De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het leren drinkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is de reden dat het niks werd
Wat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
kweenie nog nooit whiskey gedronken dus kweenie.
ben wodka en cognac boy.quote:
Whiskeyijsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Furdinand het volgende:
wisky
whiskey
ijs in whiskey
whiskey mengen_______!
Bewijs jezelf. Een andere keer. Ik ben druk nu.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan toch niet he. Je weet niet wat je mist
Kan niet wachten tot ik 18 ben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Oja, deze week langs gall&gall, het zijn whiskeydagen. Werd hoog tijd ook.
Ik ben dronken niet interresant en nuchter ook nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Beach het volgende:
ik ben het stoerst ik heb geen alcohol nodig om interessant te zijn
duurt nog een paar jaren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik 18 ben.
Barney Stinson.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
tevens ook een gin boy. gin tonic favoriet.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Captain Morgan. Verslaving van de afgelopen tijd.
Dat zei ik ook toen ik onder 18 was, maar het went snelquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik 18 ben.
Nog een jaar en 2 maand.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik onder 18 was, maar het went snel
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Barney Stinson.
I request the highest of five.
In de supermarkt ook. Gemixt wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef Plastic_zak het volgende:
in de club kan je wel gewoon whiskey halen ook als je 17 bent
ik drink enkel goede whiskey als een echte hipster. druppeltje water voor de smaak en lekker nippen.quote:
quote:
-1quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Captain Morgan is ook niet te zuipen. Commerciele troep.
Die van mij staat al 2quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog staan.
:")quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wij zijn toch allemaal FOK!vrienden?
ga op je kloons man kneussiquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
behalve nectar en zweetreet dan
Wie is zweetreet dan nou weer?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
behalve nectar en zweetreet dan
jij bent echt kk dom hequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wat moet ik op mn kloons doen?
ja sry ik doe veelste stoerquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij bent te jong voor fristi.
wat doe jij nu?quote:
Gelukkig heb je het zelf doorquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja sry ik doe veelste stoer
Ik vraag mezelf af: Hoe kan iemand zo falen als jouquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ahahhahah nee zemmel homo hahahah_!!! IENZ!! !
Fristi malibu. Toen ik nog achter de bar werkte, ging dat echt hard.quote:
als je whiskey mixt, verdien je een nekshotquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In de supermarkt ook. Gemixt wel.
ik weet niet, zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf af: Hoe kan iemand zo falen als jou
had het over rum.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als je whiskey mixt, verdien je een nekshot
Godver dat klinkt wel echt lekker.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Fristi malibu. Toen ik nog achter de bar werkte, ging dat echt hard.
Jij staat toch op elke foto hetzelfdequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
STRAWBERRY FIELDS FOREVERRRR
Echt he, eerst was die kk dood, en nu leef alles weerquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef Zweetteef het volgende:
wrm gaat deze topic nu in een keer zo snel ?
fristi malibu wat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Fristi malibu. Toen ik nog achter de bar werkte, ging dat echt hard.
Zeggen ze.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jij staat toch op elke foto hetzelfde
Het is wel fucking zoet. Net als chocomel ameretto.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Godver dat klinkt wel echt lekker.
omdat flippiee en spouwerranger er zijn misschien?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef Zweetteef het volgende:
wrm gaat deze topic nu in een keer zo snel ?
thee met koude melk is wel te nice.quote:
Ik moest blozenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
omdat flippiee en spouwerranger er zijn misschien?
wat zijn deze combinatiesquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is wel fucking zoet. Net als chocomel ameretto.
Amaretto cola is ook wel godendrank.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is wel fucking zoet. Net als chocomel ameretto.
Tja, 18-jarige breezahs, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat zijn deze combinaties
neppe imac hebbenquote:
ga jij maar lekker autistisch thee bestellenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef Nectar het volgende:
Donder op met jullie drank, primitief volk.
Southern comfort 7up. Dat vind jij vast lekker, weet ik haast zeker.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat zijn deze combinaties
ja vnd ik niet leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt he, eerst was die kk dood, en nu leef alles weer
vervelen. op tv is er niks leuks. en als ik nu op bed ga liggen om een film te kijken val ik in slaap.quote:
wasdaquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Southern comfort 7up. Dat vind jij vast lekker, weet ik haast zeker.
zemmelsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
omdat flippiee en spouwerranger er zijn misschien?
Proost mattiequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hier staat ook een pilsemans open
same problem here. Lekker slaperig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vervelen. op tv is er niks leuks. en als ik nu op bed ga liggen om een film te kijken val ik in slaap.
nee ben moslimquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja maar jij bent dan ook 11
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
mischien zijn we straks weer de enigsten![]()
nee ik bestel de betere shit zoals chineesquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ga jij maar lekker autistisch thee bestellen
Doe datquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zodra ik 18 ben ga ik de gall&gall maar eens grondig doorzoeken.
doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha ik moest hard op lachen![]()
!
Zal ik de DM van hem posten daar?
Je bent hier, dat is erg genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wat ga je in een keer zo doen, ik heb jou nooit iets gedaan
Ik mag je gewoon niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wat ga je in een keer zo doen, ik heb jou nooit iets gedaan
haten op nectarquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nectar napraten
ik zie maar één oplossing.
[..]
lekker voor je
aids sulquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je bent hier, dat is erg genoeg.
Jij jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
jij bent echt verschrikkelijk
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gewoon een niet te definiëren 'bloed onder m'n nagels-kutuser' gevoel.
Sowieso.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
Wie zijn nou de darkside in udowu?
1 ding weet ik zeker ik hoor wel bij coban!
cobanquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
Wie zijn nou de darkside in udowu?
1 ding weet ik zeker ik hoor wel bij coban!
.... hoezoquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
leg eens uit waarom je moslim bent.
wrmquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Dalando het volgende:
Flips Monks Spouwer DV en Mono moeten abo krijgen
EN ik dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Dalando het volgende:
Waaromquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Dalando het volgende:
deze nigger is representquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
tevens flips ik begin nl tv te haten..
Op ned 1 komt het zoveelste zielige verhaal over een mooie meijdt.
Op ned 2 de zoveelste discussie over dikke mensen met dikke presentators.
Op ned 3 een concert met artiesten die denken te kunnen zingen
Op rtl 4 een show met ik ben de mol dus ik beslis een interview met onze kroonprins.
Op rtl 5 leed vermaak
Op SBS 6 de zoveelste talentenjacht
Op rtl 7 een schijtfilm met arnold
Op Veronica een film die al 5x is geweest
Op rtl 8 een film die ik niet snap maar wel met linsay lohan![]()
Op net 5 weer een kak film
Nickelodeon is weer schreeuwtv
Op MTV mega amerikanen grapjes
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1773013
ik wilde mijn adoratie voor Coban uitenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat zij alleen van de darkside is
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
nu welquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij is nog vol kk zemmel
Je hebt nog niet eens genipt ervan
Kopieer de OPquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kan ik niet zien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zodat we in abo kunnen posten zeker?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Dalando het volgende:
antwoordt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
gewoon een vraag, antwoordt normaal svp
zijn je ouders moslim?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
antwoordt?
en ik ben moslim omdat ik in de islam geloof.
Ja, jongen. Hier kunnen we toch niks meequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
oh en dan nog niet het gezeik van mensen die nos nieuws niet kijken omdat het links is, wake the fack up, het nieuws wat jij kijkt is van Reuters en ANP beiden zuigende kak organisaties waarbij het echte nieuws toch niet krijgt.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Beach het volgende:
[..]
ga dan niet lopen kutten met die linkjes
Nee. Jij ZEIKT continue om aandacht. Van iedereen. Zeg je van niet? Check je PoHi dan. Een van de redenen waarom ik hier nog zo weinig zit. Jij.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zodat we in abo kunnen posten zeker?
Yes, mijn missie is voltooidquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee. Jij ZEIKT continue om aandacht. Van iedereen. Zeg je van niet? Check je PoHi dan. Een van de redenen waarom ik hier nog zo weinig zit. Jij.
Hij wil het daar voortzetten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef monkyyy het volgende:
Ff abo hosselen binnenkort dan maar.
Ja kloptquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
tevens flips ik begin nl tv te haten..
Op ned 1 komt het zoveelste zielige verhaal over een mooie meijdt.
Op ned 2 de zoveelste discussie over dikke mensen met dikke presentators.
Op ned 3 een concert met artiesten die denken te kunnen zingen
Op rtl 4 een show met ik ben de mol dus ik beslis een interview met onze kroonprins.
Op rtl 5 leed vermaak
Op SBS 6 de zoveelste talentenjacht
Op rtl 7 een schijtfilm met arnold
Op Veronica een film die al 5x is geweest
Op rtl 8 een film die ik niet snap maar wel met linsay lohan![]()
Op net 5 weer een kak film
Nickelodeon is weer schreeuwtv
Op MTV mega amerikanen grapjes
Ik denk het, ben gewoon schieuwnierig wat er allemaal te doen is in abo.quote:
Straks betaal je via bank, en dan maak je geld over aan FoK!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef monkyyy het volgende:
Ff abo hosselen binnenkort dan maar.
oh ja hatersquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee dan denken ze dat ik stoer wil doen
Gewoon via Zwitserse bankrekeningen waarop nog bankgeheim rust, niemand mag weten dat ik FOK!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Straks betaal je via bank, en dan maak je geld over aan FoK!
En dan staat dat op die rekening en denken die mensen van..
Hey weer een fokker
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
Stiekem wiet kopen van je wekelijkse zakgeld van je ouders!
Je blijft een weekje alleen thuis, je ouders geven je wat geld voor boodschappen maar je koopt er een fles drank van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
Stiekem wiet kopen van je wekelijkse zakgeld van je ouders!
oh ik absoluut niet. ik weet dat het geld oplevert, maar het hoort gewoon niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kloptMaja ik kijk dus maar dat koningsgedoe. Ben wel orankegezind gelukkig.
Tevens kijk ik om bovengenoemde redenen ook nauwelijks tv tenzij film/serie
Maar, laatst wou je weten of iemand in groningen woonde, en vroeg je of iemand jou wou meeten om uit te gaan..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon via Zwitserse bankrekeningen waarop nog bankgeheim rust, niemand mag weten dat ik FOK!
Nee, wietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je blijft een weekje alleen thuis, je ouders geven je wat geld voor boodschappen maar je koopt er een fles drank van.
deze ken ik welquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je blijft een weekje alleen thuis, je ouders geven je wat geld voor boodschappen maar je koopt er een fles drank van.
Ik zit al al mijn 2e.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Danku, ik ga zometeen mijn tweede opentrekken.
Niet alles wat ik post is serieus!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar, laatst wou je weten of iemand in groningen woonde, en vroeg je of iemand jou wou meeten om uit te gaan..
Ja blijft dubbel en discusieerbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ik absoluut niet. ik weet dat het geld oplevert, maar het hoort gewoon niet.
Je hebt betere tijden gezienquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik rook altijd op feestjes enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt, niet eens één trekje
Ik mag het want ik ben knetter!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke, vanaf nu ga ik wel met dino's spelenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet alles wat ik post is serieus!
Ook deze post niet, denk daar maar eens over na... [ afbeelding ]
kkj, lekker dingquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat Zweetteef er ook ongeveer zo uitziet.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wel een trekje van sigaret maar isquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt, niet eens één trekje
+1quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Beach het volgende:
Zal me ook niks verbazen inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Beach het volgende:
Sigarenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wel een trekje van sigaret maar is
Wiet is wel goed, dat heeft nog nut
Dan laat je de aarde 1 met je worden
cumonglasses #3quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
jij rookt wiet puur?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wel een trekje van sigaret maar is
Wiet is wel goed, dat heeft nog nut
Dan laat je de aarde 1 met je worden
Nee, maar ik wil wel weer wiet halen. Maar elke keer als weekend is en ben thuis denk ik van fuck it geen zin om naar de shop te rijdenquote:
Dan krab ik m'n ogen uit en ga ik in de zandbak van de plaatselijke basisschool liggen huilen.quote:
+1quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
sigaar, openhaard, sneeuw buiten en een cognacje erbij met op de achtergrond Frank Sinatra. Dat lijkt mij good life.
In zo'n grote groene leren stoelquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
sigaar, open haard, sneeuw buiten en een cognacje erbij met op de achtergrond Frank Sinatra. Dat lijkt mij good life.
picsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan krab ik m'n ogen uit en ga in de zandbak van de plaatselijke basisschool liggen huilen.
En Knetterkrankjorum die op haar knieën voor je zit en je aankijkt door haar bril terwijl ze je geslachtsdeel in haar mond neemt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
sigaar, open haard, sneeuw buiten en een cognacje erbij met op de achtergrond Frank Sinatra. Dat lijkt mij good life.
Het was ook pure horror hier in appingedam.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Klopt, ik wilde na 1 minuut alweer weg
eigenlijk hoort er een chesterfield bij vinkquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
In zo'n grote groene leren stoel
Dit is cobantextquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan krab ik m'n ogen uit en ga ik in de zandbak van de plaatselijke basisschool liggen huilen.
Blufquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan krab ik m'n ogen uit en ga ik in de zandbak van de plaatselijke basisschool liggen huilen.
Jij begrijpt het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
sigaar, openhaard, sneeuw buiten en een cognacje erbij met op de achtergrond Frank Sinatra. Dat lijkt mij good life.
Duuuuuudequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
En Knetterkrankjorum die op haar knieën voor je zit en je aankijkt door haar bril terwijl ze je geslachtsdeel in haar mond neemt.
De wandeltocht door Appingedam was het leukste van de dagquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was ook pure horror hier in appingedam.
Ja zo'n stoel daarvan bedoel ik tochquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eigenlijk hoort er een chesterfield bij vink
Morgen doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
Zoveel mensen waren er op straat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
De wandeltocht door Appingedam was het leukste van de dag
Ogen uitkrabben, dit gebruikt ze vaak.quote:
fokrar!!!!quote:
Ik heb het haar nog niet zien posten, maar het zal wel dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ogen uitkrabben, dit gebruikt ze vaak.
Geloof mij, ik weet bijna alles van haar ik observeer haar elke dag.
Vrienden die niet meer mee uit mochten en jij toch meevragen enzo/quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zoveel mensen waren er op straat.
ik ga morgen weer naar boven de rivieren dus helaas geen sneeuwquote:
Morgen gaat sneeuwen man, ga zo vroeg mogelijk weg manquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ga morgen weer naar boven de rivieren dus helaas geen sneeuw. Ga het wel zolang mogelijk uitstellen, dus trein van 4 uur ofzo
ow. je was laatst op opsporingverzochtquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
Ik rol met zonnebril muts op en een bandana voor me mond, met een AR-15.
Niet alleen in het weekend maar ook doordeweeks
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha bekijk jouw foto's wel, dan ben ik niet meer zo kurkdroog
Vaak genoegquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het haar nog niet zien posten, maar het zal wel dan.
morgen wordt het puinhoop op de wegquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Morgen gaat sneeuwen man, ga zo vroeg mogelijk weg man
Nee, mij kunnen ze nooit vindenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. je was laatst op opsporingverzocht
alles is mooi, geil of lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
kpd zit dan ook vol met vadsige wijven en dan van die geile mannetjes die dan ook nog complimentjes geven
foto van vrachtwagenchauffeur met ak47, muts, zonnebril op, sigaar in zijn bek en zijn rechterhand op de tiet van een streetgirl. kan niet missenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, mij kunnen ze nooit vinden
Wie is kkj?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Nectar het volgende:
Ik heb medelijden met de mensen die kkj in kpd naakt hebben gezien
RIP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |