandt vanwege kortsluiting en je ernaast woontquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Laat die mensen lekker kweken... je bent zelf nog erger als je die mensen erbij gaat naaien.
Er is een groot verschil tussen kweken voor privé-gebruik of kweken om illegaal door te verkopen. Het eerste is prima, het tweede wil ik niet hebben in mijn (kindvriendelijke) buurt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Laat die mensen lekker kweken... je bent zelf nog erger als je die mensen erbij gaat naaien.
Nou, ik heb liever geen energiestelende en verkwistende, brandgevaarlijke kweker naast me.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef Infection het volgende:
[..]
NSB praktijken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef 22 het volgende:
Verdorie, de sneeuwradar laat het weer uit elkaar vallen.
Inderdaad, het schijnt nu iets harder te gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:52 schreef djayzz het volgende:
In Gorinchem wel dwarrelsneeuw, maar er blijft (nog) niks van liggen..
Misschien kom je er dan achter waarom je energierekening zo hoog was de laatste tijdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:53 schreef opinionr het volgende:
[..]
NSB praktijken.
Hoe triest ben je als je random buren er bij gaat naaien als je een onbedekt dakje ziet.
De code oranje is denk ik ook vooral voor de automobilisten als waarschuwing voor gladheid.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:54 schreef zoem het volgende:
De code oranje in het westen van het KNMI vind ik net wat overdreven, nu worden de verwachtingen veel te hoog. Het gaat om enkele sneeuwbuien, geen zware sneeuwval.
Mooi toch, laat ze werken voor geld. Stelletje tokkies...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:53 schreef opinionr het volgende:
[..]
NSB praktijken.
Hoe triest ben je als je random buren er bij gaat naaien als je een onbedekt dakje ziet.
In het verleden is gebleken dat sneeuwintensiteiten van 3 cm per uur toch voor grote problemen kunnen zorgen..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:54 schreef zoem het volgende:
De code oranje in het westen van het KNMI vind ik net wat overdreven, nu worden de verwachtingen veel te hoog. Het gaat om enkele sneeuwbuien, geen zware sneeuwval.
Vroeger was dit idd geen weeralarm geweest, maar met de huidige bezetting van de snelwegen is het al snel chaos. Het is dat 't vrijdag is en er een hoop mensen vrij zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:54 schreef zoem het volgende:
Groot deel van Nederland blijft volgens de radar t/m 16:00 uur last te houden van sneeuw. Kan nog veel vallen in 5 uur tijd:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:54 schreef zoem het volgende:
Tja, stel je eens voor dat er brand uitbreekt en overslaat. Ben je dan nog blij dat je je buren niet gemeld hebt?!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:53 schreef opinionr het volgende:
[..]
NSB praktijken.
wees blij, ga je tenminste ook niet op je bek.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:00 schreef lipjes het volgende:
Wie heeft dat schild in breda en omstreken weer aangezet.
Heel die sneeuwbui valt uit elkaar hier
Ik wil juist sneeuw, zit er al heel de winter op te wachtenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:01 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
wees blij, ga je tenminste ook niet op je bek.
Prima. Maar later vandaag krijgen we toch wel wat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:00 schreef lipjes het volgende:
Wie heeft dat schild in breda en omstreken weer aangezet.
Heel die sneeuwbui valt uit elkaar hier
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:55 schreef 22 het volgende:
[..]
De code oranje is denk ik ook vooral voor de automobilisten als waarschuwing voor gladheid.
Uitleg van het KNMI over code oranje:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:57 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
In het verleden is gebleken dat sneeuwintensiteiten van 3 cm per uur toch voor grote problemen kunnen zorgen..
Dus ze zitten net op de drempelwaarde om een code oranje te rechtvaardigen. Maar qua tijdsspanne zitten ze er sowieso naast. Ik blijf erbij dat het nog niet nodig is om nu al een code oranje uit te zetten.quote:Waarschuwingen voor extreem weer (code oranje) geeft het KNMI voor:
• gladheid door ijzel, ijsregen of sneeuwval (minstens 3 cm per uur of minstens 10 cm in 6 uur)
• driftsneeuw (met een gemiddelde windsnelheid van meer dan 40 km/uur, windkracht 6 of meer)
• onweer (minstens 500 ontladingen in 5 minuten)
• regen (minstens 75 mm in 24 uur)
• windstoten (minstens 100 km/uur, aan de kust in de winterperiode (november tot en met april) minstens 120 km/uur)
quote:NS doet aanpassingen in de dienstregeling
Vanaf 11 uur rijdt NS op een aantal trajecten in de brede Randstad minder Sprinters vanwege het winterweer. De Intercity’s rijden bijna overal zoals gebruikelijk. Met deze aanpassingen in de dienstregeling willen we filevorming op het spoor voorkomen en de kans verkleinen dat het treinverkeer vastloopt. Wel wordt het hierdoor, vooral in de spits, drukker in de treinen en kan uw reis langer duren.
Reken maar dat ik ze zou naaien!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:53 schreef opinionr het volgende:
[..]
NSB praktijken.
quote:Sneeuw trekt over Nederland
Strooiploegen van Rijkswaterstaat zijn in het hele land bezig om de wegen berijdbaar te houden. Door de sneeuwval kan het glad worden, zegt Rijkswaterstaat. Uit voorzorg staan er ook sneeuwschuivers klaar.
Eerder op de dag waarschuwde het KNMI al voor extreem weer. Voor de provincies Friesland, Noord-Holland, Zuid-Holland en Zeeland is code oranje afgegeven.
De verwachting is dat er zo'n 3 tot 5 centimeter sneeuw zal vallen, maar vooral in het westen kan er lokaal meer vallen. De sneeuw trekt in de loop van de dag van het noorden naar het zuiden.
De ANWB verwacht vanmiddag en vanavond een zware spits. Vooral in de Randstad en in het zuiden, waar het tijdens de spits vermoedelijk zal sneeuwen.
Accu's
Het blijft koud vandaag. Vrijwel in het hele land komt de temperatuur niet boven de -4 graden Celsius. De zon krijgt wel volop de ruimte.
De ANWB had het gisteren drukker dan het in tien jaar tijd heeft gehad. Door de kou waren er vooral veel problemen met accu's.
Vanavond wordt het droog. De temperatuur daalt dan snel richting de -10 graden.
Tof manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |