Door jou ben ik ook aan het denken gezet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:17 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja Claudia! Helemaal super!!
[..]
Ik heb wel eens goede ideeën![]()

Leuk dat je geïnteresseerd bent! Wij hebben de vloer laten aanbrengen door Coatingvloer in Amsterdam. Je kunt bij hen rekenen op een bedrag van 33 euro per m2 exclusief BTW, maar dan ga ik wel uit van een groot aantal m2 (> 100). Ik heb de indruk dat veel bedrijven die gietvloeren aanbrengen ook coatingvloeren leveren, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:15 schreef liquid81 het volgende:
Hallo Claudia,
ik ben Shirley en ben nieuw op Fok alhoewel ik jou topic al een tijdje volg.
ik vind jou epoxy vloer supermooi geworden, zou je mij mischien kunnen dm'en welke bedrijf dit voor jou heeft aangelegd?
alvast dank.

Gooi het gerust ook in mijn topic, hoor! Ik vind het leuk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:33 schreef mefke79 het volgende:
ja, wij hebben kiezel van vt nu. Ik zal straks eens wat foto's in een eigen topic gooien (om dat van claudia niet te vervuilen met mijn dingen)

Krijg je vloerverwarming?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:16 schreef Ooi86 het volgende:
Oooh, ja die vt wonen vloer staat heel hoog op mijn lijstje voor ons nieuwbouwhuis. Ik vraag me alleen af of hij niet super besmettelijk is. En of de kwaliteit verder goed is. Ik lees jullie ervaringen daar graag over [s](in Mefke haar topic welteverstaan :-) )[/s] Ik kan geen topic van Mefke vinden....![]()

Leuk! Woonkamer?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:49 schreef Cathmar het volgende:
Hopelijk voel je je weer een beetje beter!
Ik vind het mooi! En ik ben geïnspireerd. Mijn donkergrijze muur wordt binnenkort grijsblauw.

Ja, woonkamer. Donkergrijs ben ik eigenlijk ook nog steeds blij mee, maar ben toe aan een frisse kleur. Het is spachtelputz, dus ik ben wel even bezig...quote:

dank je voor reply!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk dat je geïnteresseerd bent! Wij hebben de vloer laten aanbrengen door Coatingvloer in Amsterdam. Je kunt bij hen rekenen op een bedrag van 33 euro per m2 exclusief BTW, maar dan ga ik wel uit van een groot aantal m2 (> 100). Ik heb de indruk dat veel bedrijven die gietvloeren aanbrengen ook coatingvloeren leveren, maar dat weet ik niet zeker.

Laat het weten als je nog meer vragen hebt!quote:

Leuk Mefke!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:33 schreef mefke79 het volgende:
ja, wij hebben kiezel van vt nu. Ik zal straks eens wat foto's in een eigen topic gooien (om dat van claudia niet te vervuilen met mijn dingen)

Hier hebben ze die bij de kleinere woonwinkels wel. Gewoon even naar vragen vaak kosten ze indien dons/veren zo'n 5/6 euro per stuk en gaan jaaaaren mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Behalve die van Ferm Living vind ik deze ook erg leuk:
[ afbeelding ]
Je ziet vaak dat ze alleen hoezen verkopen. Waar kun je het beste de kussens zelf krijgen in standaardmaten?

Oh de multiquotefunctie is atm niet besteed aan mijquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kom net bij de Ikea vandaan en daar hadden ze genoeg kussens zonder hoes. De hoezen zelf vond ik daar erg tegenvallen.

Ah, dank! We hebben nu twee kussens van de Ikea en die zakken inderdaad ontzettend in.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier hebben ze die bij de kleinere woonwinkels wel. Gewoon even naar vragen vaak kosten ze indien dons/veren zo'n 5/6 euro per stuk en gaan jaaaaren mee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |