Ja ik kreeg vanochtend een mailtje van een kennis uit jouw woonplaats, met foto van de sneeuw, toen lag er hier krap 3 vlokjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:51 schreef Karina het volgende:
[..]
mmm helaas een beetje veel sneeuw hier, anders was ik morgen even de stad in gegaan
quote:
Nee dat bedacht ik me ook, maar misschien hadden ze de herhaling gegekenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen die niet gekeken hebben wist dat natuurlijk niet he
Ik ging net de vuilnis buitenzetten en mijn auto is volledig ondergesneeuwd, ik ga van het weekend maar even scheppen, anders kom ik maandag niet weg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg vanochtend een mailtje van een kennis uit jouw woonplaats, met foto van de sneeuw, toen lag er hier krap 3 vlokjesToen ik je brief ging posten ging ik door een ware sneeuwbui heen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef Karina het volgende:
Ik blijf ook nog kijken grazzNu ik er nog even over nadenk, zou de maandag niet zo heel gek zijn geweest: op maandag is namelijk vanaf half 9 VI en de meeste vrouwen kijken dat niet, die hadden dan naar TWI is kunnen kijken.
Op maandag is er verder ook niet zo veel op tv.
Het concept is misschien wat ingewikkelder dan de "normale" talentenshows, maar als je er eenmaal in zit is het niet zo heel lastig te volgen.
Amen. Beter had ik het niet kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:59 schreef grazz het volgende:
Ik denk idd ook dat het te maken heeft met een verkeerde timing.. meteen na the voice, maar ook tegelijkertijd met the voice kids, op een zender met een imago probleem...Ze hebben gewoon verkeerd gegokt
![]()
Vind wel dat er potentie in zit. Ik vond het gister zelfs veel sneller gaan, een aantal spannende duels maar ook wat tegenvallers..maar hey, dat zul je altijd houden. Ben ook geen al te grote fan van Beau en Jeroen, maar vind ze hier beide prima in hun rol.
Vrees dat het echt niet meer te redden is... want hoe meer ze gaan herhalen, en pushen, hoe minder mensen er naar blijven kijken. Ik zal straks als enige over blijven![]()
![]()
Toch bedankt John, voor een mooi Songfestival decor
Je bent Katja vergetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:12 schreef Karina het volgende:
Vrijdag was Popstars inderdaad, maar ja, toen was er geen Voice Kids op de andere zender.
Met Linda op RTL had het waarschijnlijk beter gescoord, al kan ik haar persoonlijk niet uitstaan. Ik begrijp bijvoorbeeld ook niet hoe IHVH zo hoog kan scoren, dat vind ik nou vreselijk om naar te kijken. En morgen komt er weer een nieuw programma, net zoiets, Nick tegen Simonecht, wat is daar leuk aan?
Daar heb je een heel goed punt, dat zie je nu bij RTL bij Moordvrouwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef grazz het volgende:
Wat ook jammer voor SBS is, is dat ze niet zoals bij RTL echt een goede voorprogrammering hebben. Bij RTL heb je eerst GTST, trekt veel kijkers en loopt tegenwoordig gigantisch uit qua tijd, dan is het al snel 20:45 en komt meteen het volgende programma er achter aan dus een deel zal blijven kijken/blijft plakken, een ander deel zapt weg.
Vooral dat songfestival decor hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Amen. Beter had ik het niet kunnen verwoorden
Dat klopt idd ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef grazz het volgende:
Wat ook jammer voor SBS is, is dat ze niet zoals bij RTL echt een goede voorprogrammering hebben. Bij RTL heb je eerst GTST, trekt veel kijkers en loopt tegenwoordig gigantisch uit qua tijd, dan is het al snel 20:45 en komt meteen het volgende programma er achter aan dus een deel zal blijven kijken/blijft plakken, een ander deel zapt weg.
Yupquote:
Dan krijg je Tquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Misschien had een lekker wijf TWI moeten presenteren danHebben ze die bij SBS? Of zijn ze allemaal ontslagen?
Ik zei een lekker wijfquote:
Moordvrouwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt, dat zie je nu bij RTL bij Moordvrouwtoen het tussen VOH door werd uitgezonden, hoge kijkcijfers, daarna zakte het als een pudding in.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Misschien had een lekker wijf TWI moeten presenteren danHebben ze die bij SBS? Of zijn ze allemaal ontslagen?
Volgens SBS is dat een lekker wijf... of je krijgt Nance ofzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei een lekker wijfOf een lekkere vent, maar op een of andere manier werkt dat toch minder.
Vroeg ik me ook al af. Die W's aan de zijkanten kunnen ze zo omhoog takelen, dus die zie je dan niet meer. Zal een beetje lastig worden om die grote W om te kiepen ofzo. Maar zal wel gewoon een W blijven, aangezien de Duitse versie van TWI daar ook opgenomen zal worden. Lijkt me niet dat John er eenmalig iets nieuws van wil maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt idd ook.
[..]
Yup!
Ben wel benieuwd hoe ze die W erin gaan verwerken
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens SBS is dat een lekker wijf... of je krijgt Nance ofzo
bron: http://www.mediacourant.nl/?p=121293quote:Volgens SBS 6 is het tijd voor nieuwe gezichten. “SBS 6 is bezig met een vernieuwingsslag en we hebben Nance laten weten dat zij niet langer deel zal uitmaken van deze plannen“, zegt een woordvoerder.
Ohwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:53 schreef grazz het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.mediacourant.nl/?p=121293
Tuurlijk kijkt er niemand. Afgelopen vrijdag nog een miljoen maar die hadden rtl op laten staan omdat ze zo gewend zijn dat erna nog uitslag komtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Moordvrouw![]()
Ik wil niemand beledigen, maar sorry... wie kijkt daar in godsnaam naar?
Ik vind Wendy gewoon ongeloofwaardig overkomen en ik denk ook steeds.. wat doet Wendy daar
Kan zij mooi terug naar Lingo, kunnen ze die kreupele teef een spuitje gevenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens SBS is dat een lekker wijf... of je krijgt Nance ofzo
Nah. Lucille doet het wel goed...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kan zij mooi terug naar Lingo, kunnen ze die kreupele teef een spuitje geven
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:33 schreef WammesWaggel het volgende:
kunnen ze die kreupele teef een spuitje geven
Ik hoop dat ze heel ver komt, ik vind haar al jaren leukquote:Op zondag 5 februari 2012 20:20 schreef StephanL het volgende:
Vanmiddag Desray gezien. Die had ik gemist. Goed gezongen van haar. Goed dat ze door is
Dank je Pheno!quote:
Ik val nu wel in het niets met al jouw baksels en kerststukjesquote:Op maandag 6 februari 2012 15:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We zijn genomineerd! We moeten campagne voeren! De Yvonne Awards
Nahja, de presentator is ook een kneus. Wat hij aanpakt veranderd in, niets!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag gisteren tijdens het zappen van de herhaling een stukje. Precies toen die kneuzen Bad Boyz even tof kwamen doen. Mooie vernedering ook
quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:06 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er alleen niet bij vandaag, want dan zit ik in de studio van AYNIL
Wie is Rene Schuurmans? Ik dacht heel even dat je Rene Shuman bedoelde, maar ik las het verkeerd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:12 schreef iBenny het volgende:
Dewi moet morgen tegen Rene Schuurmans
Deed ik ook niet, een soort zanger die je normaal op van die Piratenzenders hoort volgens mij.quote:
Gewoon in het publiek (hoop ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 07:27 schreef Karina het volgende:
[..]Wat leuk, ga je iemand verrassen? Of misschien word je wel verrast!
Jawel. Heb die battle ondertussen ook al op YouTube gezienquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:48 schreef loezzzje het volgende:
Rene Schuurmans doet mee? Dat meen je niet
Dat is altijd riskant, dat laatste...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon in het publiek (hoop ik). Werd mee gevraagd
Wat verschrikkelijk zegquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Heb die battle ondertussen ook al op YouTube gezien
Dus alles is al te zien eigenlijk? Wat is het nu van die show nog? Iedereen kijkt gewoon op internet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Heb die battle ondertussen ook al op YouTube gezien
Oh jee als je wordt meegevraagd dan gaat er vast iets gebeurenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat leuk Bennyquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hem alvast ook op 6, anders zit ik straks weer op 4quote:
Pinguquote:
Ik heb 'm nog niet op 6quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem alvast ook op 6, anders zit ik straks weer op 4
Lulhannes ben je ookquote:
Heeej Jooooooooopiquote:
Wijn en M&M's bedoel je?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Is Karina al in zhe house met een drankje en knabbels?
Scherpquote:
Jawohl, eerst DWDD kijken natuurlijk. Wijn en M&M's staan klaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Is Karina al in zhe house met een drankje en knabbels?
Ik zit nog aan de cappuccinoquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawohl, eerst DWDD kijken natuurlijk. Wijn en M&M's staan klaar.
Die heb ik van de Action, de chocomelk was op, dus die maar meegenomen, ben er dol opquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog van die zakjes instant cappuccino, toch maar eens proberen, normaal drink ik het nooit.
Ik was al aan het puzzelen waarom je over GTST begonquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
Mmm Karina, het is op SBSLief leeuwtje
quote:
quote:
dankequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |