abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107856712
Ik vond het eerste erg mooi, maar nu ik dit zie, vind ik het stukken mooier. Past echt beter, is warmer, mooi!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_107857519
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:17 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja Claudia! Helemaal super!! O+

[..]

Ik heb wel eens goede ideeën :D :P
Door jou ben ik ook aan het denken gezet.

En tijdens het overschilderen moest ik telkens denken aan de waarschuwende woorden van miss_sly. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107858551
moooooi!

En ik snap je probleem nu ineens ook beter. Heel mooi een grijze vloer met witte keuken, maar wij hebben ook dringend kleur nodig nu :(
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:44:57 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107858659
De zonnestralen op de na-foto maken het ook helemaal af natuurlijk O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107860317
Ik vind ook beide kleuren mooi. Ik vind het vooral erg geslaagd dat je de zijmuren wit hebt geverfd.

Mefke, jullie hebben nu ook die VTwonen vloer? Ik ben eigenlijk wel benieuwd, heb je een foto?
pi_107861701
ja, wij hebben kiezel van vt nu. Ik zal straks eens wat foto's in een eigen topic gooien (om dat van claudia niet te vervuilen met mijn dingen)
pi_107862866
Oooh, ja die vt wonen vloer staat heel hoog op mijn lijstje voor ons nieuwbouwhuis. Ik vraag me alleen af of hij niet super besmettelijk is. En of de kwaliteit verder goed is. Ik lees jullie ervaringen daar graag over [s](in Mefke haar topic welteverstaan :-) )[/s] Ik kan geen topic van Mefke vinden.... -O-

[ Bericht 24% gewijzigd door Ooi86 op 11-02-2012 16:22:52 ]
pi_107865314
ik moet mijn topic nog maken, heb twee ukken rondlopen, dus dat wordt vanavond.
pi_107868168
Hallo Claudia,

ik ben Shirley en ben nieuw op Fok alhoewel ik jou topic al een tijdje volg.

ik vind jou epoxy vloer supermooi geworden, zou je mij mischien kunnen dm'en welke bedrijf dit voor jou heeft aangelegd?

alvast dank.
pi_107869385
Hopelijk voel je je weer een beetje beter!
Ik vind het mooi! En ik ben geïnspireerd. Mijn donkergrijze muur wordt binnenkort grijsblauw.
Met een meidenkwartet
pi_107869498
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:15 schreef liquid81 het volgende:
Hallo Claudia,

ik ben Shirley en ben nieuw op Fok alhoewel ik jou topic al een tijdje volg.

ik vind jou epoxy vloer supermooi geworden, zou je mij mischien kunnen dm'en welke bedrijf dit voor jou heeft aangelegd?

alvast dank.
Leuk dat je geïnteresseerd bent! Wij hebben de vloer laten aanbrengen door Coatingvloer in Amsterdam. Je kunt bij hen rekenen op een bedrag van 33 euro per m2 exclusief BTW, maar dan ga ik wel uit van een groot aantal m2 (> 100). Ik heb de indruk dat veel bedrijven die gietvloeren aanbrengen ook coatingvloeren leveren, maar dat weet ik niet zeker.
pi_107869539
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 15:33 schreef mefke79 het volgende:
ja, wij hebben kiezel van vt nu. Ik zal straks eens wat foto's in een eigen topic gooien (om dat van claudia niet te vervuilen met mijn dingen)
Gooi het gerust ook in mijn topic, hoor! Ik vind het leuk.

Maar ik ben stiekem wel heel benieuwd naar een topic van jouzelf!
pi_107869546
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:16 schreef Ooi86 het volgende:
Oooh, ja die vt wonen vloer staat heel hoog op mijn lijstje voor ons nieuwbouwhuis. Ik vraag me alleen af of hij niet super besmettelijk is. En of de kwaliteit verder goed is. Ik lees jullie ervaringen daar graag over [s](in Mefke haar topic welteverstaan :-) )[/s] Ik kan geen topic van Mefke vinden.... -O-
Krijg je vloerverwarming?
pi_107869571
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:49 schreef Cathmar het volgende:
Hopelijk voel je je weer een beetje beter!
Ik vind het mooi! En ik ben geïnspireerd. Mijn donkergrijze muur wordt binnenkort grijsblauw.
Leuk! Woonkamer?
pi_107869944
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Leuk! Woonkamer?
Ja, woonkamer. Donkergrijs ben ik eigenlijk ook nog steeds blij mee, maar ben toe aan een frisse kleur. Het is spachtelputz, dus ik ben wel even bezig...

Mijn keukenmuren zijn trouwens groen. Verdacht dichtbij de kleur waar jij zo snel vanaf wilde. Iets donkerder denk ik.
Met een meidenkwartet
pi_107870153
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Leuk dat je geïnteresseerd bent! Wij hebben de vloer laten aanbrengen door Coatingvloer in Amsterdam. Je kunt bij hen rekenen op een bedrag van 33 euro per m2 exclusief BTW, maar dan ga ik wel uit van een groot aantal m2 (> 100). Ik heb de indruk dat veel bedrijven die gietvloeren aanbrengen ook coatingvloeren leveren, maar dat weet ik niet zeker.
dank je voor reply! :)
pi_107870667
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:10 schreef liquid81 het volgende:

[..]

dank je voor reply! :)
Laat het weten als je nog meer vragen hebt!
pi_107870783
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 15:33 schreef mefke79 het volgende:
Leuk Mefke!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_107870856
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Behalve die van Ferm Living vind ik deze ook erg leuk:

[ afbeelding ]

Je ziet vaak dat ze alleen hoezen verkopen. Waar kun je het beste de kussens zelf krijgen in standaardmaten?
Hier hebben ze die bij de kleinere woonwinkels wel. Gewoon even naar vragen vaak kosten ze indien dons/veren zo'n 5/6 euro per stuk en gaan jaaaaren mee.
pi_107871196
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kom net bij de Ikea vandaan en daar hadden ze genoeg kussens zonder hoes. De hoezen zelf vond ik daar erg tegenvallen.
Oh de multiquotefunctie is atm niet besteed aan mij :P

Die kussenvullingen van de ikea zakken nogal in helaas.
pi_107871808
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hier hebben ze die bij de kleinere woonwinkels wel. Gewoon even naar vragen vaak kosten ze indien dons/veren zo'n 5/6 euro per stuk en gaan jaaaaren mee.
Ah, dank! We hebben nu twee kussens van de Ikea en die zakken inderdaad ontzettend in.
pi_107873550
Mefke, als je een nieuw topic opent, plaats je dan even een linkje in dit topic? Ik kijk verder nooit in k&w en ben benieuwd hoe de vloer er bij jullie uit ziet.
pi_107874635
Ik vind het ook mooi geworden! Dat die twee zijkanten weer wit zijn, vind ik echt alle verschil maken trouwens. En de kleur is minder weeïg. Mooi!

En vooral fijn dat je je nu weer lekker voelt in je nieuwe huis ^O^ .
pi_107874826
Ja, het is nu gewoon een kwestie van wat meer aankleden en erin leven, maar de basis is oké. Het voelt fijn zo.

Gek is dat, hoe je in een nieuw huis je interieur toch weer opnieuw uit moet vinden.
pi_107876233
Fijn CLaudia dat het nu beter voelt. Kan trouwens goed zijn dat wij uiteindelijk op dezelfde kleur uit gaan komen. Maar goed, daar ga ik nog wel verder op in, in mijn eigen topic
De woonkamer van mefke79: van donker naar licht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')