Yes, dat klopt. Thuis zal die waarschijnlijk weinig aan staanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:58 schreef LompeHork het volgende:
Persoonlijk zou ik dan voor de 13" variant gaan, vooral omdat je veel reist en hem niet als desktopvervanger gaat gebruiken (toch?)
nou hier de 13" gekregen, had liever de 15 of 17quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:58 schreef LompeHork het volgende:
Persoonlijk zou ik dan voor de 13" variant gaan, vooral omdat je veel reist en hem niet als desktopvervanger gaat gebruiken (toch?)
Waarom geen 13" MacBook air?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:57 schreef DenS het volgende:
Vandaag gekeken voor een Macbook Pro. Heb op dit moment zelf al een imac, maar zoek dus ook iets voor onderweg en op school. Zit alleen te twijfelen tussen 13 of 15inch...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
The Verge heeft het uitgezocht:
http://www.theverge.com/2(...)e-iphone-theft-issue
Dit snap ik niet. Wat maakt het deactiveren van de simkaart nou uit? De simkaart is toch allang uit 'the spy'. Ze zullen zodoende nog steeds mee kunnen lezen. En wat betekent 'reactivate with your phone number'?quote:Therefore, if you're the Victim, your best bet is to perform a remote wipe and then immediately deactivate the old SIM card — after our own test, we've confirmed that this method will invalidate the old SIM, clear the phone, and prevent it from being reactivated with your phone number.
Wat zijn daar de voordelen van? Mis je de cd speler?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarom geen 13" MacBook air?
Voordelen: dun, licht, scherm met hogere resolutie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef DenS het volgende:
[..]
Wat zijn daar de voordelen van? Mis je de cd speler?
Hm, nog maar om over te twijfelen dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voordelen: dun, licht, scherm met hogere resolutie.
DVD-speler missen: waarvoor? Ik zelf heb bijv. al jaren geen DVD in mijn laptop gedaan, ik zou gewoon niet weten waar ik het nodig voor zou hebben.
Vergeet de SSD niet: alles start veel sneller op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voordelen: dun, licht, scherm met hogere resolutie.
DVD-speler missen: waarvoor? Ik zelf heb bijv. al jaren geen DVD in mijn laptop gedaan, ik zou gewoon niet weten waar ik het nodig voor zou hebben.
Oh ja, dat is het allergrootste voordeel eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Vergeet de SSD niet: alles start veel sneller op.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Dit snap ik niet. Wat maakt het deactiveren van de simkaart nou uit? De simkaart is toch allang uit 'the spy'. Ze zullen zodoende nog steeds mee kunnen lezen. En wat betekent 'reactivate with your phone number'?
quote:When we remote wiped the Victim's iPhone, iMessages was disabled, but only when the SIM was removed. If the SIM is still in the phone, as may be the case in a scenario where the phone is stolen, iMessages can still be reactivated, but only if that SIM is still valid.
Hoe post je dit dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:47 schreef FUFR het volgende:
Heb hier geen internet anders zou ik de melding showen ..
Welke heb je dan? Want op de 4s kan je dit wel instellen namelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef Renesite het volgende:
Mis alleen EEN ding...
Een ledje wanneer er een berichtje is of zo... Nu moet ik te vaak ff op het scherm kijken en zo.
Ik kan mijn huidige draadloosnetwerk uitbreiden en ik kan mijn printer draadloos maken! Daarvoor gebruik ik m (wel in een windows omgeving)quote:Op zondag 5 februari 2012 12:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat ist voordel ten opzichte van een normale router ?
Maar die is niet WIT en er staat geen APPLE logo op.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmn voor de echte apple fans dus haha Kan ik ook met mn netgear ..
Compact, AirPlay, mooi design en makkelijk te configureren.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat ist voordel ten opzichte van een normale router ?
op de 4 ook hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Welke heb je dan? Want op de 4s kan je dit wel instellen namelijk
-> FB-topic als je het er verder over wil hebbenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Lijkt mij wel. Ik zie echter serieus niet in hoe 2 opmerkingen alla 'die belachelijke winst van Apple komt omdat de kopers ervan te veel betalen' (wat gewoon een feit is) en 'dat het wel heel belangrijk is dat je router een design heeft omdat het nu eenmaal erg belangrijk is dat je gangkast mooi van binnen is' (ik koop nml ook alleen design-schakelkasten en design watermeters) afzeiken is.
Ik ben absoluut geen apple fan. maar zo'n ding is compact en handig in te stellen!quote:Op zondag 5 februari 2012 13:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmn voor de echte apple fans dus haha Kan ik ook met mn netgear ..
Dat kopers "te veel" betalen is een mening, geen feit.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Lijkt mij wel. Ik zie echter serieus niet in hoe 2 opmerkingen alla 'die belachelijke winst van Apple komt omdat de kopers ervan te veel betalen' (wat gewoon een feit is) en 'dat het wel heel belangrijk is dat je router een design heeft omdat het nu eenmaal erg belangrijk is dat je gangkast mooi van binnen is' (ik koop nml ook alleen design-schakelkasten en design watermeters) afzeiken is.
mobielquote:
een hele 82 euro en dan beter voor de nieuwe gaanquote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef DenS het volgende:
Haaaaat aan twijfel!
2 opties. Een nieuwe Macbook 13inch (late 2011) bij de Media Markt voor 1081 (Studentenkorting) met daarbij dus 2 jaar garantie ipv 1.
Of via een APR een early 2011 model voor 999 euro, met 1 jaar garantie... Help me!
In Nederland heb je altijd 2 jaar fabrieksgarantie, laat je niet wijsmaken door die praatjes van de Media Markt.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef DenS het volgende:
Haaaaat aan twijfel!
2 opties. Een nieuwe Macbook 13inch (late 2011) bij de Media Markt voor 1081 (Studentenkorting) met daarbij dus 2 jaar garantie ipv 1.
Of via een APR een early 2011 model voor 999 euro, met 1 jaar garantie... Help me!
Alleen de CPU is van 2,3 naar 2,4ghz gegaan als ik me niet vergis. Weet niet of dat nou een hele boel uitmaakt...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Slickk het volgende:
[..]
In Nederland heb je altijd 2 jaar fabrieksgarantie, laat je niet wijsmaken door die praatjes van de Media Markt.
Je kunt beter naar de verschillen kijken tussen late 2011 en early 2011 en daar je keuze op baseren.
Nee, nee, dubbel nee. Ten eerste niet fabrieksgarantie, maar de verkoper is je verplicht een deugdelijk product te leveren. Ten tweede is de duur niet beperkt tot 2 jaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Slickk het volgende:
[..]
In Nederland heb je altijd 2 jaar fabrieksgarantie,
Kloptquote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee, nee, dubbel nee. Ten eerste niet fabrieksgarantie, maar de verkoper is je verplicht een deugdelijk product te leveren. Ten tweede is de duur niet beperkt tot 2 jaar.
http://www.consuwijzer.nl(...)tieperiode_in_Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |