Sorry, dit is geen ONZ...quote:
Op zijn werk?quote:
Moet ik dat soms tegen Geld zeggen?quote:
Lijkt mij wel een toffe.quote:
Het was een grapjequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet ik dat soms tegen Geld zeggen? [ afbeelding ]
[..]
Lijkt mij wel een toffe.
ditquote:
Das geen trioquote:
issues?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef Dimens het volgende:
Met m'n ex, om haar vervolgens uit het bed te trappen als ik klaar ben.
? Whutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:42 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Zoveel. Om maar één te noemen: iemand wurgen tijdens de seks.
Ja. Zo zijn er meer dingen. Vertel jij eens een fantasie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? WhutHad ik niet van je verwacht.
Hm, ik dacht dat vrouwen dat liever zelf ondergingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:42 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Zelf gewurgd worden vind je niets? Ik ken iemand die daar op kickt (ik zelf niet,quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:42 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Vooralsnog moet het uberhaupt nog gebeuren, daar stopt mijn fantasie dan ook meestal gewoon. Hoewel wat dingen met vastbinden me wel boeitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:45 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ja. Zo zijn er meer dingen. Vertel jij eens een fantasie.
Dat wil ik ook wel eens ervaren maar ik wil het ook wel eens doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat vrouwen dat liever zelf ondergingen.
Bij een man dus, he? Wat lijkt je daar opwindend aan dan? Ik kan me er geen voorstelling bij maken namelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens ervaren maar ik wil het ook wel eens doen.
Dat controle aspect is het leuke daaraan lijkt me... Maar het lijkt me lastig voor de vrouw om... De seks te rouleren op een wat agressievere manier en ondertussen iemand half te chokenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij een man dus, he? Wat lijkt je daar opwindend aan dan? Ik kan me er geen voorstelling bij maken namelijk.
Ja. Ik weet niet of het echt opwindend is hoor. Het is iets wat ik wel eens zou willen ervaren. Kijken hoe het voelt om te doen en te ondergaan. De macht lijkt me ook wel leuk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij een man dus, he? Wat lijkt je daar opwindend aan dan? Ik kan me er geen voorstelling bij maken namelijk.
Nee, niet raar, maar wel ongebruikelijk denk ik, aangezien veel vrouwen juist onderdanig willen zijn in bed.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:52 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet of het echt opwindend is hoor. Het is iets wat ik wel eens zou willen ervaren. Kijken hoe het voelt om te doen en te ondergaan. De macht lijkt me ook wel leuk.Of is dat raar? Ik wil eigenlijk heel veel dingen op seksgebied ervaren dus dit is maar een klein ding.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Uhm wat experimenteren met vastbinden / kaarsvet / tepelklemmen dat soort dingen
MMV (ook icm vastbinden / double penetration)
meer onderdanigheid van mijn kant
Verwend worden door een vrouw
Seks op openbare plekken / parenclub
Laten we daar maar eens mee beginnen
Top die openheidquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Uhm wat experimenteren met vastbinden / kaarsvet / tepelklemmen dat soort dingen
Zo schrokkend is het allemaal niet .. toch?quote:
Anders zou het geen toevoeging zijn voor het topicquote:
Ik kan alleen zeggen hoe het voor mij was als dominantequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Ik gok, dat dat echt overrated is...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik moet nog lid worden van de mile-high club, dat lijkt me mooi.
Het pasje in mijn portemonnee maakt een hoop goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ik gok, dat dat echt overrated is...
Ja het lijkt mij ook niks eigenlijk. Waar moet je dat doen, in het ranzige kleine wc'tje? Ik word daar niet echt geil van.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ik gok, dat dat echt overrated is...
je moet ook niet geil worden van de wc he.. het is hoogstens een niet geweldige plek om het te doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij ook niks eigenlijk. Waar moet je dat doen, in het ranzige kleine wc'tje? Ik word daar niet echt geil van.
Ja het is misschien leuk om een keer gedaan te hebben, dat idee alleen, maar denk dat je achteraf denkt: 'oh, dit is een kut plek om seks te hebben...' En 'oh was dit het'quote:Op maandag 6 februari 2012 15:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het pasje in mijn portemonnee maakt een hoop goed.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja het lijkt mij ook niks eigenlijk. Waar moet je dat doen, in het ranzige kleine wc'tje? Ik word daar niet echt geil van.
ze zegt .5quote:
Rijp voor het loverboycircuit?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:03 schreef lovelesley het volgende:
mijn droom seksfantasie is .5 mooie goed gebouwde marokkaanse mannen .. die me helemaal verwennen tijdens seks hier heb een voorbeeld van een mooie goed gebouwde marokkaan .
[ afbeelding ]
Ja ik zag het ook, maar probeerde het te negerenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:39 schreef Frag_adder het volgende:
ze zegt .5ze wil een halve marrokaan
Een halve marokkaan? Ze zijn al niet zo groot.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:03 schreef lovelesley het volgende:
mijn droom seksfantasie is .5 mooie goed gebouwde marokkaanse mannen .. die me helemaal verwennen tijdens seks hier heb een voorbeeld van een mooie goed gebouwde marokkaan .
[ afbeelding ]
Over het algemeen hoor je alleen over seks met 5 Marokkanen in een nieuwsbericht over groepsverkrachting. Dus kan me de verbazing wel voorstellen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
Die reacties op de fantasie van lovelesley
Zie ze haten
Blauw ogen.... Ziet er heel Marokkaans uitquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:03 schreef lovelesley het volgende:
[ afbeelding ]
Fehd karouani is geen franse naam hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blauw ogen.... Ziet er heel Marokkaans uit
Hij is trouwens Frans
Fixedquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die pics van hete mannenkut-Marokkanen niet kunnen handelen
Zal dan wel een Algerijn zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fehd karouani is geen franse naam hoor
Ik zou er niet zo willen uitzien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die pics van hete mannen niet kunnen handelen
Mensen die gelijk denken dat als je er iets over zegt maar gelijk jaloers bent of wat dan ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef Sinosappel het volgende:
Echt, je klinkt als zo'n onzekere vrouwquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo willen uitzien.
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen, agressie/dominantie tijdens de seks.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
Gedomineerd worden door een vrouw. Natuurlijk wel eens gedaan, maar ik wil er eentje die écht goed is. Gewoon keihard en genadeloos zeg maar. Hoge hakken, sexy latexpakje en dan kan ze doen wat ze wil.
Eh, omdat ik zeker ben over mijn figuur, klink ik als een onzekere vrouw??? Vrouwenlogica?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt, je klinkt als zo'n onzekere vrouw
Het kan ergerquote:
/issuesquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is dan ook bodybuilderMaar als zij ervan houd he..
Pakt hij haar beet, breekt ze meteen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is dan ook bodybuilderMaar als zij ervan houd he..
Pakt ie haar vast, zo over zijn hoofd heen en dan squat ie 5 keer terwijl ze squirtend klaarkomtquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pakt hij haar beet, breekt ze meteen.
Over zijn heeft heen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pakt ie haar vast, zo over zijn heeft heen en dan squat ie 5 keer terwijl ze squirtend klaarkomt
Zijn penis zit zelfs ondersteboven:quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind het echt een aanrader.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen, agressie/dominantie tijdens de seks.
Blijf vooral doorgaan hoor, tis wel grappigquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zijn penis zit zelfs ondersteboven:
[ afbeelding ]
Een vrouw met borsten waar haar vagina hoort te zitten zou ik ook geen hete vrouw willen noemen.
Ik word niet bang van een hete kerel, dit is gewoon een erg slecht voorbeeld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Blijf vooral doorgaan hoor, tis wel grappig
Pics van goeie voorbeeldenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik word niet bang van een hete kerel, dit is gewoon een erg slecht voorbeeld.
Dit is ook geen topic om andermans fantasieën te bashen. Foto's voegen dan tenminste nog iets toe, misschien werkt het nieuwe leuke fantasieën in de hand.quote:
Je krijgt vooral een discussie over wat wel/niet mooi is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit is ook geen topic om andermans fantasieën te bashen. Foto's voegen dan tenminste nog iets toe, misschien werkt het nieuwe leuke fantasieën in de hand.
Dit is een discussieforum. Uiteraard mag er van alles gezegd worden over andermans fantasien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit is ook geen topic om andermans fantasieën te bashen. Foto's voegen dan tenminste nog iets toe, misschien werkt het nieuwe leuke fantasieën in de hand.
Hij is een volbloedig marokkaan .quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blauw ogen.... Ziet er heel Marokkaans uit
Hij is trouwens Frans
Vertel tally dat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit is een discussieforum. Uiteraard mag er van alles gezegd worden over andermans fantasien.
Including DP, miss Foxxy!??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:02 schreef Lovefoxxy het volgende:
Niet heel erg origineel, maar goed;
MMV trio
MVV trio
Iets met vastgebonden en geblinddoekt worden, evt in combinatie met MMV trio
Klopt, double penetration is een vrij standaard aangelegenheid.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo schrokkend is het allemaal niet .. toch?
Dan zou het geen fantasie meer zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Klopt, double penetration is een vrij standaard aangelegenheid.
en al is het standaard, dan kan het toch nog wel een fantasie zijn voor iemand die het nooit gedaan heeft?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou het geen fantasie meer zijn
True.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou het geen fantasie meer zijn
Gewoon flink misbruikt worden door meerdere mannen, dat je geen handen mond of gat meer over hebt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:16 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Misschien.. lijkt me wel geil inderdaad
Welnee, 1 vrouw bef je, een andere vrouw neuk je, 2 vrouwen vingeren, en een 5e vrouw likt je hol..quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon flink misbruikt worden door meerdere mannen, dat je geen handen mond of gat meer over hebt?
Ja dat kan als je vrouw ben, als man zijnde kom je wat piemels tekort als je met meerdere vrouwen gaat
En elke vrouw klaagt omdat het ritme niet echt consequent isquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welnee, 1 vrouw bef je, een andere vrouw neuk je, 2 vrouwen vingeren, en een 5e vrouw likt je hol..
Zo hou je ze wel bezig
Echt hequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En elke vrouw klaagt omdat het ritme niet echt consequent is
Als drummer kan ik wel onafhankelijke ritmes voortbrengen. Dus dat moet met andere zaken ook lukkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik denk dat je jezelf iets overschatquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als drummer kan ik wel onafhankelijke ritmes voortbrengen. Dus dat moet met andere zaken ook lukken
Ik luister altijd naar het ritme van de vrouw, maar ik heb te vaak meegemaakt dat een vrouw haar arm om je heen legt en vervolgens in een schrik weer weghaald. Ja dan ga ik rammen!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuken en vingeren tegelijk is gisteren goed gelukt, dus ik hou hoopquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik denk dat je jezelf iets overschat
Dat vond mijn scharrel ook lekker, allebei tegelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Neuken en vingeren tegelijk is gisteren goed gelukt, dus ik hou hoop
Je kan ook 2 andere mannen kiezen, dus waar een wil is is een weg.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:43 schreef Mylene het volgende:
Alleen dp nog. Mijn vent werkt echter niet mee, is jaloers, wil mij alleen voor zich hebben.
En dan omslaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef Sinosappel het volgende:
Seks op het water, in een bootje.
Ik heb een speedboot,proberen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef Sinosappel het volgende:
Seks op het water, in een bootje.
Wat houd je tegen!?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:43 schreef BzP het volgende:
Kaarsvet over mn slappe snikkel gieten laten stollen en dan opgewonden raken
neem een zuignapdildoquote:Op maandag 13 februari 2012 16:43 schreef Mylene het volgende:
Alleen dp nog. Mijn vent werkt echter niet mee, is jaloers, wil mij alleen voor zich hebben.
Oh vet geil... misschien was het wel familiequote:Op donderdag 16 februari 2012 15:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Genoeg gedaan maar ook genoeg wensen nog.
Een mooie was een blind date in een motel. Kamer volledig verduisterd. Zij onderdanig en ik dominant. We kenden elkaar niet en hadden elkaar nog nooit gezien of gesproken.
Heftige sex in het pikkedonker ca anderhalf uur. Daarna afscheid genomen en elkaar nooit meer gesproken.
Het was de weken daarna best raar om eraan terug te denken
Ontopic:
De fantasie die nu al een tijdje speelt is een rapeplay achtige, maar dan ook bewust zonder stopwoord om niets af te doen aan de rapeplay....
Je eigen vrouw.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:00 schreef blubberboot het volgende:
[..]
Oh vet geil... misschien was het wel familie
Whut?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik wil toch nog wel eens een keertje, na flink veel bier te hebben gezopen, op de Zwarte Cross onmondig heftig de bek van een blonde boerenmeid volzeiken. Dat liekt mie nauw echt geweldig.
En dan moet ze vanzelfsprekend meteen de nadruppelde zwans oraal verwennen
Spannendquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Een mooie was een blind date in een motel. Kamer volledig verduisterd. Zij onderdanig en ik dominant. We kenden elkaar niet en hadden elkaar nog nooit gezien of gesproken.
Heftige sex in het pikkedonker ca anderhalf uur. Daarna afscheid genomen en elkaar nooit meer gesproken.
Ontopic:
De fantasie die nu al een tijdje speelt is een rapeplay achtige, maar dan ook bewust zonder stopwoord om niets af te doen aan de rapeplay....
Welke van de 4 hoort niet in het rijtje thuis?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:23 schreef Piebe het volgende:
Oh ja, mijn fantasieen zijn niet zo bijzonder.
1.Dame dominant, ik onderdanig.
2.Omgekeerd
3. Trio /Kwartetje / Kwintetje / Sextetje whatever. (Met louter vrouwen.)
4. Na de seks, haar koeien melken
De middelste!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:12 schreef Sinosappel het volgende:
Welke van de 4 hoort niet in het rijtje thuis?
Zoiets staat ook op mijn lijstjequote:Op donderdag 16 februari 2012 15:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ontopic:
Vertel, vertelquote:
Wat is daar nou bdsm-erig aan. Je wilt gewoon weten hoe dat voelt i.c.m. seks.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:00 schreef The_Terminator het volgende:
Volledig in folie gewikkeld worden staat nog op mijn lijstje. Jammer dat mijn vriendin niet aan de BDSM wil en dit dus waarschijnlijk nooit zal gebeuren...
Nee man, een turnster/gym meid. Dat ze hangend aan de ringen in split over je lul heen zakt. Lijkt mij wel geil :pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:27 schreef DemonRage het volgende:
Seks met zo'n super lenig circusmeisje.
En zich dan achterover buigt om je ballen te likken terwijl je ze neukt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee man, een turnster/gym meid. Dat ze hangend aan de ringen in split over je lul heen zakt. Lijkt mij wel geil :p
De 'b' van bondage. Ze vind dat maar niets en heeft al aangegeven het nooit te zullen doen. Best wel lastig aangezien ik bondage wel erg opwindend vind.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:25 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat is daar nou bdsm-erig aan. Je wilt gewoon weten hoe dat voelt i.c.m. seks.
En dan ben je helemaal ingewikkeld en wat dan? Ik bedoel, wat is de bedoelingquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De 'b' van bondage. Ze vind dat maar niets en heeft al aangegeven het nooit te zullen doen. Best wel lastig aangezien ik bondage wel erg opwindend vind.
Dan kan je je niet bewegen terwijl je partner kan doen wat hij of zij maar wil.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:01 schreef Harajuku. het volgende:
En dan ben je helemaal ingewikkeld en wat dan? Ik bedoel, wat is de bedoeling
Die kan dan toch ook nergens mee bijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:11 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dan kan je je niet bewegen terwijl je partner kan doen wat hij of zij maar wil.
Je kunt toch op de juiste plaatsen een opening laten?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
Die kan dan toch ook nergens mee bij
Agree, lijkt me heerlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:27 schreef DemonRage het volgende:
Seks met zo'n super lenig circusmeisje.
+1quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De 'b' van bondage. Ze vind dat maar niets en heeft al aangegeven het nooit te zullen doen. Best wel lastig aangezien ik bondage wel erg opwindend vind.
Da's volgens mij bijna hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee man, een turnster/gym meid. Dat ze hangend aan de ringen in split over je lul heen zakt. Lijkt mij wel geil :p
Dat lijkt mij ook mie geilquote:Op zondag 19 februari 2012 11:24 schreef NotYou het volgende:
Trio met vijf hondslelijke/misselijkmakende dames hihihi
hoe krijg je dat voor elkaar? Niet gezien of gesproken, dan kun je toch ook geen afspraak regelen? Of heb je ergens op internet een bericht gepost dat je een motelkamer hebt die geblindeerd is en waar welk onderdanig vrouwke dat zin heeft langs kan komen voor sex?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Bijna goed!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar? Niet gezien of gesproken, dan kun je toch ook geen afspraak regelen? Of heb je ergens op internet een bericht gepost dat je een motelkamer hebt die geblindeerd is en waar welk onderdanig vrouwke dat zin heeft langs kan komen voor sex?
Jaquote:Op zondag 19 februari 2012 23:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ook nog een voorkeur voor welke FOK!sters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
quote:
Ik zie een matchquote:
Weinig, tis een FOK!ker...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Maggy123 het volgende:
weet niet welke eisen hij heeft aan die 2 foksters?
1 op 1 of in een trio met een man erbij?quote:
Absoluut 1 op 1quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
1 op 1 of in een trio met een man erbij?
Moet geen probleem zijnquote:
Seks is geen relatie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:11 schreef Happy_with_U het volgende:
Ik heb nu een relatie met een man, maar zou wel een keer (als ik in de mood ben) een hele nacht willen seksen met een vrouw, zoals je in filmpjes ziet
Ik bied me aan hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:11 schreef Happy_with_U het volgende:
Ik heb nu een relatie met een man, maar zou wel een keer (als ik in de mood ben) een hele nacht willen seksen met een vrouw, zoals je in filmpjes ziet
Klopt maar het ligt wel ingewikkelder, want straks denkt hij: als ik zij het mag, waarom ik niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Seks is geen relatie.
En veel mannen vinden het idee spannend, dus als je deze man houdt, wie weet gunt ie jou het
Plums wil motorboatenquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:19 schreef Happy_with_U het volgende:
[..]
Foei, dit komt toch niet door mijn boobies he!
quote:
Nou..quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:19 schreef Happy_with_U het volgende:
[..]
Foei, dit komt toch niet door mijn boobies he!
Hahah ja is t ook als je in de mood bent tenminstequote:Op donderdag 23 februari 2012 01:25 schreef Plums het volgende:
[..]hahahaha
[..]
Nou..heheh ik vind vooral het 'hele nacht willen seksen zoals in de filmpjes' idee wel interessant
nee precies, ik was 18 en kwam ook niet verder dan dat. Eeuwig zonde dat die meid toen een vriendin hadquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:28 schreef Happy_with_U het volgende:
[..]
Hahah ja is t ook als je in de mood bent tenminste![]()
![]()
Op zich heb ik wel eens geëxperimenteerd met een meisje toen ik elf wasmaar verder dan een beetje voelen en zoenen kwam het niet, want dat is "vies"
Dubbel:quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:33 schreef Maggy123 het volgende:
Meld me ! Sex met een meisje/vrouw zeg ik geen nee tegen
Of je hebt hoge noodquote:
Klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:19 schreef Happy_with_U het volgende:
Ik dacht dit gewoon een topic was om de fantasieën op je to do list op te noemen en niet om meteen een sexdate te regelen
Eerder 18~21 dan voor mij (ben 33), maar dat is maatschappelijk niet meer verantwoordquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klopt.
Doet me denken: nog eens een keer doen met iemand van tussen de 20 en 25 lijkt mij wel leuk. Is toch geen relatiemateriaal, maar nog eens jeugdig strakheid&enthousiasme beleven
Vooral die onder de 20 zijn te kinds.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerder 18~21 dan voor mij (ben 33), maar dat is maatschappelijk niet meer verantwoord
Oh nee, zeker geen relatie. En aub ook geen maagd/nauwelijks ervaring.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vooral die onder de 20 zijn te kinds.Vanaf 20/21 lijkt het iets volwassener, dus leuk voor 1x, maar relatiemateriaal uiteraard niet...
Toch heeft dat ook zijn leuke kanten, hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, zeker geen relatie. En aub ook geen maagd/nauwelijks ervaring.
Wat? Een maagd/onervaren meid?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:09 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Toch heeft dat ook zijn leuke kanten, hoor.
Ik hoop het ook voor je!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Happy_with_U het volgende:
Ik ben 25 maar word 19/20/21/22 geschat![]()
![]()
Mijn moeder is bijna 50 en wordt begin dertig geschat, dus ik ben optimistisch over de toekomst.
Nou, nee. Veel van die onervaren meiden geloven nog in prinsen op witte paarden enzo, dus dat beeld schiet je wel aan flarden ermee, plus hun verwachtingen worden meteen huizenhoog..quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:09 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Toch heeft dat ook zijn leuke kanten, hoor.
Als ik dat op mijn 21e (student) geweten had, dan was me veel liefdesverdriet bespaard gebleven, aangezien een promovendus (26) die ik toen date mij liever voor de seks wilde (hij kreeg nooit de kans trouwensquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vooral die onder de 20 zijn te kinds.Vanaf 20/21 lijkt het iets volwassener, dus leuk voor 1x, maar relatiemateriaal uiteraard niet...
Och niet iedereen is daar zo in. Mannen van 34 die gewoon een relatie met iemand van 17 hebben. Het komt voor, maar ik sta ook niet te kijken als dat uitgaatquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:42 schreef Happy_with_U het volgende:
[..]
Als ik dat op mijn 21e (student) geweten had, dan was me veel liefdesverdriet bespaard gebleven, aangezien een promovendus (26) die ik toen date mij liever voor de seks wilde (hij kreeg nooit de kans trouwens) en toen een relatie aanging met een 24 jarige (die al werkte) om vervolgens na 1,5 te gaan samenwonen en nu is hun relatie van 3 jaar alweer voorbij haha
50 en begin 30?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Happy_with_U het volgende:
![]()
Mijn moeder is bijna 50 en wordt begin dertig geschat, dus ik ben optimistisch over de toekomst.
Het bijzondere is dat ze daar helemaal niks aan heeft gedaan door de jaren heen, zeer zeer weinig cremes gebruikt en ze draagt ook nooit make-up. ze heeft alleen buikje, maar als ze meer zou bewegen en gezonder zou eten zou ze daar denk ik ook geen last van hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
50 en begin 30?
Dat is wel heel relaxt
Er zijn ook jongens tussen de 20 en de 25 hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, nee. Veel van die onervaren meiden geloven nog in prinsen op witte paarden enzo, dus dat beeld schiet je wel aan flarden ermee, plus hun verwachtingen worden meteen huizenhoog..
Het idee is van ontmaagden is wel geil though, maar laat het maar bij het idee
vind je dat af en toe niet jusit eerder vervelend?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:35 schreef Happy_with_U het volgende:
![]()
Yeah, dit. Een man/vrouw die dit wilt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:31 schreef Frag_adder het volgende:
Een ‘onderdanige’ vrouw in mijn bed die helemaal is overgeleverd aan mij, die tegen een stootje kan en lekker ruw in het matras gedrukt gaat worden, over het bureau, op het aanrecht aanrecht, die het niet erg vind om ‘hulpeloos’ te zijn. En vooral niet vies is van van alles en nog wat
Oh voor jou?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:55 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Er zijn ook jongens tussen de 20 en de 25 hoor.
Jaa klopt!! ik was laatst bij een thaise schoonheidsspecialist en die vrouw was echt een poppetje om te zien, zo mooi <3 en een prachtig figuurtje...en toen vroeg ik of ze net zo oud als ik was (25) en toen zei ze dat ze 50 is (!)quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
vind je dat af en toe niet jusit eerder vervelend?
Alhoewel het bied een goed toekomstperspectief.
Ik heb dat altijd met aziatische vrouwen, die kan ik echt niet inschatten, 30ers die ik als 20 in schat en zo
Wahaha ik herken het probleem, ik word vaak 20/23 geschat terwijl ik 32 benquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:10 schreef Happy_with_U het volgende:
[..]
Jaa klopt!! ik was laatst bij een thaise schoonheidsspecialist en die vrouw was echt een poppetje om te zien, zo mooi <3 en toen vroeg ik of ze net zo oud als ik was (25) en toen zei ze dat ze 50 (!)![]()
Zo cool!
Mogen de heren ook aan elkaar zitten?quote:
maar jij lijkt heel jong maar bent geen aziatische dus? wow ik ben benieuwdquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:10 schreef Happy_with_U het volgende:
[..]
Jaa klopt!! ik was laatst bij een thaise schoonheidsspecialist en die vrouw was echt een poppetje om te zien, zo mooi <3 en een prachtig figuurtje...en toen vroeg ik of ze net zo oud als ik was (25) en toen zei ze dat ze 50 is (!)![]()
Zo cool!
Ja hoor. Maar niet meer dan aan mij hahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mogen de heren ook aan elkaar zitten?
Dat vind ik logisch anders kunnen ze net zo goed met elkaar gaan seksen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar niet meer dan aan mij haha
Zie het al voor me, gooien ze Lily aan de kant om elkaar even flink te naaienquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik logisch anders kunnen ze net zo goed met elkaar gaan seksen.
Bij 2 vrouwen heb je de kans dat dit gebeurd dus waarom bij 2 mannen nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie het al voor me, gooien ze Lily aan de kant om elkaar even flink te naaien
Ja dat kan natuurlijk niet haha. Ik wil juist met 2 mannen om flink te grazenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie het al voor me, gooien ze Lily aan de kant om elkaar even flink te naaien
Ze zeggen toch dat je homo en hetero mannen hebt, niks ertussenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij 2 vrouwen heb je de kans dat dit gebeurd dus waarom bij 2 mannen niet
Fixedquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk niet haha. Ik wil juist met door 2 mannen om flink te grazen
genomen te worden :p
(en natuurlijk omdat ik op mannen val)
Valt mee, er wordt nog genoeg gepost over fantasieën.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
Nou ts, je bent aardig offtopic aan het raken....how come?
Nee niet Aziatisch/afrikaans etc., maar ook niet Nederlandsquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar jij lijkt heel jong maar bent geen aziatische dus? wow ik ben benieuwdniet dat ik er ooit achter zal komen
wel grappig, bij een vrouw is het leukbij een man kan je vaak beter in de 30 - 40 geschat worden
Hoezo zou een vrouw van 21 geen ervaring hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, zeker geen relatie. En aub ook geen maagd/nauwelijks ervaring.
Is dat raar dan? Waarom? Niet iedereen duikt gelijk het bedquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Hoezo zou een vrouw van 21 geen ervaring hebben?
Nee tuurlijk niet. Maar je kan ook met 1 (of 2, of 3) vríendjes behoorlijk wat verschillende dingen proberen. En zo flink ervaring opdoen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat raar dan? Waarom? Niet iedereen duikt gelijk het bed
Dat moet je die wel hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar je kan ook met 1 (of 2, of 3) vríendjes behoorlijk wat verschillende dingen proberen. En zo flink ervaring opdoen.
Eh, oke, goed puntquote:
Ervaring kan ook op andere gebieden dan seks alleen zijn. Als je 35 bent dan is iemand van 20 jaar gewoon te jong en onervaren. Misschien niet op het gebied van seks. Maar het leven is meer dan dat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Eh, oke, goed puntMaar dan nog hoeft iemand er niet vanuit te gaan dat álle vrouwen van +/- 20 geen ervaring hebben he
Vind je het gek, als moslima valt er weinig te lache daar..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Happy_with_U het volgende:
[..]
Nee niet Aziatisch/afrikaans etc., maar ook niet Nederlands
Veel Nederlandse meiden zijn mooi, maar sommige vertonen vaak op jonge leeftijd al tekenen van veroudering (rimpels op voorhoofd/kraaienpoten) en dat vind ik echt zonde. Zoiets zie je bij allochtoonse vrouwen (Turks/Marokkaans/Afrikaans) minder.
Ik ben zelf none of the above (wel mediteraans uiterlijk) en heb een super gladde huid zonder lijntjes etc. ik ben dan wel 25 en zorg goed voor mezelf, maar Nederlandse vriendinnen die jonger zijn dan ik hebben al lijntjes/rimpels.
dat zegt ie toch helemaal nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Hoezo zou een vrouw van 21 geen ervaring hebben?
Het ging toch zeker over vrouwen van 20/21.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat zegt ie toch helemaal niet
Hij zegt dat ie geen vrou wil zonder ervaring... Als toevoeging.
Dit topic gaat over seks hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ervaring kan ook op andere gebieden dan seks alleen zijn. Als je 35 bent dan is iemand van 20 jaar gewoon te jong en onervaren. Misschien niet op het gebied van seks. Maar het leven is meer dan dat.
Klopt, maar babs zei 'ook geen maagden' meer als toevoeging van wat ie niet wil, dan ter uitspraak dat hij van mening is dat meiden van 20/21 geen ervaring kunnen hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Plums het volgende:
Het ging toch zeker over vrouwen van 20/21.
er zijn volgensmij meer dan genoeg vrouwen van 20/21 met meer ervaring dan menig man van 25quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar babs zei 'ook geen maagden' meer als toevoeging van wat ie niet wil, dan ter uitspraak dat hij van mening is dat meiden van 20/21 geen ervaring kunnen hebben
Wisten ze dat van elkaar?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:16 schreef Scherbatsky het volgende:
Hmm ik heb wel eens een tweeling gehad alleen helaas niet allebei tegelijk.Dus dat.
Wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Felching lijkt me wel wat.
quote:
Een bekende? Andre van Duin?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:11 schreef klok11 het volgende:
Weet niet of het is gepost maar mn vriendin door een bekende laten neuken, kijken en meedoen zoiets
Hier intussen wat ervaring mee (quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:02 schreef Lovefoxxy het volgende:
Niet heel erg origineel, maar goed;
MMV trio
MVV trio
Iets met vastgebonden en geblinddoekt worden, evt in combinatie met MMV trio
Wat voor groep?quote:
Dat doe je wel heel erg goedquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:54 schreef Black_Ninja het volgende:
Het lijstje:
Vrouwen:
• Nederlandse
• Negerin
• Aziaatisch
• Latina
• Red Head
• Punk
• Dreads-type (tenminste na dit weekend)
Type:
• BDSM
• Bondage
• Domineren
• Gedomineerd worden
• Rough-play
• Daddy-play
• VVM
• MVM
• Squirting
• Facefuck
• Golden shower
• Terwijl andere horen/weten dat je bezig bent
• Sex met je ex
• Toekijken bij je vriendin terwijl ze bezig is met een andere vrouw
• Omkleed hokje zwembad
• Paskamer
• Auto
• Strand
• Balkon
• Parenclub
Vooral het komaf lijstje heb ik nooit compleet gekregenDe rest ben ik wel redelijk tevreden mee
Thanksquote:
Ja, dit weekendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:24 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met VV? 2 vrouwen?
Nee, 3xV, 3xM of 4xquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat voor groep?
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVM? Ja regel maar!
Zonder M?quote:
Tot die verf op plaatsen komt waar het niet zo lekker voelt. En later moet het ook van de rest van je lichaam.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:58 schreef pasopikbijt het volgende:
Mijn fantasie..
Verhaal: Ik heb een nieuw huisje waarvan de kamers moeten worden geschilderd. Dit doe ik uiteraard lekker zelf, samen met mijn vriendjelief. We verfen wat, raken in een speelse bui, smeren elkaar onder en kleden elkaar steeds meer uit. Uiteindelijk zijn we naakt en besmeurt met verf en doen we het midden in de lege kamer tussen de rotzooi.
Mooi he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tot die verf op plaatsen komt waar het niet zo lekker voelt. En later moet het ook van de rest van je lichaam.Gewoon voorzichtig smerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met een beetje wasbenzine heb je het er zo af
![]()
Hmm, alleen voor die VVM kan je me wakker bellenquote:
quote:
En zelf ben je klein?quote:
Niet voor jezelf om mr. Carbon in de ogen te kijken?quote:
Haha goeie openingszin. Hey meisje zou jij op dit opstapje willen staan zodat wij oogcontact kunnen hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:16 schreef mrspoeZ het volgende:
Kan ie zelf kiezen wie die d'rop zet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |