groot geworden ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
PRIMA!
WAT BEN JE GROOT GEWORDEN NAPJE, HEB JE AL EEN VRIENDIN?
JIJ VERGEET OOK ALTIJD JE APPELMOESquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef monkyyy het volgende:
Weer appelmoes vergeten trouwens, ik moet echt boodschappen lijstjes gaan maken.
en dan knijpen in je wangetjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat zeggen tantes altijd op verjaardagen.
Kunnen ze niet bij omdat je te groot bent geworden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan knijpen in je wangetjes
rofl lmaoquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kunnen ze niet bij omdat je te groot bent geworden.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ik rilde ff bij bepaalde stukken
Wat eet je?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Oja, kak, ik moet ook nog eten halen.
ik dus ook niet, denk gewoon patat haal ofzoquote:
ik moest aan iets anders denkenquote:
Je denkt juist.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik moest aan iets anders denkenStomme puberale gedachtes.
Daar zat ik dus ook aan te denken toevalligquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik dus ook niet, denk gewoon patat haal ofzoweinig zin om te koken dat ook.
Ik vind mezelf sneu en grappig tegelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben je nu niet aan het huillachen?
Dat heb ik wel vaker ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf sneu en grappig tegelijk.
Ik ken hetquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf sneu en grappig tegelijk.
met een goede frikadel speciaal, zt echt een mega goede patatwinkel hier.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook aan te denken toevallig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |