SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Ah sterkte babe, hopelijk gaan die dagen lekker snel voorbijquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik as gisteren al trots op mezelf dat ik al 15 min na het begin van de film met SD mee hebt zitten kijken (was dan ook een erg goede film. Ik kan iedereen Bronson aanraden) maaar nu ben ik nog trotser. Voor het eerst in twee jaar tijd heb ik weer eens een film vaan begin tot eind gezien zonder in de bios te zitten.
En ik ben nerveus voor morgen. Dan gaat de huisarts en prik met een of ander goedje in de pees van mijn duim steken. En dan mag ik mijn linkerhand 48 uur niet gebruiken.
Twee hele dagen SC niet zelf uit bed halen
Twee hele dagen SC niet de fles geven terwijl ze op mijn arm ligt
Twee hele dagen geen luiers verschonen
Dank je welquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ah sterkte babe, hopelijk gaan die dagen lekker snel voorbij
Ik ga slapen liefjons![]()
Moguh en succesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bleh, maar een paar uurtje geslapen en zenuwachtig voor mijn eerste beoordeling vandaag --> misselijk!
eat all the yellow sno-conesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:46 schreef GameBabe het volgende:
Succes SB!
Zullen we vanaaf allemaal thuiskomen of wordt het een sneeuw drama
Mensen die altijd met het OV gaan en er dus zelf geen last van hebben en dan klagen over andere mensen die er wel daadwerkelijk last van hebbenquote:
meisjesquote:
Duidelijk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Ach boeie die sneeuw.. files zijn inderdaad irritant, maar dan heb je een legitieme reden om sluiproutes te nemen. Die worden slecht gestrooid en dan kun je lekker handrembochtjes maken met je zomerbandjes![]()
![]()
Wait whut?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef koei het volgende:
[..]
Mensen die altijd met het OV gaan en er dus zelf geen last van hebben en dan klagen over andere mensen die er wel daadwerkelijk last van hebbenTotdat het zo hard sneeuwt dat het OV niet rijdt en zij helemaal nergens meer komen en je uiteindelijk twee man personeel hebt ipv de twaalf volgens planning.
De sneeuw zelf maakt me overigens niet zoveel uit, maar de bijbehorende file vind ik niet zo fijn... En het maakt het ijs gevaarlijk.
Nee, niet veel meer dan normaal, zolang het nog rijdt...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Wait whut?
Geen last van het weer met het ov?
mogge, hoe is het met het pootje?quote:
Nu valt het toevallig wel mee maar laatst waaide het een beetje en deed ik er meer dan een uur over om naar huis te komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, niet veel meer dan normaal, zolang het nog rijdt...
Goed. thanksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
mogge, hoe is het met het pootje?
ik ben aant werk, SB d'r vader komt oppassenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed. thanksIk krijg alleen elke dag rond 3 a 4 uur nog beetje last maar dat is gewoon teken dat ik weer even rustig aan moet doen, verder gaat het okay
Hoe is alles daar? Ben je nu thuis om voor SC te zorgen? SB moest vandaag prik toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn twee goede redenen om Modern Family te kijkensecond that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ja, ook. Maar ik heb carpal tunnel in beide polsen en in mijn enkels. Zou door de zwangerschap komen en gaat ook vanzelf weer over. Vanmiddag krijg ik een spuit in de pees van mijn linkerduim omdat ik daar tendinitis (een peesschedeontsteking) heb.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 06:59 schreef wc-eend het volgende:
Wat is er met de OP gebeurd![]()
En sterkte SB, waar heb je last van? Carpal Tunnel?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn twee goede redenen om Modern Family te kijkenNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Djehoetie / Jehuty -
Lol, dat kan ik altijd..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:10 schreef Fallen het volgende:
Middag!
Vanuit een verder insneeuwend Amsterdam... pff.. Ik kan zo gewoon uit m'n raam stappen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:10 schreef Fallen het volgende:
Middag!
Vanuit een verder insneeuwend Amsterdam... pff.. Ik kan zo gewoon uit m'n raam stappen.
Hier wordt het al iets witter..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:00 schreef Rossdale het volgende:
De sneeuw valt hier horizontaalAl blijft er nog niets liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |