quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:33 schreef WammesWaggel het volgende:
kunnen ze die kreupele teef een spuitje geven
Ik hoop dat ze heel ver komt, ik vind haar al jaren leukquote:Op zondag 5 februari 2012 20:20 schreef StephanL het volgende:
Vanmiddag Desray gezien. Die had ik gemist. Goed gezongen van haar. Goed dat ze door is
Dank je Pheno!quote:
Ik val nu wel in het niets met al jouw baksels en kerststukjesquote:Op maandag 6 februari 2012 15:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We zijn genomineerd! We moeten campagne voeren! De Yvonne Awards
Nahja, de presentator is ook een kneus. Wat hij aanpakt veranderd in, niets!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zag gisteren tijdens het zappen van de herhaling een stukje. Precies toen die kneuzen Bad Boyz even tof kwamen doen. Mooie vernedering ook
quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:06 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er alleen niet bij vandaag, want dan zit ik in de studio van AYNIL
Wie is Rene Schuurmans? Ik dacht heel even dat je Rene Shuman bedoelde, maar ik las het verkeerd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:12 schreef iBenny het volgende:
Dewi moet morgen tegen Rene Schuurmans
Deed ik ook niet, een soort zanger die je normaal op van die Piratenzenders hoort volgens mij.quote:
Gewoon in het publiek (hoop ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 07:27 schreef Karina het volgende:
[..]Wat leuk, ga je iemand verrassen? Of misschien word je wel verrast!
Jawel. Heb die battle ondertussen ook al op YouTube gezienquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:48 schreef loezzzje het volgende:
Rene Schuurmans doet mee? Dat meen je niet
Dat is altijd riskant, dat laatste...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon in het publiek (hoop ik). Werd mee gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |