Een Apple TV moet je alleen aanzetten... Een Airport Express is er gewoon altijd en verbruikt minder stroom.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Yepp, maar als je dat wil doen koop je beter een apple tv, heb je meer aan. Ik ga er van uit dat je al wel een router hebt
Installeer gewoon OS X en dan Windows via Boot Camp, wat kan er misgaan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:52 schreef Adames het volgende:
Na anderhalf jaar gekut te hebben met OS X op mijn 13" MBP 2010, heb ik alsnog maar windows geïnstalleerd. Omdat bootcamp raar deed en foutmeldingen gaf met herpartitioneren heb ik maar alles eraf gegooid, disk geformatteerd met MBR en clean Windows 7 er op gegooid. Nu heb ik toch wat problemen met de drivers ()
Meeste werkt, alleen de eject button werkt niet (nu maar remapped naar f3), trackpad kent niks behalve linkermuisknop en linkermuisknop, lampjes van toetsenbord werken niet en helderheid van het scherm aanpassen aan de hand van knopjes werkt in eerste instantie niet (ook aangepast door remap van keys) en de lampjes van het keyboard werken niet.
Verder wel alles, iSight doet het gewoon goed, rood lampje van de optische uitgang brandt niet meer constant en alle overige drivers zijn geïnstalleerd. Nu vraag ik me af wat van de bovenstaande dingen wel werkt als je windows met behulp van bootcamp installeert.
Daarnaast heb ik veel verhalen gehoord dat de batterijduur van Windows verschrikkelijk is met bootcamp, wordt ongeveer gehalveerd. Is dat ook jullie ervaring? Met een schone windows haal ik zo rond de 5-6 uur normaal gebruik, niet echt minder dan met normaal gebruik van OS X.
Nu zit ik te twijfelen om toch weer OS X er op te gooien en zo klein mogelijk te houden, waarna ik toch alleen windows ga gebruiken. Welke van mijn problemen worden dan zo opgelost en beïnvloed dat dan mijn batterijduur?
Alleen als ze gratis MBP's weg geven, niet dus. Ik zie ook eigenlijk geen reden dat er überhaupt een rij zal zijn, maar het volk zal mij wel weer teleurstellenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:28 schreef Iwanius het volgende:
Wie vd fokkers gaan straks in de rij staan voor de opening van de nieuwe Applestore in AMS?
Ik niet want al die stores lijken op elkaar en deze dus ook en niks nieuws aan de horizon.
3 vingers naar links (terug) of rechts (vooruit)? Daarmee werkt het bij mij in Finder sowieso.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
MacBook Air gekocht.
Multitouch is echt heerlijk, alleen 1 vraagje: Is er een manier om systemwide (Finder, App Store) terug te gaan naar de vorige pagina met 2 vingers zoals me in bv Chrome wel lukt?
Die heb ik op tussen schermvullende apps switchen staan. Dus dat wil niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:43 schreef Slickk het volgende:
[..]
3 vingers naar links (terug) of rechts (vooruit)? Daarmee werkt het bij mij in Finder sowieso.
Overigens kun je het instellen bij Instellingen -> Touchpad.
Ik moet er nog steeds achterkomen hoe je makkelijk naar volledige desktop kunt in Lion, met Snow Leopard kon dat wel gewoon maar nu krijg je nog steeds dat er vensters voorstaan...
Kun je schermvullende apps switchen niet op '4-vingers vegen' doen? Die 3 vingers vooruit-achteruit gebruik ik ontzettend vaak, zoals je zelf al zegt in Finder, App Store, etc.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die heb ik op tussen schermvullende apps switchen staan. Dus dat wil niet.
Bureaublad 3 vingers + duim spreiden?
Kan dat niet gewoon in QuikTime?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:52 schreef Firenzo het volgende:
Mijn moeder moet MIDI files afspelen, iemand ideeën voor een simpele app?
Lijkt er dus op dat de MBP gaat verdwijnen en de MBA een 15 en 17 inch bij krijgt. Kortom, heb je een cd/dvd speler nodig? Dan weet je het antwoord alquote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Zat er over na te denken om toch maar een Macbook Pro te halen, aangezien ik mijn laptop al geruime tijd niet meer gebruik om te gamen en ik voor m'n opleiding veel beter af ben met een apple (o.a. voor fcp). Maar nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat er dit jaar weer een nieuwe versie uitkomt van de Pro. Met nieuwe processor en een andere harde schrijf ofzo.
Is hier al meer over bekend?
Edit: Hier heb ik meer info gevonden.
http://www.macrumors.com/(...)or-in-2012-redesign/
Er is daar echter ook een hoop kritiek...
Je kunt het nodig hebben voor eventuele presentaties die je zelf brand of moet presenteren. Ik spreek uit ervaring...quote:Op zondag 12 februari 2012 20:47 schreef TC03 het volgende:
Als je een ingebouwde CD/DVD-speler nodig hebt moet je je bedenken of je je leven niet moet gaan veranderen en wat meer met je tijd mee moet gaan. DVD's, CD's, blu-ray, het is allemaal achterhaald en onnodig. Ik hoop dat Apple die dingen nog liever vandaag dan morgen eruit haalt.
USB-stick, Dropbox.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:51 schreef DenS het volgende:
[..]
Je kunt het nodig hebben voor eventuele presentaties die je zelf brand of moet presenteren. Ik spreek uit ervaring...
Vandaar dat de geruchten, die steeds sterker worden, er zijn dat de MBP lijn geupdate wordt en eigenlijk veranderen in een groot uitgevallen MBAir (15" en 17", zoals eerder gezegd).quote:Op zondag 12 februari 2012 20:47 schreef TC03 het volgende:
Als je een ingebouwde CD/DVD-speler nodig hebt moet je je bedenken of je je leven niet moet gaan veranderen en wat meer met je tijd mee moet gaan. DVD's, CD's, blu-ray, het is allemaal achterhaald en onnodig. Ik hoop dat Apple die dingen nog liever vandaag dan morgen eruit haalt.
Ik had ook gezeur met me apple ID. Moest opnieuw instellen....quote:Op zondag 12 februari 2012 23:23 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
De hell is dit nou weer? Doe een update van apple en opeens krijg ik deze melding als ik de app store in wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |