In het vorige topic staan een paar linkjes + foto's.quote:
DAGBOEK TOPICS GET THE FACK OUTquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:46 schreef Ongedierte het volgende:
Godverdegodver, ik was vandaag vrij dus kon me crush niet zien, hebben zij morgen vrij
Tis wat, meid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:46 schreef Ongedierte het volgende:
Godverdegodver, ik was vandaag vrij dus kon me crush niet zien, hebben zij morgen vrij
ja, grotere dikzakquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben nog zwaarder, hoor. problem?
iel dikzakquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Denk van me wat je wilt. Ik schijt toch op jouw mening.
Ik slimquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:48 schreef coban het volgende:
Ongedierte is 12.
Op mijn 12e wist ik nieteens wat een crush was.
Wat is er anders aan dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Ze hebben de fotoweergave op facebook veranderd. Wat is deze
Zeg maar, als je op je prikbord op de foto's klikt om ze te vergroten, stonden de comments altijd onder de foto. Nu staan ze er rechts van.quote:
Ik heb nog de oude, als een baasquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zeg maar, als je op je prikbord op de foto's klikt om ze te vergroten, stonden de comments altijd onder de foto. Nu staan ze er rechts van.
Deze lay-out is bazigerquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb nog de oude, als een baas
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb nog de oude, als een baas
Opdonderen homoniggerquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zweetreten, nectars, dopflessen en ongediertes
Dat nieuwe quoten was wennen, maar wel fijner inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Idd dat gequote is eindelijk goed
hey man, leuk zeg!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi. ik ben een zelfstandige baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |