abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107783639
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hij heeft een optische geluids uitgang en hdmi natuurlijk. Dus als je er een receiver tussen gooit ben je klaar :)

Heb je gelijk een mediaplayer :)
Hoe werkt dat, wat moet je ertussen zetten? Ik zit er enigszins over te denken een AppleTV te kopen namelijk. Mediaplayer spreekt me erg aan, gewoon om rauwe dvd bestanden af te spelen.

Wat heb ik nodig?
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_107783737
Wtf is er met m'n lichtnetadapter :{. Als ik 'm inplug om m'n MacBook op te laden gaat er geen lichtje branden in de adapter, en m'n MacBook zegt dat ie niet aan het opladen is. Druk ik vervolgens die magneetaansluiting een klein moment (5 sec) eventjes hard tegen m'n MacBook aan, dan begint ie wel te laden....
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 februari 2012 @ 11:07:27 #123
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107783920
Soms zitten die pennetjes vast in de connector door vuil en dergelijke.
pi_107785856
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:35 schreef JochemP het volgende:
Iemand ervaring met Leapp.nl?

http://leapp.nl/macbooks/apple-macbook-2.html

Mijn oog is gevallen op dit model. Mooie prijs, 1 jaar garantie, 4GB geheugen. Hoe outdated is dit ding vandaag de dag?
Late 2009 model met een memory upgrade van 2 gb.

http://en.wikipedia.org/wiki/MacBook
pi_107786053
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Soms zitten die pennetjes vast in de connector door vuil en dergelijke.
Pennetjes zien er niet uit alsof ze blijven haken. Zojuist een andere lader geprobeerd, die doet het wel gewoon.
pi_107813815
Na anderhalf jaar gekut te hebben met OS X op mijn 13" MBP 2010, heb ik alsnog maar windows geïnstalleerd. Omdat bootcamp raar deed en foutmeldingen gaf met herpartitioneren heb ik maar alles eraf gegooid, disk geformatteerd met MBR en clean Windows 7 er op gegooid. Nu heb ik toch wat problemen met de drivers ( :') )
Meeste werkt, alleen de eject button werkt niet (nu maar remapped naar f3), trackpad kent niks behalve linkermuisknop en linkermuisknop, lampjes van toetsenbord werken niet en helderheid van het scherm aanpassen aan de hand van knopjes werkt in eerste instantie niet (ook aangepast door remap van keys) en de lampjes van het keyboard werken niet.
Verder wel alles, iSight doet het gewoon goed, rood lampje van de optische uitgang brandt niet meer constant en alle overige drivers zijn geïnstalleerd. Nu vraag ik me af wat van de bovenstaande dingen wel werkt als je windows met behulp van bootcamp installeert.
Daarnaast heb ik veel verhalen gehoord dat de batterijduur van Windows verschrikkelijk is met bootcamp, wordt ongeveer gehalveerd. Is dat ook jullie ervaring? Met een schone windows haal ik zo rond de 5-6 uur normaal gebruik, niet echt minder dan met normaal gebruik van OS X.

Nu zit ik te twijfelen om toch weer OS X er op te gooien en zo klein mogelijk te houden, waarna ik toch alleen windows ga gebruiken. Welke van mijn problemen worden dan zo opgelost en beïnvloed dat dan mijn batterijduur?
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:54:38 #127
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_107813893
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Yepp, maar als je dat wil doen koop je beter een apple tv, heb je meer aan. Ik ga er van uit dat je al wel een router hebt
Een Apple TV moet je alleen aanzetten... Een Airport Express is er gewoon altijd en verbruikt minder stroom.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 10 februari 2012 @ 01:25:35 #128
104871 remlof
Europees federalist
pi_107815619
Dit vind ik dan wel weer een beetje slordig in Lion:

Copy/move, I am moving goddammit :')
pi_107815898
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:52 schreef Adames het volgende:
Na anderhalf jaar gekut te hebben met OS X op mijn 13" MBP 2010, heb ik alsnog maar windows geïnstalleerd. Omdat bootcamp raar deed en foutmeldingen gaf met herpartitioneren heb ik maar alles eraf gegooid, disk geformatteerd met MBR en clean Windows 7 er op gegooid. Nu heb ik toch wat problemen met de drivers ( :') )
Meeste werkt, alleen de eject button werkt niet (nu maar remapped naar f3), trackpad kent niks behalve linkermuisknop en linkermuisknop, lampjes van toetsenbord werken niet en helderheid van het scherm aanpassen aan de hand van knopjes werkt in eerste instantie niet (ook aangepast door remap van keys) en de lampjes van het keyboard werken niet.
Verder wel alles, iSight doet het gewoon goed, rood lampje van de optische uitgang brandt niet meer constant en alle overige drivers zijn geïnstalleerd. Nu vraag ik me af wat van de bovenstaande dingen wel werkt als je windows met behulp van bootcamp installeert.
Daarnaast heb ik veel verhalen gehoord dat de batterijduur van Windows verschrikkelijk is met bootcamp, wordt ongeveer gehalveerd. Is dat ook jullie ervaring? Met een schone windows haal ik zo rond de 5-6 uur normaal gebruik, niet echt minder dan met normaal gebruik van OS X.

Nu zit ik te twijfelen om toch weer OS X er op te gooien en zo klein mogelijk te houden, waarna ik toch alleen windows ga gebruiken. Welke van mijn problemen worden dan zo opgelost en beïnvloed dat dan mijn batterijduur?
Installeer gewoon OS X en dan Windows via Boot Camp, wat kan er misgaan?
pi_107829159
Wie vd fokkers gaan straks in de rij staan voor de opening van de nieuwe Applestore in AMS?

Ik niet want al die stores lijken op elkaar en deze dus ook en niks nieuws aan de horizon.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:08:01 #131
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_107830599
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:28 schreef Iwanius het volgende:
Wie vd fokkers gaan straks in de rij staan voor de opening van de nieuwe Applestore in AMS?

Ik niet want al die stores lijken op elkaar en deze dus ook en niks nieuws aan de horizon.
Alleen als ze gratis MBP's weg geven, niet dus. Ik zie ook eigenlijk geen reden dat er überhaupt een rij zal zijn, maar het volk zal mij wel weer teleurstellen :')
pi_107830694
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_107858887
Mijn moeder moet MIDI files afspelen, iemand ideeën voor een simpele app?
Immer.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:30:17 #135
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_107863234
MacBook Air gekocht. O+

Multitouch is echt heerlijk, alleen 1 vraagje: Is er een manier om systemwide (Finder, App Store) terug te gaan naar de vorige pagina met 2 vingers zoals me in bv Chrome wel lukt?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:43:29 #136
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_107863624
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
MacBook Air gekocht. O+

Multitouch is echt heerlijk, alleen 1 vraagje: Is er een manier om systemwide (Finder, App Store) terug te gaan naar de vorige pagina met 2 vingers zoals me in bv Chrome wel lukt?
3 vingers naar links (terug) of rechts (vooruit)? Daarmee werkt het bij mij in Finder sowieso. :)

Overigens kun je het instellen bij Instellingen -> Touchpad.

Ik moet er nog steeds achterkomen hoe je makkelijk naar volledige desktop kunt in Lion, met Snow Leopard kon dat wel gewoon maar nu krijg je nog steeds dat er vensters voorstaan...
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:50:36 #137
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_107863781
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:43 schreef Slickk het volgende:

[..]

3 vingers naar links (terug) of rechts (vooruit)? Daarmee werkt het bij mij in Finder sowieso. :)

Overigens kun je het instellen bij Instellingen -> Touchpad.

Ik moet er nog steeds achterkomen hoe je makkelijk naar volledige desktop kunt in Lion, met Snow Leopard kon dat wel gewoon maar nu krijg je nog steeds dat er vensters voorstaan...
Die heb ik op tussen schermvullende apps switchen staan. Dus dat wil niet.

Bureaublad 3 vingers + duim spreiden?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 17:05:39 #138
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_107864183
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:50 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Die heb ik op tussen schermvullende apps switchen staan. Dus dat wil niet.

Bureaublad 3 vingers + duim spreiden?
Kun je schermvullende apps switchen niet op '4-vingers vegen' doen? Die 3 vingers vooruit-achteruit gebruik ik ontzettend vaak, zoals je zelf al zegt in Finder, App Store, etc.

Bureaublad is dat inderdaad, maar dat is verdomd lastig. Mijn nagels komen dan op het touchpad en pas na 10x proberen is het gelukt. :') Voorheen was het 4 vingers omhoog of omlaag en dat zijn nu andere overzichts-dingen geworden.
pi_107864283
Vooruit-achteruit kan je gewoon naar twee vingers mappen.
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:07:50 #140
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_107876992
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:52 schreef Firenzo het volgende:
Mijn moeder moet MIDI files afspelen, iemand ideeën voor een simpele app?
Kan dat niet gewoon in QuikTime?
pi_107890823
Zat er over na te denken om toch maar een Macbook Pro te halen, aangezien ik mijn laptop al geruime tijd niet meer gebruik om te gamen en ik voor m'n opleiding veel beter af ben met een apple (o.a. voor fcp). Maar nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat er dit jaar weer een nieuwe versie uitkomt van de Pro. Met nieuwe processor en een andere harde schrijf ofzo.

Is hier al meer over bekend?

Edit: Hier heb ik meer info gevonden.

http://www.macrumors.com/(...)or-in-2012-redesign/

Er is daar echter ook een hoop kritiek...

[ Bericht 27% gewijzigd door Tobi-wan op 12-02-2012 14:22:48 ]
  zondag 12 februari 2012 @ 20:23:54 #142
178444 DenS
Crientj <3
pi_107904492
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Zat er over na te denken om toch maar een Macbook Pro te halen, aangezien ik mijn laptop al geruime tijd niet meer gebruik om te gamen en ik voor m'n opleiding veel beter af ben met een apple (o.a. voor fcp). Maar nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat er dit jaar weer een nieuwe versie uitkomt van de Pro. Met nieuwe processor en een andere harde schrijf ofzo.

Is hier al meer over bekend?

Edit: Hier heb ik meer info gevonden.

http://www.macrumors.com/(...)or-in-2012-redesign/

Er is daar echter ook een hoop kritiek...
Lijkt er dus op dat de MBP gaat verdwijnen en de MBA een 15 en 17 inch bij krijgt. Kortom, heb je een cd/dvd speler nodig? Dan weet je het antwoord al :)
  zondag 12 februari 2012 @ 20:47:56 #143
53267 TC03
pi_107905806
Als je een ingebouwde CD/DVD-speler nodig hebt moet je je bedenken of je je leven niet moet gaan veranderen en wat meer met je tijd mee moet gaan. DVD's, CD's, blu-ray, het is allemaal achterhaald en onnodig. Ik hoop dat Apple die dingen nog liever vandaag dan morgen eruit haalt.
  zondag 12 februari 2012 @ 20:51:15 #144
178444 DenS
Crientj <3
pi_107906016
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:47 schreef TC03 het volgende:
Als je een ingebouwde CD/DVD-speler nodig hebt moet je je bedenken of je je leven niet moet gaan veranderen en wat meer met je tijd mee moet gaan. DVD's, CD's, blu-ray, het is allemaal achterhaald en onnodig. Ik hoop dat Apple die dingen nog liever vandaag dan morgen eruit haalt.
Je kunt het nodig hebben voor eventuele presentaties die je zelf brand of moet presenteren. Ik spreek uit ervaring...
  zondag 12 februari 2012 @ 20:58:30 #145
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_107906433
Dat is echt een extreem randgeval. Waar moest je dan in godsnaam mee presenteren als er geen usb-stick in kon?
  zondag 12 februari 2012 @ 21:25:40 #146
53267 TC03
pi_107908306
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:51 schreef DenS het volgende:

[..]

Je kunt het nodig hebben voor eventuele presentaties die je zelf brand of moet presenteren. Ik spreek uit ervaring...
USB-stick, Dropbox.

Seriously, alle situaties waarin een DVD-speler een must is zijn situaties waarin je met techniek werkt die nog net zo werkt als in 1995 (pre-internet)... Daar ga je je dure MacBook toch niet op aanpassen?

Doe mij maar een lichte, dunne laptop met goede accuduur met zo min mogelijk nutteloze apparaten. :Y
  zondag 12 februari 2012 @ 22:03:51 #147
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_107910817
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:47 schreef TC03 het volgende:
Vandaar dat de geruchten, die steeds sterker worden, er zijn dat de MBP lijn geupdate wordt en eigenlijk veranderen in een groot uitgevallen MBAir (15" en 17", zoals eerder gezegd).

DVD-speler heb ik ook 3x in 2 jaar gebruikt en dat was eigenlijk niet eens nodig maar op dat moment iets sneller.
pi_107913323
Ik gebruik eigenlijk alleen CD/DVD's wanneer ik te lui ben om iets met een usb stick over te zetten. :')

Voor de rest heb ik internet.
  FOK!fotograaf zondag 12 februari 2012 @ 23:23:52 #149
159915 -Menn0-
MNO
pi_107915670

De hell is dit nou weer? Doe een update van apple en opeens krijg ik deze melding als ik de app store in wil...
,,/
  maandag 13 februari 2012 @ 09:25:24 #150
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_107921279
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 23:23 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]

De hell is dit nou weer? Doe een update van apple en opeens krijg ik deze melding als ik de app store in wil...
Ik had ook gezeur met me apple ID. Moest opnieuw instellen....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_107927982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:52 schreef Adames het volgende:

Wacht even: Je hebt een MBP 13 inch en je draait Windows omdat je schijnbaar problemen hebt met OSX? :|W

Dus het meest logische en makkelijkste OS geeft jouw problemen terwijl 99% vd wereld nooit problemen met OSX op een Mac heeft? |:(

Laat maar..
pi_107938666
Ik heb een App gekocht in de Mac App store, echter voldoet deze niet aan mijn verwachtingen...

kan ik nog mijn geld terugkrijgen?
pi_107939557
quote:
19s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik heb een App gekocht in de Mac App store, echter voldoet deze niet aan mijn verwachtingen...

kan ik nog mijn geld terugkrijgen?
Ja gewoon ff klaagmailtje sturen naar iTunes
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:43:41 #154
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_107958605
Ik host mijn volledige mp3 collectie op mijn mac mini, wil deze echter op een externe schijf gaan hosten. iTunes doet het beheer van al mijn mp3's, ik sleep het erin en laat de mappenstructuur volledig aan Apple over.

Hoe kan ik nu mijn volledige bibliotheek het beste verplaatsen? Een kopie van de files is natuurlijk geen probleem, maar ik heb er eigenlijk geen beeld bij hoe ik iTunes ga uitleggen dat ik het hele zwikkie wil verplaatsen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_107958791
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:43 schreef XL het volgende:
Ik host mijn volledige mp3 collectie op mijn mac mini, wil deze echter op een externe schijf gaan hosten. iTunes doet het beheer van al mijn mp3's, ik sleep het erin en laat de mappenstructuur volledig aan Apple over.

Hoe kan ik nu mijn volledige bibliotheek het beste verplaatsen? Een kopie van de files is natuurlijk geen probleem, maar ik heb er eigenlijk geen beeld bij hoe ik iTunes ga uitleggen dat ik het hele zwikkie wil verplaatsen.
In iTunes-instellingen de map van iTunes aanpassen en daar aangeven dat iTunes dat moet onderhouden (weet ff de term niet die daar gebruikt wordt). Dan verzamelt iTunes zelf de bibliotheek in die map.

Zie ook http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301748-nl
pi_107958793
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 08:43 schreef XL het volgende:

Als je gewoon je map "iTunes" in zijn geheel (inclusief iTunes Library.itl) verplaatst naar een nieuwe map iTunes op de nieuwe schijf dan gaat dat volledig automatisch ^O^

Of inderdaad bovenstaande advies van Roel_Jewel (mocht ik de vraag verkeerd begrepen hebben)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  FOK!fotograaf dinsdag 14 februari 2012 @ 18:13:22 #158
159915 -Menn0-
MNO
pi_107976359
Dafuq?! :?

Wat is dat nou weer voor raar email adres?! Nog nooit van gehoord. Ondertussen werkt mijn eigen Apple ID niet op m'n MacBook Pro maar wel op m'n iPhone.. :?
,,/
pi_107980541
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 18:13 schreef -Menn0- het volgende:

[ afbeelding ]

Wat is dat nou weer voor raar email adres?! Nog nooit van gehoord. Ondertussen werkt mijn eigen Apple ID niet op m'n MacBook Pro maar wel op m'n iPhone.. :?
Waarschijnlijk een heb je een programma op je mac dat oorspronkelijk met dat account is aangeschaft.
pi_107983662
Sinds een paar dagen is Safari/Firefox echt beroerd traag, Youtube filmpjes laden maar half enzo. Als ik met nieuwsgroepen of torrents download heb ik wel de maximale snelheid. Het ligt echt aan de browser blijkbaar? Iemand een idee?
pi_107984706
Mischien niet het juiste topic hiervoor maar ik ben nieuw in OSX land met een MBA 13" en het is echt een toppertje.

Daarom ben ik op zoek naar een goed programma om een backup te maken van bepaalde mappen op mijn synology nas, ik gebruikte hier vroeger op windows syncback voor waarbij je aardig wat opties hebt.

Ik wil daarnaast mijn huidige backup die ik heb bewaren, van overal kunnen benaderen en gebruiken als doelmap voor de windows backup dus ik denk dat time machine geen goede oplossing voor mij is.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2012 @ 08:02:38 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_107996291
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Jahr00n het volgende:
Sinds een paar dagen is Safari/Firefox echt beroerd traag, Youtube filmpjes laden maar half enzo. Als ik met nieuwsgroepen of torrents download heb ik wel de maximale snelheid. Het ligt echt aan de browser blijkbaar? Iemand een idee?
klinkt meer als een dns probleem. stel eens een andere dns server in in je router.
  woensdag 15 februari 2012 @ 08:57:09 #163
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_107996867
quote:

[ afbeelding ]

Klinkt als malware die jouw pc gebruikt om shit aan te schaffen met een creditcard van iemand anders?
*aluhoedje opzet.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_107997517
quote:

[ afbeelding ]

Toevallig gepirate App Store-software op je Mac staan? :)
pi_108000949
quote:

[ afbeelding ]

Piraatje ;)
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:51:33 #166
104871 remlof
Europees federalist
pi_108001061
quote:

[ afbeelding ]

Effe googlen hè? http://www.google.com/sea(...)q=asdfff2011@mail.ru
pi_108004922
quote:

[ afbeelding ]

illegaal appje?
pi_108006490
Gelukkig dat niet 54789 mensen dezelfde reactie geven :')
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:44:43 #169
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_108006509
quote:
Lelijk zeg die 3 logo's rechts. Of is dat in de trant van de drie 'x' van Amsterdam?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_108006744
quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Lelijk zeg die 3 logo's rechts. Of is dat in de trant van de drie 'x' van Amsterdam?
lijkt me wel

neem aan dat dit er ook af gaat straks :) lelijk rood/oranje
pi_108008659
quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Inderdaad die 3 X ja.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:42:10 #172
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_108008855
Ugh. Zet er dan gewoon 3 'x' neer of één keer het Apple logo.
pi_108009015
quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ugh. Zet er dan gewoon 3 'x' neer of één keer het Apple logo.
quote:
Orange is the national color of the Netherlands, while the three vertically-stacked Apple logos are a play on the three crosses found in Amsterdam's coat of arms and which are popularly used to represent the city.
Toch tof dat Apple hierop inspeelt?

Er wordt overigens op heel internet gezeurd dat niet het de 'less is more' is die men van Apple gewend is. :')
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:54:06 #174
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_108009307
Nee, vind ik onzin. Maar goed, wie ben ik.
pi_108009352
Ze hebben altijd wel toffe decoratie bij nieuwe stores:

woensdag 15 februari 2012 @ 15:55:55 #176
104871 remlof
Europees federalist
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:56:10 #177
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108009392
Ik vind die Applefappers die klaarkomen op foto's van een 'nog te openen' Applestore wel een beeetje triest hoor.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:58:50 #178
104871 remlof
Europees federalist
pi_108009522
Dit is nog triester:

pi_108009566
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:58 schreef remlof het volgende:
Dit is nog triester:

[ afbeelding ]
Haha
pi_108009633
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 02:08 schreef drbarisart het volgende:

[..]

Installeer gewoon OS X en dan Windows via Boot Camp, wat kan er misgaan?
Dat lukte dus niet, hij kon bij de manager de schijf niet splitsen. Windows zonder boot camp er op gezet, maar dat is blijkbaar niet te doen, de drivers willen dan opeens niet werken (of zijn niet te installeren zonder de wizard van Apple). Uiteindelijk toch weer Snow Leopard er op gezet en direct weer BC manager gedaan, weer dezelfde foutmelding dat het de schijf niet kon splitsen, maar na aantal keer proberen en elke mogelijke taak afsluiten ging het alsnog.

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:37 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Wacht even: Je hebt een MBP 13 inch en je draait Windows omdat je schijnbaar problemen hebt met OSX? :|W

Dus het meest logische en makkelijkste OS geeft jouw problemen terwijl 99% vd wereld nooit problemen met OSX op een Mac heeft? |:(

Laat maar..
Ik ben inderdaad niet kapot van OS X, al is het voor een laptop wel een leuk OS. Niet zozeer het OS zelf werd uiteindelijk vervelend, maar het mindere aanbod aan applicaties. Ik kon voor mijn studie veel te vaak programma's niet uitvoeren met mijn Macbook en sommige programma's als office (zowel iWork als MS Office) zijn toch duidelijk wat minder dan MS Office op Windows.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')