Sorry, dit is geen ONZ...quote:
Op zijn werk?quote:
Moet ik dat soms tegen Geld zeggen?quote:
Lijkt mij wel een toffe.quote:
Het was een grapjequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet ik dat soms tegen Geld zeggen? [ afbeelding ]
[..]
Lijkt mij wel een toffe.
ditquote:
Das geen trioquote:
issues?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef Dimens het volgende:
Met m'n ex, om haar vervolgens uit het bed te trappen als ik klaar ben.
? Whutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:42 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Zoveel. Om maar één te noemen: iemand wurgen tijdens de seks.
Ja. Zo zijn er meer dingen. Vertel jij eens een fantasie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? WhutHad ik niet van je verwacht.
Hm, ik dacht dat vrouwen dat liever zelf ondergingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:42 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Zelf gewurgd worden vind je niets? Ik ken iemand die daar op kickt (ik zelf niet,quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:42 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Vooralsnog moet het uberhaupt nog gebeuren, daar stopt mijn fantasie dan ook meestal gewoon. Hoewel wat dingen met vastbinden me wel boeitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:45 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ja. Zo zijn er meer dingen. Vertel jij eens een fantasie.
Dat wil ik ook wel eens ervaren maar ik wil het ook wel eens doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat vrouwen dat liever zelf ondergingen.
Bij een man dus, he? Wat lijkt je daar opwindend aan dan? Ik kan me er geen voorstelling bij maken namelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens ervaren maar ik wil het ook wel eens doen.
Dat controle aspect is het leuke daaraan lijkt me... Maar het lijkt me lastig voor de vrouw om... De seks te rouleren op een wat agressievere manier en ondertussen iemand half te chokenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij een man dus, he? Wat lijkt je daar opwindend aan dan? Ik kan me er geen voorstelling bij maken namelijk.
Ja. Ik weet niet of het echt opwindend is hoor. Het is iets wat ik wel eens zou willen ervaren. Kijken hoe het voelt om te doen en te ondergaan. De macht lijkt me ook wel leuk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij een man dus, he? Wat lijkt je daar opwindend aan dan? Ik kan me er geen voorstelling bij maken namelijk.
Nee, niet raar, maar wel ongebruikelijk denk ik, aangezien veel vrouwen juist onderdanig willen zijn in bed.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:52 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet of het echt opwindend is hoor. Het is iets wat ik wel eens zou willen ervaren. Kijken hoe het voelt om te doen en te ondergaan. De macht lijkt me ook wel leuk.Of is dat raar? Ik wil eigenlijk heel veel dingen op seksgebied ervaren dus dit is maar een klein ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |