wrongquote:
JAWHOL!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:06 schreef Wessiej het volgende:
tss, nu ik er niet meer zit is het kut!Jij hebt geen afscheids item gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Ford Focus RS is wel bruut
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:08 schreef Wessiej het volgende:
Klopt, aan het einde lag ik ergens in een ziekenhuis op een operatietafel, ging nie zo lekker
Inderdaad, dat heb ik ook wel verdiend na mijn eerste schaatsavontuur van het jaarquote:
Gvd!quote:
Jij wel hoor, ik ga vanavond niet snacken heb ik besloten. Morgen weer een dag. Nu lekker douchen en Harry Potter lezen in bedquote:
Lol!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef SummerBreeze het volgende:
shar, leuk voor bij je t-shirt:
[ afbeelding ]
lief dat je't vraagt. Tot gisterenmiddag heeft het inderdaad erg veel pijn gedaan, maar nu is de pijn helemaal wegquote:Op zondag 5 februari 2012 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
SB hoe gaat het nu met de prik enzeu? Nog steeds zoveel pijn?
je weet dat er een pedo bear op staat he ?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef SummerBreeze het volgende:
shar, leuk voor bij je t-shirt:
[ afbeelding ]
Verrek, nog niet eens gezien. Pas toen ik mijn beeldscherm een beetje kantelde zag ik 'mquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je weet dat er een pedo bear op staat he ?
pedo bear in bedquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je weet dat er een pedo bear op staat he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |