Volgens mij alleen mogelijk met een programma ($25) als Airfoil.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met zo'n Airport express? Het lijkt me wel wat om gewoon muziek af te spelen via dat ding. Vroeg me eigenlijk af of dat ding alleen kan afspelen met iTunes? Ik wil eigenlijk mijn Windows PC Spotify laten spelen via dat ding, mijn iPad Soundcloud, mijn iPod functie op mijn iPhone en mijn andere Windows PC winamp of Youtube. Als dat allemaal kan vind ik 80 euro wel prima.
Dit inderdaad met airfoil! Vind 25 teveel voor airfoil ol dit moment dus even gepiratequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Yepp, maar als je dat wil doen koop je beter een apple tv, heb je meer aan. Ik ga er van uit dat je al wel een router hebt
het kan idd met airfoil, maar de iphone spotify app ondersteunt het standaard uitvoer met airplayquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met zo'n Airport express? Het lijkt me wel wat om gewoon muziek af te spelen via dat ding. Vroeg me eigenlijk af of dat ding alleen kan afspelen met iTunes? Ik wil eigenlijk mijn Windows PC Spotify laten spelen via dat ding, mijn iPad Soundcloud, mijn iPod functie op mijn iPhone en mijn andere Windows PC winamp of Youtube. Als dat allemaal kan vind ik 80 euro wel prima.
Apple TV kun je ook speakers op aansluiten en verder vanaf verschillende apparaten muziek naar toe sturen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Yepp, maar als je dat wil doen koop je beter een apple tv, heb je meer aan. Ik ga er van uit dat je al wel een router hebt
Hmm oké, dan zat ik daar fout, sorryquote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee, nee, dubbel nee. Ten eerste niet fabrieksgarantie, maar de verkoper is je verplicht een deugdelijk product te leveren. Ten tweede is de duur niet beperkt tot 2 jaar.
http://www.consuwijzer.nl(...)tieperiode_in_Europa
Echt niet!quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hij heeft een optische geluids uitgang en hdmi natuurlijk. Dus als je er een receiver tussen gooit ben je klaar![]()
Heb je gelijk een mediaplayer
Plaatje komt uit 2010quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:18 schreef ScarFace- het volgende:
[ afbeelding ]
Betalen zul je
(nieuwe Mac Pro's)
Nee jij nietquote:
Ik heb het opgegeven, niet meer geprobeerd sindsdien. Kansloos projectquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Nee jij niethahaha werkt het nog steeds niet ? Hahaha gawddd .. Volgende keer als k in d ebuurt van utrecht ben kom ik echt langs!
Hoe werkt dat, wat moet je ertussen zetten? Ik zit er enigszins over te denken een AppleTV te kopen namelijk. Mediaplayer spreekt me erg aan, gewoon om rauwe dvd bestanden af te spelen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hij heeft een optische geluids uitgang en hdmi natuurlijk. Dus als je er een receiver tussen gooit ben je klaar![]()
Heb je gelijk een mediaplayer
Late 2009 model met een memory upgrade van 2 gb.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:35 schreef JochemP het volgende:
Iemand ervaring met Leapp.nl?
http://leapp.nl/macbooks/apple-macbook-2.html
Mijn oog is gevallen op dit model. Mooie prijs, 1 jaar garantie, 4GB geheugen. Hoe outdated is dit ding vandaag de dag?
Pennetjes zien er niet uit alsof ze blijven haken. Zojuist een andere lader geprobeerd, die doet het wel gewoon.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Soms zitten die pennetjes vast in de connector door vuil en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |