Persoonlijk zou ik stoppen met kijken wanneer ze dat gaan doen. Heel leuk allemaal voor de echte molloten maar voor de gemiddelde kijker zal dat gewoon een reden zijn om af te haken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Smeich het volgende:
Inderdaad! Daarom moet het spel weer bestaan uit onbekende Nederlanders, vooral nu in deze tijden van crisis had dat vermakelijke televisie opgeleverd! Gemiste kans, erg jammer...
En waarom dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik stoppen met kijken wanneer ze dat gaan doen. Heel leuk allemaal voor de echte molloten maar voor de gemiddelde kijker zal dat gewoon een reden zijn om af te haken.
Het gedeelte met WIDM is meestal rond half 4quote:
Omdat ik dan gewoon interesse zou verliezen. Er is ook een reden natuurlijk dat ik pas begonnen ben met kijken tijdens seizoen 5 (zal het daarvoor vast weleens langs hebben zie komen op tv).quote:
Volgens mij waren de kijkcijfers van de eerste seizoenen niet zo heel veel lager dan tegenwoordig. Waarbij tegenwoordig ook nog het voordeel van commuties is die anderen nieuwsgieriger maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Omdat ik dan gewoon interesse zou verliezen. Er is ook een reden natuurlijk dat ik pas begonnen ben met kijken tijdens seizoen 5 (zal het daarvoor vast weleens langs hebben zie komen op tv).
Maar goed, dit soort discussies ligt nogal gevoelig dus ik ga er liever niet verder op in.
Nee, die passagier zei Torres.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Hadewych gaf het antwoord Torres op een vraag toch? Torres betekent Toren of slot, en die hebben we allebei al voorbij zien komen deze serie.
Erg vergezocht maar toch.
Afgesproken werk.quote:
Ik vond Art, Patrick en Soundos juist wel uitgesproken persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ben ik het niet echt mee eens, Hadewych is geweldig en Frits en William zijn echt hilarische gasten (William is inderdaad een beetje irritant, maar hij speelt het spel wel slim). Het probleem is dat de mol (Tim of Liesbeth) niet echt interessant is en we waarschijnlijk beide mogelijke mollen in de finale zullen hebben.
En trouwens, vorig jaar hadden we een halve finale met Art, Patrick, Karin en Soundos dus het is niet alsof vorig jaar zo geweldig was.
Je moet je wel afvragen in hoeverre je de huidige kijkcijfers kunt vergelijken met die van 12 jaar geleden. Er is zo onwijs veel gebeurt in omroepland...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij waren de kijkcijfers van de eerste seizoenen niet zo heel veel lager dan tegenwoordig. Waarbij tegenwoordig ook nog het voordeel van commuties is die anderen nieuwsgieriger maken.
Het programma werkt ook zonder bn'ers, dat is in het begin wel gebleken. Sowieso is het maar zeer de vraag hoeveel mensen er echt gaan afhaken als er geen bekenden meer mee doen. Dat jij dat zou doen, tsja.
Trouwens waren de kijkcijfers voor de eerste aflevering van seizoen 5 (eerste seizoen met BN'ers) ongeveer 13 miljoen kijkers en ik kan me niet voorstellen dat het met onbekende mensen de jaren ervoor hoger was (en dus dichter in de buurt van de huidige kijkcijfers).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet je wel afvragen in hoeverre je de huidige kijkcijfers kunt vergelijken met die van 12 jaar geleden. Er is zo onwijs veel gebeurt in omroepland...
Er keken naar de eerste aflevering 13 miljoen (!) mensen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Trouwens waren de kijkcijfers voor de eerste aflevering van seizoen 5 (eerste seizoen met BN'ers) ongeveer 13 miljoen kijkers en ik kan me niet voorstellen dat het met onbekende mensen de jaren ervoor hoger was (en dus dichter in de buurt van de huidige kijkcijfers).
1.3 miljoen mensen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er keken naar de eerste aflevering 13 miljoen (!) mensen?
Het programma was al bijna stopgezet door de matige kijkcijfers. De BN'ers redde het programma dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Trouwens waren de kijkcijfers voor de eerste aflevering van seizoen 5 (eerste seizoen met BN'ers) ongeveer 13 miljoen kijkers en ik kan me niet voorstellen dat het met onbekende mensen de jaren ervoor hoger was (en dus dichter in de buurt van de huidige kijkcijfers).
Dan had ik het fout. Maar het is sterk de vraag of er zo heel veel mensen minder zouden gaan kijken als het weer willekeurige mensen zijn. Ik denk dat het verschil nu is, dat veel meer mensen het programma kennen en het echt een kans geven. Ik denk dat veel mensen gewoon volgend jaar weer zouden kijken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het programma was al bijna stopgezet door de matige kijkcijfers. De BN'ers redde het programma dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |