Nee, niet veel meer dan normaal, zolang het nog rijdt...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Wait whut?
Geen last van het weer met het ov?
mogge, hoe is het met het pootje?quote:
Nu valt het toevallig wel mee maar laatst waaide het een beetje en deed ik er meer dan een uur over om naar huis te komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, niet veel meer dan normaal, zolang het nog rijdt...
Goed. thanksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
mogge, hoe is het met het pootje?
ik ben aant werk, SB d'r vader komt oppassenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed. thanksIk krijg alleen elke dag rond 3 a 4 uur nog beetje last maar dat is gewoon teken dat ik weer even rustig aan moet doen, verder gaat het okay
Hoe is alles daar? Ben je nu thuis om voor SC te zorgen? SB moest vandaag prik toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn twee goede redenen om Modern Family te kijkensecond that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ja, ook. Maar ik heb carpal tunnel in beide polsen en in mijn enkels. Zou door de zwangerschap komen en gaat ook vanzelf weer over. Vanmiddag krijg ik een spuit in de pees van mijn linkerduim omdat ik daar tendinitis (een peesschedeontsteking) heb.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 06:59 schreef wc-eend het volgende:
Wat is er met de OP gebeurd![]()
En sterkte SB, waar heb je last van? Carpal Tunnel?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn twee goede redenen om Modern Family te kijkenNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Djehoetie / Jehuty -
Lol, dat kan ik altijd..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:10 schreef Fallen het volgende:
Middag!
Vanuit een verder insneeuwend Amsterdam... pff.. Ik kan zo gewoon uit m'n raam stappen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:10 schreef Fallen het volgende:
Middag!
Vanuit een verder insneeuwend Amsterdam... pff.. Ik kan zo gewoon uit m'n raam stappen.
Hier wordt het al iets witter..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:00 schreef Rossdale het volgende:
De sneeuw valt hier horizontaalAl blijft er nog niets liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |