Ja wist niet dat dat niet veel uitmaaktequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb vanochtend wel bloedgeprikt en ik ben gisteravond nog flink aan de zuip gegaan.
Nog niet gelezen op fb?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat is de aanleiding van dat bloedprikken dan?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef napoleonfour het volgende:
of pizza eten. stom tumblr met hun plaatjes
Wanneer werd je wakker?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb mijn sma op de keukentafel geneukt
Niet voor bepaalde onderzoeken. Als ze bijvoorbeeld je nuchtere bloedsuikerspiegel willen weten, mag je niet eten van te voren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wist niet dat dat niet veel uitmaaktehad gewoon heen kunnen gaan.
oke, dat is het. nu maak ik het echt uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb mijn sma op de keukentafel geneukt
vijver.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ah nu wel. Je hebt vijver.
gr gr je dokter.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
nee grapje, ik heb niet eens een sma.
Plastic heeft die al op voorraad liggen, maar verder toch bedankt voor de tip.quote:
wat een kk lelijk hertquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt vijver
Hoe dat hertje kijktquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt vijver
Of pfeiffer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hij heeft net te horen gekregen dat ie vijver heeft, zou jij ook niet vrolijk bij kijken
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef napoleonfour het volgende:
je zou maar dokter zijn, en iedereen zoekt zijn sympthonen op het internetGewoon griep maar volgens internet aids. fijn.
Echt hequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef napoleonfour het volgende:
je zou maar dokter zijn, en iedereen zoekt zijn sympthonen op het internetGewoon griep maar volgens internet aids. fijn.
goeie maat dat wel.quote:
nee hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Plastic heeft die al op voorraad liggen, maar verder toch bedankt voor de tip.
Beetje. Ze hebben een goede stem en zijn erg knap. Maar inhoudelijk muziek maken ze niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ben ik gay als ik hun muziek goed vind?
Je bedoelt qua teksten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beetje. Ze hebben een goede stem en zijn erg knap. Maar inhoudelijk muziek maken ze niet.
75, 70, 80 of 85 is de omvang van je middel, en A, B, C, D, E, F enzovoorts is de maat van je borsten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:39 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Weet ik toch niet[ afbeelding ]
zoveel wetenschapquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
75, 70, 80 of 85 is de omvang van je middel, en A, B, C, D, E, F enzovoorts is de maat van je borsten.
ja manquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij bent ook pimmetje je post hier met duizend kloons man
Kloptquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
75, 70, 80 of 85 is de omvang van je middel, en A, B, C, D, E, F enzovoorts is de maat van je borsten.
Gewoon M, en dan door de linkerpijp naar beneden laten hangen, lekker verse lucht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:42 schreef napoleonfour het volgende:
bij mannen boxer gewoon L als je een man bent. XL als je grote man bent, M is voor kleine knaapjes en S voor watjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |