Nog even rust geven dan, maar fijn dat het al beter gaatquote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
lief dat je't vraagt. Tot gisterenmiddag heeft het inderdaad erg veel pijn gedaan, maar nu is de pijn helemaal weg
(Ok, niet helemaal, er zijn nog een aantal bewegingen die een flinke pijnscheut veroorzaken omdat de pees daarbij over het polsgewricht 'floept', maar dat mag de pret niet drukken)
ben je daar niet te oud voor ?quote:
Ik en rust? Dat is net zoiets als een Fransoos en Engels spreken. Dat gaat niet samen. Ik mocht eigenlijk vanmiddag niets met mijn linkerhand doen, maar ik stond gisteravond al weer leuk de wasmachine te vullen enzo.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nog even rust geven dan, maar fijn dat het al beter gaat
Oh dan ben je net als ikquote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik en rust? Dat is net zoiets als een Fransoos en Engels spreken. Dat gaat niet samen. Ik mocht eigenlijk vanmiddag niets met mijn linkerhand doen, maar ik stond gisteravond al weer leuk de wasmachine te vullen enzo.
Nee, mijn hand niet gebruiken kan ik niet
tot zooooquote:
Heb ik iets gemist..quote:
Geen idee, dan heb ik het ook gemist.quote:
Klinkt als dat je die al getraind hebt, meer schaatsen dusquote:Op maandag 6 februari 2012 07:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lot hoe heet trouwens dat spiertje/peesje vanaf dat buitenbotje van je voet omhoog en hoe train je die? Mijn linker schaatsrechthoudspier is veel te slap blijkbaar want heb nu spierpijn in dat stomme ding
Ja maar buiten het schaatsseizoen zeg maar. Het lijkt de fibularis te zijn als ik de plaatjes zo zie, misschien moet ik maar eens mijn kuiten gaan trainen, dan pak je die zo te zien ook mee...quote:Op maandag 6 februari 2012 07:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt als dat je die al getraind hebt, meer schaatsen dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volledige rondjes draaien als je fietst dan? Dus duwen en trekken aan het pedaal. De meeste mensen duwen alleen maar, waardoor je die achterkant nauwelijks gebruikt. En dan niet trekken aan je enkel, dat lijkt me nooit goed. Overbelasting en zulcks.quote:Op maandag 6 februari 2012 07:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja maar buiten het schaatsseizoen zeg maar. Het lijkt de fibularis te zijn als ik de plaatjes zo zie, misschien moet ik maar eens mijn kuiten gaan trainen, dan pak je die zo te zien ook mee...
quote:
Was je jarig? Nog gefeliciteerd danquote:Op maandag 6 februari 2012 08:51 schreef Kn0x het volgende:
Heerlijk wakker geworden.
Roda JC verloren.
Patriots verloren.
Slechte training gehad.
Wel verjaardagsfeest gevierd zaterdag
Iedereen was al weg om 01.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |