op de 4 ook hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Welke heb je dan? Want op de 4s kan je dit wel instellen namelijk
-> FB-topic als je het er verder over wil hebbenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Lijkt mij wel. Ik zie echter serieus niet in hoe 2 opmerkingen alla 'die belachelijke winst van Apple komt omdat de kopers ervan te veel betalen' (wat gewoon een feit is) en 'dat het wel heel belangrijk is dat je router een design heeft omdat het nu eenmaal erg belangrijk is dat je gangkast mooi van binnen is' (ik koop nml ook alleen design-schakelkasten en design watermeters) afzeiken is.
Ik ben absoluut geen apple fan. maar zo'n ding is compact en handig in te stellen!quote:Op zondag 5 februari 2012 13:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmn voor de echte apple fans dus haha Kan ik ook met mn netgear ..
Dat kopers "te veel" betalen is een mening, geen feit.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Lijkt mij wel. Ik zie echter serieus niet in hoe 2 opmerkingen alla 'die belachelijke winst van Apple komt omdat de kopers ervan te veel betalen' (wat gewoon een feit is) en 'dat het wel heel belangrijk is dat je router een design heeft omdat het nu eenmaal erg belangrijk is dat je gangkast mooi van binnen is' (ik koop nml ook alleen design-schakelkasten en design watermeters) afzeiken is.
mobielquote:
een hele 82 euro en dan beter voor de nieuwe gaanquote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef DenS het volgende:
Haaaaat aan twijfel!
2 opties. Een nieuwe Macbook 13inch (late 2011) bij de Media Markt voor 1081 (Studentenkorting) met daarbij dus 2 jaar garantie ipv 1.
Of via een APR een early 2011 model voor 999 euro, met 1 jaar garantie... Help me!
In Nederland heb je altijd 2 jaar fabrieksgarantie, laat je niet wijsmaken door die praatjes van de Media Markt.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef DenS het volgende:
Haaaaat aan twijfel!
2 opties. Een nieuwe Macbook 13inch (late 2011) bij de Media Markt voor 1081 (Studentenkorting) met daarbij dus 2 jaar garantie ipv 1.
Of via een APR een early 2011 model voor 999 euro, met 1 jaar garantie... Help me!
Alleen de CPU is van 2,3 naar 2,4ghz gegaan als ik me niet vergis. Weet niet of dat nou een hele boel uitmaakt...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Slickk het volgende:
[..]
In Nederland heb je altijd 2 jaar fabrieksgarantie, laat je niet wijsmaken door die praatjes van de Media Markt.
Je kunt beter naar de verschillen kijken tussen late 2011 en early 2011 en daar je keuze op baseren.
Nee, nee, dubbel nee. Ten eerste niet fabrieksgarantie, maar de verkoper is je verplicht een deugdelijk product te leveren. Ten tweede is de duur niet beperkt tot 2 jaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Slickk het volgende:
[..]
In Nederland heb je altijd 2 jaar fabrieksgarantie,
Kloptquote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee, nee, dubbel nee. Ten eerste niet fabrieksgarantie, maar de verkoper is je verplicht een deugdelijk product te leveren. Ten tweede is de duur niet beperkt tot 2 jaar.
http://www.consuwijzer.nl(...)tieperiode_in_Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |