is ze lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even m'n vader en die vrouw afluisterenlike a ninja.
ffkes kijken, se1 iets van 10 ofzo? toen nog het uittripje naar Mangaluff van 3 eps. 13 ofzo denk ik. Maar echt geweldig is het niet team nectar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Nectar het volgende:
napoleonlover hoeveel episodes zijn er van die britse jersey shore?
het magquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
ik kom hier toestemming vragen om met P_z te mogen trouwen
Papa_zap hier, ja mag joh.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, alsof wij iets geven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
okequote:
wat moet jequote:
Ja maar de USA versie is nou ook niet echt geweldigquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ffkes kijken, se1 iets van 10 ofzo? toen nog het uittripje naar Mangaluff van 3 eps. 13 ofzo denk ik. Maar echt geweldig is het niet team nectar.
najh engelse is wel sleechter dan js. eigenlijk beiden gewoon kut series maar het kijkt makelijk weg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja maar de USA versie is nou ook niet echt geweldig![]()
he moeraskat ken je me nmog van een tijdje geleden toen vroeg ik je of je me in de OP wou doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat moet jeof ik maak een gat in je * Moeraskat steekt nagels uit
dude js is gewoon 5 seizoen lang hetzelfdequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najh engelse is wel sleechter dan js. eigenlijk beiden gewoon kut series maar het kijkt makelijk weg.
prik me danquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat moet jeof ik maak een gat in je * Moeraskat steekt nagels uit
Inderdaad. Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najh engelse is wel sleechter dan js. eigenlijk beiden gewoon kut series maar het kijkt makelijk weg.
Ja meneertjequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
he moeraskat ken je me nmog van een tijdje geleden toen vroeg ik je of je me in de OP wou doen
hahahaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
prik me danje komt toch niet door mn abs heen
waarom niet? HE?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja meneertjeik ken je nog. die op is toen weggegaan
![]()
nu staat niemand er nog in
Dit wel een beetje ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
dude js is gewoon 5 seizoen lang hetzelfde
omdat mensen er uit wilden, en er terug in, en dr uit, etc.. en toen hebben we hem maar weggehaaldquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Je weet dat elke ep afloopt op drama bij JS, bij geordie shore ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
oh, jammer wel, gelukkig staat die van mij nog in mn ui.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat mensen er uit wilden, en er terug in, en dr uit, etc.. en toen hebben we hem maar weggehaald
quote:
Na seizoen 4 aflevering 5 ben ik gestopt met kijken (toen zou er zogenaamd een groot gevecht tussen Ronnie en Mike komen, was uiteindelijk gewoon Mike die zichzelf tegen de muur stoottequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Zuipen, feesten en drama.
ik heb hem nog wel bewaart hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh, jammer wel, gelukkig staat die van mij nog in mn ui.
Ik precies dezelfde aflevering geloof ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Na seizoen 4 aflevering 5 ben ik gestopt met kijken (toen zou er zogenaamd een groot gevecht tussen Ronnie en Mike komen, was uiteindelijk gewoon Mike die zichzelf tegen de muur stootte)
WAT EEN KUTHOERquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh het is niks bijzondersze heeft een man en ze praten een beetje over mijn belasting en premie gedoetjes.
Daar snap jij natuurlijk helemaal niks van hequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh het is niks bijzondersze heeft een man en ze praten een beetje over mijn belasting en premie gedoetjes.
Het wordt voor mij geregeld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Daar snap jij natuurlijk helemaal niks van he![]()
Daar ben jij nog te jong voor.
Oww okequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het wordt voor mij geregeld.
ik moest lachenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Daar snap jij natuurlijk helemaal niks van he![]()
Daar ben jij nog te jong voor.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Lach je nog harder als ik zeg dat Nectar jonger dan DV is?
quote:
Dat ben ik niet madafucking jawens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hoe oud ben je danquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:08 schreef Nectar het volgende:
Mensen die denken dat ik jonger ben dan DV
Ik weet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:08 schreef Nectar het volgende:
Mensen die denken dat ik jonger ben dan DV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |