ok, hoe dat daquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:02 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik heb dm banmaar antwoord is: ja
ik had een keer een algehele ban, en toen hebben ze die niet weg gehaald en willen ze nu ook niet doenquote:
Luiwammesenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik had een keer een algehele ban, en toen hebben ze die niet weg gehaald en willen ze nu ook niet doen
Sneeuwquote:
Best wel koud om dat te doen jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Ga met een klas survivallen bij Duinrell en daarna bij Mentrix gourmetten
Maar woont zelf ook in Wassenaar en 't is 2 minuutjes biken daarheenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Best wel koud om dat te doen ja
Maar gourmetten is dan wel weer binnen
Oh dat valt wel mee danquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar woont zelf ook in Wassenaar en 't is 2 minuutjes biken daarheen
doe gewoon niet toch zeg je dat hun zaakjes maar op orde moeten hebbequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef napoleonfour het volgende:
kk hi rekening online doet het weer eens niehoe kan ik nu mijn rekening betalen. zemmels.
oh ok.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
doe gewoon niet toch zeg je dat hun zaakjes maar op orde moeten hebbe
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
doe gewoon niet toch zeg je dat hun zaakjes maar op orde moeten hebbe
Ja maar ik bedoelde het fietsen van Duinrell naar het huis van je mentrixquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de mentrix woont in wassenaar he, zelf woon ik in leiden. maar moet eerst nog naar school jwz
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
Door een technische storing lukt het nu niet om je abonnement te wijzigen. wauw amazing. zorg eens dat je tering site werkt.
ahquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde het fietsen van Duinrell naar het huis van je mentrix
mensen die wel hun rekening/abonnement kunnen inzien dan wel wijzigenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef Zweetteef het volgende:
mensen die nu niet plain jane kijken
mensen die hun macbook pro laten vallenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mensen die wel hun rekening/abonnement kunnen inzien dan wel wijzigen
we weten nu wel dat je je macbook pro hebt laten vallenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:27 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
mensen die hun macbook pro laten vallen
nu pas? ik heb het eerder ook gepost hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
we weten nu wel dat je je macbook pro hebt laten vallen
zemmelquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
nu pas? ik heb het eerder ook gepost hoor
gohquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
nu pas? ik heb het eerder ook gepost hoor
JA IKquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een vraag: Heeft er iemand hier toevallig een gevallen macbook pro?
nee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een vraag: Heeft er iemand hier toevallig een gevallen macbook pro?
nee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoorde ik daar nou een macbook pro vallen?
ja die van mij was dat!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoorde ik daar nou een macbook pro vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |