Ja wist niet dat dat niet veel uitmaaktequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb vanochtend wel bloedgeprikt en ik ben gisteravond nog flink aan de zuip gegaan.
Nog niet gelezen op fb?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wat is de aanleiding van dat bloedprikken dan?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef napoleonfour het volgende:
of pizza eten. stom tumblr met hun plaatjes
Wanneer werd je wakker?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb mijn sma op de keukentafel geneukt
Niet voor bepaalde onderzoeken. Als ze bijvoorbeeld je nuchtere bloedsuikerspiegel willen weten, mag je niet eten van te voren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wist niet dat dat niet veel uitmaaktehad gewoon heen kunnen gaan.
oke, dat is het. nu maak ik het echt uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
ik heb mijn sma op de keukentafel geneukt
vijver.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ah nu wel. Je hebt vijver.
gr gr je dokter.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
nee grapje, ik heb niet eens een sma.
Plastic heeft die al op voorraad liggen, maar verder toch bedankt voor de tip.quote:
wat een kk lelijk hertquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt vijver
Hoe dat hertje kijktquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt vijver
Of pfeiffer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hij heeft net te horen gekregen dat ie vijver heeft, zou jij ook niet vrolijk bij kijken
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:32 schreef napoleonfour het volgende:
je zou maar dokter zijn, en iedereen zoekt zijn sympthonen op het internetGewoon griep maar volgens internet aids. fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |