abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107856712
Ik vond het eerste erg mooi, maar nu ik dit zie, vind ik het stukken mooier. Past echt beter, is warmer, mooi!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_107857519
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:17 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja Claudia! Helemaal super!! O+

[..]

Ik heb wel eens goede ideeën :D :P
Door jou ben ik ook aan het denken gezet.

En tijdens het overschilderen moest ik telkens denken aan de waarschuwende woorden van miss_sly. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107858551
moooooi!

En ik snap je probleem nu ineens ook beter. Heel mooi een grijze vloer met witte keuken, maar wij hebben ook dringend kleur nodig nu :(
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:44:57 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107858659
De zonnestralen op de na-foto maken het ook helemaal af natuurlijk O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107860317
Ik vind ook beide kleuren mooi. Ik vind het vooral erg geslaagd dat je de zijmuren wit hebt geverfd.

Mefke, jullie hebben nu ook die VTwonen vloer? Ik ben eigenlijk wel benieuwd, heb je een foto?
pi_107861701
ja, wij hebben kiezel van vt nu. Ik zal straks eens wat foto's in een eigen topic gooien (om dat van claudia niet te vervuilen met mijn dingen)
pi_107862866
Oooh, ja die vt wonen vloer staat heel hoog op mijn lijstje voor ons nieuwbouwhuis. Ik vraag me alleen af of hij niet super besmettelijk is. En of de kwaliteit verder goed is. Ik lees jullie ervaringen daar graag over [s](in Mefke haar topic welteverstaan :-) )[/s] Ik kan geen topic van Mefke vinden.... -O-

[ Bericht 24% gewijzigd door Ooi86 op 11-02-2012 16:22:52 ]
pi_107865314
ik moet mijn topic nog maken, heb twee ukken rondlopen, dus dat wordt vanavond.
pi_107868168
Hallo Claudia,

ik ben Shirley en ben nieuw op Fok alhoewel ik jou topic al een tijdje volg.

ik vind jou epoxy vloer supermooi geworden, zou je mij mischien kunnen dm'en welke bedrijf dit voor jou heeft aangelegd?

alvast dank.
pi_107869385
Hopelijk voel je je weer een beetje beter!
Ik vind het mooi! En ik ben geïnspireerd. Mijn donkergrijze muur wordt binnenkort grijsblauw.
Met een meidenkwartet
pi_107869498
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:15 schreef liquid81 het volgende:
Hallo Claudia,

ik ben Shirley en ben nieuw op Fok alhoewel ik jou topic al een tijdje volg.

ik vind jou epoxy vloer supermooi geworden, zou je mij mischien kunnen dm'en welke bedrijf dit voor jou heeft aangelegd?

alvast dank.
Leuk dat je geïnteresseerd bent! Wij hebben de vloer laten aanbrengen door Coatingvloer in Amsterdam. Je kunt bij hen rekenen op een bedrag van 33 euro per m2 exclusief BTW, maar dan ga ik wel uit van een groot aantal m2 (> 100). Ik heb de indruk dat veel bedrijven die gietvloeren aanbrengen ook coatingvloeren leveren, maar dat weet ik niet zeker.
pi_107869539
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 15:33 schreef mefke79 het volgende:
ja, wij hebben kiezel van vt nu. Ik zal straks eens wat foto's in een eigen topic gooien (om dat van claudia niet te vervuilen met mijn dingen)
Gooi het gerust ook in mijn topic, hoor! Ik vind het leuk.

Maar ik ben stiekem wel heel benieuwd naar een topic van jouzelf!
pi_107869546
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:16 schreef Ooi86 het volgende:
Oooh, ja die vt wonen vloer staat heel hoog op mijn lijstje voor ons nieuwbouwhuis. Ik vraag me alleen af of hij niet super besmettelijk is. En of de kwaliteit verder goed is. Ik lees jullie ervaringen daar graag over [s](in Mefke haar topic welteverstaan :-) )[/s] Ik kan geen topic van Mefke vinden.... -O-
Krijg je vloerverwarming?
pi_107869571
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:49 schreef Cathmar het volgende:
Hopelijk voel je je weer een beetje beter!
Ik vind het mooi! En ik ben geïnspireerd. Mijn donkergrijze muur wordt binnenkort grijsblauw.
Leuk! Woonkamer?
pi_107869944
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Leuk! Woonkamer?
Ja, woonkamer. Donkergrijs ben ik eigenlijk ook nog steeds blij mee, maar ben toe aan een frisse kleur. Het is spachtelputz, dus ik ben wel even bezig...

Mijn keukenmuren zijn trouwens groen. Verdacht dichtbij de kleur waar jij zo snel vanaf wilde. Iets donkerder denk ik.
Met een meidenkwartet
pi_107870153
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Leuk dat je geïnteresseerd bent! Wij hebben de vloer laten aanbrengen door Coatingvloer in Amsterdam. Je kunt bij hen rekenen op een bedrag van 33 euro per m2 exclusief BTW, maar dan ga ik wel uit van een groot aantal m2 (> 100). Ik heb de indruk dat veel bedrijven die gietvloeren aanbrengen ook coatingvloeren leveren, maar dat weet ik niet zeker.
dank je voor reply! :)
pi_107870667
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:10 schreef liquid81 het volgende:

[..]

dank je voor reply! :)
Laat het weten als je nog meer vragen hebt!
pi_107870783
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 15:33 schreef mefke79 het volgende:
Leuk Mefke!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_107870856
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Behalve die van Ferm Living vind ik deze ook erg leuk:

[ afbeelding ]

Je ziet vaak dat ze alleen hoezen verkopen. Waar kun je het beste de kussens zelf krijgen in standaardmaten?
Hier hebben ze die bij de kleinere woonwinkels wel. Gewoon even naar vragen vaak kosten ze indien dons/veren zo'n 5/6 euro per stuk en gaan jaaaaren mee.
pi_107871196
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kom net bij de Ikea vandaan en daar hadden ze genoeg kussens zonder hoes. De hoezen zelf vond ik daar erg tegenvallen.
Oh de multiquotefunctie is atm niet besteed aan mij :P

Die kussenvullingen van de ikea zakken nogal in helaas.
pi_107871808
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hier hebben ze die bij de kleinere woonwinkels wel. Gewoon even naar vragen vaak kosten ze indien dons/veren zo'n 5/6 euro per stuk en gaan jaaaaren mee.
Ah, dank! We hebben nu twee kussens van de Ikea en die zakken inderdaad ontzettend in.
pi_107873550
Mefke, als je een nieuw topic opent, plaats je dan even een linkje in dit topic? Ik kijk verder nooit in k&w en ben benieuwd hoe de vloer er bij jullie uit ziet.
pi_107874635
Ik vind het ook mooi geworden! Dat die twee zijkanten weer wit zijn, vind ik echt alle verschil maken trouwens. En de kleur is minder weeïg. Mooi!

En vooral fijn dat je je nu weer lekker voelt in je nieuwe huis ^O^ .
pi_107874826
Ja, het is nu gewoon een kwestie van wat meer aankleden en erin leven, maar de basis is oké. Het voelt fijn zo.

Gek is dat, hoe je in een nieuw huis je interieur toch weer opnieuw uit moet vinden.
pi_107876233
Fijn CLaudia dat het nu beter voelt. Kan trouwens goed zijn dat wij uiteindelijk op dezelfde kleur uit gaan komen. Maar goed, daar ga ik nog wel verder op in, in mijn eigen topic
De woonkamer van mefke79: van donker naar licht
pi_107877084
Heel mooi Claudia!
pi_107882417
En toch had je net iets eerder dan ik moeten verhuizen, dan was dit mijn uberinspiratietopic geweest.
pi_107884918
Lief!

Even een praktisch probleempje. Wij hebben allebei laptops en tablets op de begane grond liggen. Wat zou nou een handige manier zijn om die snel op te bergen? Een groter dressoir kopen zou een oplossing kunnen zijn, maar ik wil voor de korte termijn ook een aardige oplossing. In de boekenkast is geen ruimte en de trapkast vind ik niet ideaal.

Ik zit aan zoiets te denken:

pi_107884953
Of een schoenenkast:

zondag 12 februari 2012 @ 10:58:46 #130
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_107884986
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
Lief!

Even een praktisch probleempje. Wij hebben allebei laptops en tablets op de begane grond liggen. Wat zou nou een handige manier zijn om die snel op te bergen? Een groter dressoir kopen zou een oplossing kunnen zijn, maar ik wil voor de korte termijn ook een aardige oplossing. In de boekenkast is geen ruimte en de trapkast vind ik niet ideaal.

Ik zit aan zoiets te denken:

[ afbeelding ]
Hmmm, ik zou een houten bak nemen waar ik ze rechtstandig of horizontaal in zou kunnen steken als je veel laptops hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_107885050
Horizontaal neemt wel weer meer ruimte in beslag. Ik zou het liefst iets willen dat minder ruimte in beslag neemt dan een gewoon kastje. Maar het is maar brainstormen, hoor. Ik zou namelijk ook niet zo gauw weten waar dat dan moet. Twee losse ideeën: tegen de korte, witte wand in de nis, of in een opbergbak naast de bank. Het zou wel handig zijn als de kinderen er niet bij kunnen.
pi_107885056
Of eventueel in een bijzettafeltje bij de rode stoel. Daar zoeken we toch nog iets voor.
pi_107885063
We hebben trouwens maar 2 laptops en 2 tablets.
pi_107885157
Die van ons liggen gewoon op tafel (onze eettafel functioneert dan ook grotendeels als verzamelplek voor allerlei troep...). Zo'n tijdschriftenrek staat wel leuk, lijkt me.
pi_107885185
Ik heb een hekel aan rondslingerende spullen op tafel. :+ Voor de toekomst vind ik zelf een eettafel ontwerpen een aardig idee, waar je je laptops onder kunt schuiven en snoeren in weg kunt werken. Maar ik ga onze huidige eettafel niet wegdoen, die is nog prima.
  zondag 12 februari 2012 @ 11:11:48 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107885202
Een laptop in dat tijschriftenrek gaat niet lukken, denk ik. Die kiept er zo uit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_107885279
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:11 schreef Lienekien het volgende:
Een laptop in dat tijschriftenrek gaat niet lukken, denk ik. Die kiept er zo uit.
Omdat 'ie te slap is?
pi_107885291
De Ikea heeft ook:

zondag 12 februari 2012 @ 11:18:51 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107885331
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Omdat 'ie te slap is?
Ik denk dat de laptop er niet diep genoeg in komt door de dikte van het apparaat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_107885592
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat de laptop er niet diep genoeg in komt door de dikte van het apparaat.
Dat vind ik lastig in te schatten op basis van een plaatje, maar daar ziet het er inderdaad wel naar uit. Het laatste rek ziet er in dat opzicht beter uit, maar misschien zijn die gleuven ook niet diep genoeg.
pi_107886596
Misschien kun je een klein nachtkastje vinden dat je ook als bijzettafeltje bij je rode stoel kunt gebruiken?
Met een meidenkwartet
  zondag 12 februari 2012 @ 13:10:48 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107888436
Ik vind dat tijdschriftenrek wel een slim idee trouwens, als het past.
Hier eigenlijk hetzelfde probleem; laptops en tablet en een klein menneke met grijpgrage handjes, dus je wilt het niet rond hebben slingeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107888776
een bijzettafeltje met daaronder planken zodat je op elke plank(of hoe je het ook wilt noemen) een laptop/tablet kan leggen?

of zoiets
pi_107890853
Ja, dat systeem kwam ik al tegen! Beetje jammer dat ook dit weer zoveel ruimte in beslag neemt.
pi_107891405
Ah, de Ikea heeft nog iets aardigs:

zondag 12 februari 2012 @ 16:06:09 #146
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_107895075
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Omdat 'ie te slap is?
Eerder hard op hard, of je moet zin hebben dat hele rek vol te plakken met rubber/foam.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:03 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben trouwens maar 2 laptops en 2 tablets.
Das 2 laptops en twee tablets meer dan ik hier heb, ga je schamen, met je "maar"

Maar als je nu al denkt over een custom eettafel met laptop/tablet-vakken, waarom ontwerp je niet iets kleins om mee te beginnen. Prima dat je inspiratie opdoet, maar custom-problemen vragen om custom oplossingen IMO.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_107895336
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef Skull-splitter het volgende:

Maar als je nu al denkt over een custom eettafel met laptop/tablet-vakken, waarom ontwerp je niet iets kleins om mee te beginnen. Prima dat je inspiratie opdoet, maar custom-problemen vragen om custom oplossingen IMO.
Eerst even inspiratie opdoen en kijken wat er is. Je zou denken dat meer mensen eenzelfde opbergprobleem hebben, toch? Ik ben bang dat het voor mij lastig gaat worden om iets met bewegende onderdelen te maken, maar misschien valt dat ook wel weer mee.

Het ligt als langetermijnoplossing denk ik het meest voor de hand om een slim dressoir te ontwerpen en te laten maken door een meubelmaker. Daar wil ik best wat geld in investeren! Maar dan wil ik het ook wel echt goed (laten) doen.
pi_107895396
Wij zijn nu trouwens het alarmsysteem aan het installeren. Het was er nog niet van gekomen.
pi_107896205
dit lijkt me wel wat, een nis onder je tafel (hoewel dit bij onze tafel al niet werkt zie ik nu)

pi_107898867
Bij de onze ook niet, vrees ik.

Nou, het alarmsysteem werkt! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')