De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ervaring mattie. BH's shoppen met je vriending. Echt fantastischquote:
Fucking 4 secquote:
Lolquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ervaring mattie. BH's shoppen met je vriending. Echt fantastisch
[..]
Fucking 4 sec
oh leg uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Kudo voor degene die em snapt.
Verder hoef je nou niet echt intelligent te zijn om die maten te snappen.quote:
De vroegere steve ja. toen die nog optrad met Justice en Mehdi enzo.quote:
Nou dit klinkt anders ook wel lekker;quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De vroegere steve ja. toen die nog optrad met Justice en Mehdi enzo.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou dit klinkt anders ook wel lekker;
Klinkt ook niet fout.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb vanmiddag 2 frikandelbroodjes gegeten, ik voel me zo vies
bf is nu dus gestegen van 8 naar 11 gelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
idd ik doe het nooit meerquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Zweetteef het volgende:
[..]![]()
ik durf die nooit te eten ziet er vies uit
en mijn bloed is de komende maanden vergifigdquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bf is nu dus gestegen van 8 naar 11 gelijk.
Ik heb er vandaag op school ook één genuttigd, in combinatie met een blikje Slammers Energy.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
omg super pauperquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag op school ook één genuttigd, in combinatie met een blikje Slammers Energy.![]()
ja inderdaad. drink liever bier dan energy drankjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
idd gwn sicke bier drinken toch?
Dat is waarheid inderdaad, jammer dat je op school geen bier mag drinken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja inderdaad. drink liever bier dan energy drankjes.
dat ruik je swaquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:19 schreef napoleonfour het volgende:
gewoon vanuit huis meenemen en op school nuttigen. Whiskey lijkt op appelsap dus dat was helemaal fijn.
toch niet opdrinken in front of teacher.quote:
oke maar moet je ook niet bij leraar gaan staan en tegen hem/haar pratenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
toch niet opdrinken in front of teacher.
kauwgom, heel veelquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oke maar moet je ook niet bij leraar gaan staan en tegen hem/haar praten
stoer manquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
ik was een keer dronken op school. dat was wel lachen
je kunt ook spijbelen veel beter swaquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kauwgom, heel veel. Maarjah heb het 1 keer gedaan e niet gepakt.
Zeefteef.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
aa zemmel ben je nu weer op deze acount
klein beetje krijg jequote:
Adam Young, dus jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die vent die dit zingt, is die van Owl City?
en jij moet eens volwassen wordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zie die inhoud dang?
odansk dat hij kloon en homo is!!!!!
je kloons nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
flikker op man met je kloon gezeik
ik ben net 3 dagen geband
neger watquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.putlocker.com/file/4D1830CE0D3C4577# engelse jersey shore se02 already. blijft leuk maar nu ook alweer drama in dat huis
je denkt dat zweetteef een kloon van mij is?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
surinaamsekip, pimmetje2011, dopfles1, coldplay1993, zweetbeest en nog veel meer
The Geordie Shorequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.putlocker.com/file/4D1830CE0D3C4577# engelse jersey shore se02 already. blijft leuk maar nu ook alweer drama in dat huis
Blijft geweldig, tevens met het mooiste accent van england.quote:
Nog nooit gezien eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blijft geweldig, tevens met het mooiste accent van england.
najah geen geweldige aflevering dezequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog nooit gezien eigenlijkEven die ene downloaden dan maar.
Ik vind Jersey shore af en toe al te irritant om te kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar het is minder leuk dan jersey shore.
dan dit niet kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vind Jersey shore af en toe al te irritant om te kijken
Hehe was ik ook niet van planquote:
oh god, van wat voor series hou je ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe was ik ook niet van plan.
Ik heb trouwens ook Mad Men proberen te kijken, maar dat ligt me ook niet![]()
Fringe, breaking bad, supernatural. Scifi/thriller zeg maar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh god, van wat voor series hou je ?
is ze lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Even m'n vader en die vrouw afluisterenlike a ninja.
ffkes kijken, se1 iets van 10 ofzo? toen nog het uittripje naar Mangaluff van 3 eps. 13 ofzo denk ik. Maar echt geweldig is het niet team nectar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Nectar het volgende:
napoleonlover hoeveel episodes zijn er van die britse jersey shore?
het magquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
ik kom hier toestemming vragen om met P_z te mogen trouwen
Papa_zap hier, ja mag joh.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, alsof wij iets geven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
okequote:
wat moet jequote:
Ja maar de USA versie is nou ook niet echt geweldigquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ffkes kijken, se1 iets van 10 ofzo? toen nog het uittripje naar Mangaluff van 3 eps. 13 ofzo denk ik. Maar echt geweldig is het niet team nectar.
najh engelse is wel sleechter dan js. eigenlijk beiden gewoon kut series maar het kijkt makelijk weg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja maar de USA versie is nou ook niet echt geweldig![]()
he moeraskat ken je me nmog van een tijdje geleden toen vroeg ik je of je me in de OP wou doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat moet jeof ik maak een gat in je * Moeraskat steekt nagels uit
dude js is gewoon 5 seizoen lang hetzelfdequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najh engelse is wel sleechter dan js. eigenlijk beiden gewoon kut series maar het kijkt makelijk weg.
prik me danquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat moet jeof ik maak een gat in je * Moeraskat steekt nagels uit
Inderdaad. Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najh engelse is wel sleechter dan js. eigenlijk beiden gewoon kut series maar het kijkt makelijk weg.
Ja meneertjequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
he moeraskat ken je me nmog van een tijdje geleden toen vroeg ik je of je me in de OP wou doen
hahahaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
prik me danje komt toch niet door mn abs heen
waarom niet? HE?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja meneertjeik ken je nog. die op is toen weggegaan
![]()
nu staat niemand er nog in
Dit wel een beetje ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
dude js is gewoon 5 seizoen lang hetzelfde
omdat mensen er uit wilden, en er terug in, en dr uit, etc.. en toen hebben we hem maar weggehaaldquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Je weet dat elke ep afloopt op drama bij JS, bij geordie shore ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
oh, jammer wel, gelukkig staat die van mij nog in mn ui.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat mensen er uit wilden, en er terug in, en dr uit, etc.. en toen hebben we hem maar weggehaald
quote:
Na seizoen 4 aflevering 5 ben ik gestopt met kijken (toen zou er zogenaamd een groot gevecht tussen Ronnie en Mike komen, was uiteindelijk gewoon Mike die zichzelf tegen de muur stoottequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Zuipen, feesten en drama.
ik heb hem nog wel bewaart hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh, jammer wel, gelukkig staat die van mij nog in mn ui.
Ik precies dezelfde aflevering geloof ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Na seizoen 4 aflevering 5 ben ik gestopt met kijken (toen zou er zogenaamd een groot gevecht tussen Ronnie en Mike komen, was uiteindelijk gewoon Mike die zichzelf tegen de muur stootte)
WAT EEN KUTHOERquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh het is niks bijzondersze heeft een man en ze praten een beetje over mijn belasting en premie gedoetjes.
Daar snap jij natuurlijk helemaal niks van hequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh het is niks bijzondersze heeft een man en ze praten een beetje over mijn belasting en premie gedoetjes.
Het wordt voor mij geregeld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Daar snap jij natuurlijk helemaal niks van he![]()
Daar ben jij nog te jong voor.
Oww okequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het wordt voor mij geregeld.
ik moest lachenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Daar snap jij natuurlijk helemaal niks van he![]()
Daar ben jij nog te jong voor.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Lach je nog harder als ik zeg dat Nectar jonger dan DV is?
quote:
Dat ben ik niet madafucking jawens.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hoe oud ben je danquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:08 schreef Nectar het volgende:
Mensen die denken dat ik jonger ben dan DV
Ik weet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:08 schreef Nectar het volgende:
Mensen die denken dat ik jonger ben dan DV
Ja super. Super motiverende lessen gehad, heb allemaal mensen gezien die ik al tijdje niet gezien heb, ook een vriendinnetje van de basisschoolquote:
http://tpb.piratenpartij.nl/quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef mc-Piel het volgende:
Boyz, wat was ook alweer die site om piratebay te omzeilen?
doe je nu lessen uit jaar 3?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja super. Super motiverende lessen gehad, heb allemaal mensen gezien die ik al tijdje niet gezien heb, ook een vriendinnetje van de basisschool![]()
Dus een goede lesdag.
dankuu!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://tpb.piratenpartij.nl/
ook xs4allquote:
1 uit jaar 3; 2/3 uit jaar 2.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doe je nu lessen uit jaar 3?
Waarschijnlijk een of andere puber die foto's van iemands hyves heeft getrokken. Daar lijkt het tenminste wel op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik twijfel, kloon of niet.
ja of dat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een of andere puber die foto's van iemands hyves heeft getrokken. Daar lijkt het tenminste wel op.
thepiratebay is al omgeleid vanuit zichzelf. Hij gaat nu automatisch door naar een .se adres. Probeer maar. Anders heb je nog genoeg pluggins of programma's die dat omzeilen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef mc-Piel het volgende:
Boyz, wat was ook alweer die site om piratebay te omzeilen?
Geniaalquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
is het slecht als ik hier om lach
vast nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
seh hij is pedo he? of niet?
Wij gaan samen naar de hell.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
nice.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wij gaan samen naar de hell.
waarom deze piquote:
Gekke omaquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
ja en danquote:
ohquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die PI was meer omdat de mensen die dat zeggen nogal sneu zijn.
Napje aan m'n zijde en niks kan mis gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ohik dacht al wtf waarom vind jij het niet leuk dat ik met jou de hel ga trotseren
Maar als je lief bent kom je in de hemelquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ohik dacht al wtf waarom vind jij het niet leuk dat ik met jou de hel ga trotseren
indeed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Napje aan m'n zijde en niks kan mis gaan.
Mooi meisjequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
MEISJE OP 1;21 WATS HAAR NAAM
Terechte vraagquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Fucking holbewonersquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:27 schreef dopfles1 het volgende:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4162521
Je word herkent en je verwijderd de link hier?quote:
watquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
Als je van een vol bacterie stinkende onbesneden lul houd moet je het zkr doen, maar ik was hem elke dag
Hendrik-Jan van den Ploegquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
herkent? waarquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je word herkent en je verwijderd de link hier?_!
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4162521
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4162521 eerste reactie.quote:
quote:aaawh stuur je msn maar miss weet k wel wat erop
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4155948
[..]________!!!
da. fuqquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4162521 eerste reactie.
jij vindt dik toch mooiquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef dopfles1 het volgende:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4160875__!!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Plastic_zak het volgende:
http://forums.marokko.nl/(...)ac802c1485ae2c864d39
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:36 schreef Furdinand het volgende:
ik heb een vol bacterie stinkende onbesnede lul
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:35 schreef Plastic_zak het volgende:
http://forums.marokko.nl/(...)ac802c1485ae2c864d39
Picsquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Plastic_zak het volgende:
ik wil zo'n lerares van mij kapot hard geven
Zorg dat je bij haar moet nablijvenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:39 schreef Plastic_zak het volgende:
ik wil zo'n lerares van mij kapot hard geven
nablijven heb ik niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zorg dat je bij haar moet nablijven
hoe kan deze, chicks op ict school?quote:
ze geilt op aandacht denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe kan deze, chicks op ict school?
of 6je wordt 8 door vele aanwezige mannen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ze geilt op aandacht denk ik
ik krijg altijd 5.5enquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
of 6je wordt 8 door vele aanwezige mannen.
jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Aaaah, je staat niet goed bij haar erop..
Heeft ze dikke tieten?
geil, heb je meer?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vanmiddag opgenomen hier in de tuin
gr gr
Smaak, jij hebt het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
INNA
Kenser wat zou ik haar hard doen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef Trollscience het volgende:
Maar ik ben weer weg, houdoe kinders![]()
.
Ben je een brabander?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef Trollscience het volgende:
Maar ik ben weer weg, houdoe kinders![]()
.
0:28quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
INNA
Kenser wat zou ik haar hard doen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
MK IS TERUG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
Haha sukkelsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
GVD KLOOTZAK IK DACHT DAT JE MK WAS
hihi echt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:02 schreef Nectar het volgende:
Yo beach,
MK is teruggekomen in dit topic!
da motte doen jungequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wa dit vanavond nog door aan Appel
whiskey boys ownen beide.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:05 schreef Plastic_zak het volgende:
die bierboys hosselen beter dan de bacoboys zeg ik je
ohquote:
Captain Obvious to teh rescuequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:05 schreef Plastic_zak het volgende:
die bierboys hosselen beter dan de bacoboys zeg ik je
ik ben zwangerquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ohnou dv wat wil je delen met ons?
Maar nog steeds minder dan wodkaboys.quote:
Oh leuk! Dan kan je meedoen bij MTV.quote:
Oke, lever je mannelijkheid maar in. Wees maar niet bang, je ballen vallen er vanzelf wel vanaf.quote:
Wat maakt whisky drinkende jongens interessant dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jongens die geen whisky drinken zijn niet interessant.
een echt whiskeyman wordt niet dronken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
whiskeyboys zijn vaak te dronken om nog goed te hossel mattie
Jij bent de vader.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh leuk! Dan kan je meedoen bij MTV.
hm, straks komt hij even op een van zijn klonen posten dat whiskey wel lekker isquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, lever je mannelijkheid maar in. Wees maar niet bang, je ballen vallen er vanzelf wel vanaf.
Zelfde geldt voor vrouwen btwquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Betekend dat ze goede smaak hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat maakt whisky drinkende jongens interessant dan?
interessant dezequote:
Dan zit ik goed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor vrouwen btw
Smaak van?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Betekend dat ze goede smaak hebben.
ik ben interessantquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
dv ik vind whiskey wel lekker maar niet teveel weetje?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Betekend dat ze goede smaak hebben.
Dan ben je er nog niet, he. Echte weten welke whisk(e)ys goed zijn.quote:
Met mate.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dv ik vind whiskey wel lekker maar niet teveel weetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |