abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107927982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:52 schreef Adames het volgende:
Na anderhalf jaar gekut te hebben met OS X op mijn 13" MBP 2010, heb ik alsnog maar windows geïnstalleerd. Omdat bootcamp raar deed en foutmeldingen gaf met herpartitioneren heb ik maar alles eraf gegooid, disk geformatteerd met MBR en clean Windows 7 er op gegooid. Nu heb ik toch wat problemen met de drivers ( :') )
Meeste werkt, alleen de eject button werkt niet (nu maar remapped naar f3), trackpad kent niks behalve linkermuisknop en linkermuisknop, lampjes van toetsenbord werken niet en helderheid van het scherm aanpassen aan de hand van knopjes werkt in eerste instantie niet (ook aangepast door remap van keys) en de lampjes van het keyboard werken niet.
Verder wel alles, iSight doet het gewoon goed, rood lampje van de optische uitgang brandt niet meer constant en alle overige drivers zijn geïnstalleerd. Nu vraag ik me af wat van de bovenstaande dingen wel werkt als je windows met behulp van bootcamp installeert.
Daarnaast heb ik veel verhalen gehoord dat de batterijduur van Windows verschrikkelijk is met bootcamp, wordt ongeveer gehalveerd. Is dat ook jullie ervaring? Met een schone windows haal ik zo rond de 5-6 uur normaal gebruik, niet echt minder dan met normaal gebruik van OS X.

Nu zit ik te twijfelen om toch weer OS X er op te gooien en zo klein mogelijk te houden, waarna ik toch alleen windows ga gebruiken. Welke van mijn problemen worden dan zo opgelost en beïnvloed dat dan mijn batterijduur?
Wacht even: Je hebt een MBP 13 inch en je draait Windows omdat je schijnbaar problemen hebt met OSX? :|W

Dus het meest logische en makkelijkste OS geeft jouw problemen terwijl 99% vd wereld nooit problemen met OSX op een Mac heeft? |:(

Laat maar..
pi_107938666
Ik heb een App gekocht in de Mac App store, echter voldoet deze niet aan mijn verwachtingen...

kan ik nog mijn geld terugkrijgen?
pi_107939557
quote:
19s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik heb een App gekocht in de Mac App store, echter voldoet deze niet aan mijn verwachtingen...

kan ik nog mijn geld terugkrijgen?
Ja gewoon ff klaagmailtje sturen naar iTunes
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:43:41 #154
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_107958605
Ik host mijn volledige mp3 collectie op mijn mac mini, wil deze echter op een externe schijf gaan hosten. iTunes doet het beheer van al mijn mp3's, ik sleep het erin en laat de mappenstructuur volledig aan Apple over.

Hoe kan ik nu mijn volledige bibliotheek het beste verplaatsen? Een kopie van de files is natuurlijk geen probleem, maar ik heb er eigenlijk geen beeld bij hoe ik iTunes ga uitleggen dat ik het hele zwikkie wil verplaatsen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_107958791
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:43 schreef XL het volgende:
Ik host mijn volledige mp3 collectie op mijn mac mini, wil deze echter op een externe schijf gaan hosten. iTunes doet het beheer van al mijn mp3's, ik sleep het erin en laat de mappenstructuur volledig aan Apple over.

Hoe kan ik nu mijn volledige bibliotheek het beste verplaatsen? Een kopie van de files is natuurlijk geen probleem, maar ik heb er eigenlijk geen beeld bij hoe ik iTunes ga uitleggen dat ik het hele zwikkie wil verplaatsen.
In iTunes-instellingen de map van iTunes aanpassen en daar aangeven dat iTunes dat moet onderhouden (weet ff de term niet die daar gebruikt wordt). Dan verzamelt iTunes zelf de bibliotheek in die map.

Zie ook http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301748-nl
pi_107958793
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:43 schreef XL het volgende:

Als je gewoon je map "iTunes" in zijn geheel (inclusief iTunes Library.itl) verplaatst naar een nieuwe map iTunes op de nieuwe schijf dan gaat dat volledig automatisch ^O^

Of inderdaad bovenstaande advies van Roel_Jewel (mocht ik de vraag verkeerd begrepen hebben)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  FOK!fotograaf dinsdag 14 februari 2012 @ 18:13:22 #158
159915 -Menn0-
MNO
pi_107976359
Dafuq?! :?

Wat is dat nou weer voor raar email adres?! Nog nooit van gehoord. Ondertussen werkt mijn eigen Apple ID niet op m'n MacBook Pro maar wel op m'n iPhone.. :?
,,/
pi_107980541
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:13 schreef -Menn0- het volgende:

[ afbeelding ]

Wat is dat nou weer voor raar email adres?! Nog nooit van gehoord. Ondertussen werkt mijn eigen Apple ID niet op m'n MacBook Pro maar wel op m'n iPhone.. :?
Waarschijnlijk een heb je een programma op je mac dat oorspronkelijk met dat account is aangeschaft.
pi_107983662
Sinds een paar dagen is Safari/Firefox echt beroerd traag, Youtube filmpjes laden maar half enzo. Als ik met nieuwsgroepen of torrents download heb ik wel de maximale snelheid. Het ligt echt aan de browser blijkbaar? Iemand een idee?
pi_107984706
Mischien niet het juiste topic hiervoor maar ik ben nieuw in OSX land met een MBA 13" en het is echt een toppertje.

Daarom ben ik op zoek naar een goed programma om een backup te maken van bepaalde mappen op mijn synology nas, ik gebruikte hier vroeger op windows syncback voor waarbij je aardig wat opties hebt.

Ik wil daarnaast mijn huidige backup die ik heb bewaren, van overal kunnen benaderen en gebruiken als doelmap voor de windows backup dus ik denk dat time machine geen goede oplossing voor mij is.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2012 @ 08:02:38 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107996291
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Jahr00n het volgende:
Sinds een paar dagen is Safari/Firefox echt beroerd traag, Youtube filmpjes laden maar half enzo. Als ik met nieuwsgroepen of torrents download heb ik wel de maximale snelheid. Het ligt echt aan de browser blijkbaar? Iemand een idee?
klinkt meer als een dns probleem. stel eens een andere dns server in in je router.
  woensdag 15 februari 2012 @ 08:57:09 #163
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_107996867
quote:

[ afbeelding ]

Klinkt als malware die jouw pc gebruikt om shit aan te schaffen met een creditcard van iemand anders?
*aluhoedje opzet.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_107997517
quote:

[ afbeelding ]

Toevallig gepirate App Store-software op je Mac staan? :)
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_108000949
quote:

[ afbeelding ]

Piraatje ;)
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:51:33 #166
104871 remlof
Europees federalist
pi_108001061
quote:

[ afbeelding ]

Effe googlen hè? http://www.google.com/sea(...)q=asdfff2011@mail.ru
pi_108004922
quote:

[ afbeelding ]

illegaal appje?
pi_108006490
Gelukkig dat niet 54789 mensen dezelfde reactie geven :')
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:44:43 #169
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_108006509
quote:
Lelijk zeg die 3 logo's rechts. Of is dat in de trant van de drie 'x' van Amsterdam?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_108006744
quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Lelijk zeg die 3 logo's rechts. Of is dat in de trant van de drie 'x' van Amsterdam?
lijkt me wel

neem aan dat dit er ook af gaat straks :) lelijk rood/oranje
pi_108008659
quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Inderdaad die 3 X ja.
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:42:10 #172
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_108008855
Ugh. Zet er dan gewoon 3 'x' neer of één keer het Apple logo.
pi_108009015
quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ugh. Zet er dan gewoon 3 'x' neer of één keer het Apple logo.
quote:
Orange is the national color of the Netherlands, while the three vertically-stacked Apple logos are a play on the three crosses found in Amsterdam's coat of arms and which are popularly used to represent the city.
Toch tof dat Apple hierop inspeelt?

Er wordt overigens op heel internet gezeurd dat niet het de 'less is more' is die men van Apple gewend is. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:54:06 #174
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_108009307
Nee, vind ik onzin. Maar goed, wie ben ik.
pi_108009352
Ze hebben altijd wel toffe decoratie bij nieuwe stores:

woensdag 15 februari 2012 @ 15:55:55 #176
104871 remlof
Europees federalist
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:56:10 #177
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108009392
Ik vind die Applefappers die klaarkomen op foto's van een 'nog te openen' Applestore wel een beeetje triest hoor.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:58:50 #178
104871 remlof
Europees federalist
pi_108009522
Dit is nog triester:

pi_108009566
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:58 schreef remlof het volgende:
Dit is nog triester:

[ afbeelding ]
Haha
pi_108009633
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 02:08 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Installeer gewoon OS X en dan Windows via Boot Camp, wat kan er misgaan?
Dat lukte dus niet, hij kon bij de manager de schijf niet splitsen. Windows zonder boot camp er op gezet, maar dat is blijkbaar niet te doen, de drivers willen dan opeens niet werken (of zijn niet te installeren zonder de wizard van Apple). Uiteindelijk toch weer Snow Leopard er op gezet en direct weer BC manager gedaan, weer dezelfde foutmelding dat het de schijf niet kon splitsen, maar na aantal keer proberen en elke mogelijke taak afsluiten ging het alsnog.

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:37 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Wacht even: Je hebt een MBP 13 inch en je draait Windows omdat je schijnbaar problemen hebt met OSX? :|W

Dus het meest logische en makkelijkste OS geeft jouw problemen terwijl 99% vd wereld nooit problemen met OSX op een Mac heeft? |:(

Laat maar..
Ik ben inderdaad niet kapot van OS X, al is het voor een laptop wel een leuk OS. Niet zozeer het OS zelf werd uiteindelijk vervelend, maar het mindere aanbod aan applicaties. Ik kon voor mijn studie veel te vaak programma's niet uitvoeren met mijn Macbook en sommige programma's als office (zowel iWork als MS Office) zijn toch duidelijk wat minder dan MS Office op Windows.
pi_108011738
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat lukte dus niet, hij kon bij de manager de schijf niet splitsen. Windows zonder boot camp er op gezet, maar dat is blijkbaar niet te doen, de drivers willen dan opeens niet werken (of zijn niet te installeren zonder de wizard van Apple). Uiteindelijk toch weer Snow Leopard er op gezet en direct weer BC manager gedaan, weer dezelfde foutmelding dat het de schijf niet kon splitsen, maar na aantal keer proberen en elke mogelijke taak afsluiten ging het alsnog.

Dat is vreemd. Dat gebeurt eigenlijk alleen als je schijf te vol is, waardoor hij de bits niet goed kan verplaatsen. Had je de schijf vantevoren helemaal geformatteerd?
pi_108012831
quote:
Ik ben inderdaad niet kapot van OS X, al is het voor een laptop wel een leuk OS. Niet zozeer het OS zelf werd uiteindelijk vervelend, maar het mindere aanbod aan applicaties. Ik kon voor mijn studie veel te vaak programma's niet uitvoeren met mijn Macbook en sommige programma's als office (zowel iWork als MS Office) zijn toch duidelijk wat minder dan MS Office op Windows.
Dan ben ik toch benieuwd wat voor programma's jij dan nodig hebt voor je studie.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:16:46 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_108012923
quote:

Gebruik privé PC en Mac, en op het werk PC, maar kan niet zeggen dat de Windows versie van MS office beter is dan die van de Mac.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_108013892
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Gebruik privé PC en Mac, en op het werk PC, maar kan niet zeggen dat de Windows versie van MS office beter is dan die van de Mac.
Ik denk dat Adames op iWork doelt ... Maar goed, ik heb gewoon Office4Mac en volgens mij is dat nagenoeg hetzelfde op WIndows en Mac. Ik denk dat Adames gewoon bij voorbaat al geen zin had in een Mac, want het gros van de software is gewoon voor beide systemen te krijgen. Zeker pakketten als Office ...
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_108015353
Kom op zeg, iemand kan toch wel gewoon een mening hebben? Ik vind Office for Mac ook (iets) minder dan de Windowsversie, maar gelukkig heb ik nauwelijks Office nodig.
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_108015514
Office voor mac is vrij bagger imo, gebruik liever Pages. Maar als ik samen met iemand anders aan een document moet werken, of het digitaal door moet sturen gebruik ik helaas toch Office omdat het anders soms net even verspringt etc
pi_108026241
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:14 schreef Wootism het volgende:

[..]

Dan ben ik toch benieuwd wat voor programma's jij dan nodig hebt voor je studie.
Met name mathcad en electronic workbench, matlab en crocodile physics bestaan, maar vond ik niet werkend op gratis downloadsites.
Office 2008 zou dezelfde functionaliteiten moeten hebben als 2010, maar toch werkt het allemaal niet helemaal lekker. Vooral bij grafieken, waaronder de meest simpele versies, had ik veel meer moeite om alles goed te krijgen. Pages is op zich wel lekker, maar veel functies moet je weer net wat anders gebruiken. Daarnaast is het ook een stuk gewenning. Excel gebruik ik voor mijn natuurkunde studie vrij veel, je hebt dan weinig zin om in 2 programma's uit te zoeken hoe je alles goed en mooi maakt, waarna ik vaak het werk op de laptop negeerde en uitwerkte op mijn vaste PC. Toch vind ik het nu fijner dat ik weer direct weet waar alle knopjes zitten en of je nou wel of geen INDEX om je LINEST heen moet zetten.

quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:49 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Dat is vreemd. Dat gebeurt eigenlijk alleen als je schijf te vol is, waardoor hij de bits niet goed kan verplaatsen. Had je de schijf vantevoren helemaal geformatteerd?
Van te voren niet nee, toen had ik alle documenten en programma's verwijderd en daarna prullenbak leeggegooid. Na een format naar Windows en weer terug naar OS X gaf hij weer de fout.
pi_108029735
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:31 schreef TwyLight het volgende:
Office voor mac is vrij bagger imo, gebruik liever Pages. Maar als ik samen met iemand anders aan een document moet werken, of het digitaal door moet sturen gebruik ik helaas toch Office omdat het anders soms net even verspringt etc
Als je niet wil dat het verspringt, waarom doe je het dan niet in PDF. Office wil ook nog wel eens verspringen bij andere ingestelde standaardprinters tenslotte :).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_108030646
Excel voor je natuurkundestudie :? Ik heb Excel niet aangeraakt. Matlab draait gewoon op OS X. Andere dingen deden we in Origin, maar dat is ook niet aan te raden.
pi_108035249
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kom op zeg, iemand kan toch wel gewoon een mening hebben? Ik vind Office for Mac ook (iets) minder dan de Windowsversie, maar gelukkig heb ik nauwelijks Office nodig.
Tuurlijk, maar daar mag ik toch ook weer een mening over hebben ? Ik heb nooit een noemenswaardig verschil gemerkt tussen Office4Mac en Office voor Windows. Dat kan prima aan mij liggen, daar kan iemand dan weer wat van zeggen.

En voor je het weet heb je een (discussie-)forum....
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_108035525
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind die Applefappers die klaarkomen op foto's van een 'nog te openen' Applestore wel een beeetje triest hoor.
Beetje als een nieuwe kerk die geopend wordt he?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108036711
quote:
6s.gif Op donderdag 16 februari 2012 07:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_108036779
quote:
Wat een mongolen allemaal. Echt. WTF? Wat voor leven heb je dan?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 16 februari 2012 @ 09:39:25 #194
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108036824
quote:
6s.gif Op donderdag 16 februari 2012 07:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zoiets ja.

Kijk, ik heb een Macbook en een iPad en vind het prima apparaten, maar ik snap niet hoe je zo in extrema fan kan zijn van een merk...
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_108036884
Soms is het moeilijk kiezen ;)

pi_108036890
quote:
11s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:39 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zoiets ja.

Kijk, ik heb een Macbook en een iPad en vind het prima apparaten, maar ik snap niet hoe je zo in extrema fan kan zijn van een merk...
Dit snap ik ook niet inderdaad, ik werk zelf op een iMac en vind het een prima ding, maar ik snap mensen die in de rij gaan staan voor de opening van een winkel (!) sowieso helemaal niet. ;)
pi_108037101
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:42 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dit snap ik ook niet inderdaad, ik werk zelf op een iMac en vind het een prima ding, maar ik snap mensen die in de rij gaan staan voor de opening van een winkel (!) sowieso helemaal niet. ;)
Even zonder getroll en zo: nee daar kan ik ook echt niet bij. WTF? Waarom in godsnaam? In de rij gaan staan om iets te 'mogen' kopen of nog erger helemaal gaan kamperen zelfs en dan helemaal lyrisch zijn dat ze het hebben :{ Wat zijn dat voor mensen?

Als ik een mega-rij zie staan ga ik juist rechtomkeert: mazzel.
pi_108037181
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Even zonder getroll en zo: nee daar kan ik ook echt niet bij. WTF? Waarom in godsnaam? In de rij gaan staan om iets te 'mogen' kopen of nog erger helemaal gaan kamperen zelfs en dan helemaal lyrisch zijn dat ze het hebben :{ Wat zijn dat voor mensen?

Hehe precies, dat heb ik trouwens bij elke opening van een nieuwe winkel van een keten, MediaMarkt doet het bijvoorbeeld ook met toeters en bellen. Ik ga dan liever wat later heen en op m'n gemak rondkijken.
  donderdag 16 februari 2012 @ 10:04:29 #199
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_108037308
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_108038095
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2012 06:50 schreef elcastel het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar daar mag ik toch ook weer een mening over hebben ? Ik heb nooit een noemenswaardig verschil gemerkt tussen Office4Mac en Office voor Windows. Dat kan prima aan mij liggen, daar kan iemand dan weer wat van zeggen.

En voor je het weet heb je een (discussie-)forum....
Nee het gaat me om dit soort posts

quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:44 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik denk dat Adames op iWork doelt ... Maar goed, ik heb gewoon Office4Mac en volgens mij is dat nagenoeg hetzelfde op WIndows en Mac. Ik denk dat Adames gewoon bij voorbaat al geen zin had in een Mac, want het gros van de software is gewoon voor beide systemen te krijgen. Zeker pakketten als Office ...
Daaruit laat je ten eerste blijken dat je zijn post niet goed gelezen hebt. Ten tweede diskwalificeer je zijn mening door hem van vooringenomenheid te beschuldigen puur omdat hij Windows zelf beter vindt dan OS X. Alsof het onmogelijk is dat iemand beide alternatieven onbevooroordeeld bekijkt en dan Windows verkiest.
pi_108038161
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:42 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ik zou er ook nooit gaan staan. Maar ik denk dat het grotendeels een sociaal verschijnsel is: samen met anderen likeminded people rondhangen. Een beetje dit topic maar dan extremer en op straat. En als er een product launch is speelt natuurlijk ook mee dat mensen als eerste de nieuwe gadget willen hebben voordat hij uitverkocht is.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 februari 2012 @ 10:43:49 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_108038182
De laatste en eerste keer dat ik ergens voor in een rij heb gestaan was voor U2 tickets in 1986.... Ik had geen kaarten.
pi_108044597
Ik heb hier thuis een Mac en een Windows PC staan waarvan ik de liberary van iTunes op beide synchroon zou willen hebben. Is hier een optie voor om dit via wifi te doen?
pi_108044628
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:25 schreef Dimens het volgende:
Ik heb hier thuis een Mac en een Windows PC staan waarvan ik de liberary van iTunes op beide synchroon zou willen hebben. Is hier een optie voor om dit via wifi te doen?
iTunes Match
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 februari 2012 @ 14:34:53 #205
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_108044853
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:25 schreef Dimens het volgende:
http://www.macworld.com/article/142729/2009/09/homesharing.html
pi_108044908
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:26 schreef drbarisart het volgende:

[..]

iTunes Match
Een euro per maand voor voor zoiets is echt niets. Ik ga het eens een jaar uitproberen en kijken of het wat is. Zou mooi zijn als die MP3's die ik nu in lage Youtube kwaliteit heb, dat ik die ook in AAC kan downloaden.
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:49:42 #207
11697 Junkie
VideoFreak :)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 februari 2012 @ 14:54:51 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_108045357
quote:
Notifications en iMessages op OSX vind ik wel lekker :)
pi_108045769
Growl heeft concurrentie.
  Admin donderdag 16 februari 2012 @ 15:15:01 #210
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108045883
quote:
Zitten leuke dingen in. Ziet er leuk uit. Dat Messages erbij komt lijkt me een logische stap. Dat er niet eerder een Growl-kloon is gemaakt is eigenlijk raar, maar het is logisch dat die volgt op de notifications uit iOS. Jammer dat er wel weer een icon in je menubar komt. Als de boel met een gesture werkt zou ik die ook wel weg willen kunnen halen, want ik heb er al genoeg staan. :P

De sidebar in Calendar klinkt alsof Apple heeft geluisterd naar klachten over het ontbreken ervan in de huidige iCal. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_108045918
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Notifications en iMessages op OSX vind ik wel lekker :)
Dat.
pi_108046256
Hmm :P lees dit net ook op Apple Insider. Normaal worden dit soort dingen toch altijd tijdens een conferentie bekend gemaakt..? Of heb ik iets gemist? :P
  donderdag 16 februari 2012 @ 15:30:19 #213
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108046334
dit is een sneak peek. Aankondiging zal binnenkort wel komen. Wss op de iPad3 keynote
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_108046375
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:27 schreef TwyLight het volgende:
Hmm :P lees dit net ook op Apple Insider. Normaal worden dit soort dingen toch altijd tijdens een conferentie bekend gemaakt..? Of heb ik iets gemist? :P
Lees John Grubers zojuist geplaatste artikel, geeft wat insight :Y
pi_108046390
quote:
11s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:30 schreef Catch22- het volgende:
dit is een sneak peek. Aankondiging zal binnenkort wel komen. Wss op de iPad3 keynote
Nope
pi_108046524
Mooi spul weer. *O*
For great justice!
pi_108046930
quote:
99s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:31 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Lees John Grubers zojuist geplaatste artikel, geeft wat insight :Y
Klinkt goed
pi_108047599
iTunes Match _O_
Al die oude Youtube rips eindelijk in goede kwaliteit zonder enorm veel moeite te doen.
pi_108047994
hoe jailbreak je een iPad2 die op 4.3.5 draait?
  donderdag 16 februari 2012 @ 16:33:23 #220
104871 remlof
Europees federalist
pi_108048251
iMessage voor OSX is echt een godsend. Net zoals Whatsapp ook een desktop client mist. Vaak zit ik met iemand te chatten op de iPhone, leg ik die weg, pak mn laptop om een beetje te internetten en komt er daarna weer een berichtje binnen op de iPhone. Zit je met 2 devices te goochelen, niet handig. Vanavond gelijk die beta uitproberen :9.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_108048304
Beta getest net. Een vriend vanaf zijn Mac naar mijn Iphone.
Werkt top.

Hij ziet dat ik type tegelijk op zijn Mac, Ipad en Iphone.
pi_108048729
quote:
Apple wil lek in adresboek iPhone dichten
Apple belooft het besturingssysteem iOS van de iPhone aan te passen zodat applicaties niet meer zonder toestemming toegang hebben tot het adresboek van de gebruiker. Dit heeft het technologiebedrijf aangekondigd na een reeks klachten over apps die het adresboek kopiëren, zonder dat de iPhone-gebruiker daar vanaf weet.

Het lek kwam naar buiten toen vorige week bleek dat de foto-applicatie ‘Path’ het volledige adresboek op hun servers vastlegde. Hetzelfde was het geval bij Foursquare (locatie-app), berichtendienst Twitter en veel andere applicaties. Twitter heeft beloofd de privacy-voorwaarden aan te passen zodat gebruikers op de hoogte zijn dat hun adresgegevens op de Twitter-servers worden opgeslagen. De nieuwste versie van iOS, heeft standaard een Twitter-account om snel nieuws en foto’s te delen met de buitenwereld. Je vindt bij Instellingen/Twitter een optie om je contacten te “updaten”.

Bij Apple staat in de gebruiksvoorwaarden dat programma’s in de App Store geen gebruik mogen maken van zulke persoonlijke gegevens, maar het wordt blijkbaar niet goed gecontroleerd. Voor de volgende update - wanneer, dat is nog niet bekend maar iOS 5.1 is onderweg – moet elke app expliciet de toestemming van de gebruiker hebben om toegang te krijgen tot het adresboek. Inmiddels is een aantal apps zelf al nieuwe versies aan het rondsturen, om verontwaardigde reacties van gebruikers te voorkomen.

Het is niet de eerste keer dat de iPhone persoonlijke gegevens doorgeeft zonder dat de gebruiker daarom gevraagd heeft. Vorig jaar raakte Apple in opspraak omdat het ongevraagd een kopie maakte van de locaties waar de smartphone was geweest.
  donderdag 16 februari 2012 @ 17:02:34 #224
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_108049187
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:35 schreef Jarno het volgende:
iMessage voor OSX is echt een godsend. Net zoals Whatsapp ook een desktop client mist. Vaak zit ik met iemand te chatten op de iPhone, leg ik die weg, pak mn laptop om een beetje te internetten en komt er daarna weer een berichtje binnen op de iPhone. Zit je met 2 devices te goochelen, niet handig. Vanavond gelijk die beta uitproberen :9.
De beta is al beschikbaar voor de Apple Dev's?
pi_108049243
Nee voor iedereen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')