dividendquote:
Ik ben een inkomensinvesteerder, wat de prijs doet, interesseert me niet heel veel, maar dat ze jaarlijks hun dividend omhoog gooien en zelfs in tijden van "crisis" (en dus mijn passieve inkomen groter wordt), kijk, daar word ik wel vochtig van. Dit is dan ook dé reden waarom ik AT&T heb.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
klinkt redelijk stabiel. nu maar hopen dat ze de crisis lang heel blijven
ok ik rilde ff bij bepaalde stukkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben een inkomensinvesteerder, wat de prijs doet, interesseert me niet heel veel, maar dat ze jaarlijks hun dividend omhoog gooien en zelfs in tijden van "crisis" (en dus mijn passieve inkomen groter wordt), kijk, daar word ik wel vochtig van. Dit is dan ook dé reden waarom ik AT&T heb.
groot geworden ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
PRIMA!
WAT BEN JE GROOT GEWORDEN NAPJE, HEB JE AL EEN VRIENDIN?
JIJ VERGEET OOK ALTIJD JE APPELMOESquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef monkyyy het volgende:
Weer appelmoes vergeten trouwens, ik moet echt boodschappen lijstjes gaan maken.
en dan knijpen in je wangetjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat zeggen tantes altijd op verjaardagen.
Kunnen ze niet bij omdat je te groot bent geworden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan knijpen in je wangetjes
rofl lmaoquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kunnen ze niet bij omdat je te groot bent geworden.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ik rilde ff bij bepaalde stukken
Wat eet je?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Oja, kak, ik moet ook nog eten halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |